Gå til innhold

IKM uke 44


Duo-yoghurt

Anbefalte innlegg

Hei jenter. Jeg tar nå steget å bytter forsiktig ikm gruppe :) Har hatt litt rot etter ma i august. Blødde i 2 uker sist, mens, men ser nå at jeg ikke kan kalle den første uka mens, da det var så lite og vannaktig.

Jeg temper også, og tempen falt ikke før 29 sep, og de verste blødningene startet 1 okt. Så da (om jeg er i rute igjen nå) ender min ikm på ca 29/30 okt.

 

Jeg venter enda på el, men merker noe er i gjære. Strimlene er klare og fine i fargen men digitalen er negativ.

Dritt med det el slimet, har ikke merka noe av det etter siste fødsel for litt over 3 år siden, og må stole på lotion/melken :P Huff, høres så ekkelt ut, men hva tenker man ikke på under prøving ;)

 

Jeg venter til jeg ser at el har vært før jeg skriver meg opp :)

Happy humping ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei jenter. Jeg tar nå steget å bytter forsiktig ikm gruppe :) Har hatt litt rot etter ma i august. Blødde i 2 uker sist, mens, men ser nå at jeg ikke kan kalle den første uka mens, da det var så lite og vannaktig.

Jeg temper også, og tempen falt ikke før 29 sep, og de verste blødningene startet 1 okt. Så da (om jeg er i rute igjen nå) ender min ikm på ca 29/30 okt.

 

Jeg venter enda på el, men merker noe er i gjære. Strimlene er klare og fine i fargen men digitalen er negativ.

Dritt med det el slimet, har ikke merka noe av det etter siste fødsel for litt over 3 år siden, og må stole på lotion/melken :P Huff, høres så ekkelt ut, men hva tenker man ikke på under prøving ;)

 

Jeg venter til jeg ser at el har vært før jeg skriver meg opp :)

Happy humping ;)

 

Min digitale er også negativ, men når jeg tar ut testpinnen, har det begynt å komme en lyseblå strek i tillegg til kontrollstreken. Tolker dette som at det nærmer seg el, men at det ikke er høyt nok nivå til at testen viser høy fertilitet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei jenter. Jeg tar nå steget å bytter forsiktig ikm gruppe :) Har hatt litt rot etter ma i august. Blødde i 2 uker sist, mens, men ser nå at jeg ikke kan kalle den første uka mens, da det var så lite og vannaktig.

Jeg temper også, og tempen falt ikke før 29 sep, og de verste blødningene startet 1 okt. Så da (om jeg er i rute igjen nå) ender min ikm på ca 29/30 okt.

 

Jeg venter enda på el, men merker noe er i gjære. Strimlene er klare og fine i fargen men digitalen er negativ.

Dritt med det el slimet, har ikke merka noe av det etter siste fødsel for litt over 3 år siden, og må stole på lotion/melken :P Huff, høres så ekkelt ut, men hva tenker man ikke på under prøving ;)

 

Jeg venter til jeg ser at el har vært før jeg skriver meg opp :)

Happy humping ;)

Min digitale er også negativ, men når jeg tar ut testpinnen, har det begynt å komme en lyseblå strek i tillegg til kontrollstreken. Tolker dette som at det nærmer seg el, men at det ikke er høyt nok nivå til at testen viser høy fertilitet?

skriver fra mobil; men ja detvkan stemme. skjedde det samme for 4 uker siden for meg. strimlene var ganske i klar tale noen dagen før, åsså plutselig var digitalen positiv. da så jeg tilbake på strekene og så at dem bke sterkere og sterkere på den digitale. har lært litt, hehe ;-)

har tatt vare på de digitale de siste 4 dagene og ser de går fra å såvidt kunne ses til bred blå strek :-D krysser fi gra for morgendagen ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg vil så gjerne være i en sånn her IKM-gruppe, så håper jeg kan være her? Jeg får IVF, og skal kanskje ha innsett til søndag, om det er egg i posene mine :) Jeg skal da inn å ta beta HCG-blodprøve på Riksen 12 dager etter, og det blir jo den 31. oktober. Det blir jo som min IKM.

