Gå til innhold

IKM uke 44


Duo-yoghurt

Anbefalte innlegg

Har du charten din å linke til prøver1984?

Bare lurer på hvordan den ser ut, og når mente ff du hadde el? Om det er ff du bruker da :)

 

Synnøve; Det litt rart det du sier, får jeg har heller ALDRI kjent murringene uten å  ha vært gravid. Jeg har skrevet dagbok så lenge jeg har kunnet skrevet, ikke om alt men om vær og vind, helse og føleleser.

Jeg har vært gravid 5 ganger i mitt 27 år lange liv, og i 3 tilfeller har jeg kjent dette. Jeg sitter og kjenner på et brennende ubehag der ned i skrivende stund. Ikke så ille når jeg sitter oppreist med bena ut, eller går, men når jeg stopper eller har sittet en stund, fra 5 min av liksom..

Vanskelig og forklare men umulig å ikke legge merke til.

Jeg har ikke hatt lyst til å si det høyt egentlig, får jeg sliter med å tro at det har noe med befruktning å gjøre.

 

Men men, om en uke vet jeg svaret på det :)

 

Håper på et nydelig resultat får dere som skal teste i morgen, og håper vi får følges frem til Juli og høre om mange små søte rundt om i norges land.

 

PS; Jeg liker å bli kalt snupp <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest prøver1984

Har du charten din å linke til prøver1984?

Bare lurer på hvordan den ser ut, og når mente ff du hadde el? Om det er ff du bruker da :)

 

Synnøve; Det litt rart det du sier, får jeg har heller ALDRI kjent murringene uten å ha vært gravid. Jeg har skrevet dagbok så lenge jeg har kunnet skrevet, ikke om alt men om vær og vind, helse og føleleser.

Jeg har vært gravid 5 ganger i mitt 27 år lange liv, og i 3 tilfeller har jeg kjent dette. Jeg sitter og kjenner på et brennende ubehag der ned i skrivende stund. Ikke så ille når jeg sitter oppreist med bena ut, eller går, men når jeg stopper eller har sittet en stund, fra 5 min av liksom..

Vanskelig og forklare men umulig å ikke legge merke til.

Jeg har ikke hatt lyst til å si det høyt egentlig, får jeg sliter med å tro at det har noe med befruktning å gjøre.

 

Men men, om en uke vet jeg svaret på det :)

 

Håper på et nydelig resultat får dere som skal teste i morgen, og håper vi får følges frem til Juli og høre om mange små søte rundt om i norges land.

 

PS; Jeg liker å bli kalt snupp <3

Jeg får ikke lagt ut chart før søndag ettermiddag når jeg kommer hjem. Sover hos en kollega i helgen siden vi jobber likt så har ikke tilgang til data ;)

 

Men du snupp, om du har skrevet dagbok og ser tilbake og ser du har samme symptomer nå som da du har vært gravid før så må vel det bety noe iallefall? :)

 

Håper så sterkt vi i denne gruppen kan følges sammen <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 27.okt:ariie 3pp, Safira07, Noob 3pp, evol, skogfrua
Tirsdag 28. okt: stch85 
Onsdag 29. okt: Duo-yoghurt 9pp etter MA
Torsdag 30. okt: førstegangsprøver2014
Fredag 31. okt: Birdy30
Lørdag: 1. Nov: Ovidia, Prøver1984 pp2
Søndag 2. nov: Karooline, LykkeLi1978 pp4, Maammaa pp2, -Lena-, medfram

 

 

Sitter her uten noen symptomer som helst, jeg! Er ca. 5 DPO i dag, og har hatt ømme brystvorter tidligere i uka, men det har visst forsvunnet helt. Sier hver gang at jeg ikke skal bli skuffet, men nå er det på tide at det skjer noe snart altså!!  :rolleyes:  Krysser fingrene for oss alle!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var kjedelig skogfrua og evol, men ikke gi opp håpet før tr er kommet. Jeg selv tør ikke ta en test i dag, var negativ i går så venter heller noen dager til hvis ikke tr ankommer da. Lykke til alle sammen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror kanskje jeg fikk TR i går, men akkurat som det aldri kommer ordentlig :S men regner med at det er det som skjer:(

Lykke til alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kanskje jeg fikk TR i går, men akkurat som det aldri kommer ordentlig :S men regner med at det er det som skjer:(

Lykke til alle sammen :)

Håper ikke det er tr som kommer for deg. Føler som tr skal komme for meg her også, har fett hår og ekkel hud. Lykke til :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Tror kanskje jeg fikk TR i går, men akkurat som det aldri kommer ordentlig :S men regner med at det er det som skjer:(

Lykke til alle sammen :)

Håper ikke det er tr som kommer for deg. Føler som tr skal komme for meg her også, har fett hår og ekkel hud. Lykke til :)

 

Takk :) Jeg får håpe at neste måned er måneden for meg :) Mensen kommer hvert fall regelmessig :) Håper det klaffer for deg nå :D lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var da ikke dette jeg hadde håpet på å lese om her i dag!!

