Gå til innhold

Eggløsning/prøving etter MA


Mari_83

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hadde litt brunt i morges, og litt press i magen.. men prøver å senke skuldrene litt, og bare håpe ar det ikke kommer noe blod.. men går egentlig å bare forberede meg selv på at dette kommer ikke til å gå bra.. vet eg ikke må tenke slikt, men er lettere sagt enn gjort..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten milepæl ikveld ; oppkast 🙏😊 6+0 og dette MÅ vel være gode tegn? Har ikke hatt oppkast og kvalme når det har endt i MA. Sist jeg kastet opp sånn uten å være syk var når jeg hadde jenta mi på 6 år i magen ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten milepæl ikveld ; oppkast 🙏😊 6+0 og dette MÅ vel være gode tegn? Har ikke hatt oppkast og kvalme når det har endt i MA. Sist jeg kastet opp sånn uten å være syk var når jeg hadde jenta mi på 6 år i magen ❤️

Så bra!! Sånn var det med meg også denne gangen! Fikk kvalme og oppkast fra uke seks, var helt slått ut og elendig fram til uke 14. Og det er gode tegn!! Vondt når det stårpå, men jeg tenkte hele tida: bare det går bra er det verdt det! Så klaget ikke. Er uke 35 nå etter to MA ☺️☺️

Lykke til, jenta30, hold oss oppdatert!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten milepæl ikveld ; oppkast 6+0 og dette MÅ vel være gode tegn? Har ikke hatt oppkast og kvalme når det har endt i MA. Sist jeg kastet opp sånn uten å være syk var når jeg hadde jenta mi på 6 år i magen ❤

Å så bra! :) :) hååååper den kommer til meg og! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Liten milepæl ikveld ; oppkast 🙏😊 6+0 og dette MÅ vel være gode tegn? Har ikke hatt oppkast og kvalme når det har endt i MA. Sist jeg kastet opp sånn uten å være syk var når jeg hadde jenta mi på 6 år i magen ❤️

Så bra!! Sånn var det med meg også denne gangen! Fikk kvalme og oppkast fra uke seks, var helt slått ut og elendig fram til uke 14. Og det er gode tegn!! Vondt når det stårpå, men jeg tenkte hele tida: bare det går bra er det verdt det! Så klaget ikke. Er uke 35 nå etter to MA ☺️☺️

Lykke til, jenta30, hold oss oppdatert!!

Ja nå har jeg nettopp grått på kino ( var å så barnefilm med ungene) - og nesten kastet opp i butikken. HURRA - dette gjør meg så glad!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå gråter jeg for første gang på lenge av glede!

 

Inni magen bor det en helt perfekt liten reke på 6+6 uker med et sterkt bankende hjerte <3

 

Endelig føler jeg at ting går litt vår vei! Er så lettet nå. Har lagt ut et bilde på galleriet mitt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå gråter jeg for første gang på lenge av glede!

 

Inni magen bor det en helt perfekt liten reke på 6+6 uker med et sterkt bankende hjerte <3

 

Endelig føler jeg at ting går litt vår vei! Er så lettet nå. Har lagt ut et bilde på galleriet mitt

 

Åh!! Nå tørker jeg en tåre for deg jeg også! Gratulerer så mye Jenta30 :D Krysser fingrene for at det holder hele veien til mål!

 

Jeg skal på ultralyd neste uke, da er jeg 6+5. Er livredd for at det blir som sist jeg var på ultralyd - da var jeg 12 uker på vei og fosteret hadde dødd i uke 9. Tørr nesten ikke å dra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Nå gråter jeg for første gang på lenge av glede!

 

Inni magen bor det en helt perfekt liten reke på 6+6 uker med et sterkt bankende hjerte <3

 

Endelig føler jeg at ting går litt vår vei! Er så lettet nå. Har lagt ut et bilde på galleriet mitt

 

Åh!! Nå tørker jeg en tåre for deg jeg også! Gratulerer så mye Jenta30 :D Krysser fingrene for at det holder hele veien til mål!

 

Jeg skal på ultralyd neste uke, da er jeg 6+5. Er livredd for at det blir som sist jeg var på ultralyd - da var jeg 12 uker på vei og fosteret hadde dødd i uke 9. Tørr nesten ikke å dra!

 

Tusen takk <3

Ja dette var ikke noe gøy, jeg lå å ristet i gynekologstolen og skalv kraftig på begge hendene og stamma når jeg skulle svare gynekologen. Han er spesialist i gynekologi og obstetrikk ( heter det det? fødselshjelp hvertfall) og når han sa at alt var HELT perfekt, hjerte slo som det skulle og lille målte 6,1 mm, akkurat på snittet i forhold til uken jeg var i kunne jeg ikke annet enn å gråte ! :)

 

Jeg forstår veldig godt at du er redd og gruer deg, og kan ikke si at du ikke skal grue deg, fordi jeg grua meg som en hund selv - men prøv å tenk at oddsen er på din side.

