Gå til innhold

Eggløsning/prøving etter MA


Mari_83

Anbefalte innlegg

Hvordan går det damer?:)

Her går det supert, har vært kjempeheldig med formen hele graviditeten😊 Blir veldig sliten og vagger jo rundt, men ikke hverken bekkenløsning eller unødvendig mye opp i vekt så stort sett er gravidlivet fint😊 34+2 nå og merker permisjon i november og fødsel i desember nærmer seg med stormskritt. Gleder meg veldig til å hilse på vesla i magen og håper vel egentlig hun kommer litt før eller til termin. Har ikke veldig lyst til å gå over og inn på sykehus i jul/romjul, men hun kommer når hun kommer😊 Koselig at det går så bra med flere av oss som kom inn her samtidig og godt det ordnet seg raskt igjen etter det vonde vi måtte igjennom.💕 Lykke til til alle dere nye som har måttet igjennom det samme! Håper dere finner trøst og støtte her inne og vet at dere er ikke er alene. Krysser fingrene for mange nye spirer på dere fremover💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan går det damer?:)

Her går det bra,testet positivt i morges 12dpo☺så jeg er veldig glad og spent og redd og alt på en gang☺☺☺☺nesten nøyaktig 2mnd etter at jeg mista i uke 13...Håper virkelig spiren sitter denne gangen!!..👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter 5 MA/SA, så er jeg litt over 10 uker på vei nå. Vært på to ultralyd allerede hvor alt ser bra ut, og i dag fikk jeg høre hjertelyden med doppler hjemme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fantastisk Fisken2012 :)

Her går alt bare bra også! 14+0 uker på vei og i full gang med svømmetrening for gravide med bekkenplager. Målet er å unngå krykker denne gangen :) 

Skal på ny UL om 12 dager og da skal mannen være med for første gang. Han har vært bortreist på jobb de andre gangene jeg har fått time.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så gøy å lese om så mange gravide her nå :)

Selv er jeg jaggu 35 uker nå, og går ut i permisjon i slutten av neste uke :)

Kan se tilbake på en graviditet preget av mye blødninger de første 17 ukene, så en veldig god og sprek periode frem til et par uker siden. Pjokken ligger i seteleie og trykker på isjas nerven min, så jeg gleder meg nå til det hele er over og jeg kan gå uten å være engstelig for at ene foten skal svikte under meg pga smertene.. Men premien er magisk, så det går bra :)

Fått vite at jeg mest trolig blir igangsatt rett etter termin om han ikke kommer før pga høyt blodtrykk i hele svangerskapet.fint å vite at en slipper å gå lenge på overtid og at han uansett kommer før jul vertfall ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Hvordan går det damer?:)

Her går det bra,testet positivt i morges 12dpo☺så jeg er veldig glad og spent og redd og alt på en gang☺☺☺☺nesten nøyaktig 2mnd etter at jeg mista i uke 13...Håper virkelig spiren sitter denne gangen!!..👍
Ååååå så kjekt :):) du må oppdatere hvordan det går:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fantastisk Fisken2012 :)

Her går alt bare bra også! 14+0 uker på vei og i full gang med svømmetrening for gravide med bekkenplager. Målet er å unngå krykker denne gangen :)

Skal på ny UL om 12 dager og da skal mannen være med for første gang. Han har vært bortreist på jobb de andre gangene jeg har fått time.

Jippi:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fantastisk Fisken2012 :)

Her går alt bare bra også! 14+0 uker på vei og i full gang med svømmetrening for gravide med bekkenplager. Målet er å unngå krykker denne gangen :)

Skal på ny UL om 12 dager og da skal mannen være med for første gang. Han har vært bortreist på jobb de andre gangene jeg har fått time.

Jippi:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fantastisk Fisken2012 :)

Her går alt bare bra også! 14+0 uker på vei og i full gang med svømmetrening for gravide med bekkenplager. Målet er å unngå krykker denne gangen :)

Skal på ny UL om 12 dager og da skal mannen være med for første gang. Han har vært bortreist på jobb de andre gangene jeg har fått time.

