Gå til innhold

Eggløsning/prøving etter MA


Mari_83

Anbefalte innlegg

hver syklus dere prøvde da ? jeg fikk beskjed om å begynne ved positiv test, ellers ville det blitt ganske dyrt. Fikk du farget rester eller bare cottage cheese lignende ?

Ble gravid første syklus jeg prøvde. Fikk ikke noe farget rester, mer cottage cheese

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gikk på progesteron og albyl e fra positiv test og frem til 12+0 med jenta i magen 🙌👍😊 er 26 fullgåtte uker nå - så det hjalp meg etter 2 MA på rad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så bra jenta30 håper det hjelper meg også jeg har en veldig god magefølelse denne gangen så håper virkelig det sitter :)

Vi er i spania i 3 mnd så det blir ikke ul før vi kommer hjem etter påske en gang ;) Sist tok vi ul 6+4 å så hjertelyd, å siden det var 5 mm ved ma så er det nok like greit å ha litt senere ul denne gangen :). Samboer ble ganske furt og sur sist når gyn hadde sagt at det var veldig stor sjanse for at det gikk bra etter å ha sett hjertelyd, åsså endte det i ma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

crinonen var brun i går kveld, vi hadde sex på kvelden og i dag har jeg hatt friskt blod hver gang jeg er på do :/ har ikke smerter og tappen er høy, lukket og flat. Blør lett av albyl-e og mye ( hadde helt syk mens når jeg brukte det i desember og blødde i baken når jeg hadde hard mage) vet ikke om det er crinonen og alby-e som gjør at jeg blør (har vært sårt i skjeden etter jeg startet med crinone) eller om det er en begynnende sa :/. Står små blødninger som bivirkning.

Vi er i spania i 3 mnd så får ikke gjort så mye for sjekke, tenker å ta en ukeindikator test om 2-3 dager for å se om den har økt til 2-3 uker men det sier jo ikke så mye.

Skal hjem en tur i 5 dager neste uke så jeg har sikret med en ul på torsdagen :) kan forhåpentligvis se om det er rett str, kanskje hjertelyd eller om det er en sa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

crinonen var brun i går kveld, vi hadde sex på kvelden og i dag har jeg hatt friskt blod hver gang jeg er på do :/ har ikke smerter og tappen er høy, lukket og flat. Blør lett av albyl-e og mye ( hadde helt syk mens når jeg brukte det i desember og blødde i baken når jeg hadde hard mage) vet ikke om det er crinonen og alby-e som gjør at jeg blør (har vært sårt i skjeden etter jeg startet med crinone) eller om det er en begynnende sa :/. Står små blødninger som bivirkning.

Vi er i spania i 3 mnd så får ikke gjort så mye for sjekke, tenker å ta en ukeindikator test om 2-3 dager for å se om den har økt til 2-3 uker men det sier jo ikke så mye.

Skal hjem en tur i 5 dager neste uke så jeg har sikret med en ul på torsdagen :) kan forhåpentligvis se om det er rett str, kanskje hjertelyd eller om det er en sa.

Off , håpe bare det er en bivirkning av tbl da. Hvor lang er du på vei? 5uker?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan jeg snike meg inn her?

Vil være anonym for nå, men hadde en SA i januar, og vi prøver på igjen med en gang. Har ingen å dele erfaringer med. Jeg skal teste igjen 11.feb selv om ikm er 14, dette fordi jeg har bursdag 11. feb. Så er jo lov å håpe på en fin bursdagsgave :)

 

Vi traff på pp 2 da det endte i SA. Håper på å bli gravid igjen fort, er noe som mangler, selv om jeg ikke var lenger enn 4+3 ca :(



Anonymous poster hash: 8767f...313
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Gratulerer så mye med prinsen litlå85 😍 Her begynner jeg å glede meg til å treffe jenta i magen ❤️ Ikke lenge igjen nå, 32 uker på vei ❤️ Kos deg med prinsen, tiden går såååå fort når man endelig får premien i armene 🙌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det tilbake her, etter at nurket våres ikke klarte mer.. Var i uke 23.. Nesten en mnd siden det skjedde, fremdeles sårt. Eneste som står i hodet på meg er at eg vil bli gravid igjen, fortest mulig. Men samtidig vet eg ikke om eg tør... Mannen har sagt at vi bør vente et år, men så lenge vil eg hvertfall ikke vente! Noen andre som mistet langt ute i svangerskapet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei så forferdelig kanskjelykke2016 😭 Vet ikke hva jeg skal si en gang, den sorgen og det tapet dere går igjennom nå er jo helt umenneskelig! Sender mange klemmer! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Nå er det lenge siden jeg har skrevet her, og ville bare fortelle at vi har blitt foreldre til den sårt etterlengtede jenta vår som meldte sin ankomst i slutten av april 💖 Nå er lykken stor! Masse lykke til dere Andre som fremdeles venter på premien deres og dere som prøver. Ikke gi opp, dere kommer i mål til slutt 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det lenge siden jeg har skrevet her, og ville bare fortelle at vi har blitt foreldre til den sårt etterlengtede jenta vår som meldte sin ankomst i slutten av april Nå er lykken stor! Masse lykke til dere Andre som fremdeles venter på premien deres og dere som prøver. Ikke gi opp, dere kommer i mål til slutt

Så fantastisk Jenta30 :D dette er deg så vel undt!!! kos deg og nyt herligheten din, håper du fikk en fin fødsel <3

 

Selv fikk jeg min datter i sep15 etter min Ma året før. Byttet nick fra Bellanie til Reese.

