Gå til innhold

IKM uke 44


Duo-yoghurt

Anbefalte innlegg

 

Å nei, hehe, det fant jeg selv svar på :) Var vist nok helt normalt å ikke ha tempstigning på dagen testen ble negativ, men altså dagen etter :) Lærer stadig noe nytt :)

Du er i dpo land ;)

 

Nesten ;) Jeg teller fra i morgen :) får jeg tror el var natt eller nå :P Men vi skal være godt sikra ;) Håper bare jeg ikke har brukt opp alt i mannen min ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest prøver1984

 

 

 

Å nei, hehe, det fant jeg selv svar på :) Var vist nok helt normalt å ikke ha tempstigning på dagen testen ble negativ, men altså dagen etter :) Lærer stadig noe nytt :)

Du er i dpo land ;)

Nesten ;) Jeg teller fra i morgen :) får jeg tror el var natt eller nå :P Men vi skal være godt sikra ;) Håper bare jeg ikke har brukt opp alt i mannen min ;)

Haha kan virkelig menn brukes opp :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Hvordan føler du deg? merker du noe? Prøver1984 :)

Nei gjør ikke det altså.. 4 dpo idag (ff sier 5, app sier 3 og jeg 4) hehe så nei men merker jeg er veldig spent da vi må ha truffet uansett så om det ikke klaffer denne pp så jeg vet ikke hva annet vi kan gjøre :P

 

ikke ha sex hver dag kanskje? Hadde sex hver dag i tillegg på el dag på lør, så :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var nå helst det jeg tenkte på, at vi kansje ikke burde ha sex hver dag :P Men herlighet, vi er unge mennesker og burde kunne gi alt de dagene det gjelder;) Men jeg tror ikke jeg orker i dag :P Er ganske sliten, ikke av sexen, men av å gå å vente på el slik jeg har gjort nå, redd for at kroppen skulle være i ulage etter aborten, unameit ;) å på toppen de forbanna smertene i går, helt grusomt å ha det slik. Hadde ikke lyst å ta noe smertestillende heller, for ulik forsking sier det kan ødelegge visse ting akkurat rundt el..

 

Jeg sitter å ser på charter (skal ikke på jobb før i kveld) på FF, de som er blitt gravide. Artig å se hvordan chartene ut arter seg, når i syklusen dem hadde sex, osv. Ser ofte at FF velger dagen etter positiv test som el dag, og det er ganske betryggende her jeg sitter :)

 

Har du sett the great sperm race? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg laget denne for oss som har ikm i uke 44 :)

Jeg er nesten ferdig med mensen og klar for en ny runde prøving!

 

Lykke til!! :)

 

 

Mandag 27.okt:

 

 

Tirsdag 28. okt:

 

 

Onsdag 29. okt: Duo-yoghurt 9pp etter MA

 

 

Torsdag 30. okt:

 

 

Fredag 31. okt:

 

 

Lørdag: 1. Nov:

 

 

Søndag 2. nov:

sikkert et teit spørsmål men hva menes med IKM ? =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg laget denne for oss som har ikm i uke 44

 

Mandag 27.okt: Evol

 

 

Tirsdag 28. okt:

 

 

Onsdag 29. okt: Duo-yoghurt 9pp etter MA

 

 

Torsdag 30. okt:

 

 

Fredag 31. okt: Birdy30

 

 

Lørdag: 1. Nov:

 

 

Søndag 2. nov:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg henger meg på med ikm 2 nov!

 

Mandag 27.okt: Evol

 

 

Tirsdag 28. okt:

 

 

Onsdag 29. okt: Duo-yoghurt 9pp etter MA

 

 

Torsdag 30. okt:

 

 

Fredag 31. okt: Birdy30

 

 

Lørdag: 1. Nov:

 

 

Søndag 2. nov: ~Lena~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her som har god peiling med el?

Jeg startet og teste forrige uke, fikk nesten positiv den 16-17 og 18 oktober. Søndag 19 var det ingen tvil: POSITIV! La inn atskjer da. 20 var testen negativ, jeg hadde sex kun søndag 19 på positiv dag. Mannen har vært på jobbreise!

Kan det være nok til at det er håp denne pp?

 

Tusen takk om noen kan svare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her som har god peiling med el?