 

Mannen min sa i bilen på vei opp at han følte vi hadde oddsen mot oss, og da sa jeg ; nei faktisk sånn statistisk sett, så har vi ikke oddsen mot oss. Oddsen for å abortere 3 ganger på rad er under 1 %.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Nå gråter jeg for første gang på lenge av glede!

 

Inni magen bor det en helt perfekt liten reke på 6+6 uker med et sterkt bankende hjerte <3

 

Endelig føler jeg at ting går litt vår vei! Er så lettet nå. Har lagt ut et bilde på galleriet mitt

Åh!! Nå tørker jeg en tåre for deg jeg også! Gratulerer så mye Jenta30 :D Krysser fingrene for at det holder hele veien til mål!

 

Jeg skal på ultralyd neste uke, da er jeg 6+5. Er livredd for at det blir som sist jeg var på ultralyd - da var jeg 12 uker på vei og fosteret hadde dødd i uke 9. Tørr nesten ikke å dra!

Tusen takk <3

Ja dette var ikke noe gøy, jeg lå å ristet i gynekologstolen og skalv kraftig på begge hendene og stamma når jeg skulle svare gynekologen. Han er spesialist i gynekologi og obstetrikk ( heter det det? fødselshjelp hvertfall) og når han sa at alt var HELT perfekt, hjerte slo som det skulle og lille målte 6,1 mm, akkurat på snittet i forhold til uken jeg var i kunne jeg ikke annet enn å gråte ! :)

 

Jeg forstår veldig godt at du er redd og gruer deg, og kan ikke si at du ikke skal grue deg, fordi jeg grua meg som en hund selv - men prøv å tenk at oddsen er på din side.

 

Mannen min sa i bilen på vei opp at han følte vi hadde oddsen mot oss, og da sa jeg ; nei faktisk sånn statistisk sett, så har vi ikke oddsen mot oss. Oddsen for å abortere 3 ganger på rad er under 1 %.

Åååå lykke!!! Nå håper jeg det holder veien frem i 9 mnd for deg!! Å du skal vite at selv om jeg ikke kjenner deg så har jeg tenkt masse masse på deg:)

Her er det ord ul i morgen. Å Fytti grisen jeg gruer meg! Er livredd for det er noe gale. Sånn har jeg følt på i flere uker. Klarer ikke tro det skal gå veien for meg.

 

 

Anonymous poster hash: c40fe...4f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det en strek eller skyggestrek?

"Skyggestreken" har ikke blitt så sterk før på disse testene.. Derfor spør jeg dere...

9 dpo forresten, negativ test i går..

 

1zquirk.jpg

Endret av skunkenblomst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det en strek eller skyggestrek?

"Skyggestreken" har ikke blitt så sterk før på disse testene.. Derfor spør jeg dere...

9 dpo forresten, negativ test i går.. 1zquirk.jpg[/

 

 

Syns den testen ser positiv ut jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk positiv digital cb i går :) ikm til mandag! Håper virkelig det går veien nå....etter 3 MA og 2 SA....

Gratulerer så masse Fisken! Jeg krysser fingrene for oss begge! Du skal se at denne gangen går det bra!

Måtte kjøpe en digital i dag jeg også, og den viste 1-2 uker! Ikm til tirsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Skunkenblomst :) også så morro at vi er helt likt! Blir spennende å følge hverandre fremover :)

Jo, det blir gøy! Hadde ikke vi en MA omtrent samtidig også? Jeg hadde i januar.

Er livredd for å gå på do, men det hører vel med når man har hatt både MA og SA. Måtte tiden gå fort. Skal du gå på noen hormoner nå etter at egget har festet seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Takk Skunkenblomst :) også så morro at vi er helt likt! Blir spennende å følge hverandre fremover :)

 

Jo, det blir gøy! Hadde ikke vi en MA omtrent samtidig også? Jeg hadde i januar.

Er livredd for å gå på do, men det hører vel med når man har hatt både MA og SA. Måtte tiden gå fort. Skal du gå på noen hormoner nå etter at egget har festet seg?[/

 

Jo, jeg hadde en utskrapning i januar...BO, blighted ovum, oppdaget i uke 8. Man blir jo engstelig når man man har opplevd å miste, så jeg skjønner deg godt. Jeg klarer nok ikke å slappe av og tro på at det går bra før jeg er over 20 uker. Men samtidig er jeg litt avslappende også, for jeg har mistet 5 ganger...og vet det ikke er så mye å få gjort. Me. Jeg startet på progesteron fra eggløsning, og skal bruke det en god stund. I tillegg begynte jeg med albyl e og Fragmin fra positiv test. Skal du bruke noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Takk Skunkenblomst :) også så morro at vi er helt likt! Blir spennende å følge hverandre fremover :)

Jo, det blir gøy! Hadde ikke vi en MA omtrent samtidig også? Jeg hadde i januar.