Attpåtil er jeg gravid med nr 4 og her termin i begynnelsen av Januar16. Fikk 3+ på testen i dag og det betyr like mye denne gangen <3 Så ufattelig takknemlif for denne tråden :) <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det lenge siden jeg har skrevet her, og ville bare fortelle at vi har blitt foreldre til den sårt etterlengtede jenta vår som meldte sin ankomst i slutten av april 💖 Nå er lykken stor! Masse lykke til dere Andre som fremdeles venter på premien deres og dere som prøver. Ikke gi opp, dere kommer i mål til slutt 😊

Gratulerer så mye!!! Jeg sitter her med en herlig gutt på 8 måneder - med ammetåke, ammestyr mv har jeg helt glemt å hilse innom! Gratulerer til alle som har fått babyer eller spirer siden sist, og så krysser jeg fingre for at alle andre får sin spire snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fantastisk Jenta30 :D dette er deg så vel undt!!! kos deg og nyt herligheten din, håper du fikk en fin fødsel <3

 

Selv fikk jeg min datter i sep15 etter min Ma året før. Byttet nick fra Bellanie til Reese.

Attpåtil er jeg gravid med nr 4 og her termin i begynnelsen av Januar16. Fikk 3+ på testen i dag og det betyr like mye denne gangen <3 Så ufattelig takknemlif for denne tråden :) <3

Gratulerer! Så stas!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har det godt 1uke og 5 dager siden jeg så plommensekken forsvinne. Har vert lei meg etter MA men må starte fra bunn igjen.

 

El testen har vert negativ i 2 dager og G tester er så vit jeg ser at dei er positive. ( slik jeg får på 10 og 11 dpo.)

 

Så no er det og vente på EL skal komme. Kan det ta lang tid etter negativ el test ? 

 

Er så sjuk etter og starte igjen. Vil ha positiv med ein gang. Det vil vel ta si tid igjen når det tok 20 pp for det satt med masse kjemiske, SAer.

 

Det positive gynnen sa at når jeg får masse positive tester som ender i kjemisk så har du eggløsning og der er egg. Men egga kan vere så som så. Der kan vere eit egg som slår til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må jeg snike meg inn her igjenn. Fikk blødninger igår. Fikk komme til Gyn idag. Var ikke snurten av et 7 uker gammel foster. Ingen plomme eller fostersekk.

Kunne ikke utelukke exu. Har væske i buken. Bak livmor. Men ikke mye. Digital test tatt igår sa 2-3 uker. Det vil si 200-2000 HCG. Noen her som har hatt exu?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har hatt exu, de så det ikke på ul så fant det ut ved å ta hcg prøver over 1 ukes tid, hcgen gikk opp, ned, opp, ned hele tiden mer ned en opp. De visste ikke at d var exu og trodde det var sa, jeg hadde en cyste på venstre side over eggleder så jeg spurte om de kunne fjerne den ig samtidig se om de så noe embryo. Hadde kikhullsoperasjon å våkent opp med 1 eggleder mindre da embryoet lå i egglederen bak cysten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres skummelt ut. Nå har jeg vert å fyllt på med smertestillende. Klarer ikke sove. Ligger bare å vrir meg i smerte. Men er liksom hele magen ikke ett visst punkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres skummelt ut. Nå har jeg vert å fyllt på med smertestillende. Klarer ikke sove. Ligger bare å vrir meg i smerte. Men er liksom hele magen ikke ett visst punkt.

Det høyrest ut som exu..Eg hadde riktig nok mest smerter på ei side såvidt eg kan hugse-mwn blei litt usikker no :S Og blødde ganske kraftig eit par gonger..akuttoperert til slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No har det godt 2 uker og 4 dager siden jeg mistet men har fortsatt svak svak svak G tester, skimter skugge. Jeg hadde barre 4500 i hcg og det tar opp til 3 uker før det forsvinner. I morgon må dei være negative. Fy kor treg den kroppen min er.

 

Vil ha EL

 

 

Så trist da Hannapålandet. Håper dei finner ut kjapt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei,

 

Hvordan går det med dere damer? I dag er det 2 uker og 3 dager siden min cytotec-behandling...synes dagene sneiler seg av gårde. Når fikk dere eggløsning etter ma? Og har dere blitt gravide igjen?

Endret av Minner Mus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...