Jeg startet og teste forrige uke, fikk nesten positiv den 16-17 og 18 oktober. Søndag 19 var det ingen tvil: POSITIV! La inn atskjer da. 20 var testen negativ, jeg hadde sex kun søndag 19 på positiv dag. Mannen har vært på jobbreise!

Kan det være nok til at det er håp denne pp?

 

Tusen takk om noen kan svare!

Helt klart gode muligheter :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Noen her som har god peiling med el?

Jeg startet og teste forrige uke, fikk nesten positiv den 16-17 og 18 oktober. Søndag 19 var det ingen tvil: POSITIV! La inn atskjer da. 20 var testen negativ, jeg hadde sex kun søndag 19 på positiv dag. Mannen har vært på jobbreise!

Kan det være nok til at det er håp denne pp?

 

Tusen takk om noen kan svare!

Helt klart gode muligheter :D

Tusen takk, første måned med el tester så håper kanskje det kan hjelpe 😃

 

Når har du ikm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest prøver1984

Noen her som har god peiling med el?

Jeg startet og teste forrige uke, fikk nesten positiv den 16-17 og 18 oktober. Søndag 19 var det ingen tvil: POSITIV! La inn atskjer da. 20 var testen negativ, jeg hadde sex kun søndag 19 på positiv dag. Mannen har vært på jobbreise!

Kan det være nok til at det er håp denne pp?

 

Tusen takk om noen kan svare!

Helt klart håp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Det var nå helst det jeg tenkte på, at vi kansje ikke burde ha sex hver dag :P Men herlighet, vi er unge mennesker og burde kunne gi alt de dagene det gjelder;) Men jeg tror ikke jeg orker i dag :P Er ganske sliten, ikke av sexen, men av å gå å vente på el slik jeg har gjort nå, redd for at kroppen skulle være i ulage etter aborten, unameit ;) å på toppen de forbanna smertene i går, helt grusomt å ha det slik. Hadde ikke lyst å ta noe smertestillende heller, for ulik forsking sier det kan ødelegge visse ting akkurat rundt el..

 

Jeg sitter å ser på charter (skal ikke på jobb før i kveld) på FF, de som er blitt gravide. Artig å se hvordan chartene ut arter seg, når i syklusen dem hadde sex, osv. Ser ofte at FF velger dagen etter positiv test som el dag, og det er ganske betryggende her jeg sitter :)

 

Har du sett the great sperm race?

Ibux og slikt skal man holde seg unna har jeg lest :)

Hehe hva et det the great sperm race?

Dvs jeg skjønner vel hva det betyr men :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det var nå helst det jeg tenkte på, at vi kansje ikke burde ha sex hver dag :P Men herlighet, vi er unge mennesker og burde kunne gi alt de dagene det gjelder;) Men jeg tror ikke jeg orker i dag :P Er ganske sliten, ikke av sexen, men av å gå å vente på el slik jeg har gjort nå, redd for at kroppen skulle være i ulage etter aborten, unameit ;) å på toppen de forbanna smertene i går, helt grusomt å ha det slik. Hadde ikke lyst å ta noe smertestillende heller, for ulik forsking sier det kan ødelegge visse ting akkurat rundt el..

 

Jeg sitter å ser på charter (skal ikke på jobb før i kveld) på FF, de som er blitt gravide. Artig å se hvordan chartene ut arter seg, når i syklusen dem hadde sex, osv. Ser ofte at FF velger dagen etter positiv test som el dag, og det er ganske betryggende her jeg sitter :)

 

Har du sett the great sperm race?

Ibux og slikt skal man holde seg unna har jeg lest :)

Hehe hva et det the great sperm race?

Dvs jeg skjønner vel hva det betyr men :P

 

haha, film på youtube i 6 deler, meget interessant :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Noen her som har god peiling med el?

Jeg startet og teste forrige uke, fikk nesten positiv den 16-17 og 18 oktober. Søndag 19 var det ingen tvil: POSITIV! La inn atskjer da. 20 var testen negativ, jeg hadde sex kun søndag 19 på positiv dag. Mannen har vært på jobbreise!

Kan det være nok til at det er håp denne pp?

 

Tusen takk om noen kan svare!

Helt klart gode muligheter :D

Tusen takk, første måned med el tester så håper kanskje det kan hjelpe

 

Når har du ikm?

 

Jeg hadde også første positive test på søndag 19. Positiv tilogmed i går kveld, men negative i dag.