Synd med dere som fått negative tester i dag, men jeg vil bare si at dere ikke skal miste håpet. I vertfall ikke så lenge dere ikke vet 100% sikker når dere har hatt eggløsning.

 

Jeg roper gratulerer til Prøver1984, positive tester 2 dager på rad er til å stå i taket av :D Man kan ikke vente sterkere test enda, jeg fikk vertfall ikke det, men fikk positiv på digitalen på kvelden 9 dpo.

Dette synes jeg var stas :D :D :D Håper å kunne følge deg om en uke :D Og ALLe oss andre selvfølgelig :D

 

Jeg har fått kryss av ff i dag på 22, jeg er så i tvil... klar strek og, ikke sånn prikkete der ff er usikker.

Fjernet tempen fra onsdag og da var plutselig ff sikker på 21 :P off, vi er ikke enige nå helle, men litt må jeg vel stole på tempen, selv om jeg gjør feilen å bruker et termometer med kun en desimal.

Så var det det da som ff sier. Om el var 21 så er scoren HIGH, men bruker jeg tempen på onsdag og el blir 22 er scoren bare GOOD :P off, snakk om å lage hodebry får meg selv..

Og nå skriver jeg ekkelt, bare får å kunne rable det ned et sted.. Den der vanvittige hvite utfloden, i massevis.. ikke vandt med det helle. Det bør være gode tegn ;)

 

Håper alle har det bra etter forholdene og ikke mister håpet på denne spennende lørdagen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest prøver1984

Ja, det var da ikke dette jeg hadde håpet på å lese om her i dag!!

Synd med dere som fått negative tester i dag, men jeg vil bare si at dere ikke skal miste håpet. I vertfall ikke så lenge dere ikke vet 100% sikker når dere har hatt eggløsning.

 

Jeg roper gratulerer til Prøver1984, positive tester 2 dager på rad er til å stå i taket av :D Man kan ikke vente sterkere test enda, jeg fikk vertfall ikke det, men fikk positiv på digitalen på kvelden 9 dpo.

Dette synes jeg var stas :D :D :D Håper å kunne følge deg om en uke :D Og ALLe oss andre selvfølgelig :D

 

Jeg har fått kryss av ff i dag på 22, jeg er så i tvil... klar strek og, ikke sånn prikkete der ff er usikker.

Fjernet tempen fra onsdag og da var plutselig ff sikker på 21 :P off, vi er ikke enige nå helle, men litt må jeg vel stole på tempen, selv om jeg gjør feilen å bruker et termometer med kun en desimal.

Så var det det da som ff sier. Om el var 21 så er scoren HIGH, men bruker jeg tempen på onsdag og el blir 22 er scoren bare GOOD :P off, snakk om å lage hodebry får meg selv..

Og nå skriver jeg ekkelt, bare får å kunne rable det ned et sted.. Den der vanvittige hvite utfloden, i massevis.. ikke vandt med det helle. Det bør være gode tegn ;)

 

Håper alle har det bra etter forholdene og ikke mister håpet på denne spennende lørdagen :D

Hehe du er søt da snupp :) jeg håper med hele mitt hjerte at du følger etter om en uke og at vi følger hverandre resten :) og det å krangle med ff er No dritt haha men gjorde det samme med meg, satt el en dag før enn jeg trodde :P

 

Og er det ikke et godt tegn med masse tykk utflod a :)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ja, det var da ikke dette jeg hadde håpet på å lese om her i dag!!

Synd med dere som fått negative tester i dag, men jeg vil bare si at dere ikke skal miste håpet. I vertfall ikke så lenge dere ikke vet 100% sikker når dere har hatt eggløsning.

 

Jeg roper gratulerer til Prøver1984, positive tester 2 dager på rad er til å stå i taket av :D Man kan ikke vente sterkere test enda, jeg fikk vertfall ikke det, men fikk positiv på digitalen på kvelden 9 dpo.

Dette synes jeg var stas :D :biggrin: :D Håper å kunne følge deg om en uke :D Og ALLe oss andre selvfølgelig :D

 

Jeg har fått kryss av ff i dag på 22, jeg er så i tvil... klar strek og, ikke sånn prikkete der ff er usikker.

Fjernet tempen fra onsdag og da var plutselig ff sikker på 21 :P off, vi er ikke enige nå helle, men litt må jeg vel stole på tempen, selv om jeg gjør feilen å bruker et termometer med kun en desimal.

