Gå til innhold

IKM uke 44


Duo-yoghurt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvor tidlig kan vi teste med billigtester?

Nja, kommer helt an på deg selv det ;) Selv har jeg vel begynt sånn 7-8 dpo eller noe :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frustrasjonen lenge leve :P Fremdeles negativ el test :(

Blir snart å flytte over til ikm 45 jo.. lurer på hvor mange ganger jeg kommer til å bytte ikm gruppe!!

Jeg vil til dpo land eller få mensen eller hva som helst.. Tror jeg trenger å slappe av ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvor tidlig kan vi teste med billigtester?

Nja, kommer helt an på deg selv det ;) Selv har jeg vel begynt sånn 7-8 dpo eller noe :)

 

Ah, så jeg "må" ikke vente til dagen jeg venter mens? Skal være med mannen to dager før forventet mens så vi ønsker å teste mens vi er sammen. (Skjønner at resultatet ikke er 100%.)

Skjønner jeg stiller ganske basic spørsmål her, men er helt grønn på området ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Hvor tidlig kan vi teste med billigtester?

Nja, kommer helt an på deg selv det ;) Selv har jeg vel begynt sånn 7-8 dpo eller noe :)

Ah, så jeg "må" ikke vente til dagen jeg venter mens? Skal være med mannen to dager før forventet mens så vi ønsker å teste mens vi er sammen. (Skjønner at resultatet ikke er 100%.)

Skjønner jeg stiller ganske basic spørsmål her, men er helt grønn på området ;)

Clearblue har en digital som kan slå ut 4 dager før. Jeg brukte den sist. Den er jo gøyere å ta enn strimmel vil jeg tro, hvert fall når dere skal teste sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

 

Hvor tidlig kan vi teste med billigtester?

Nja, kommer helt an på deg selv det ;) Selv har jeg vel begynt sånn 7-8 dpo eller noe :)
Ah, så jeg "må" ikke vente til dagen jeg venter mens? Skal være med mannen to dager før forventet mens så vi ønsker å teste mens vi er sammen. (Skjønner at resultatet ikke er 100%.)

Skjønner jeg stiller ganske basic spørsmål her, men er helt grønn på området ;)

Clearblue har en digital som kan slå ut 4 dager før. Jeg brukte den sist. Den er jo gøyere å ta enn strimmel vil jeg tro, hvert fall når dere skal teste sammen :)

 

Sant det. Kanskje jeg skal investere i en CB selv om jeg har mange billigtester hjemme. Vil mye heller få nyheten sammen (hvis det er en nyhet).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Hvor tidlig kan vi teste med billigtester?

Nja, kommer helt an på deg selv det ;) Selv har jeg vel begynt sånn 7-8 dpo eller noe :)
Ah, så jeg "må" ikke vente til dagen jeg venter mens? Skal være med mannen to dager før forventet mens så vi ønsker å teste mens vi er sammen. (Skjønner at resultatet ikke er 100%.)

Skjønner jeg stiller ganske basic spørsmål her, men er helt grønn på området ;)

Clearblue har en digital som kan slå ut 4 dager før. Jeg brukte den sist. Den er jo gøyere å ta enn strimmel vil jeg tro, hvert fall når dere skal teste sammen :)

 

Jeg tror evol prater om grav test, mens jeg hyler om eggløsning ;)

 

Jeg har digitale liggende, slik at om jeg blir usikker eller får mistanke så kan jeg bruke dem. Har bare 5 igjen, og dem skal jo tross alt holde over helga ;) hehe

 

Dag 17 i dag, venter tålmodig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Hvor tidlig kan vi teste med billigtester?

Nja, kommer helt an på deg selv det ;) Selv har jeg vel begynt sånn 7-8 dpo eller noe :)
Ah, så jeg "må" ikke vente til dagen jeg venter mens? Skal være med mannen to dager før forventet mens så vi ønsker å teste mens vi er sammen. (Skjønner at resultatet ikke er 100%.)

Skjønner jeg stiller ganske basic spørsmål her, men er helt grønn på området ;)

Clearblue har en digital som kan slå ut 4 dager før. Jeg brukte den sist. Den er jo gøyere å ta enn strimmel vil jeg tro, hvert fall når dere skal teste sammen :)

 

Sant det. Kanskje jeg skal investere i en CB selv om jeg har mange billigtester hjemme. Vil mye heller få nyheten sammen (hvis det er en nyhet).

 

Kansje det er jeg som misforstår hele greia, leser med et øye og svarer i vei :P Hehe, 

Men enig med synnøve, om dere skal teste i sammen så hadde det jo vært gøy med en digital :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bellanie blir sikkert forvirret av meg som stadig babler om clearblue digital ;) Men denne gang mente jeg graviditetstest :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Frustrasjonen lenge leve :P Fremdeles negativ el test :(

Blir snart å flytte over til ikm 45 jo.. lurer på hvor mange ganger jeg kommer til å bytte ikm gruppe!!

Jeg vil til dpo land eller få mensen eller hva som helst.. Tror jeg trenger å slappe av ;)

:( må jo få pos el test du og nå så du ikke må bytte ikm gruppe.

