Gå til innhold

IKM uke 44


Duo-yoghurt

Anbefalte innlegg

http://tinypic.com/view.php?pic=2saaxk4&s=8#.VEnxm3EyMsQ

 

hmm bare for moro skyld tok jeg en test når jeg kom på jobb, hadde allerede tisset en gang idag, men ser jeg bare syner eller er det en strek til der??? super ultra svak men...

 

hehe har sikkert sett meg blind men :P

 

er jo bare 8dpo så er nok sikkert umulig at streker dukker opp allerede da men :;P

Jeg ser den.. men er ikke det en el test?? Hva slags grav test er det i så fall ? ;)

Jeg ser strek!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest prøver1984

 

http://tinypic.com/view.php?pic=2saaxk4&s=8#.VEnxm3EyMsQ

 

hmm bare for moro skyld tok jeg en test når jeg kom på jobb, hadde allerede tisset en gang idag, men ser jeg bare syner eller er det en strek til der??? super ultra svak men...

 

hehe har sikkert sett meg blind men :P

 

er jo bare 8dpo så er nok sikkert umulig at streker dukker opp allerede da men :;P

Jeg ser den.. men er ikke det en el test?? Hva slags grav test er det i så fall ? ;)

Jeg ser strek!!

 

er den gravid testen vi bruker på jobben til pas :)

 

hmm skal ta et nytt bilde skogfrua ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

http://tinypic.com/view.php?pic=vrbr5h&s=8#.VEn9eHEyMsQ

 

ble ikke noe så veldig klarere på bildet, men ser (det jeg vil se) på testen... når jeg holder den opp mot lyset ser jeg også en gjennomgående strek... tar en ny med morgenurin imorgen for kan jo være kjemisk bare siden jeg bare er 8dpo... (men jeg hadde allerede tisset engang før testen ble tatt, så ca 1 time etter første vannlating bare...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

skal hive innpå en kaffe til så kansje jeg ser noe :D hehe

hehe, jeg har allerede drukket 2 kopper så kanskje gluggene mine er FOR åpne og våkne :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

skal hive innpå en kaffe til så kansje jeg ser noe :D hehe

hehe, jeg har allerede drukket 2 kopper så kanskje gluggene mine er FOR åpne og våkne :P

Jeg føler jeg ser en strek jeg også, ville tatt en ny imorgen eller søndag for og se om den blir sterkere 😊 Om ikke den skulle bli det vil jeg tro det var en kjemisk! Men krysser fingrene for at det er en liten spire inni der 💜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

haha ser den svakt der :) men når jeg åpnet bilde på PCen på jobben så ser jeg den ikke :P men når jeg åpnet det på mobilen ser jeg det du og Bellanie ser :D gleder meg til neste test for deg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

 

 

skal hive innpå en kaffe til så kansje jeg ser noe :D hehe

hehe, jeg har allerede drukket 2 kopper så kanskje gluggene mine er FOR åpne og våkne :P

Jeg føler jeg ser en strek jeg også, ville tatt en ny imorgen eller søndag for og se om den blir sterkere Om ikke den skulle bli det vil jeg tro det var en kjemisk! Men krysser fingrene for at det er en liten spire inni der

 

skal så absolutt ta en ny imorgen med morgenurin :)

er innstilt på at den nok er kjemisk (bedre å tenke sånn føler jeg) men streken er som sagt tydelig nå, super tynn men den er ikke blendahvit som andre jeg har tatt før...

