Gå til innhold

IKM uke 44


Duo-yoghurt

Anbefalte innlegg

Gjest prøver1984

 

kan dere kikke å bildet i galleriet mitt jenter? og se om el testen min er positiv el om jeg evt nærmere meg en pos el :P? har el på lør ifølge mine beregninger og app :)

hm..De billigtestene er ikke enkle for tiden.

Men jeg mener klart ja, den testen kan være positiv. Jeg får dem aldri skikkelig sterke lenger under el (gjorde det før). Jeg fikk en slik test for noen uker siden, og bare fordi jeg ikke ante om den var pos el neg, så dobbelt sjekka jeg med cb digital som viste en fin fin smiley ;)

Om du venter el i disse dager hadde jeg tolka den som pos og heller humpa av gårde til du ser den blir svakere :)

 

Det er jo den sterkeste el testen jeg har hittil, og ja venter el på lørdag, så jeg kan jo ta en test til mellom kl 17-19 idag da lh nivået er høyest og se da , men da humper vi avgårde som planlagt idag og masse kos frem til etter helgen ;) så er vi sikre :)

takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest prøver1984

lykke, min mann og jeg har tilfeldigvis fått fri imorgen begge to, og vi har da hele helgen sammen uten planer, som klaffer så perfekt med el på lørdag :):) skal ha skikkelig kjærstekosehelg, med babylaging hihi :)

 

snakk om perfekt timing :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvor min kjære eggløsning har tatt veien altså :klo:

Dag 16 i dag, og fremdeles negative tester og lav temp.. Hm.. I følge FF er jeg meget fruktbar og den sier jeg forventer el i morgen. Men disse strimlene mine har vært supersvake to dager på rad nå, så har vel ingen forhåpninger. Er lei av testing og sex og ønsker meg selv inn i DPO land sånn at jeg får slappa av litt :P

Kansje derfor jeg ikke får el!?! Leter for grundig :P

Jaja, da håper jeg dagen i morgen blir dagen, og håper di mens murringene jeg kjenner er et godt tegn og ikke innbilning ;)

 

Kan jeg forresten spørre om hva dere sier til mannen deres for å få ham med i seng? 

Føler meg på en måte som en uerfaren 16 åring for tiden, og hode mitt er langt bort i gokk, og dermed blir jeg knusktørr :/

Den lysten sitter ikke utenpå for å si det slik, og jeg tror han og kjenner på det, får det tar bare lenger og lenger tid før han får utløsning.. Uff, alt som skal stå i veien i den babylaginga altså:P

Noen råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvor min kjære eggløsning har tatt veien altså :klo:

Dag 16 i dag, og fremdeles negative tester og lav temp.. Hm.. I følge FF er jeg meget fruktbar og den sier jeg forventer el i morgen. Men disse strimlene mine har vært supersvake to dager på rad nå, så har vel ingen forhåpninger. Er lei av testing og sex og ønsker meg selv inn i DPO land sånn at jeg får slappa av litt :P

Kansje derfor jeg ikke får el!?! Leter for grundig :P

Jaja, da håper jeg dagen i morgen blir dagen, og håper di mens murringene jeg kjenner er et godt tegn og ikke innbilning ;)

 

Kan jeg forresten spørre om hva dere sier til mannen deres for å få ham med i seng?

Føler meg på en måte som en uerfaren 16 åring for tiden, og hode mitt er langt bort i gokk, og dermed blir jeg knusktørr :/

Den lysten sitter ikke utenpå for å si det slik, og jeg tror han og kjenner på det, får det tar bare lenger og lenger tid før han får utløsning.. Uff, alt som skal stå i veien i den babylaginga altså:P

Noen råd?

