Gå til innhold

IKM uke 44


Duo-yoghurt

Anbefalte innlegg

 

Noen som har barn fra Før? Har ømme brystvorter og de siste par dagene har jeg kunnet klemme ut et par dråper melk. Er ett år siden jeg sluttet å amme. Kan det være tegn?

 

Det KAN være hormonelt. Men det har jeg ikke snørning om, bare lest om ;)

Jeg har to barn, ble gravid igjen i sommer men mistet. 2 uker etter aborten fikk jeg lekk og det forbinner jeg med graviditets tegn fordi grav testen fremdeles var knallpositiv. Altså kroppen valgte ikke selv å utstøte det døde fosteret.

Håper noen andre kan svare deg bedre :)

Når har du ikm?

Har ikm om en uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mye murringer hos dere :) Jeg tar det som et godt tegn, da det har vært hovedsymptomet i mine to svangerskap.

 

Her er livmoren noe øm (merker det når jeg bøyer meg fram), men absolutt mye mindre murringer enn i går. Har ikke fått noe fast smil på cb, enten har jeg ikke hatt el eller så har LH-toppen vært så kort at jeg ikke har truffet den med el-test. Tempen er så dær, har ikke målt ekte basaltemp. I tillegg føler jeg tempmålet er skikkelig dårlig i forhold til det forrige jeg hadde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser alltid om dere som er så flinke og tester og styrer. Vi er førstegangs prøvende har vert 6mnd uten prevensjon men dette er 1 gangen vi prøver målbevisst :-)og jeg har ikke testet el eller noe. Men nå er jeg 8dpo jeg har hatt smerter (strammer seg) i mange dager, roligere nåi dag men kommer og går. Og nå fikk jeg en rar smak i munn, i tillegg har jeg vert super gretten. Omg leter jeg for mye eller skjer det ting ;-) hehe måtte bare ha det ut i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser alltid om dere som er så flinke og tester og styrer. Vi er førstegangs prøvende har vert 6mnd uten prevensjon men dette er 1 gangen vi prøver målbevisst :-)og jeg har ikke testet el eller noe. Men nå er jeg 8dpo jeg har hatt smerter (strammer seg) i mange dager, roligere nåi dag men kommer og går. Og nå fikk jeg en rar smak i munn, i tillegg har jeg vert super gretten. Omg leter jeg for mye eller skjer det ting ;-) hehe måtte bare ha det ut i dag.

Akkurat det samme for meg. Man leter vel helt automatisk, jeg klarer ikke å stoppe. Men er verst for meg på kvelden, da kommer mens smertene for fullt og det strammer. Og magen min er fortsatt konstant oppblåst fra lørdag, men merken ingen ting i brystene. Håper murringene er et tegn på festing eller noe. Men nå vet jo ikke jeg hvordan det føles, siden jeg ikke har vært gravid før. Når har du ikm? lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har steget litt, ikke mye, men nok til at jeg slapper av :) Så da var nok el i går :)

 

Jeg satt og leste i en tidligere ikm gruppe jeg var med i. Det var i sommer, og i 3 innlegg har jeg skrevet at jeg ikke trodde jeg var gravid for den eneste forandringen var den humørsyken :P Var vist sint å glefset til mannen min uten grunn, liksom piggene på utsiden, og det gikk i enorme bølgedaler :P kunne jo ha vært pms, men nei, jeg var sååå sint  :fnise:

Eneste tegnet jeg har hatt så tidlig ;)

 

Skogfrua: Det er egentlig ikke nødvendig å teste i det hele tatt! De fleste av oss får det til innen noen mnd uansett, og så lenge du vet hvor lang syklus du har er det ganske enkelt å holde kontrollen :)

Jeg har aldri brukt noen ting før nå etter at jeg opplevde MA i august, altså er dette endre syklusen jeg prøver meg med testing, men temping har jeg relativt god erfaring med, da jeg brukte det som prevensjon i noen mnd. Og da hører det til at jeg må nevne at jeg har vært gravid mange ganger ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det gjør vi :) Så flott! Håper det blir baby :)

