Gå til innhold

IKM uke 44


Duo-yoghurt

Anbefalte innlegg

Tok test på morgen i dag, og som forventet var den negativ:/ men håper det er pga. det er for tidlig :P er 10dpo i dag, så får prøve igjen om et par dager tror jeg :)

 

Velkommen til gruppa medfram :)

Jeg tok også en test i dag, men tok den etter jobb og den var negativ. Er 11 dpo, håper at det er for tidlig å teste nå. Men har sett mange som har fått svake streker fra 10 dpo, så har mistet håpet litt :( I dag har jeg hatt sviende brennende hud på låret, magen og ryggen uten noe utslett. Vet ikke om det kan være et symptom. Noen som har opplevd det før? Håper du får positiv test snart safira07 :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var synd da ariie:( men vi får håpe at det pga. vi tar testene for tidlig :P men jeg innrømmer at jeg også mister litt håpet denne måneden når jeg ser den negative testen:/

 

Jeg vet ikke om det du sier er et symptom, men kanskje andre vet? :) Skal du teste om et par dager igjen ariie eller skal du bare se om TR kommer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var synd da ariie:( men vi får håpe at det pga. vi tar testene for tidlig :P men jeg innrømmer at jeg også mister litt håpet denne måneden når jeg ser den negative testen:/

 

Jeg vet ikke om det du sier er et symptom, men kanskje andre vet? :) Skal du teste om et par dager igjen ariie eller skal du bare se om TR kommer?

Ja det er synd. Men vi sier at det er for tidlig vi :) Jeg tenkte jeg skulle teste lørdag morgen og da er jeg jo 13 dpo så da må den vise riktig resultat vel? Skal du teste mer før ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det var synd da ariie:( men vi får håpe at det pga. vi tar testene for tidlig :P men jeg innrømmer at jeg også mister litt håpet denne måneden når jeg ser den negative testen:/

 

Jeg vet ikke om det du sier er et symptom, men kanskje andre vet? :) Skal du teste om et par dager igjen ariie eller skal du bare se om TR kommer?

Ja det er synd. Men vi sier at det er for tidlig vi :) Jeg tenkte jeg skulle teste lørdag morgen og da er jeg jo 13 dpo så da må den vise riktig resultat vel? Skal du teste mer før ?

 

Ja vi sier det er for tidlig :) Jeg tenkte også å teste lørdag morgen og da er jeg 12dpo :) Noen viser ikke positiv før lenge etter ikm heller, så man vet aldri. Men så lenge man ikke får mensen er det alltid håp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

 

 

nå er det ikke mange dagene til våres uke da jenter, så vi holde ut og støtte hverandre :)

haha, jeg er 1dpo :P

Hehe :P men er da bare 5 dager mer enn deg da ;) ( rart at i vårt dpo land er 5 dager leeenge, mens i "det normale liv uten pp" så forsvinner ukene før man rekker å tenke nesten) 😂 😂 😂 rart Det Der når man må vente..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Det var synd da ariie:( men vi får håpe at det pga. vi tar testene for tidlig :P men jeg innrømmer at jeg også mister litt håpet denne måneden når jeg ser den negative testen:/

 

Jeg vet ikke om det du sier er et symptom, men kanskje andre vet? :) Skal du teste om et par dager igjen ariie eller skal du bare se om TR kommer?

Ja det er synd. Men vi sier at det er for tidlig vi :) Jeg tenkte jeg skulle teste lørdag morgen og da er jeg jo 13 dpo så da må den vise riktig resultat vel? Skal du teste mer før ?

 

Ja vi sier det er for tidlig :) Jeg tenkte også å teste lørdag morgen og da er jeg 12dpo :) Noen viser ikke positiv før lenge etter ikm heller, så man vet aldri. Men så lenge man ikke får mensen er det alltid håp :)

 

Ja får bare prøve å tenke positivt :) Har du merket noe mer symptomer da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

jeg er 10 dpo i dag og skal teste på lørdag hadde jeg tengt men får se om nærva holder :D hehe kansje det blit fredag kveld isteden :P

Så spennende, håper du får ett positivt svar 😊

Jeg hadde positiv el den 19 og negativ den 20, har hatt mens murringer siden el.. Kan ikke huske og følt det slik før, nå er det sånn at jeg tror tr er her når som helst :( Håper ikke det er syklusen som tuller nå..