Jippi:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy å høre at det går bra med så mange!!
Jeg er 13+5 i dag og gleder meg veeeeldig til OUL i uke 18! Var på UL i uke 12 og så en mini-baby som sprellet rundt :)
Har heldigvis sluttet og kastet opp, men sliter med veldig lite energi enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja denne tråden har betydd uendelig mye for meg det siste året- og betyr mye enda ❤️🙏 Så fantastisk å lese om dere som har kommet i mål, dere som snart er i mål og alle oss som har blitt gravide og tester positivt i disse dager ❤️ Selv om denne tråden i utgangspunktet er trist å være medlem av, så er det så fantastisk å se at vi en etter en kommer i mål ❤️ Blir nesten litt hormonell her jeg sitter 😭❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hvordan går det damer?:)

Her går det bra,testet positivt i morges 12dpo☺så jeg er veldig glad og spent og redd og alt på en gang☺☺☺☺nesten nøyaktig 2mnd etter at jeg mista i uke 13...Håper virkelig spiren sitter denne gangen!!..👍
Ååååå så kjekt :):) du må oppdatere hvordan det går:)

Takk for det☺jeg skal holde dere oppdatert ja☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

For en herlig steam vi er inne i om dagen! :) Fantastisk å lese om positive tester og spirer som vokser og har det bra inni magen! :) 

 

Vi fikk vår nydelige lille sønn for tre uker siden  :hjerte:  :hjerte:  :hjerte: Han var SÅ verdt å vente på og nå er det selvfølgelig helt utenkelig at vi skulle fått noen annen unge enn akkurat han :) 

 

Så da kom vi i mål, litt over 10 måneder etter at vi mistet vår første spire rett før jul i fjor. Og ønsket mitt om å få komme hjem med en baby til jul i år gikk jammen i oppfyllelse. Jeg føler meg som verdens heldigste :) 

 

Gled dere! Ingenting kan måle seg med dette :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en herlig steam vi er inne i om dagen! :) Fantastisk å lese om positive tester og spirer som vokser og har det bra inni magen! :)

 

Vi fikk vår nydelige lille sønn for tre uker siden  :hjerte:  :hjerte:  :hjerte: Han var SÅ verdt å vente på og nå er det selvfølgelig helt utenkelig at vi skulle fått noen annen unge enn akkurat han :)

 

Så da kom vi i mål, litt over 10 måneder etter at vi mistet vår første spire rett før jul i fjor. Og ønsket mitt om å få komme hjem med en baby til jul i år gikk jammen i oppfyllelse. Jeg føler meg som verdens heldigste :)

 

Gled dere! Ingenting kan måle seg med dette :)

Gratulerer så mye missdec!  :hjerte:  :klem: Gikk fødselen greit? Rundt en mnd igjen til vi får møte vesla vår også, kjempespent og håper hun kommer rundt termin slik at vi er hjemme til jul vi og. Vi har termin samme dag som vi mistet før jul i fjor, veldig merkelig, men det er vel meningen at vi skal få en mye bedre jul i år.  :wub:

Endret av pæreblomst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med sønnen missdec ❤ så fantastisk deilig å endelig være i mål

Selv har jeg kommet meg til uke 18 og det føles helt uvirkelig lille sparker og vi var nettopp på ultralyd som viste at alt var helt perfekt ❤ Lille ville ikke vise oss kjønnet så vi venter en liten overraskelse spørs om det ikke blir en ekstra ultralyd for å se senere for egen regning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en herlig steam vi er inne i om dagen! :) Fantastisk å lese om positive tester og spirer som vokser og har det bra inni magen! :)

 

Vi fikk vår nydelige lille sønn for tre uker siden :hjerte::hjerte::hjerte: Han var SÅ verdt å vente på og nå er det selvfølgelig helt utenkelig at vi skulle fått noen annen unge enn akkurat han :)

 

Så da kom vi i mål, litt over 10 måneder etter at vi mistet vår første spire rett før jul i fjor. Og ønsket mitt om å få komme hjem med en baby til jul i år gikk jammen i oppfyllelse. Jeg føler meg som verdens heldigste :)

 

Gled dere! Ingenting kan måle seg med dette :)

Gratulerer så mye med den lille,jeg fikk tårer i øynene da du skrev om ønsket om barn hjem til jul kom I oppfyllelse:) nyt den deilige førjulstiden med gaven din:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

For en herlig steam vi er inne i om dagen! :) Fantastisk å lese om positive tester og spirer som vokser og har det bra inni magen! :)

 

Vi fikk vår nydelige lille sønn for tre uker siden  :hjerte:  :hjerte:  :hjerte: Han var SÅ verdt å vente på og nå er det selvfølgelig helt utenkelig at vi skulle fått noen annen unge enn akkurat han :)

 