Ingen tegn til EL her heller... På dag 13 tror jeg. Men bruker clearblue som skal slå ut litt før EL. Tok ut spiralen litt før jeg fikk mensen. Så aner ikke hva jeg skal forvente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Lurer på hvor min kjære eggløsning har tatt veien altså :klo:

Dag 16 i dag, og fremdeles negative tester og lav temp.. Hm.. I følge FF er jeg meget fruktbar og den sier jeg forventer el i morgen. Men disse strimlene mine har vært supersvake to dager på rad nå, så har vel ingen forhåpninger. Er lei av testing og sex og ønsker meg selv inn i DPO land sånn at jeg får slappa av litt :P

Kansje derfor jeg ikke får el!?! Leter for grundig :P

Jaja, da håper jeg dagen i morgen blir dagen, og håper di mens murringene jeg kjenner er et godt tegn og ikke innbilning ;)

 

Kan jeg forresten spørre om hva dere sier til mannen deres for å få ham med i seng?

Føler meg på en måte som en uerfaren 16 åring for tiden, og hode mitt er langt bort i gokk, og dermed blir jeg knusktørr :/

Den lysten sitter ikke utenpå for å si det slik, og jeg tror han og kjenner på det, får det tar bare lenger og lenger tid før han får utløsning.. Uff, alt som skal stå i veien i den babylaginga altså :P

Noen råd?

Ingen tegn til EL her heller... På dag 13 tror jeg. Men bruker clearblue som skal slå ut litt før EL. Tok ut spiralen litt før jeg fikk mensen. Så aner ikke hva jeg skal forvente.

 

Når tok du ut spiralen?

Jeg tok også ut spiralen i mai og fikk mens/bortfalls blødning noen dager etter. Måtte faktisk vente litt over 5 uker før neste mens igjen, så sen eggløsning etter at spiralen ble fjernet. Men jeg ble gravid rett etter den mensen da :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Lurer på hvor min kjære eggløsning har tatt veien altså :klo:

Dag 16 i dag, og fremdeles negative tester og lav temp.. Hm.. I følge FF er jeg meget fruktbar og den sier jeg forventer el i morgen. Men disse strimlene mine har vært supersvake to dager på rad nå, så har vel ingen forhåpninger. Er lei av testing og sex og ønsker meg selv inn i DPO land sånn at jeg får slappa av litt :P

Kansje derfor jeg ikke får el!?! Leter for grundig :P

Jaja, da håper jeg dagen i morgen blir dagen, og håper di mens murringene jeg kjenner er et godt tegn og ikke innbilning ;)

 

Kan jeg forresten spørre om hva dere sier til mannen deres for å få ham med i seng?

Føler meg på en måte som en uerfaren 16 åring for tiden, og hode mitt er langt bort i gokk, og dermed blir jeg knusktørr :/

Den lysten sitter ikke utenpå for å si det slik, og jeg tror han og kjenner på det, får det tar bare lenger og lenger tid før han får utløsning.. Uff, alt som skal stå i veien i den babylaginga altså :P

Noen råd?

Ingen tegn til EL her heller... På dag 13 tror jeg. Men bruker clearblue som skal slå ut litt før EL. Tok ut spiralen litt før jeg fikk mensen. Så aner ikke hva jeg skal forvente.

Når tok du ut spiralen?

Jeg tok også ut spiralen i mai og fikk mens/bortfalls blødning noen dager etter. Måtte faktisk vente litt over 5 uker før neste mens igjen, så sen eggløsning etter at spiralen ble fjernet. Men jeg ble gravid rett etter den mensen da :)

Tok den ut 1.okt. Får smøre meg med tålmodighet ☺️ Har blitt gravid ved første eggløsning etter jeg sluttet med prevensjon med de to barna jeg har. Men det er noen år siden nå. Da brukte jeg p-piller og p-ring. Ikke samtidig da hehe 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fy søren så kjipt. Har hatt herpes i mange år, etter å ha Vært ung og dum! Får sjelden utbrudd lenger, men har selvfølgelig fått det nå når jeg skal ha el da kan vi jo ikke ha oss .