Så var det det da som ff sier. Om el var 21 så er scoren HIGH, men bruker jeg tempen på onsdag og el blir 22 er scoren bare GOOD :P off, snakk om å lage hodebry får meg selv..

Og nå skriver jeg ekkelt, bare får å kunne rable det ned et sted.. Den der vanvittige hvite utfloden, i massevis.. ikke vandt med det helle. Det bør være gode tegn ;)

 

Håper alle har det bra etter forholdene og ikke mister håpet på denne spennende lørdagen :D

Hehe du er søt da snupp :) jeg håper med hele mitt hjerte at du følger etter om en uke og at vi følger hverandre resten :) og det å krangle med ff er No dritt haha men gjorde det samme med meg, satt el en dag før enn jeg trodde :P

 

Og er det ikke et godt tegn med masse tykk utflod a :)?

 

Argh, jeg og :) Synes det hadde vært nydelig å fått en baby den måneden jeg selv fyller 28 ;)

og ikke minst den måneden jeg testet positiv i nå i sommer. Gravid i et år liksom :P 

Tusen takk får at du heier på meg :) Føler meg ganske desperat på en måte, vil jo så gjerne.

Det syklus tullet etter en abort setter liksom alt på vent, alt jeg gjør er å vente liksom.. Sist el var 17 sep, og da begynte jeg og blø 5 dpo. Har nok sine grunner og kroppen var ikke klar. Det verste var at jeg fikk positiv test (klar positiv cb) 12 dpo. Var hos legen den uke og fikk konstatert grytidlig sa gjennom blodprøver.

Legen syns jo selvsagt at jeg var helt på tur som testet så tidlig, og ivertfall så lenge jeg blødde, men jeg kunne ikke la vær.

Men men, kroppen var ikke klar og jeg teller ikke det som en graviditet, bare dumskap og teste. Jeg tenker slik nå ;)

 

Men denne gang har et såååå sterkt ønske at kroppen min skal oppføre seg normalt, at jeg på en måte bare håper å få en normal lutealfase. Tenker at jeg ikke nødvendigvis tenger å være gravid, bare syklusen er noenlunde normal :) Da kan jeg kose meg på juleborda i november :)

Det er vel et lite håp innerst inne selvsagt, og jeg hadde vel grått mine modigste tårer om jeg skulle få en positiv test på fredag ;)

 

Jeg tror ikke jeg hadde den utfloden i sommer, men kansje jeg skrev noe i den ikm gruppa fra da :)

 

Ellers så er jeg sikker på at testen din blir sterkere i dagen fremover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

 

 

 

Ja, det var da ikke dette jeg hadde håpet på å lese om her i dag!!

Synd med dere som fått negative tester i dag, men jeg vil bare si at dere ikke skal miste håpet. I vertfall ikke så lenge dere ikke vet 100% sikker når dere har hatt eggløsning.

 

Jeg roper gratulerer til Prøver1984, positive tester 2 dager på rad er til å stå i taket av :D Man kan ikke vente sterkere test enda, jeg fikk vertfall ikke det, men fikk positiv på digitalen på kvelden 9 dpo.

Dette synes jeg var stas :D :biggrin: :D Håper å kunne følge deg om en uke :D Og ALLe oss andre selvfølgelig :D

 

Jeg har fått kryss av ff i dag på 22, jeg er så i tvil... klar strek og, ikke sånn prikkete der ff er usikker.

Fjernet tempen fra onsdag og da var plutselig ff sikker på 21 :P off, vi er ikke enige nå helle, men litt må jeg vel stole på tempen, selv om jeg gjør feilen å bruker et termometer med kun en desimal.

Så var det det da som ff sier. Om el var 21 så er scoren HIGH, men bruker jeg tempen på onsdag og el blir 22 er scoren bare GOOD :P off, snakk om å lage hodebry får meg selv..

Og nå skriver jeg ekkelt, bare får å kunne rable det ned et sted.. Den der vanvittige hvite utfloden, i massevis.. ikke vandt med det helle. Det bør være gode tegn ;)

 

Håper alle har det bra etter forholdene og ikke mister håpet på denne spennende lørdagen :D

Hehe du er søt da snupp :) jeg håper med hele mitt hjerte at du følger etter om en uke og at vi følger hverandre resten :) og det å krangle med ff er No dritt haha men gjorde det samme med meg, satt el en dag før enn jeg trodde :P

 

Og er det ikke et godt tegn med masse tykk utflod a :)?

Argh, jeg og :) Synes det hadde vært nydelig å fått en baby den måneden jeg selv fyller 28 ;)

og ikke minst den måneden jeg testet positiv i nå i sommer. Gravid i et år liksom :P

Tusen takk får at du heier på meg :) Føler meg ganske desperat på en måte, vil jo så gjerne.