Andre som har hatt/følt det sånn?

Sånn har jeg hatt det i begge mine svangerskap. I første svangerskap fløy jeg på do for å sjekke om jeg hadde fått mensen, særlig når jeg var på jobb. I neste svangerskap tok jeg hintet ;) Da ante det meg at mensen ikke var årsak til murringene. Det begynte å murre dagen etter tempstigning, så da skjønte jeg jo at det var altfor tidlig til å være mens på gang.
Tusen takk for svar!

Det gir meg litt mer håp denne mnd 😃

Har også hatt vond korsrygg, men det kam jo være andre årsaker !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

jeg er 10 dpo i dag og skal teste på lørdag hadde jeg tengt men får se om nærva holder :D hehe kansje det blit fredag kveld isteden :P

Så spennende, håper du får ett positivt svar

Jeg hadde positiv el den 19 og negativ den 20, har hatt mens murringer siden el.. Kan ikke huske og følt det slik før, nå er det sånn at jeg tror tr er her når som helst :( Håper ikke det er syklusen som tuller nå..

Andre som har hatt/følt det sånn?

Sånn har jeg hatt det i begge mine svangerskap. I første svangerskap fløy jeg på do for å sjekke om jeg hadde fått mensen, særlig når jeg var på jobb. I neste svangerskap tok jeg hintet ;) Da ante det meg at mensen ikke var årsak til murringene. Det begynte å murre dagen etter tempstigning, så da skjønte jeg jo at det var altfor tidlig til å være mens på gang.
Tusen takk for svar!

Det gir meg litt mer håp denne mnd

Har også hatt vond korsrygg, men det kam jo være andre årsaker !

 

Jeg har også de murringene fremdeles lena, tror ikke det betyr noe. Jeg satser på at det er noe i den dur om kraftig eggløsning som sitter i en stund sammen med korsryggen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare lurer flere av dere har vert gravide før og det slo meg nå at etter EL denne mnd har jeg sliti så med dårlig smak i munn, er flink til og pusse tenner men selv om jeg spiser tyggis ol kommer denne smaken tilbake. :( irriterende, føles ut som jeg har dårlig ånde konstant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Det var synd da ariie:( men vi får håpe at det pga. vi tar testene for tidlig :P men jeg innrømmer at jeg også mister litt håpet denne måneden når jeg ser den negative testen:/

 

Jeg vet ikke om det du sier er et symptom, men kanskje andre vet? :) Skal du teste om et par dager igjen ariie eller skal du bare se om TR kommer?

Ja det er synd. Men vi sier at det er for tidlig vi :) Jeg tenkte jeg skulle teste lørdag morgen og da er jeg jo 13 dpo så da må den vise riktig resultat vel? Skal du teste mer før ?

 

Ja vi sier det er for tidlig :) Jeg tenkte også å teste lørdag morgen og da er jeg 12dpo :) Noen viser ikke positiv før lenge etter ikm heller, så man vet aldri. Men så lenge man ikke får mensen er det alltid håp :)

 

Ja får bare prøve å tenke positivt :) Har du merket noe mer symptomer da? 

 

Jeg føler jeg er kvalm til tider, men er redd det er bare hodet mitt som dikter det opp :P ellers har jeg enda murringer. Jeg pleier alltid å ha problemer med murringer da, men også vondt i korsryggen, halsbrann og vondt i puppene før mens, men ingen ting nå! Så jeg vet ikke hvordan jeg skal tolke det! Pleier du ha symptomer før mens kommer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Det var synd da ariie:( men vi får håpe at det pga. vi tar testene for tidlig :P men jeg innrømmer at jeg også mister litt håpet denne måneden når jeg ser den negative testen:/

 

Jeg vet ikke om det du sier er et symptom, men kanskje andre vet? :) Skal du teste om et par dager igjen ariie eller skal du bare se om TR kommer?