 

kryss alt dere har for meg jenter :) <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

haha ser den svakt der  :) men når jeg åpnet bilde på PCen på jobben så ser jeg den ikke :P men når jeg åpnet det på mobilen ser jeg det du og Bellanie ser :D gleder meg til neste test for deg :D

iogmed jeg bare er 8dpo så kan jeg jo ikke akkurat forvente sterk stre, hehe så den er super ultra tynn og svak, men tar en imorgen med morgenurin :)

haha gjett om jeg ikke kommer til å tenke masse på morgendagen idag  a :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjemisk kan man ikke snakke om før man er rundt 14 dpo ;)

 

Jeg har trua, og er kjempeglad på dine vegne :) Jeg tenker at du kjenner den type test du har tatt, og har vel sett nok av dem til vite om dem kan slå ut falsk eller ei :)

 

Her blir jeg ganske misunnelig og pessimistisk :P Jeg og ff blir ikke enig om eggløsningen. FF mener 22 og jeg tenker 21.

Siste positive el test var mandag kveld, negativ tirsdag.

Grunnen til at jeg sier vi ikke er enige er fordi jeg ikke får opp el krysset som skulle kommet i dag om el var 21 :P Tempen steg bare 0,1 til onsdag men 0,4 til på torsdag.

Men kunne ikke tempen allerede være på vei opp på onsdag da, når det var en liten tempøkning??!!!

Vi hadde ikke sex på tirsdag, da jeg mener el var.

Bittelitt frustret ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som Bellanie sier "Jeg har trua, og er kjempeglad på dine vegne :) Jeg tenker at du kjenner den type test du har tatt, og har vel sett nok av dem til vite om dem kan slå ut falsk eller ei :)"

Og ja jeg tenker like mye på morgen test i morgen :D skal selv ta test så dagen i dag kan ikke gå raskt nok :D hehe
gleder meg til bildedeling :D

 

Bellanie: du finner ut om dere har vert venner eller ei snart, håper det klaffer for deg også :D
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

kjemisk kan man ikke snakke om før man er rundt 14 dpo ;)

 

Jeg har trua, og er kjempeglad på dine vegne :) Jeg tenker at du kjenner den type test du har tatt, og har vel sett nok av dem til vite om dem kan slå ut falsk eller ei :)

 

Her blir jeg ganske misunnelig og pessimistisk :P Jeg og ff blir ikke enig om eggløsningen. FF mener 22 og jeg tenker 21.

Siste positive el test var mandag kveld, negativ tirsdag.

Grunnen til at jeg sier vi ikke er enige er fordi jeg ikke får opp el krysset som skulle kommet i dag om el var 21 :P Tempen steg bare 0,1 til onsdag men 0,4 til på torsdag.

Men kunne ikke tempen allerede være på vei opp på onsdag da, når det var en liten tempøkning??!!!

Vi hadde ikke sex på tirsdag, da jeg mener el var.

Bittelitt frustret ;)

hehe trodde kjemisk var at om man testet pos tidlig så kunne det vise falsk feil :P

ja der kan du, selv om jeg har den jobben jeg har så er det ikke alt jeg har fått med meg ;)

 

men ja jeg har også sett nok av disse testene, ser positive og negative hver dag, og har aldri sett en som slår ut falskt... de er ganske så sensitive disse :)

og når jeg sammenligner den jeg tok nå med de andre jeg tok forrige pp (som også var fra jobben) så var det jo blendahvitt så langt øye kunne se ... ;)

 

hmm ang ff og el så ville jeg også trodd du hadde el på tirsdag, høres jo mest logisk ut og spesielt siden du fikk neg test på tirsdag som jo da viser at eggløsningen har funnet sted...

kanskje du får krysset imorgen når du har lagt inn ny temp da ? :)

 

hehe gleder meg til å utveksle bilder imorgen :) krysser fingrene for oss og alle oss andre og:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, jeg trodde kjemisk bare fantes på BIM ;)

Men kalles vist en streifer, men vet ikke om jeg tror på det.

Falsk positiv kan alle få, men det kommer an på hvordan man tolker den og hvor svak/sterk den er.