 

Anonymous poster hash: 5ed43...005

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

JIPPIIIII har fått min aller første positive el test :) sikkert teit å juble over det :P men testet idag tidlig kl 06 og fikk noe sterkere strek enn før men kl 1730 idag slo den ut etter 3 sekunder max og test streken er sååååå sterk :):) la inn bildet under galleri- bare fordi jeg er så gla :):) nå blir det super perfekt med kosedag imorgen, fri og kosehelg :) wohoo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JIPPIIIII har fått min aller første positive el test :) sikkert teit å juble over det :P men testet idag tidlig kl 06 og fikk noe sterkere strek enn før men kl 1730 idag slo den ut etter 3 sekunder max og test streken er sååååå sterk :) :) la inn bildet under galleri- bare fordi jeg er så gla :) :) nå blir det super perfekt med kosedag imorgen, fri og kosehelg :) wohoo :)

Så gøy :) Ikke glem kosen i kveld da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

 

JIPPIIIII har fått min aller første positive el test :) sikkert teit å juble over det :P men testet idag tidlig kl 06 og fikk noe sterkere strek enn før men kl 1730 idag slo den ut etter 3 sekunder max og test streken er sååååå sterk :) :) la inn bildet under galleri- bare fordi jeg er så gla :) :) nå blir det super perfekt med kosedag imorgen, fri og kosehelg :) wohoo :)

Så gøy :) Ikke glem kosen i kveld da ;)

 

hehe ånei du, her skal vi kose oss ikveld, imorgen tidlig og imorgen kveld og lør og søn :P

min kjære og meg kommer til å være helt utslitte på søndag :P 

men bare halvparten av kosen er babylaginga da, resten er fordi vi for en eneste gang skyld har en hel helg sammen uten verken planer er noen som kan forstyrre oss, så vi har mye å ta igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Så moro. Kjør på og lykke til!

ja, er igrunn rart å bli så gla over en test med to streker på meeeen aldri hatt det før så er nok derfor :) 

 

takk :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Så moro. Kjør på og lykke til!

ja, er igrunn rart å bli så gla over en test med to streker på meeeen aldri hatt det før så er nok derfor :)

 

takk :) :)

 

Så koselig :) Nyt helga skikkelig :)

Tro du meg, jeg hopper i taket den dagen jeg ser positiv el test neste gang... Forstår deg kjempegodt og er faktisk meget misunnelig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest prøver1984

 

 

 

 

Så moro. Kjør på og lykke til!

ja, er igrunn rart å bli så gla over en test med to streker på meeeen aldri hatt det før så er nok derfor :)

 

takk :) :)

Så koselig :) Nyt helga skikkelig :)

Tro du meg, jeg hopper i taket den dagen jeg ser positiv el test neste gang... Forstår deg kjempegodt og er faktisk meget misunnelig :P

Tusen takk snille du :)

Hehe så er ikke bare meg som blir hoppende gla for en pos el test ;)

Når skal du ha el da?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Så moro. Kjør på og lykke til!

ja, er igrunn rart å bli så gla over en test med to streker på meeeen aldri hatt det før så er nok derfor :)

 

takk :) :)

Så koselig :) Nyt helga skikkelig :)

Tro du meg, jeg hopper i taket den dagen jeg ser positiv el test neste gang... Forstår deg kjempegodt og er faktisk meget misunnelig :P

Tusen takk snille du :)

Hehe så er ikke bare meg som blir hoppende gla for en pos el test ;)

Når skal du ha el da? :)

 

Jeg hadde første mens dag 1 okt, dag 16 i dag.. Har tempet meg igjennom noen sykluser så jeg ser jo at det er vanlig får meg å ha sen eggløsning (mellom 16-19), men nå når jeg er på dag 16 allerede uten el, så begynner jo selvfølgelig hode å kverulerer mtp MA for snart 9 uker siden. 

