Gå til innhold

Januarbaby2015 <3


Twiiie

Anbefalte innlegg

Hvordan ligger det ann med vedlikehold av hufsa jenter? Tror jeg har tatt siste runde på leeenge xD Bare stussing med saks i kveld... Litt vanskelig med en mage som begynner å komme i veien :P

Endret av Twiiie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan ligger det ann med vedlikehold av hufsa jenter? Tror jeg har tatt siste runde på leeenge xD Bare stussing med saks i kveld... Litt vanskelig med en mage som begynner å komme i veien :P

 

Hehe, har tenkt på det samme :P Jeg var på kjøpesenteret i dag for å finne en slik skjeggtrimmer/hårklippemaskin, men ingen butikker som hadde det :( Da blir det lettere å stelle frisyren, saks er tungvint...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere? Nå har jeg et veldig godt spørsmål, velger derfor å poste som anonym.. :)

(Husk anonym knappen!)

 

Jeg har flere vibratorer som jeg elsker å bruke! Bruker de selvfølgelig ikke innvendig nå, men bare for å stimulere klitoris... Så da er spørsmålet mitt: Når jeg bruker vibrator, "stimulerer" jeg ikke da samtidig bekkenet og knipeøvelser i samme slengen?



Anonymous poster hash: e9a44...614
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare 19+4 her :P Men nå kan vi kjenne spark på utsiden også! (sist kunne ikke faren kjenne det før minst uke 21, så syns denne nye terminen er litt merkelig) Gleder meg iallefall til å se knerten oppdage det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 24+0, har sett babyen bevege seg rundt i magen og sånt - veldig koselig :) skjønner ikke så mye av regninga med uker, appene sier forskjellig, så forholder meg til det jordmor sa på onsdag. Gir jo mening at jeg runder til full uke på fredager, når termin også er en fredag? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 24+0, har sett babyen bevege seg rundt i magen og sånt - veldig koselig :) skjønner ikke så mye av regninga med uker, appene sier forskjellig, så forholder meg til det jordmor sa på onsdag. Gir jo mening at jeg runder til full uke på fredager, når termin også er en fredag? :P

Det varierer om appene regner et svangerskap som 40+2 eller 40+3. I tillegg finnes det noen utenlandske apper som bare forholder seg til babyene alder. Altså at når du er 21 uker vil appen si 19 uker.

 

Anonymous poster hash: 6c331...dc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykehuset her regner tydeligvis 40+3; jeg begynner på ny uke på mandager og har termin på en torsdag. (faktisk har jeg også denne gangen termin torsdag den 5.! - akkurat som med broren. det er litt merkelig. Håper bare ikke han venter til den 17., sånn som knerten! :P)

Endret av mortilknerten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er forskjellig regning utifra hvor i landet en bor :-) vi har vært å kjøpt skap til barnerommet og gangen oppe, samt kjøpt kommode som vi skal bruke som stellekommode :-) montert skapene, men venter litt med kommoden. Sengen, madrass og sengekant fra sebra (kiliseng) har estimert levering på tirsdag :-) gleder meg sånn til den kommer :-) da mangler vi bare vogn, bilstol og stokke tripp trapp stol av de dyreste tingene :-) svigermor skal strikke vognpose ala risarosa sin :-) er jo mye koseligere med hjemmelaget :-) i morgen blir det inn og jobbe ekstra, så blir 7 dager med jobbing på rad nå, off :-( jordmor på mandag da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere opplevd at noen har tatt dere på magen enda?? Jeg har fortalt til flere på jobb at jeg er gravid, å som sagt så jobber jeg i et mannsdominert yrke. Men jeg har to damer som også jobber der (de jobber skift), hu ene har jeg fortalt det til, å når jeg møtte henne på jobb to dager etter så tok hu meg på magen å spurte hvordan det gikk. :huh: å jeg har sakt at jeg får i slutten av januar, så hu skal jo vite at det ikke kjennes noe på utsiden enda. :sukk: Kjenner jeg bare ble satt ut når a gjorde det. :o

