Gå til innhold

Eggløsning/prøving etter MA


Mari_83

Anbefalte innlegg

Åååhh, dokk er gode som gir meg den gode feelingen tilbake, på tross av en liten sjangs ;)

Siste omgang var torsdag sist uke :o Skulle tro vi fikk det til så lett som bare det i går men jeg hadde sendt ham bilde av smilyfjeset så litt problemer ble det underveis, men soldater ble sendt til grensen ;) Han skal ikke få vite om eggløsninga neste gang i hvertfall, det var ikke et sjakktrekk :P

 

Jaja, jeg ble meget imponert når jeg sto med positiv test i juli, etter å ha søtet om hvor lite sex det hadde vært i ikm gruppa ;)

Her må man ha trua vet du, helt til det motsatte er bevist ;) bare så synd at man blir litt kokko på veien dit,hehe :P

Hvis det hjelper, så lå vi inn de siste aksjene 2-3 FØR EL denne mnd, da mannen skulle reise avgårde på jobb når EL fant sted! Men det er likevel innafor sies det. Nå er jeg over IKM, ingen tegn til tanta,men dog blendahvit test senest i går :( får bare være tålmodig og se hva som skjer i dagene framover ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Åååhh, dokk er gode som gir meg den gode feelingen tilbake, på tross av en liten sjangs ;)

Siste omgang var torsdag sist uke :o Skulle tro vi fikk det til så lett som bare det i går men jeg hadde sendt ham bilde av smilyfjeset så litt problemer ble det underveis, men soldater ble sendt til grensen ;) Han skal ikke få vite om eggløsninga neste gang i hvertfall, det var ikke et sjakktrekk :P

 

Jaja, jeg ble meget imponert når jeg sto med positiv test i juli, etter å ha søtet om hvor lite sex det hadde vært i ikm gruppa ;)

Her må man ha trua vet du, helt til det motsatte er bevist ;) bare så synd at man blir litt kokko på veien dit,hehe :P

Hvis det hjelper, så lå vi inn de siste aksjene 2-3 FØR EL denne mnd, da mannen skulle reise avgårde på jobb når EL fant sted! Men det er likevel innafor sies det. Nå er jeg over IKM, ingen tegn til tanta,men dog blendahvit test senest i går :( får bare være tålmodig og se hva som skjer i dagene framover ;)

2-3 dager dør EL ;kr
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Åååhh, dokk er gode som gir meg den gode feelingen tilbake, på tross av en liten sjangs ;)

Siste omgang var torsdag sist uke :o Skulle tro vi fikk det til så lett som bare det i går men jeg hadde sendt ham bilde av smilyfjeset så litt problemer ble det underveis, men soldater ble sendt til grensen ;) Han skal ikke få vite om eggløsninga neste gang i hvertfall, det var ikke et sjakktrekk :P

 

Jaja, jeg ble meget imponert når jeg sto med positiv test i juli, etter å ha søtet om hvor lite sex det hadde vært i ikm gruppa ;)

Her må man ha trua vet du, helt til det motsatte er bevist ;) bare så synd at man blir litt kokko på veien dit,hehe :P

Hvis det hjelper, så lå vi inn de siste aksjene 2-3 FØR EL denne mnd, da mannen skulle reise avgårde på jobb når EL fant sted! Men det er likevel innafor sies det. Nå er jeg over IKM, ingen tegn til tanta,men dog blendahvit test senest i går :( får bare være tålmodig og se hva som skjer i dagene framover ;)

2-3 dager dør EL ;kr
å herrefred,Autocorect gone wild: det skulle stå at vi lå inn de siste aksjene 2-3 dager FØR EL denne mnd,haha ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Ligger med dundrende hodepine før jeg skal dra meg ut av sengen og til legen. Glemte helt å tisse på glass da jeg var oppe tidligere, men det gjør sikkert ikke så mye. Er skikkelig spent. Sovet kjempedårlig.