Test mellom 17-19 ikveld også da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Frustrasjonen lenge leve :P Fremdeles negativ el test :(

Blir snart å flytte over til ikm 45 jo.. lurer på hvor mange ganger jeg kommer til å bytte ikm gruppe!!

Jeg vil til dpo land eller få mensen eller hva som helst.. Tror jeg trenger å slappe av ;)

:( må jo få pos el test du og nå så du ikke må bytte ikm gruppe.

Test mellom 17-19 ikveld også da;)

 

argh ja :P Men på en måte så er det vel ikke rart om kroppen tuller litt, jeg vet ikke. Begynte å blø 24 sep og skikkelig mens blødning fikk jeg fra 1 okt, og siste rest ga ser rundt 5 okt, men merket blodspor frem til 7 okt.

 

Tidligere har syklusene vært klokkeklar, men ser jo at dette kan surres til litt, selv om noe visker meg i bakhodet at det ikke er tilfelle, i og med at jeg har hatt både el og mens etter cytotec kur.

 

Føler meg rar og, og leser meg opp på diverse (fredag er fridag:)), og tenker på om jeg får i meg nok næring, stresser jeg!?!, overvektig!?! (50kg), så ja, jeg er nok på bærtur :P

Men vil ha eggløsningen min, det er dagen i dag sier FF, mens strimmelen er det en lys strek på :P

 

Godt å lese at noen får kost seg i helga ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må være i denne gruppa uansett, Bellanie :) Det er jo litt pluss minus ;) Plutselig får du sterkere strek de neste dagene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må være i denne gruppa uansett, Bellanie :) Det er jo litt pluss minus ;) Plutselig får du sterkere strek de neste dagene :)

Jeg vil være her :D med de testene gjør meg tullete :P Det stikker skikkelig til på høyre side av og på nå, har vart noen timer.

Håper håper det er et godt tegn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

 

 

Du må være i denne gruppa uansett, Bellanie :) Det er jo litt pluss minus ;) Plutselig får du sterkere strek de neste dagene :)

Jeg vil være her :D med de testene gjør meg tullete :P Det stikker skikkelig til på høyre side av og på nå, har vart noen timer.

Håper håper det er et godt tegn :)

Det håper jeg også er et godt tegn :);)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, nå blir jeg små glad, testen min var mye sterkere igjen i kveld :D Da håper jeg virkelig den er positiv i morgen tidlig :D 

Krysse alt dere har får meg jenter, bortsett fra bena :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, nå blir jeg små glad, testen min var mye sterkere igjen i kveld :D Da håper jeg virkelig den er positiv i morgen tidlig :D

Krysse alt dere har får meg jenter, bortsett fra bena :D

:tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Hm, nå blir jeg små glad, testen min var mye sterkere igjen i kveld :D Da håper jeg virkelig den er positiv i morgen tidlig :D

Krysse alt dere har får meg jenter, bortsett fra bena :D

Yes da :)👍💏👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert et teit spm men vi prøver og få våres første frø sådd :-P jeg håper jo på ikm den 27.. Men har helt siden el hatt en "rar " følelse. Det er ikke vondt i den forstand men ubehagelig / rart. Som om det strammer... Noen som vet hva det kan komme av? Eller er det bare jeg som kjenner for godt etter??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Bellanie: hvordan har det gått med el test idag?:):)

Vi har hatt to dager med super pos el test så med idag tidlig og med ikveld så føler jeg aksjene er godt lagt inn :)

 

Og jeg er klar for dpo land imorgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bellanie: hvordan har det gått med el test idag? :) :)

Vi har hatt to dager med super pos el test så med idag tidlig og med ikveld så føler jeg aksjene er godt lagt inn :)

 

Og jeg er klar for dpo land imorgen :)

Heldige du :D Lykke til i dpo land :D

Testen min har lik styre som i går kveld, kansje en anelse sterkere :) Håper at den blir positiv snart.

Merker jeg er pessimistisk, dag 18 og ingen eggløsning.

Hadde en liten dropp i tempen i morges, så i dag er det dagens håp ;)

Skal teste igjen i 18 tiden, men føler meg egentlig ganske tørr nedentil, og tappen er lett og nå, dog myk.. tiden vil vise ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

 

 

Bellanie: hvordan har det gått med el test idag? :) :)

Vi har hatt to dager med super pos el test så med idag tidlig og med ikveld så føler jeg aksjene er godt lagt inn :)

 

Og jeg er klar for dpo land imorgen :)

Heldige du :D Lykke til i dpo land :D

Testen min har lik styre som i går kveld, kansje en anelse sterkere :) Håper at den blir positiv snart.

Merker jeg er pessimistisk, dag 18 og ingen eggløsning.

Hadde en liten dropp i tempen i morges, så i dag er det dagens håp ;)

Skal teste igjen i 18 tiden, men føler meg egentlig ganske tørr nedentil, og tappen er lett og nå, dog myk.. tiden vil vise ;)

Men da satser vi på sterkere test Kl 18 ikveld ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...