 

Her er det fast smilefjes nå. Etter 5 dager med blinking. Lett murring. Spørs om svømmerne overlever sååå lenge. Kommer egentlig an på når tanta kommer om vi rekker et forsøk i november.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg leser alltid om dere som er så flinke og tester og styrer. Vi er førstegangs prøvende har vert 6mnd uten prevensjon men dette er 1 gangen vi prøver målbevisst :-)og jeg har ikke testet el eller noe. Men nå er jeg 8dpo jeg har hatt smerter (strammer seg) i mange dager, roligere nåi dag men kommer og går. Og nå fikk jeg en rar smak i munn, i tillegg har jeg vert super gretten. Omg leter jeg for mye eller skjer det ting ;-) hehe måtte bare ha det ut i dag.

Akkurat det samme for meg. Man leter vel helt automatisk, jeg klarer ikke å stoppe. Men er verst for meg på kvelden, da kommer mens smertene for fullt og det strammer. Og magen min er fortsatt konstant oppblåst fra lørdag, men merken ingen ting i brystene. Håper murringene er et tegn på festing eller noe. Men nå vet jo ikke jeg hvordan det føles, siden jeg ikke har vært gravid før. Når har du ikm? lykke til :)

 

Håper det jeg også. jeg har heller ikke vert gravid før så syntes dette er spennende og skummelt. har IKM den 27 på mandag. kjenner heller ikke stort i brystene men har vert utrolig slapp. meen finner ut om det er ønskninger eller ikke på lørdag. tenkte og teste da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

jaja 5dpo idag :P 6dpo iforhold til ff.....

 

på jobb idag, kom en pas med urinprøve for sjekk og de hadde akkurat begynt å prøve, og selvsagt lyste testen gravid og jeg kjente missunnelsen... blæ.... hardt å ha en jobb hvor man daglig enten ser gravid mager, oppdager graviditet osv uten at man selv klarer det :(

 

men men...

 

ha en fin dag jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja 5dpo idag :P 6dpo iforhold til ff.....

 

på jobb idag, kom en pas med urinprøve for sjekk og de hadde akkurat begynt å prøve, og selvsagt lyste testen gravid og jeg kjente missunnelsen... blæ.... hardt å ha en jobb hvor man daglig enten ser gravid mager, oppdager graviditet osv uten at man selv klarer det :(

 

men men...

 

ha en fin dag jenter :)

Du har gkort alt du kan får å klare det, klart du har klart det :) Jeg har trua :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja 5dpo idag :P 6dpo iforhold til ff.....

 

på jobb idag, kom en pas med urinprøve for sjekk og de hadde akkurat begynt å prøve, og selvsagt lyste testen gravid og jeg kjente missunnelsen... blæ.... hardt å ha en jobb hvor man daglig enten ser gravid mager, oppdager graviditet osv uten at man selv klarer det :(

 

men men...

 

ha en fin dag jenter :)

vi gjør det vi klarer alle man på best mulig måte :) og som bellanie sier: jeg har trua :)

kjenner meg litt skuffet i dag jeg og da jeg nettopp fikk vite at min kollega har noe i magen :/ for det vil jeg å ha :P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

dere er søte da jenter <3

er så deilig med denne sida hvor vi kan uttrykke sjalusi, sorg, glede og alt vi må ha på hjertet uten å få høre negative kommentarer el tilbakemeldinger :)

 

skogrua: skjønner godt du er skuffet, men ingen av oss mener å få en slik følelse, men når vi alle ønsker så sterkt en liten spire i magen så blir det gjerne et lite slag i trynet når de rundt oss klarer det...

