Gå til innhold

IKM uke 44


Duo-yoghurt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest prøver1984

5 dpo og ingen symptomer foreløpig, men har av en eller annen en veldig god følelse denne mnd:) Så da er det bare å vente og se:)

Så spennende å følge med deg fremover :)

Har heller ikke hatt symptomer denne pp men testet ultra svakt positiv idag 8 dpo :)

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

12 dpo i dag, klarte ikke holde meg å tok en test på morgen i dag og den var negativ. Begynner å miste håpet, men gir ikke opp før tr er kommet. Men den skulle vel vært svak positiv nå? Lykke til alle sammen :)

Håpet er heldigvis ikke ute for det ;) du kan jo være en av de som produserer hCG sent da:)?
Ja man kan jo håpe :) Jeg får ta en test i helgen og krysse fingrene :)

Krysser fingrene for deg :)

Skal selv ta en ny test imorgen med håp om at streken idag blir sterkere :)

Skal krysse fingrene for deg også :) Håpe det blir en mye sterkere strek :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

 

 

 

 

 

12 dpo i dag, klarte ikke holde meg å tok en test på morgen i dag og den var negativ. Begynner å miste håpet, men gir ikke opp før tr er kommet. Men den skulle vel vært svak positiv nå? Lykke til alle sammen :)

Håpet er heldigvis ikke ute for det ;) du kan jo være en av de som produserer hCG sent da:)?
Ja man kan jo håpe :) Jeg får ta en test i helgen og krysse fingrene :)
Krysser fingrene for deg :)

Skal selv ta en ny test imorgen med håp om at streken idag blir sterkere :)

Skal krysse fingrene for deg også :) Håpe det blir en mye sterkere strek :)

Takk og håper streken dukker opp hos deg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vist en god følelse jeg og :P Ikke at jeg tror jeg har noen grunn til det, men kjenner at jeg trenger å håpe ;) 

Blir fly forbanna om tanta mi kommer...!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis Prøver1984!

Har vært uggen noen dager så tok en test i dag, ingen tvil om at det er en strek der... Spørs om ikke el hadde regulert seg tilbake til onsdag, og jeg er ca 8 dpo. Spørs bare hvor lenge det varer denne gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest prøver1984

Jeg har vist en god følelse jeg og :P Ikke at jeg tror jeg har noen grunn til det, men kjenner at jeg trenger å håpe ;)

Blir fly forbanna om tanta mi kommer...!!!

Jeg håper med deg snupp <3 og blir forbanna om a dukker opp hos deg! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Grattis Prøver1984!

Har vært uggen noen dager så tok en test i dag, ingen tvil om at det er en strek der... Spørs om ikke el hadde regulert seg tilbake til onsdag, og jeg er ca 8 dpo. Spørs bare hvor lenge det varer denne gang.

Så du testet også pos idag 8.dpo?:):)

Jippi og masse gratulerer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du med spørs hvor lenge det varer? :(

Pleier alltid å få positiv test rundt 8 dpo (når jeg blir gravid) også varer det noen uker... Kan jo hende det blir anderledes nå.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

 

Hva mener du med spørs hvor lenge det varer? :(

Pleier alltid å få positiv test rundt 8 dpo (når jeg blir gravid) også varer det noen uker... Kan jo hende det blir anderledes nå.

Ånei så trist :(

Har du fått noen forklaring på hvorfor dette skjer da? :(

 

Men ikm gruppa vår skal bli den beste med bare masse flotte sommerspirer <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vist en god følelse jeg og :P Ikke at jeg tror jeg har noen grunn til det, men kjenner at jeg trenger å håpe ;)

Blir fly forbanna om tanta mi kommer...!!!

Føler så med deg 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på europris og handlet snop :-P jeg og ved kassen hang rfsu graviditetstest. Og av en eller annen grunn så snudde jeg den og der står følsomheten på 10mlu.. Han bak kassa lurte nok små godt for 100 kr og en g-test :-)) gjett hvem som skal teste i morgen tidlig :-D

post-862087-0-47074100-1414172536_thumb.jpg

post-862087-0-35363200-1414172554_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest prøver1984

Var på europris og handlet snop :-P jeg og ved kassen hang rfsu graviditetstest. Og av en eller annen grunn så snudde jeg den og der står følsomheten på 10mlu.. Han bak kassa lurte nok små godt for 100 kr og en g-test :-)) gjett hvem som skal teste i morgen tidlig :-D

Ser ikke bildene :(

Men da er vi tre som skal teste imorgen da :) dæven for en spennende lørdag :):)

 