Så da kom vi i mål, litt over 10 måneder etter at vi mistet vår første spire rett før jul i fjor. Og ønsket mitt om å få komme hjem med en baby til jul i år gikk jammen i oppfyllelse. Jeg føler meg som verdens heldigste :)

 

Gled dere! Ingenting kan måle seg med dette :)

Gratulerer så mye missdec!  :hjerte:  :klem: Gikk fødselen greit? Rundt en mnd igjen til vi får møte vesla vår også, kjempespent og håper hun kommer rundt termin slik at vi er hjemme til jul vi og. Vi har termin samme dag som vi mistet før jul i fjor, veldig merkelig, men det er vel meningen at vi skal få en mye bedre jul i år.  :wub:

 

 

Tusen takk :) Ja, fødselen gikk veldig greit. Hadde ikke gledet meg så veldig for å si det sånn, men det var en veldig fin opplevelse og de neste dagene ville jeg egentlig bare gjenoppleve hele greia, hehe. Man får liksom ikke "tatt alt inn" for det er jo ganske heftig både fysisk og psykisk. Men, som sagt, det ble en det ble en veldig fin opplevelse. Gjør det veldig gjerne igjen :) Masse lykke til i innspurten! 

 

 

For en herlig steam vi er inne i om dagen! :) Fantastisk å lese om positive tester og spirer som vokser og har det bra inni magen! :)

 

Vi fikk vår nydelige lille sønn for tre uker siden :hjerte: :hjerte: :hjerte: Han var SÅ verdt å vente på og nå er det selvfølgelig helt utenkelig at vi skulle fått noen annen unge enn akkurat han :)

 

Så da kom vi i mål, litt over 10 måneder etter at vi mistet vår første spire rett før jul i fjor. Og ønsket mitt om å få komme hjem med en baby til jul i år gikk jammen i oppfyllelse. Jeg føler meg som verdens heldigste :)

 

Gled dere! Ingenting kan måle seg med dette :)

Gratulerer så mye med den lille,jeg fikk tårer i øynene da du skrev om ønsket om barn hjem til jul kom I oppfyllelse:) nyt den deilige førjulstiden med gaven din:)

 

 Tusen takk! :) Er så fint at vi kan glede oss sammen her inne. Er her veldig sjelden nå, men har fått så mye støtte i denne tråden så kommer nok til å titte innom innimellom for å følge med på dere alle. Heier jo litt ekstra på jentene her :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

8+4 i dag - plutselig begynte det å gå fort!..har bestilt tidlig ultralyd neste mandag og er ganske nervøs..er ganske redd for at jeg ikke skal få se et bankende hjerte...bestilte tidlig dette svangerskapet ettersom da spontanaborten min startet sist (uke 13)mente jordmor at d hadde gått galt flere uker i forveien.. og så leste jeg et sted at dersom en har en levende baby etter uke 8 så er det bare 3% sjanse for at det skal gå galt.. så vi håper vel egentlig på et lite julemirakel neste uke,satser på litt julebabystøv rett og slett!.. måtte lufte tankene her inne for jeg har ikke fortalt til noen om at jeg er gravid igjen,er redd for å jinxe det:)

Håper dere andre har det fint i denne juletiden,det er en koselig tid tross alt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nærmer meg termin. 5 dager igjen.. vil gjerne ha han ut nå.. høyt bt, proteiner i urinen, får ikke gjøre stort annet enn å hvile. Så jeg er litt lei kan man si..

 

Men snart er han vel her ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 dager til termin her. Kjenner meg igjen i det Chachi skriver; er rimelig klar for å møte jenta mi nå. 💕 Formen er forsåvidt god, men kjenner kroppen begynner å forberede seg på fødsel. Hvordan går det med deg litlå85?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misunner dere som er ferdig snart :) <3 

Vi har siden sist fått vite at jeg har ei lita jente i magen! Føles helt fantastisk! :) Har både gutt og jente fra før og med en gang jordmora kom til kjønnet kunne jeg se "de tre strekene" og gjenkjente umiddelbart hva det var fra jeg var gravid med jenta mi :) Hun sa også hun var 100% sikker på kjønn, da vi kunne se rett inn mellom bena.

 

Er bare så lykkelig og glad at jeg nesten bobler over innvendig! Tenk etter alle de nedturene så kommer jo oppturene på løpende bånd! <3

 

Masse lykke til dere som snart har gulla deres i armene deres <3 og jeg ønsker dere alle her inne en herlig og fin førjulstid, håper alle her inne vil få oppleve minst 1 opptur til jul :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...