Ja det er synd. Men vi sier at det er for tidlig vi :) Jeg tenkte jeg skulle teste lørdag morgen og da er jeg jo 13 dpo så da må den vise riktig resultat vel? Skal du teste mer før ?

 

Ja vi sier det er for tidlig :) Jeg tenkte også å teste lørdag morgen og da er jeg 12dpo :) Noen viser ikke positiv før lenge etter ikm heller, så man vet aldri. Men så lenge man ikke får mensen er det alltid håp :)

 

Ja får bare prøve å tenke positivt :) Har du merket noe mer symptomer da? 

 

Jeg føler jeg er kvalm til tider, men er redd det er bare hodet mitt som dikter det opp :P ellers har jeg enda murringer. Jeg pleier alltid å ha problemer med murringer da, men også vondt i korsryggen, halsbrann og vondt i puppene før mens, men ingen ting nå! Så jeg vet ikke hvordan jeg skal tolke det! Pleier du ha symptomer før mens kommer?

 

Pleier å ha symptomer 1-2 dager før mens, tror jeg da. Så denne mnd har jeg hatt menssmerter siden lørdag, men de har avtatt noe nå. Har litt vondt i korsryggen bare. Er på en evig jakt etter symptomer, så kan hende jeg overdriver noe :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

PAIIIN I KORSRYGGEN!!! Men det er fordi jeg har holdt på å pusse opp mitt nye kontor så har malt i 4 timer da 😂 følte jeg trengte et symptom da jeg foreløpig er helt symptomfri 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte ikke vente... Tok en test nå og den var negativ 😔 er 9-10 dpo så kan være for tidlig så skal uansett ta en til på lørdag.. Men huff hadde så følelsen på at det klaffa denne gangen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest prøver1984

Klarte ikke vente... Tok en test nå og den var negativ 😔 er 9-10 dpo så kan være for tidlig så skal uansett ta en til på lørdag.. Men huff hadde så følelsen på at det klaffa denne gangen...

Du må jo ikke miste trua frøken :) 9-10 dpo er veldig tidlig ;) og ikke minst om du i tillegg tok Det på kveldsurin :)

 

Jeg har Trua på at hos ikm 44 gruppa er det høy positiv prosent :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Klarte ikke vente... Tok en test nå og den var negativ er 9-10 dpo så kan være for tidlig så skal uansett ta en til på lørdag.. Men huff hadde så følelsen på at det klaffa denne gangen...

Du må jo ikke miste trua frøken :) 9-10 dpo er veldig tidlig ;) og ikke minst om du i tillegg tok Det på kveldsurin :)

 

Jeg har Trua på at hos ikm 44 gruppa er det høy positiv prosent :)

 

Klarte heller ikke vente, tok en i går som var kritthvit... Var vel 9 dpo da så det var strengt tatt ren sløsing med test :) Tror egentlig ikke det har klaffa her heller, tror kanskje EL kom litt senere enn ventet men det er ikke så godt å vite sikkert når man ikke tester! Er 10 dpo i dag (tror jeg) så kommer vel til å teste igjen i løpet av helga en gang... :-) Ikke mist troa, skogfrua! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Klarte ikke vente... Tok en test nå og den var negativ 😔 er 9-10 dpo så kan være for tidlig så skal uansett ta en til på lørdag.. Men huff hadde så følelsen på at det klaffa denne gangen...

Du må jo ikke miste trua frøken :) 9-10 dpo er veldig tidlig ;) og ikke minst om du i tillegg tok Det på kveldsurin :)

 

Jeg har Trua på at hos ikm 44 gruppa er det høy positiv prosent :)

Har ikke mista trua. Den forsvinner når tr dukker opp 😜 så ny test på lørdag 😄
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

God morgen Jenter :)

 

ønsker dere alle en gooooo helg :)

 

selv har jeg 13 timers arbeidsdag idag, før arbeidshelgen starter så helgen går veldig fort unna :)

 

Ha en fin dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FREDAG dere  :D  det vil si at det kun er 3 netter til Uka våres starter. :wub: 
Håper så at det blir mange hoppende glade her til uka :) selv har jeg aldri gledet meg mer til en mandag :P hehe
hvordan ser denne IKM lista ut nå egentlig? :duskedame:  heia IKM uke  44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

http://tinypic.com/view.php?pic=2saaxk4&s=8#.VEnxm3EyMsQ

 

hmm bare for moro skyld tok jeg en test når jeg kom på jobb, hadde allerede tisset en gang idag, men ser jeg bare syner eller er det en strek til der??? super ultra svak men...