 

meeeeen satser vi ikke på at vi alle har fått innertiern denne pp a :) <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ikke det at jeg ikke unner de det :) er jo kjempe flott men nå har vi ønsket oss dette i 3 år :P så får det ikke til fort nok :)

er så enig med deg Prøver1984 er så deilig med denne sida hvor vi kan uttrykke sjalusi, sorg, glede og alt vi må ha på hjertet uten å få høre negative kommentarer el tilbakemeldinger :)

 

Vi har alle det samme store ønske og har og forståelse for hvordan andre og har behov for å tømme seg litt :)
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

ikke det at jeg ikke unner de det :) er jo kjempe flott men nå har vi ønsket oss dette i 3 år :P så får det ikke til fort nok :)

er så enig med deg Prøver1984 er så deilig med denne sida hvor vi kan uttrykke sjalusi, sorg, glede og alt vi må ha på hjertet uten å få høre negative kommentarer el tilbakemeldinger :)

 

Vi har alle det samme store ønske og har og forståelse for hvordan andre og har behov for å tømme seg litt :)

 

unner så absolutt de rundt oss som får det til, meeeeeen vi har jo eget ønske vi også... <3

 

takk for forståelsen for det jeg uttrykte isted :) godt man har noen som faktisk forstår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg kanskje skulle prøve meg på en billig-test(graviditetstest) i morgen tidlig, men er redd det er litt for tidlig men:/ Det blir 10dpo. Er det mulig å få positiv da? er ikke 100% sikker på at eggløsninga var  da jeg tror, men pleier å merke det på kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Tenkte jeg kanskje skulle prøve meg på en billig-test(graviditetstest) i morgen tidlig, men er redd det er litt for tidlig men:/ Det blir 10dpo. Er det mulig å få positiv da? er ikke 100% sikker på at eggløsninga var da jeg tror, men pleier å merke det på kroppen.

Har sett mange bilder i galleriene fra g tester som er tatt 10dpo med kjempe svak strek men en strek er jo en strek ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg kanskje skulle prøve meg på en billig-test(graviditetstest) i morgen tidlig, men er redd det er litt for tidlig men:/ Det blir 10dpo. Er det mulig å få positiv da? er ikke 100% sikker på at eggløsninga var  da jeg tror, men pleier å merke det på kroppen.

Kikkekt faktisk litt på dette nå og noen tester kan vise possitivt 4 dager før IKM se på bruksannvisningen om den er Høy følsomhet - 25mIU/mL, hCG kan typisk påvises i urinen så tidlig som 6 til 15 dager etter befruktningen.....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

å det er jo positivt:D jeg får prøve å ikke bli skuffa hvis det ikke er noen strek der, men hååååper :)

Ja :) fingers crossed :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

 

 

Tenkte jeg kanskje skulle prøve meg på en billig-test(graviditetstest) i morgen tidlig, men er redd det er litt for tidlig men:/ Det blir 10dpo. Er det mulig å få positiv da? er ikke 100% sikker på at eggløsninga var da jeg tror, men pleier å merke det på kroppen.

Kikkekt faktisk litt på dette nå og noen tester kan vise possitivt 4 dager før IKM se på bruksannvisningen om den er Høy følsomhet - 25mIU/mL, hCG kan typisk påvises i urinen så tidlig som 6 til 15 dager etter befruktningen.....

Billig tester sine er vel ikke slik iogmed de er billige? De som er så sensitive koster sikkert masse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Tenkte jeg kanskje skulle prøve meg på en billig-test(graviditetstest) i morgen tidlig, men er redd det er litt for tidlig men:/ Det blir 10dpo. Er det mulig å få positiv da? er ikke 100% sikker på at eggløsninga var da jeg tror, men pleier å merke det på kroppen.

Kikkekt faktisk litt på dette nå og noen tester kan vise possitivt 4 dager før IKM se på bruksannvisningen om den er Høy følsomhet - 25mIU/mL, hCG kan typisk påvises i urinen så tidlig som 6 til 15 dager etter befruktningen.....

Billig tester sine er vel ikke slik iogmed de er billige? De som er så sensitive koster sikkert masse?

 

Det tenkte jeg også:/ men har hørt om de som har fått svak positiv på billig test men ikke på f.eks Clear blue:S men vet ikke hvor tidlig de testet da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...