Det syklus tullet etter en abort setter liksom alt på vent, alt jeg gjør er å vente liksom.. Sist el var 17 sep, og da begynte jeg og blø 5 dpo. Har nok sine grunner og kroppen var ikke klar. Det verste var at jeg fikk positiv test (klar positiv cb) 12 dpo. Var hos legen den uke og fikk konstatert grytidlig sa gjennom blodprøver.

Legen syns jo selvsagt at jeg var helt på tur som testet så tidlig, og ivertfall så lenge jeg blødde, men jeg kunne ikke la vær.

Men men, kroppen var ikke klar og jeg teller ikke det som en graviditet, bare dumskap og teste. Jeg tenker slik nå ;)

 

Men denne gang har et såååå sterkt ønske at kroppen min skal oppføre seg normalt, at jeg på en måte bare håper å få en normal lutealfase. Tenker at jeg ikke nødvendigvis tenger å være gravid, bare syklusen er noenlunde normal :) Da kan jeg kose meg på juleborda i november :)

Det er vel et lite håp innerst inne selvsagt, og jeg hadde vel grått mine modigste tårer om jeg skulle få en positiv test på fredag ;)

 

Jeg tror ikke jeg hadde den utfloden i sommer, men kansje jeg skrev noe i den ikm gruppa fra da :)

 

Ellers så er jeg sikker på at testen din blir sterkere i dagen fremover :)

Men satser vi ikke på at syklusen din er stabil nå a snupp og at lutealfasen din er sånn nå at spira sitter bænkers :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 27.okt:ariie 3pp, Safira07, Noob 3pp, evol, skogfrua
Tirsdag 28. okt: stch85 
Onsdag 29. okt: Duo-yoghurt 9pp etter MA
Torsdag 30. okt: førstegangsprøver2014
Fredag 31. okt: Birdy30, Adenomyose
Lørdag: 1. Nov: Ovidia, Prøver1984 pp2
Søndag 2. nov: Karooline, LykkeLi1978 pp4, Maammaa pp2, -Lena-, medfram

 

Tenkte bare jeg skulle sette inn dette jeg fant om Kjemisk :)

 

"En variant av spontanabort er såkalt kjemisk graviditet, som finner sted i løpet av de fem første ukene av svangerskapet. En kjemisk graviditet gir positivt utslag på graviditetstester, men dersom kvinnen ikke er observant og tester, kan en kjemisk graviditet i mange tilfeller gå ubemerket hen. Tegn på kjemisk graviditet inkluderer ofte vaginal blødning kort tid etter positiv graviditetstest, gjerne ledsaget av magekramper og antydning til koagler i blodet."

 

Gleder meg til å følge med å se positive tester. En negativ test betyr ikke noe, det er TR som betyr noe ;) Har hørt om flere nå som ikke har testet positivt før IKM 19-24.

 

MASSE lykke til damer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

 

Da har jeg forandret nick fra Prøver1984 til det dere ser nå :)

Grattis!❤️ Håper å følge etter på fredag:)

Det håper jeg også! :)

Krysser fingrene masse for alle til uken som kommer <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Her er er bildet av dagens test. Umiddelbart positiv, ser godt at det er farge i topplaget når jeg vipper på testen. Ser svakere ut på bildet, som alltid :)

 

http://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test-gallery/image.php?galleryid=330428

 

Flere som har testet positiv i dag?

Jippiiii og gratulerer :):)

Hvor mange dpo er du da?:)

 

Jeg skal ta en ny i ettermiddag el imorgen tidlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Gratulerer til dere som har testet positiv i dag :) Testet svakt positivt i dag, jeg ser streken men er fortsatt usikker. IKM er jo i morgen.

Åå så spennende :):):)

Virker som vi har veldig høy pos % allerede og uken våres begynner ikke før imorgen :) så satser på resten av dere jentene følger etter :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Her er er bildet av dagens test. Umiddelbart positiv, ser godt at det er farge i topplaget når jeg vipper på testen. Ser svakere ut på bildet, som alltid :)

 

http://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test-gallery/image.php?galleryid=330428

 

Flere som har testet positiv i dag?

Jippiiii og gratulerer :):)

Hvor mange dpo er du da?:)

 

Jeg skal ta en ny i ettermiddag el imorgen tidlig :)

Vet ikke dpo. Om syklus er som vanlig så er jeg 9 dpo. Men om det stemmer så måtte svømmere ha overlevd i 5 dager, så er litt usikker. Tror heller jeg er 10-11 dpo, selv det er jo en stor prestasjon for svømmerne. Endret av Ovidia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...