 

Jeg har prøvd i maaaaaaaange år, og syns det er spennende å se alle dere som er i startfasen. Jeg husker gleden, spenningen hver mnd, skuffelsene og så har jeg fått lov til å oppleve gleden ved å få positiv graviditetstes 1 gang. UBESKRIVELIG! Måtte ta 4 tester, av de som det står hvor mange uker en er på vei :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herlighet, Beklager skrivefeil ;-)

Tusen takk for svar :) Forsto alt ;) Blir fort litt skrivefeil når det går fort på mobilen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff våknet nå med små menssmerter/ murring :-( håper ikke det er det. Men pleier og ha disse rundt el dagene. Kanskje jeg tar sorgene på forskudd men liker ikke den følelsen der...

Er bare 1dpo ihht kalenderen men noen ganger er mens en dag senere enn kalenderen vil det si at el kanskje egentlig er i dag? Huff dette var mye tanker tidlig en morgen...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff våknet nå med små menssmerter/ murring :-( håper ikke det er det. Men pleier og ha disse rundt el dagene. Kanskje jeg tar sorgene på forskudd men liker ikke den følelsen der...

Er bare 1dpo ihht kalenderen men noen ganger er mens en dag senere enn kalenderen vil det si at el kanskje egentlig er i dag? Huff dette var mye tanker tidlig en morgen...:-)

Det kan godt være el er i dag ja :) Du kan ikke gå utifra en kalender men enn sånn ca;)

Husk at tidsrommet mellom mens og el kan variere fra mnd til mnd, men tiden fra el til mens igjen er den samme hele tiden :)

Hopp i køya for sikkerhets skyld :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

kan det stemme at en el test blir sterkere og sterke desto nærmere el en kommer? for jeg har fått en sterkere strek idag enn igår men el testen forventes ikke å slå ordentlig ut før imorgen el fredag...og den var ikke like sterk som kontrollstreken ...enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er eggløsningen over her i gården for denne gang! 😊 men kjekt med El tester for i følge min WomanLog calender skal jeg ha El i morgen! Men startet teste på søndag å da var den svaaaakt posetiv,mandag var den supersterk posetiv og i går en del svakere og i dag nesten usynlig! Men har koset oss hver dag i 1 uke så nå håper jeg spiren sitter denne gang! Men er bare 2pp etter pring slutt dette da så har forståelse for noen pp til! ☺😊😀 men krysser fingrene for oss Damer!!!😄😉😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan det stemme at en el test blir sterkere og sterke desto nærmere el en kommer? for jeg har fått en sterkere strek idag enn igår men el testen forventes ikke å slå ordentlig ut før imorgen el fredag...og den var ikke like sterk som kontrollstreken ...enda...

til meg har det vært sånn at de er svake for å så bli sterkere ved en ny test i løpet av dagen eller neste dag for så å bli svakere igjen etter EL! ☺😊 men ta en ny en i kveld og se om du har til overs!! Ville jeg gjort!☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei damer! Jeg kommer jeg forsiktig luskende inn i min første gruppe her inne.

 

Vi prøver for første gang å få vårt første barn så er passe grønne. Har ikke brukt el-test, men hadde alle tegn på el før helgen så håper vi hadde litt flaks og traff.

Min mann bor i nordnorge mens jeg bor i sør nå i en liten overgangsperiode, så prøvingen må times litt og vi håper på en stor porsjon flaks.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ el test i dag og.. Tror kansje det ikke har noe å si om strekene blir sterkere og sterkere, for i går var den jo ganske klar, ikke like sterk som kontrollen, men klar og tydelig. I dag derimot er den nesten blenda.