Jeg tror egget har sluppet i natt/morgentimene, det tenker jeg fordi jeg tar tempraturen hver morgen og den har ikke steget enda :)

Havner på søndag 2 nov :D Men tester etter 10 dager ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Noen her som har god peiling med el?

Jeg startet og teste forrige uke, fikk nesten positiv den 16-17 og 18 oktober. Søndag 19 var det ingen tvil: POSITIV! La inn atskjer da. 20 var testen negativ, jeg hadde sex kun søndag 19 på positiv dag. Mannen har vært på jobbreise!

Kan det være nok til at det er håp denne pp?

 

Tusen takk om noen kan svare!

Helt klart gode muligheter :D
Tusen takk, første måned med el tester så håper kanskje det kan hjelpe

 

Når har du ikm?

Jeg hadde også første positive test på søndag 19. Positiv tilogmed i går kveld, men negative i dag.

Jeg tror egget har sluppet i natt/morgentimene, det tenker jeg fordi jeg tar tempraturen hver morgen og den har ikke steget enda :)

Havner på søndag 2 nov :D Men tester etter 10 dager ;)

Så spennende!

Jeg havner også på 2 nov !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Noen her som har god peiling med el?

Jeg startet og teste forrige uke, fikk nesten positiv den 16-17 og 18 oktober. Søndag 19 var det ingen tvil: POSITIV! La inn atskjer da. 20 var testen negativ, jeg hadde sex kun søndag 19 på positiv dag. Mannen har vært på jobbreise!

Kan det være nok til at det er håp denne pp?

 

Tusen takk om noen kan svare!

Helt klart gode muligheter :D
Tusen takk, første måned med el tester så håper kanskje det kan hjelpe

 

Når har du ikm?

Jeg hadde også første positive test på søndag 19. Positiv tilogmed i går kveld, men negative i dag.

Jeg tror egget har sluppet i natt/morgentimene, det tenker jeg fordi jeg tar tempraturen hver morgen og den har ikke steget enda :)

Havner på søndag 2 nov :D Men tester etter 10 dager ;)

Så spennende!

Jeg havner også på 2 nov !

 

Må vi ha hellet med oss :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg 9 dpo, symptomene mine i dag er kun vond rygg og mens smerter. Disse smertene har jeg hatt helt siden 5 dpo. Håper det er et godt tegn siden jeg har hatt det så lenge. Pleier å få mensmerter 1-2 dager før den ankommer. Er på en evig symptom jakt om dagen, blir utrolig sliten av det. Tenkte å begynne å teste til helgen. Lykke til alle sammen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg 9 dpo, symptomene mine i dag er kun vond rygg og mens smerter. Disse smertene har jeg hatt helt siden 5 dpo. Håper det er et godt tegn siden jeg har hatt det så lenge. Pleier å få mensmerter 1-2 dager før den ankommer. Er på en evig symptom jakt om dagen, blir utrolig sliten av det. Tenkte å begynne å teste til helgen. Lykke til alle sammen :)

Kjenner meg igjen 😄 hadde tenkt å teste på fredag men får se om jeg kan vente så lenge ... Lykke til ariie :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har barn fra Før? Har ømme brystvorter og de siste par dagene har jeg kunnet klemme ut et par dråper melk. Er ett år siden jeg sluttet å amme. Kan det være tegn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har barn fra Før? Har ømme brystvorter og de siste par dagene har jeg kunnet klemme ut et par dråper melk. Er ett år siden jeg sluttet å amme. Kan det være tegn?

Det KAN være hormonelt. Men det har jeg ikke snørning om, bare lest om ;)

Jeg har to barn, ble gravid igjen i sommer men mistet. 2 uker etter aborten fikk jeg lekk og det forbinner jeg med graviditets tegn fordi grav testen fremdeles var knallpositiv. Altså kroppen valgte ikke selv å utstøte det døde fosteret.

Håper noen andre kan svare deg bedre :)

Når har du ikm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme at jeg har liten tro på at vi traff når vi prøvde.

Jeg mistenker jeg hadde el en uke senere enn jeg egentlig skulle (selv om jeg hadde el-tegn dagene før vi prøvde også).

 

Samtidig har jeg hatt murringer i over en uke nå og det pleier jeg ikke ha i forbindelse med el.

 

Nei, jeg vet ikke. (Beklager måtte bare rable litt og skrive det ned.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...