I de aller fleste tilfeller er den jo supersvak. Ligger et bilde i galleriet mitt av en test jeg tok på søndag eller mandag. Det er en billigstrimmel med supersvak strek, men jeg ser den. Har opplevd det noen ganger uten å få forhåpninger ;)

 

Cb sine tester kan bli positive om du virkelig går inn og ønsker det. Når du har følt lenge nok at du ser en strek er det bare å la testen tørke over natta så vil streken være der neste dag ;)

Om du ikke har lyst å vente så lenge kan du demontere dem og vrikke og vende i lyset.

Du ser garantert en strek :D

 

Jeg venter i spenning på hva ff sier ettervert :) Jeg har jo bare 2 temper over coverline nå uansett, er vel det som plager mest, får jeg aner jo ikke selv..

 

Vi gleder oss til bildene i morgen, håper skogfrua også har gode nyheter :)

Husker ei ikm gruppe får ikke så lange siden der alle ble positiv :) Det var en artig tråd det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 27.okt:ariie 3pp, Safira07, Noob 3pp, evol, skogfrua

Tirsdag 28. okt:

Onsdag 29. okt: Duo-yoghurt 9pp etter MA

Torsdag 30. okt: førstegangsprøver2014

Fredag 31. okt: Birdy30

Lørdag: 1. Nov: Ovidia, Prøver1984 pp2

Søndag 2. nov: Karooline, LykkeLi1978 pp4, Maammaa pp2, -Lena- Bellanie 2pp etter MA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Hehe, jeg trodde kjemisk bare fantes på BIM ;)

Men kalles vist en streifer, men vet ikke om jeg tror på det.

Falsk positiv kan alle få, men det kommer an på hvordan man tolker den og hvor svak/sterk den er.

I de aller fleste tilfeller er den jo supersvak. Ligger et bilde i galleriet mitt av en test jeg tok på søndag eller mandag. Det er en billigstrimmel med supersvak strek, men jeg ser den. Har opplevd det noen ganger uten å få forhåpninger ;)

 

Cb sine tester kan bli positive om du virkelig går inn og ønsker det. Når du har følt lenge nok at du ser en strek er det bare å la testen tørke over natta så vil streken være der neste dag ;)

Om du ikke har lyst å vente så lenge kan du demontere dem og vrikke og vende i lyset.

Du ser garantert en strek :D

 

Jeg venter i spenning på hva ff sier ettervert :) Jeg har jo bare 2 temper over coverline nå uansett, er vel det som plager mest, får jeg aner jo ikke selv..

 

Vi gleder oss til bildene i morgen, håper skogfrua også har gode nyheter :)

Husker ei ikm gruppe får ikke så lange siden der alle ble positiv :) Det var en artig tråd det :)

hahahaha demontere testene hørtes ut som en god plan hahahahah :):)

 

hmm våres ikm gruppe håper jeg da oplever samme som den ikm gruppen hvor alle testet pos:) tenk så morsomt det hadde vært :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen garanterte symptomer. annet er kanje  "menssmerter" som er frem og tilbake etter el... kjenner jeg er lei alt :P meget ustabil humør messig :P vet ikke om noen av disse er verre enn det pleier eller om det bare er jeg som kjenner etter bedre.
har i går hatt en smak i munn jeg ikke blir kvitt, er ikke metallisk som andre definerer den som, og jeg har hatt en utrolig luktesans, lukter alt til tider :) hehe vet ikke om det er symptomer eller ei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri kjent den der smaken i munnen, bortsett fra en dag i juli, rundt 6 uker gravid. Det varte bare en dag, men fikk en slik skikkelig aha opplevelse-er det denne alle har snakket om liksom. I de fleste tilfeller jeg har hørt det, også fra min mor så har den vært et tegn på at det er noe der ;) Håper det for din del skogfrua :)

 

Eller kjenne jeg meg gått igjen i det ustabile humøret ;) PMS kan være lik, og den tok jeg aldri feil av. Hver syklus sånn 5-7 dager før mens ble jeg skikkelig deppa, kun en dag, men nok til å gjøre livet surt for alle rundt meg :P

Når jeg har vært gravid har det begynt sånn 4-5 dpo, antagelig rett etter festing. Pirkete og hissig for alt :fnise:

Pleier ikke å være sånn før mens, kun når jeg har vært gravid i følge svangerskapsbøkene mine :)

 

Nå er jeg lei disse el smertene. De kommer og går. Mandagen var jo helt forferdelig, men det pleier ikke fortsette i dagevis etter el. Har ingenting med grav å gjør men jeg sku gjerne vist hva som var årsaken til smerter etter eggløsning.