 

Har en mann som kommer å spør hvordan det går, kjempe koselig. :) Han har en guttunge som er 1 år og 5 mnd, så er ikke så lenge siden han å kona gikk igjennom det samme. :)

Synes også det er rart at folk tar på magen min, førstemann var kiropraktoren min etter jeg fikk en nerve i klem i ryggen... Hehe skikkelig merkelig.. Var så vidt min mann fikk ta meg på magen før vi ble gravide :) haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har opplevd at mange tar på magen min. Har innsett at den nå for en del oppleves som allemannseie selv om jeg syntes det er litt rart. Ikke helt komfortabel med at jeg begynner å bli stor, og at dette kommenteres av alle. Har ikke gått opp mer enn hva som er normalt (ligger under ifølge en app jeg har). Vet at dette er veldig variabelt og at normalen er stor. Syntes forsatt det er rart at så mange kommenterer hvordan jeg ser ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg var ute å gikk tur med hunden og samboern min så møtte jeg min gamle sjef (han var ute å løpte med datteren og hunden sin) :) Så jeg fortalte at jeg hadde fått fast jobb, men at jeg bare kom til å jobbe der frem til jul før jeg gikk ut i permisjon, så strøk jeg meg på magen (gikk i t-skjorte). Da måtte han smile og sa at det så sånn ut, men han ville ikke si noe tilfelle det ikke stemte. ;) He he. Koselig uansett å treffe han igjen da. :)

 

Hvordan går dagene deres? Formen? :) Noen dere har sakt det til (ikke på facebook) som det er lenge siden dere har treft? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare si det. Jeg er så glad for tiden, å jeg må bare sid det til folk. Har noen på seg noe fint - så må jeg bare si det, noen som har klipt seg å det blei bra - jeg må bare si det, noe/noen som ser ekstra bra ut - jeg må bare si det...

 

Noen andre som også har blitt litt forandret når det gjelder humøret og utstårling? :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om jeg er så blid og hyggelig som deg, Frk.B, men jeg flira godt da jeg gikk på vekta i dag (er jo endelig halvveis! :)) - den viste nemlig 36,4kg! Og før dere tror jeg er en syk blanding av fotballfrue og Disneyfigur; det var godt inn i forrige årtusen at jeg veide noe sånt! :P Etter litt feilsøking fant jeg en løs knott under et hjørne, og vips så hadde jeg lagt på drøyt 30kg! ;) Ser ut at til at jeg skal bli tung denne gangen også. Jaja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, i dag er det slitsomt å gå i stigene på jobb. Må ta meg en pause på toppen og bund. Det er ikke kjempehøy stige, når jeg står helt øverst er jeg kanskje 1-1,5 meter over bakken. Håper det blir bedre etter lunsj. :spise:

 

Også har jeg begynt å sove dårlig. :cry:  De to siste dagene har jeg ikke sovi så godt som jeg har pleid. :(:sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler varmt dreamgenii gravidpute!  Har sovet skikkelig godt de siste nettene! :) Hvordan funker det å gå i stige med stor mage? Kommer du ikke litt langt ut med resten av kroppen? (bare nysgjerrig! :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ha vært t-skjorter/gensere til oss gravide som det kunne stått noe sånt som "Ja jeg er gravid! Men magen min er ikke allemannseie!" Eller noe i den duren til å ha på seg ute blandt ukjente folk! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes fantastisk ut med humøret Frk. B. Kan ikke si at jeg føler meg sånn... Ikke spesielt agressiv heller, men kort lunte innimellom. Godt forslag Twiie! Det skulle vi hatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magen er ikke så stor enda. :) Detta er skråstiger som er i mellom lager hyllene våre. Så den er vel i ca 65 grader. :P Så det går bra ved tanke på det. ;)

Jeg får sjekke ut den puta ja. Hvis det ikke blir bedre av seg selv da. ;)

 

Ja ikke sant Sofia86. Jeg er overrasket over humøret selv. ;)

 

Enig med deg Twiiie. :) Det hadde vært bra. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...