 

hehe har sikkert sett meg blind men :P

 

er jo bare 8dpo så er nok sikkert umulig at streker dukker opp allerede da men :;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://tinypic.com/view.php?pic=2saaxk4&s=8#.VEnxm3EyMsQ

 

hmm bare for moro skyld tok jeg en test når jeg kom på jobb, hadde allerede tisset en gang idag, men ser jeg bare syner eller er det en strek til der??? super ultra svak men...

 

hehe har sikkert sett meg blind men :P

 

er jo bare 8dpo så er nok sikkert umulig at streker dukker opp allerede da men :;P

kan ikke si jeg ser noe :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sett raskt igjennom og håper alle er med....

 

Mandag 27.okt:ariie 3pp, Safira07, Noob 3pp, evol, skogfrua

Tirsdag 28. okt:

Onsdag 29. okt: Duo-yoghurt 9pp etter MA

Torsdag 30. okt: førstegangsprøver2014

Fredag 31. okt: Birdy30

Lørdag: 1. Nov: Ovidia, Prøver1984 pp2

Søndag 2. nov: Karooline, LykkeLi1978 pp4, Maammaa pp2, -Lena-

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

 

http://tinypic.com/view.php?pic=2saaxk4&s=8#.VEnxm3EyMsQ

 

hmm bare for moro skyld tok jeg en test når jeg kom på jobb, hadde allerede tisset en gang idag, men ser jeg bare syner eller er det en strek til der??? super ultra svak men...

 

hehe har sikkert sett meg blind men :P

 

er jo bare 8dpo så er nok sikkert umulig at streker dukker opp allerede da men :;P

kan ikke si jeg ser noe :(

 

hehe da har jeg bare sett meg blind :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg hører allerede hvor dumt dette blir men jeg klarer ikke la være å spørre uansett.

Jeg har IKM 1.11, og i går snakket mannen min og jeg om sex og sex nå. Men er det dumt? Jeg er  5 eller 6 dpo i dag (hadde peak flere dager), akkurat rundt tiden egget skal feste seg og er det da en risiko for å ødelegge "festingen" om vi har sex??

 

Huff, ikke døm meg, jeg er bare så lei prøvingen og vil ha denne lille spiren NÅ så jeg kjenner at om det skulle være den minste risiko lar jeg være ;)



Anonymous poster hash: d37c1...e54
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei! Jeg hører allerede hvor dumt dette blir men jeg klarer ikke la være å spørre uansett.

Jeg har IKM 1.11, og i går snakket mannen min og jeg om sex og sex nå. Men er det dumt? Jeg er  5 eller 6 dpo i dag (hadde peak flere dager), akkurat rundt tiden egget skal feste seg og er det da en risiko for å ødelegge "festingen" om vi har sex??

 

Huff, ikke døm meg, jeg er bare så lei prøvingen og vil ha denne lille spiren NÅ så jeg kjenner at om det skulle være den minste risiko lar jeg være ;)

 

Anonymous poster hash: d37c1...e54

 

Absolutt ingen fare :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

http://tinypic.com/view.php?pic=2saaxk4&s=8#.VEnxm3EyMsQ

 

hmm bare for moro skyld tok jeg en test når jeg kom på jobb, hadde allerede tisset en gang idag, men ser jeg bare syner eller er det en strek til der??? super ultra svak men...

 

hehe har sikkert sett meg blind men :P

 

er jo bare 8dpo så er nok sikkert umulig at streker dukker opp allerede da men :;P

kan ikke si jeg ser noe :(

 

hehe da har jeg bare sett meg blind :P

 

Skulle ønske jeg så noe jeg å men :P man ser seg ofte blind....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...