 

Spennende med deres el-dager! Skjer mye her inne om dagen da! Det skal vi ha for ;) vi hadde sex kun på selve el-dagen hvis jeg hadde rett om når el var (temper ikke).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og Fru Mille, jeg håper du snart får noen klare svar på hvordan det står til inni kroppen din! Helst i form av en positiv test selvfølgelig...! *krysser fingrene* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og Fru Mille, jeg håper du snart får noen klare svar på hvordan det står til inni kroppen din! Helst i form av en positiv test selvfølgelig...! *krysser fingrene* :)

HA,ja det var det, men takk skal du ha ;) fristet til å kjøpe meg en test på apoteket i dag, men nå får jeg nye strimler i posten i morgen, så spørs om jeg bare skal vente! Den spottingen er av og på så det er jo tydelig at noe skjerper nede! Jeg pleier aldri å gå over IKM, selv etter aborten for 3 mnd siden, mens nå skulle jeg plutselig gå over,argh....
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Og Fru Mille, jeg håper du snart får noen klare svar på hvordan det står til inni kroppen din! Helst i form av en positiv test selvfølgelig...! *krysser fingrene* :)

HA,ja det var det, men takk skal du ha ;) fristet til å kjøpe meg en test på apoteket i dag, men nå får jeg nye strimler i posten i morgen, så spørs om jeg bare skal vente! Den spottingen er av og på så det er jo tydelig at noe skjerper nede! Jeg pleier aldri å gå over IKM, selv etter aborten for 3 mnd siden, mens nå skulle jeg plutselig gå over,argh....
skjerper er da skjer,haha :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siri: Lykke til hos legen i dag, håper du blir litt klokere :)

 

Tempen min steg med en halv grad i dag :o Så høyt hoppet den ikke forje gang.. Men jeg har fremdeles positive el tester da, men nå er det jo forseint i og med at tempen har steget?! Eller var det slik at vis egget ikke nå har truffet noen av hans svømmere så, så svever det rundt inne der, garhhhhh..(ikke tenk på det:P)

 

En runde fikk vi til i går, lov å krysse fingra, men da var det bare den ene gangen vi fikk til rundt el, håper det holder :)

Trengs jo egentlig bare én modig soldat for å få jobben gjort ;)

Så gøy, da går du inn i de laaaange dpo-dagene, gjett om jeg skal krysse fingrene for deg. Synes at vi her inne fortjener det så inderlig jeg da, vi trenger liksom litt ekstra glede etter det vi har vært igjennom.

 

Når har du IKM da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, i dag er er dårlig dag for min del :(

Prøver så godt jeg kan å være positiv, tenke at spiren sitter snart, det var sikkert el jeg nettopp hadde osv.

 

Men i dag går det i, det var sikkert bare smerter etter ma'en, jeg må sikkert vente i en evighet på el, vet ikke om jeg orker å ha sex annenhver dag når jeg ikke vet når el er uansett, hcg'en synker sikkert aldri.....

 

BLÆ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj, i dag er er dårlig dag for min del :(

Prøver så godt jeg kan å være positiv, tenke at spiren sitter snart, det var sikkert el jeg nettopp hadde osv.

Men i dag går det i, det var sikkert bare smerter etter ma'en, jeg må sikkert vente i en evighet på el, vet ikke om jeg orker å ha sex annenhver dag når jeg ikke vet når el er uansett, hcg'en synker sikkert aldri.....

BLÆ.

opp med motet kjørte deg, det ordner seg for snille jenter :) god klem på din vei :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Æsj, i dag er er dårlig dag for min del :(

Prøver så godt jeg kan å være positiv, tenke at spiren sitter snart, det var sikkert el jeg nettopp hadde osv.

Men i dag går det i, det var sikkert bare smerter etter ma'en, jeg må sikkert vente i en evighet på el, vet ikke om jeg orker å ha sex annenhver dag når jeg ikke vet når el er uansett, hcg'en synker sikkert aldri.....

BLÆ.

opp med motet kjørte deg, det ordner seg for snille jenter :) god klem på din vei :)
kjære deg,hehe ;) (skal si den Autocorecten går vill her i dag,bare problemer :P)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, i dag er er dårlig dag for min del :(

Prøver så godt jeg kan å være positiv, tenke at spiren sitter snart, det var sikkert el jeg nettopp hadde osv.

 

Men i dag går det i, det var sikkert bare smerter etter ma'en, jeg må sikkert vente i en evighet på el, vet ikke om jeg orker å ha sex annenhver dag når jeg ikke vet når el er uansett, hcg'en synker sikkert aldri.....

 

BLÆ.

Det er vondt når de dagene kommer...

Det er kanskje ikke store trøste, men du er i det minste ikke alene om å ha disse tankene og følelsene. Det er helt naturlig når en har vært gjennom det du har vært gjennom, og er en måte å klare å jobbe seg gjennom det på. Noen dager er tyngre enn andre, desverre...