 

Jeg hadde el sist 17 sep, så i morgen er jo dagen. Om den skulle være positiv blir jeg like glad som om det var en positiv g test ;)

Vi har barnfri fra i morgen til mandag, så passer fint med el i helga her og ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

 

 

 

 

 

Så moro. Kjør på og lykke til!

ja, er igrunn rart å bli så gla over en test med to streker på meeeen aldri hatt det før så er nok derfor :)

 

takk :) :)

Så koselig :) Nyt helga skikkelig :)

Tro du meg, jeg hopper i taket den dagen jeg ser positiv el test neste gang... Forstår deg kjempegodt og er faktisk meget misunnelig :P

Tusen takk snille du :)

Hehe så er ikke bare meg som blir hoppende gla for en pos el test ;)

Når skal du ha el da? :)

Jeg hadde første mens dag 1 okt, dag 16 i dag.. Har tempet meg igjennom noen sykluser så jeg ser jo at det er vanlig får meg å ha sen eggløsning (mellom 16-19), men nå når jeg er på dag 16 allerede uten el, så begynner jo selvfølgelig hode å kverulerer mtp MA for snart 9 uker siden.

 

Jeg hadde el sist 17 sep, så i morgen er jo dagen. Om den skulle være positiv blir jeg like glad som om det var en positiv g test ;)

Vi har barnfri fra i morgen til mandag, så passer fint med el i helga her og ;)

Uff så trist å høre at du har opplevd MA :(

Men temper du bare eller tester du også?

Jeg er på dag 14, så ligger bare to dager foran, og med barnefri i helgen, unner jeg deg virkelig at el dukker opp :):)

Vi krysser fingrene for det, ikke beina 😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør alt :P Jeg har ikke el slim, tror ikke jeg har sett snurten av det etter etter siste fødsel! 

Jeg temper, tester 2 ganger om dagen nå (blir litt desperat tror jeg når man har mista en baby, og ønsket om å bli gravid raskt igjen) samt at jeg tafser denne perioden. ( det har jeg prøvd før, så vet hva jeg leter etter) ;)

Dagene før el er jeg som regel helt tørr, mens hvitaktig/blank innvendig. Det er jeg nå, livmortappen er åpen i dag i motsetning til i går, og tempen er stabil, så el bør være her straks :P

 

Høres nok ut som om jeg hauser og kaver mens jeg leter etter gullegget, men jeg gjør vel egentlig ikke det :P Har et smil rundt munnen og tenker shit, går det så går det, og går det ikke, skal jeg finne noe annet kjekt å gjøre til neste ikm :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Jeg trodde ikke jeg hadde el slim engang jeg før jeg oppdaget det nå for 3 dager siden haha :) men dette er første gang vi prøver, mine to fra et annet forhold var ikke planlagt så da fant jeg det ikke ut før jeg var 11 uker på vei.. Så siden august har jeg blitt veldig godt kjent med kroppen min føler jeg :P

 

Har hatt 3 sa'er og 1 ma i uke 12 med narkose og utskapning så skjønner deg godt den sterke følelsen av å ønske baby etter noe slikt..

 

Hehe tenker som deg at shit går det ikke denne pp så hopper jeg i neste PP med et smil :P selv om jeg føler meg rimelig desperat med temp måling og el tester hehe men er litt spenning i det så så lenge jeg klarer å tenke sånn så er det helt innafor å teste så mye :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde ikke jeg hadde el slim engang jeg før jeg oppdaget det nå for 3 dager siden haha :) men dette er første gang vi prøver, mine to fra et annet forhold var ikke planlagt så da fant jeg det ikke ut før jeg var 11 uker på vei.. Så siden august har jeg blitt veldig godt kjent med kroppen min føler jeg :P

 

Har hatt 3 sa'er og 1 ma i uke 12 med narkose og utskapning så skjønner deg godt den sterke følelsen av å ønske baby etter noe slikt..