Så LH hormonet varierer nok veldig fra kvinne til kvinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Uff våknet nå med små menssmerter/ murring :-( håper ikke det er det. Men pleier og ha disse rundt el dagene. Kanskje jeg tar sorgene på forskudd men liker ikke den følelsen der...

Er bare 1dpo ihht kalenderen men noen ganger er mens en dag senere enn kalenderen vil det si at el kanskje egentlig er i dag? Huff dette var mye tanker tidlig en morgen...:-)

Det kan godt være el er i dag ja :) Du kan ikke gå utifra en kalender men enn sånn ca;)

Husk at tidsrommet mellom mens og el kan variere fra mnd til mnd, men tiden fra el til mens igjen er den samme hele tiden :)

Hopp i køya for sikkerhets skyld :D

 

hehe ja jobber kveld i dag så får se om jeg klarer og spørre :P

(ja jeg syntes det er flaut og spørre selv etter 8 år ihop :) hehe)

pleier bare og spørre om vi skal legge oss tidlig hehe ikke altid han tar hintet men :)

krysser fingre for treff denne mnd :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Uff våknet nå med små menssmerter/ murring :-( håper ikke det er det. Men pleier og ha disse rundt el dagene. Kanskje jeg tar sorgene på forskudd men liker ikke den følelsen der...

Er bare 1dpo ihht kalenderen men noen ganger er mens en dag senere enn kalenderen vil det si at el kanskje egentlig er i dag? Huff dette var mye tanker tidlig en morgen...:-)

Det kan godt være el er i dag ja :) Du kan ikke gå utifra en kalender men enn sånn ca;)

Husk at tidsrommet mellom mens og el kan variere fra mnd til mnd, men tiden fra el til mens igjen er den samme hele tiden :)

Hopp i køya for sikkerhets skyld :D

 

hehe ja jobber kveld i dag så får se om jeg klarer og spørre :P

(ja jeg syntes det er flaut og spørre selv etter 8 år ihop :) hehe)

pleier bare og spørre om vi skal legge oss tidlig hehe ikke altid han tar hintet men :)

krysser fingre for treff denne mnd :)

 

 

Jeg forstår. Her har vi vært sammen i 3 år, og jeg synes også det flaut å hinte frem at noe bør skje :P

Men jeg har faktisk vært litt frempå nå å sagt at om han vil ha barn så får han jobbe sammen med meg ;) Jeg sliter med å finne den rette stemninga rundt el, det er liksom noe som bør gjøres, men det ser jo ut som om alle andre får det til så da bør vi og ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Uff våknet nå med små menssmerter/ murring :-( håper ikke det er det. Men pleier og ha disse rundt el dagene. Kanskje jeg tar sorgene på forskudd men liker ikke den følelsen der...

Er bare 1dpo ihht kalenderen men noen ganger er mens en dag senere enn kalenderen vil det si at el kanskje egentlig er i dag? Huff dette var mye tanker tidlig en morgen...:-)

Det kan godt være el er i dag ja :) Du kan ikke gå utifra en kalender men enn sånn ca;)

Husk at tidsrommet mellom mens og el kan variere fra mnd til mnd, men tiden fra el til mens igjen er den samme hele tiden :)

Hopp i køya for sikkerhets skyld :D

 

hehe ja jobber kveld i dag så får se om jeg klarer og spørre :P

(ja jeg syntes det er flaut og spørre selv etter 8 år ihop :) hehe)

pleier bare og spørre om vi skal legge oss tidlig hehe ikke altid han tar hintet men :)

krysser fingre for treff denne mnd :)

 

 

Jeg forstår. Her har vi vært sammen i 3 år, og jeg synes også det flaut å hinte frem at noe bør skje :P

Men jeg har faktisk vært litt frempå nå å sagt at om han vil ha barn så får han jobbe sammen med meg ;) Jeg sliter med å finne den rette stemninga rundt el, det er liksom noe som bør gjøres, men det ser jo ut som om alle andre får det til så da bør vi og ;)