Er livredd for å gå på do, men det hører vel med når man har hatt både MA og SA. Måtte tiden gå fort. Skal du gå på noen hormoner nå etter at egget har festet seg?[/

 

Jo, jeg hadde en utskrapning i januar...BO, blighted ovum, oppdaget i uke 8. Man blir jo engstelig når man man har opplevd å miste, så jeg skjønner deg godt. Jeg klarer nok ikke å slappe av og tro på at det går bra før jeg er over 20 uker. Men samtidig er jeg litt avslappende også, for jeg har mistet 5 ganger...og vet det ikke er så mye å få gjort. Me. Jeg startet på progesteron fra eggløsning, og skal bruke det en god stund. I tillegg begynte jeg med albyl e og Fragmin fra positiv test. Skal du bruke noe?

 

Jeg har ikke fått hormoner el lign. av gynekologen, men jeg lurer på om jeg skal ringe han i dag og be om en time. Jeg tok noen sprøyter i magen med nr. 1 fra positiv test, men nå husker jeg ikke hva det het.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Skunkenblomst :) også så morro at vi er helt likt! Blir spennende å følge hverandre fremover :)

Jo, det blir gøy! Hadde ikke vi en MA omtrent samtidig også? Jeg hadde i januar.

Er livredd for å gå på do, men det hører vel med når man har hatt både MA og SA. Måtte tiden gå fort. Skal du gå på noen hormoner nå etter at egget har festet seg?[/

 

Jo, jeg hadde en utskrapning i januar...BO, blighted ovum, oppdaget i uke 8. Man blir jo engstelig når man man har opplevd å miste, så jeg skjønner deg godt. Jeg klarer nok ikke å slappe av og tro på at det går bra før jeg er over 20 uker. Men samtidig er jeg litt avslappende også, for jeg har mistet 5 ganger...og vet det ikke er så mye å få gjort. Me. Jeg startet på progesteron fra eggløsning, og skal bruke det en god stund. I tillegg begynte jeg med albyl e og Fragmin fra positiv test. Skal du bruke noe?

 

Jeg har ikke fått hormoner el lign. av gynekologen, men jeg lurer på om jeg skal ringe han i dag og be om en time. Jeg tok noen sprøyter i magen med nr. 1 fra positiv test, men nå husker jeg ikke hva det het.. ;)

 

Det var sikkert Fragmin. Jeg ville nok ringt legen og hørt ja :) greit å være på den sikre siden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Nå gråter jeg for første gang på lenge av glede!

 

Inni magen bor det en helt perfekt liten reke på 6+6 uker med et sterkt bankende hjerte <3

 

Endelig føler jeg at ting går litt vår vei! Er så lettet nå. Har lagt ut et bilde på galleriet mitt

Åh!! Nå tørker jeg en tåre for deg jeg også! Gratulerer så mye Jenta30 :D Krysser fingrene for at det holder hele veien til mål!

 

Jeg skal på ultralyd neste uke, da er jeg 6+5. Er livredd for at det blir som sist jeg var på ultralyd - da var jeg 12 uker på vei og fosteret hadde dødd i uke 9. Tørr nesten ikke å dra!

Tusen takk <3

Ja dette var ikke noe gøy, jeg lå å ristet i gynekologstolen og skalv kraftig på begge hendene og stamma når jeg skulle svare gynekologen. Han er spesialist i gynekologi og obstetrikk ( heter det det? fødselshjelp hvertfall) og når han sa at alt var HELT perfekt, hjerte slo som det skulle og lille målte 6,1 mm, akkurat på snittet i forhold til uken jeg var i kunne jeg ikke annet enn å gråte ! :)

 

Jeg forstår veldig godt at du er redd og gruer deg, og kan ikke si at du ikke skal grue deg, fordi jeg grua meg som en hund selv - men prøv å tenk at oddsen er på din side.

 

Mannen min sa i bilen på vei opp at han følte vi hadde oddsen mot oss, og da sa jeg ; nei faktisk sånn statistisk sett, så har vi ikke oddsen mot oss. Oddsen for å abortere 3 ganger på rad er under 1 %.

Gratulerer så mye, jenta30! Så velfortjent! Tenker stadig på deg, og inne og sjekker tråden med jevne og ujevne mellomrom;) - går veien nå! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...