Gå til innhold

IKM uke 31

Anbefalte innlegg

Skrevet

Genial den ideen med alkoholfri pærecider i vinflasker! ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange timer med googling ;) Men ser ut til at det er det beste (og enkleste) alternativet.

Skrevet

Tror jeg er 4 eller 5 dpo i dag. Tiden går ekstremt sent merker jeg. Godt jeg har bestilt mange tester på nett, sa kan jeg brenne av noen til helga:)

Skrevet

Er skikkelig oppblåst i dag, skulle tro jeg var 3 mnd på vei 😂 Men spørs om det er det motsatte :-O

Skrevet

Her har jeg store problemer med å ligge på magen, har noen sinnsykt ømme boobs! :o har våknet hver gang jeg har bevegd meg i natt:/

Skrevet

Det er jo et bra tegn da, Piasawa 😁

Skrevet

Håper det! :) men det er vel oppblåst mage og? :D

Skrevet

Ja, er jo det forsåvidt :) Men er tegn på TR også :-O Alle tegn er liksom tegn på begge deler! Skulle vært litt lettere ;)

Skrevet

Enig! Får bare håpe på det beste - ikke så mye annet å gjøre mens vi venter på å teste:)

Skrevet

Nei, er jo ikke det ;) Kjenner jeg blir skikkelig skuffa, hvis det ikke går denne mnd. Pp 1 og 2 traff vi liksom ikke el i det hele tatt, men vi gjorde det denne gangen. Men er jo ikke så stor sjanse for at det går selvom man treffer. Så vi får nå se!:) Håper gjør jeg hvertfall og blir så glad hvis det allerede har gått!

Skrevet

Samme her! :D måtte uken bare fyke avgårde:P

Skrevet

Mista alle "symptomer" jeg nå. Så kjenner jeg ikke er like gira på testinga i dag. Men det er kanskje like greit. Ikke gitt opp håpet allikevel.

Skrevet

Fortsatt testefest på torsdag! Lett. Haha.

Skrevet

Ikke gi opp nei:) det trenger ikke ha noe å si! :) gleder meg til testingen deres på torsdag! :D

Skrevet

En dag igjen :D kommer ikke til å få sove i kveld :-O

Skrevet

Så bra at dere skal teste i morgen, så har jeg noe å glede meg til før jeg kan teste:) så går tiden kanskje litt raskere også;) jeg er 6 dpo i dag, tror jeg tester på lørdag selv om det nok ikke er noe vits;)

Skrevet

Skal følge med på deg også, Piasawa :D Er ikke sikkert vi får noe svar i morra. Skal teste på lørdag hvis det blir negativt i morra :)

Skrevet

Neida, men får dere ikke noe svar i morgen er det sikkert bare for tidlig å teste;)

Skrevet

Ja ;) sier dere til samboer når dere skal ta test?:)

Skrevet

Pleier ikke annonsere det, men han vet jeg tester tidlig:) om jeg trenger tolke-hjelp må jeg spør han :)

Skrevet

Oki ;) Samme her egentlig :) Men har litt lyst til å overraske han når testen blir positiv. Lage en gave eller noe og gi den :D

Skrevet

Jeg og - men aner ikke hva jeg skal gjøre. Syns den bolle i ovnen er kul, men har en glutenallergiker så det er ikke like kult da:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...