 

hehe ja problemet mitt henger igjen fra et tidligere forhold så det er meg det går på :P

han har vert klar så lenge og sakt at nå må jeg ta styringa :P har vist avsått for mange ganger før :P

men baby er vel motivasjon nok til og bli tøff :P hehe stemninga er klein uansett de første 5 min også er "alle hemninger" glemt og jeg skjønner ikke hva jeg har vert engstelig for :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere her inne prøvd lenge?
Vi er jo på vår første prøve periode, og er fremdeles "hot and Heavy" selv etter 14 år sammen, men blir det litt "pliktprøving" etter hvert hvis man går lenge uten å "treffe"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere her inne prøvd lenge?

Vi er jo på vår første prøve periode, og er fremdeles "hot and Heavy" selv etter 14 år sammen, men blir det litt "pliktprøving" etter hvert hvis man går lenge uten å "treffe"?

Her er det pliktsex ;) Men ikke fordi vi har prøvd lenge. Starta prøving i midten av juni, begynnelsen av juli var testen positiv. I slutten av august (tidlig ul) fikk vi den triste beskjeden om MA. Så svangerskapet måtte avbrytes. Blødde i 3 uker, 2 uker uten, 2 uker blødninger igjen og nå er jeg i andre uka uten blødninger nå :P

Har hatt en eggløsning etter MAen, men kroppen var ikke klar, og det vistes av at jeg blødde i 14 dager sist.

 

Jeg har 2 barn fra før, mannen min ingen, og er 27 år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Uff våknet nå med små menssmerter/ murring :-( håper ikke det er det. Men pleier og ha disse rundt el dagene. Kanskje jeg tar sorgene på forskudd men liker ikke den følelsen der...

Er bare 1dpo ihht kalenderen men noen ganger er mens en dag senere enn kalenderen vil det si at el kanskje egentlig er i dag? Huff dette var mye tanker tidlig en morgen...:-)

Det kan godt være el er i dag ja :) Du kan ikke gå utifra en kalender men enn sånn ca;)

Husk at tidsrommet mellom mens og el kan variere fra mnd til mnd, men tiden fra el til mens igjen er den samme hele tiden :)

Hopp i køya for sikkerhets skyld :D

hehe ja jobber kveld i dag så får se om jeg klarer og spørre :P

(ja jeg syntes det er flaut og spørre selv etter 8 år ihop :) hehe)

pleier bare og spørre om vi skal legge oss tidlig hehe ikke altid han tar hintet men :)

krysser fingre for treff denne mnd :)

Tiden fra el til mens er ikke alltid den samme! Noen har kort lutealfase dermed ikke 14 dager som normalt.. Den kan variere fra person til person og fra mnd til mnd...

 

 

Anonymous poster hash: 47e9c...6a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

kan dere kikke å bildet i galleriet mitt jenter? og se om el testen min er positiv el om jeg evt nærmere meg en pos el :P? har el på lør ifølge mine beregninger og app :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde el-slim (beklager detaljen) i forrige uke (noe som stemte helt med mine beregninger) og vi håpet derfor at vi traff forrige helg.
Nå er det derimot kommet samme typen slim, og jeg skjønner ingenting... :huh: 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan dere kikke å bildet i galleriet mitt jenter? og se om el testen min er positiv el om jeg evt nærmere meg en pos el :P? har el på lør ifølge mine beregninger og app :)

hm..De billigtestene er ikke enkle for tiden.

Men jeg mener klart ja, den testen kan være positiv. Jeg får dem aldri skikkelig sterke lenger under el (gjorde det før). Jeg fikk en slik test for noen uker siden, og bare fordi jeg ikke ante om den var pos el neg, så dobbelt sjekka jeg med cb digital som viste en fin fin smiley ;)

Om du venter el i disse dager hadde jeg tolka den som pos og heller humpa av gårde til du ser den blir svakere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...