 

Hehe tenker som deg at shit går det ikke denne pp så hopper jeg i neste PP med et smil :P selv om jeg føler meg rimelig desperat med temp måling og el tester hehe men er litt spenning i det så så lenge jeg klarer å tenke sånn så er det helt innafor å teste så mye :)

Vi har det vel ganske likt du og jeg da :P Jeg har også 2 fra før med en annen. Første fant jeg utav det i uke 6, mens nr to var et sjokk i uke 10 :o Hehe, p piller og p ring har svikta litt for mange ganger ;)

 

Huff da, det var mange aborter :( Har du mista nå i det siste da eller? Håper du får det til i helga og at knøttet sitter hele veien inn :)

 

Jeg klukker litt med meg selv til tider :fnise:  Jeg er medlem i anonyme testomaner, men jeg trives her ;) Synes selv det er spennende, og faktisk enklere å stå opp om morningen om jeg vet at jeg teste "noe" ;)

hahaha :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Også du, bildet ditt, er den øverste fra i dag tidlig og den nederste fra i ettermiddag?

Ja det stemmer :) øverste testen er Kl 06 og nederst er Kl 1730 idag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De ser så annerledes ut når dem tørker. Mine har sett slik ut i over ei uke nå. Da krysser jeg fingra for at i morgen er dagen :)

Happy humping ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

 

 

Jeg trodde ikke jeg hadde el slim engang jeg før jeg oppdaget det nå for 3 dager siden haha :) men dette er første gang vi prøver, mine to fra et annet forhold var ikke planlagt så da fant jeg det ikke ut før jeg var 11 uker på vei.. Så siden august har jeg blitt veldig godt kjent med kroppen min føler jeg :P

 

Har hatt 3 sa'er og 1 ma i uke 12 med narkose og utskapning så skjønner deg godt den sterke følelsen av å ønske baby etter noe slikt..

 

Hehe tenker som deg at shit går det ikke denne pp så hopper jeg i neste PP med et smil :P selv om jeg føler meg rimelig desperat med temp måling og el tester hehe men er litt spenning i det så så lenge jeg klarer å tenke sånn så er det helt innafor å teste så mye :)

Vi har det vel ganske likt du og jeg da :P Jeg har også 2 fra før med en annen. Første fant jeg utav det i uke 6, mens nr to var et sjokk i uke 10 :o Hehe, p piller og p ring har svikta litt for mange ganger ;)

 

Huff da, det var mange aborter :( Har du mista nå i det siste da eller? Håper du får det til i helga og at knøttet sitter hele veien inn :)

 

Jeg klukker litt med meg selv til tider :fnise: Jeg er medlem i anonyme testomaner, men jeg trives her ;) Synes selv det er spennende, og faktisk enklere å stå opp om morningen om jeg vet at jeg teste "noe" ;)

hahaha :P

Høres ut som vi har mye likt ja :) ble gravid på pilla sist men Mistet i sa i uke 7 i mai 2012, men det var egentlig planlagt abort da min mann netopp var operert for kreft men "slapp" å leve med "frivillig" abort da spiren valgte selv å avslutte prosessen.. Men nå som min mann har vært frisk siste 2 år så kan vi prøve og planlegge :)

Hahahaha anonyme testomgang klubben, DEN joiner jeg :):):) men er veldig enig i det du sier om at det er mye lettere å våkne om man har noe å teste hahaha :) 😂 men er veldig Gla jeg meldte meg inn her da alt detta el slim og el testing ikke er like moro å dele Med min kjære, haha han hadde nok blitt forfjamset Om Jeg Delte det samme med han som jeg Gjør her inne 😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

De ser så annerledes ut når dem tørker. Mine har sett slik ut i over ei uke nå. Da krysser jeg fingra for at i morgen er dagen :)

Happy humping ;)

Lover å krysse alt jeg har for deg, unntatt beina 😂😂 ja når den Siste jeg tok, tørket ut, så ble Den enda Sterkere Enn kontroll streken men tror nok jeg traff 110% da begge strekene ble sånn Etter to sek!:)

Men test på morgenen imorgen og mellom 17-19

:) vi som er medlem i anonyme testomaner Klubben har lov til det 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...