Prøvde meg i solarium i dag, men der kunne jeg ikke ligge strekk ut-måtte holde den ene foten bøyd får det det klyper slik i venstre sida..

Jaja, jeg skal ha øl i kveld, gleder meg over at det er helg :D

Go helg alle flotte håpefulle :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri kjent den der smaken i munnen, bortsett fra en dag i juli, rundt 6 uker gravid. Det varte bare en dag, men fikk en slik skikkelig aha opplevelse-er det denne alle har snakket om liksom. I de fleste tilfeller jeg har hørt det, også fra min mor så har den vært et tegn på at det er noe der ;) Håper det for din del skogfrua :)

 

Eller kjenne jeg meg gått igjen i det ustabile humøret ;) PMS kan være lik, og den tok jeg aldri feil av. Hver syklus sånn 5-7 dager før mens ble jeg skikkelig deppa, kun en dag, men nok til å gjøre livet surt for alle rundt meg :P

Når jeg har vært gravid har det begynt sånn 4-5 dpo, antagelig rett etter festing. Pirkete og hissig for alt :fnise:

Pleier ikke å være sånn før mens, kun når jeg har vært gravid i følge svangerskapsbøkene mine :)

 

Nå er jeg lei disse el smertene. De kommer og går. Mandagen var jo helt forferdelig, men det pleier ikke fortsette i dagevis etter el. Har ingenting med grav å gjør men jeg sku gjerne vist hva som var årsaken til smerter etter eggløsning.

Prøvde meg i solarium i dag, men der kunne jeg ikke ligge strekk ut-måtte holde den ene foten bøyd får det det klyper slik i venstre sida..

Jaja, jeg skal ha øl i kveld, gleder meg over at det er helg :D

Go helg alle flotte håpefulle :D

kjenner meg så igjenn i det du skriver her... håper så at det er noe her som spirer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 dpo i dag, klarte ikke holde meg å tok en test på morgen i dag og den var negativ. Begynner å miste håpet, men gir ikke opp før tr er kommet. Men den skulle vel vært svak positiv nå? Lykke til alle sammen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

12 dpo i dag, klarte ikke holde meg å tok en test på morgen i dag og den var negativ. Begynner å miste håpet, men gir ikke opp før tr er kommet. Men den skulle vel vært svak positiv nå? Lykke til alle sammen :)

Håpet er heldigvis ikke ute for det ;) du kan jo være en av de som produserer hCG sent da:)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

12 dpo i dag, klarte ikke holde meg å tok en test på morgen i dag og den var negativ. Begynner å miste håpet, men gir ikke opp før tr er kommet. Men den skulle vel vært svak positiv nå? Lykke til alle sammen :)

Håpet er heldigvis ikke ute for det ;) du kan jo være en av de som produserer hCG sent da:)?

 

Ja man kan jo håpe :) Jeg får ta en test i helgen og krysse fingrene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

 

 

 

12 dpo i dag, klarte ikke holde meg å tok en test på morgen i dag og den var negativ. Begynner å miste håpet, men gir ikke opp før tr er kommet. Men den skulle vel vært svak positiv nå? Lykke til alle sammen :)

Håpet er heldigvis ikke ute for det ;) du kan jo være en av de som produserer hCG sent da:)?

Ja man kan jo håpe :) Jeg får ta en test i helgen og krysse fingrene :)

Krysser fingrene for deg :)

Skal selv ta en ny test imorgen med håp om at streken idag blir sterkere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...