Håper bare streken min idag er enda tydeligere imorgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Var på europris og handlet snop :-P jeg og ved kassen hang rfsu graviditetstest. Og av en eller annen grunn så snudde jeg den og der står følsomheten på 10mlu.. Han bak kassa lurte nok små godt for 100 kr og en g-test :-)) gjett hvem som skal teste i morgen tidlig :-D

Ser ikke bildene :(

Men da er vi tre som skal teste imorgen da :) dæven for en spennende lørdag :):)

 

Håper bare streken min idag er enda tydeligere imorgen :)

Hmm må lastes ned sår det etter de? Men er bare bilde av esken. Hvem er tredje mann? Så jo din tidligere i dag :) Endret av skogfrua
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri kjent den der smaken i munnen, bortsett fra en dag i juli, rundt 6 uker gravid. Det varte bare en dag, men fikk en slik skikkelig aha opplevelse-er det denne alle har snakket om liksom. I de fleste tilfeller jeg har hørt det, også fra min mor så har den vært et tegn på at det er noe der ;) Håper det for din del skogfrua :)

 

Eller kjenne jeg meg gått igjen i det ustabile humøret ;) PMS kan være lik, og den tok jeg aldri feil av. Hver syklus sånn 5-7 dager før mens ble jeg skikkelig deppa, kun en dag, men nok til å gjøre livet surt for alle rundt meg :P

Når jeg har vært gravid har det begynt sånn 4-5 dpo, antagelig rett etter festing. Pirkete og hissig for alt :fnise:

Pleier ikke å være sånn før mens, kun når jeg har vært gravid i følge svangerskapsbøkene mine :)

 

Nå er jeg lei disse el smertene. De kommer og går. Mandagen var jo helt forferdelig, men det pleier ikke fortsette i dagevis etter el. Har ingenting med grav å gjør men jeg sku gjerne vist hva som var årsaken til smerter etter eggløsning.

Prøvde meg i solarium i dag, men der kunne jeg ikke ligge strekk ut-måtte holde den ene foten bøyd får det det klyper slik i venstre sida..

Jaja, jeg skal ha øl i kveld, gleder meg over at det er helg :D

Go helg alle flotte håpefulle :D

Vet du sier at murringene ikke skyldes graviditet. Det må jo likevel være noe i det, siden jeg i mitt 35 år lange liv kun har opplevd slike murringer i to sykluser, og jeg var gravid begge gangene. Sikkert teoretisk umulig, men jeg tenker det er et godt tegn :) Nå er det ikke det eneste opplegget som var litt utenom gjennomsnittet i svangerskapene mine, da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sett raskt igjennom og håper alle er med....

 

Mandag 27.okt:ariie 3pp, Safira07, Noob 3pp, evol, skogfruaTirsdag 28. okt:

Onsdag 29. okt: Duo-yoghurt 9pp etter MA

Torsdag 30. okt: førstegangsprøver2014

Fredag 31. okt: Birdy30

Lørdag: 1. Nov: Ovidia, Prøver1984 pp2

Søndag 2. nov: Karooline, LykkeLi1978 pp4, Maammaa pp2, -Lena-

Jeg har 28, men får ikke lagt til fra nettbrett virker det som

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Mandag 27.okt:ariie 3pp, Safira07, Noob 3pp, evol, skogfrua

Tirsdag 28. okt: stch85

Onsdag 29. okt: Duo-yoghurt 9pp etter MA

Torsdag 30. okt: førstegangsprøver2014

Fredag 31. okt: Birdy30

Lørdag: 1. Nov: Ovidia, Prøver1984 pp2

Søndag 2. nov: Karooline, LykkeLi1978 pp4, Maammaa pp2, -Lena-

 

La deg inn jeg stch85 👍😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

 

 

Var på europris og handlet snop :-P jeg og ved kassen hang rfsu graviditetstest. Og av en eller annen grunn så snudde jeg den og der står følsomheten på 10mlu.. Han bak kassa lurte nok små godt for 100 kr og en g-test :-)) gjett hvem som skal teste i morgen tidlig :-D

Ser ikke bildene :(

Men da er vi tre som skal teste imorgen da :) dæven for en spennende lørdag :):)

 

Håper bare streken min idag er enda tydeligere imorgen :)

Hmm må lastes ned sår det etter de? Men er bare bilde av esken. Hvem er tredje mann? Så jo din tidligere i dag :)

Ovidia :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Hadde ikke tenkt å teste denne måneden, bare vente på mens. Men siden alle skal så tester jeg også I mårra

Hehe dette blir en spennende lørdag :)

Men vi må huske å ikke miste trua dersom vi får blendahvit dritt test!;-)

Det er fortsatt håp så lenge tr holder seg unna :)

 

Fingers crossed :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...