 

Sender deg en stor stor klem, Mari <3 Hold ut! Vi heier på deg! Og prøv å ikke gå alene hele dagen gjennom de dagene som er som i dag. Det er lov å være trist og det er lov å være lei hele prøvingen. Håper det dukker opp et lysglimt før du vet ordet av det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått besøk i ettermiddag,"heksetantefaenskap" besøk :(

Vel, da hopper vi inn i pp 4 etter ma'en neste mnd! Alle gode ting er 4 vet dere ;)

ikke MA' neste mnd alt,men pp 4 etter at jeg hadde MA,hoho ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Siri: Lykke til hos legen i dag, håper du blir litt klokere :)

 

Tempen min steg med en halv grad i dag :o Så høyt hoppet den ikke forje gang.. Men jeg har fremdeles positive el tester da, men nå er det jo forseint i og med at tempen har steget?! Eller var det slik at vis egget ikke nå har truffet noen av hans svømmere så, så svever det rundt inne der, garhhhhh..(ikke tenk på det:P)

 

En runde fikk vi til i går, lov å krysse fingra, men da var det bare den ene gangen vi fikk til rundt el, håper det holder :)

Trengs jo egentlig bare én modig soldat for å få jobben gjort ;)

Så gøy, da går du inn i de laaaange dpo-dagene, gjett om jeg skal krysse fingrene for deg. Synes at vi her inne fortjener det så inderlig jeg da, vi trenger liksom litt ekstra glede etter det vi har vært igjennom.

 

Når har du IKM da?

 

Så koseligt svar :)

Da får jeg ikm 1 okt, og tro du meg, jeg er skikkelig pessimist ;)

Jeg klarer ikke helt å legge tanken på hylla om at det enda ikke er forsent, men mannen min er ikke hjemme før i 8 tia i kveld, men gjett om han skal rett til pers  :fnise:  :fnise:

Må ærlig si at selv om jeg kjente el smerter i går og smilyer og det hele så føles det som om noe mangler. Jeg har ikke el slim som alle snakker om, ikke sett snurten, og det som har vært lager striper i svarte truser :P Sex byr meg faktisk imot, og slik skal det jo ikke være rundt el, da skal vi være våte lystne (har jeg lest:p)

Liksom litt vanskelig å stole på kroppen på en måte.

Så på det vise forstår jeg deg mari, frustrerende med den hcg som henger så lenge i. Hvilken dag er du komt til etter cytotec? Jeg er på dag 30 i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Æsj, i dag er er dårlig dag for min del :(

Prøver så godt jeg kan å være positiv, tenke at spiren sitter snart, det var sikkert el jeg nettopp hadde osv.

Men i dag går det i, det var sikkert bare smerter etter ma'en, jeg må sikkert vente i en evighet på el, vet ikke om jeg orker å ha sex annenhver dag når jeg ikke vet når el er uansett, hcg'en synker sikkert aldri.....

BLÆ.

opp med motet kjørte deg, det ordner seg for snille jenter :) god klem på din vei :)
kjære deg,hehe ;) (skal si den Autocorecten går vill her i dag,bare problemer :P)

 

Du skaper show du milli ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bellanie - vi er alle ulike! Noen har EL-slim, andre har ømme pupper, noen har mer lyst på sex rund el, mens andre har ikke det minste lyst. Jeg opplever også at det kan være forskjell fra syklus til syklus. Noen ganger mye slim, andre ganger knusk tørt, noen ganger både ømme pupper og superlyst på sex, mens andre ganger mindre lyst, osv. Vi er ulike! Og spesielt nå etter SA/MA er kroppene våre ekstra forvirra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg ler, du skrive feil i alle trådene i disse dagene, men hos meg sitter latteren ganske løst og jeg hahahahahahah for meg selv ;)

ja det var ikke måte på i dag gitt,hahahah ;) sikkert heksa som styrer meg,hoho :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bellanie - vi er alle ulike! Noen har EL-slim, andre har ømme pupper, noen har mer lyst på sex rund el, mens andre har ikke det minste lyst. Jeg opplever også at det kan være forskjell fra syklus til syklus. Noen ganger mye slim, andre ganger knusk tørt, noen ganger både ømme pupper og superlyst på sex, mens andre ganger mindre lyst, osv. Vi er ulike! Og spesielt nå etter SA/MA er kroppene våre ekstra forvirra...

Ja, du sier noe der. Tidligere har jeg alltid funnet el slimet, eller vært fullstendig ubrukelig pga el smerter.

Kroppen er litt forvirret, men håper for guds skyld den ikke har glemt hvordan man lager barn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...