Gå til innhold

Ikm uke 29


Tirilill

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Klart kryss på cb idag. Guuuud.... Litt sjokk her kan man si!

Gratulerer Babysjuk<3 :D Så kjekt å se at vi er flere :D Håper på flerne :D

 

Jenta30, jeg heier fremdeles på deg ;) Og krysser alt jeg har :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hipp hurra Babysjuk :)

 

Koselig du heier på meg. Venter bare på at jeg skal begynne å blø egentlig, så får vi se om vi kanskje får en "bonuseggløsning" i pausemåneden i juli :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, Babysjuk! :D

Og Krysser fingrene for at det ikke er heksa som kommer, Jenta30! :duskedame:

 

Snøhvit billigtest her i dag, men har jo ikke ikm før til helga...

 

Heia oss! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye Babysjuk <3 !! Skulle til å skrive at skikkelig ømme pupper var mitt eneste tegn da jeg ble gravid før jeg så at du hadde testet :)

 

Her er jeg litt både og. Er 7 dpo i dag tror jeg, puppene er større (er kun den ene som merkelig nok pleier å bli større og litt øm mellom el og ikm)  litt kvalm på tross av god frokost og noe småstikninger i magen. Men har prøvd i mange mnd. hvorfor skulle det plutselig klaffe sier jeg til meg selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse til dere som har fått positiv utslag, jeg heier på resten av gjengen! Og til dere som har fått hu fæle tanta på besøk;bedre lykke neste måned :)

Selv tok jeg en CB i dag ca 12 dpo! Fikk fram en svak svak strek som jeg egentlig vil derfinere som en skyggestrek, så ingen jubel eller forhåpninger her enda! Får se Ila uken, om tanta kommer, eller om jeg skal fyre av test nr 2. Nå gjelder det bare å holde seg slik at testen ikke ryker til før jeg tenker å ta den ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så masse til dere som har fått positiv utslag, jeg heier på resten av gjengen! Og til dere som har fått hu fæle tanta på besøk;bedre lykke neste måned :)

Selv tok jeg en CB i dag ca 12 dpo! Fikk fram en svak svak strek som jeg egentlig vil derfinere som en skyggestrek, så ingen jubel eller forhåpninger her enda! Får se Ila uken, om tanta kommer, eller om jeg skal fyre av test nr 2. Nå gjelder det bare å holde seg slik at testen ikke ryker til før jeg tenker å ta den ;)

Var streken din tykk da Tinem? Har aldri fått skyggestreker om dem ikke har vært positive, men tynne synålstreker kan være negative..

På lørdag var min test en blå skygge, i går morges var det bare så vidt den syns, måtte bort til lyset i vinduet for å se den :) i dag på ettermiddags urin er den klart tykk og blå :D (har masse tester liggende;)) Og cb det sa i Gravid i går kveld :)

 

Masse lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Gratulerer så masse til dere som har fått positiv utslag, jeg heier på resten av gjengen! Og til dere som har fått hu fæle tanta på besøk;bedre lykke neste måned :)

Selv tok jeg en CB i dag ca 12 dpo! Fikk fram en svak svak strek som jeg egentlig vil derfinere som en skyggestrek, så ingen jubel eller forhåpninger her enda! Får se Ila uken, om tanta kommer, eller om jeg skal fyre av test nr 2. Nå gjelder det bare å holde seg slik at testen ikke ryker til før jeg tenker å ta den ;)

 

Var streken din tykk da Tinem? Har aldri fått skyggestreker om dem ikke har vært positive, men tynne synålstreker kan være negative..

På lørdag var min test en blå skygge, i går morges var det bare så vidt den syns, måtte bort til lyset i vinduet for å se den :) i dag på ettermiddags urin er den klart tykk og blå :D (har masse tester liggende;)) Og cb det sa i Gravid i går kveld :)

 

Masse lykke til :)

Streken (det jeg kunne skimte vel og merke) var like tykk som kontrollstreken ja :) men mtp MA for 7-8 uker siden, så slipper jeg ikke jubelen løs da det kan være hcg rester fra sist svangerskap, men sjansen for det er jo også ganske liten etter så lang tid! Tester igjen på fredag hvis ikke tanta har dukket opp ;)

 

Anonymous poster hash: d5cc5...3c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Gratulerer så masse til dere som har fått positiv utslag, jeg heier på resten av gjengen! Og til dere som har fått hu fæle tanta på besøk;bedre lykke neste måned :)

Selv tok jeg en CB i dag ca 12 dpo! Fikk fram en svak svak strek som jeg egentlig vil derfinere som en skyggestrek, så ingen jubel eller forhåpninger her enda! Får se Ila uken, om tanta kommer, eller om jeg skal fyre av test nr 2. Nå gjelder det bare å holde seg slik at testen ikke ryker til før jeg tenker å ta den ;)

Var streken din tykk da Tinem? Har aldri fått skyggestreker om dem ikke har vært positive, men tynne synålstreker kan være negative..

På lørdag var min test en blå skygge, i går morges var det bare så vidt den syns, måtte bort til lyset i vinduet for å se den :) i dag på ettermiddags urin er den klart tykk og blå :D (har masse tester liggende;)) Og cb det sa i Gravid i går kveld :)

 

Masse lykke til :)

Streken (det jeg kunne skimte vel og merke) var like tykk som kontrollstreken ja :) men mtp MA for 7-8 uker siden, så slipper jeg ikke jubelen løs da det kan være hcg rester fra sist svangerskap, men sjansen for det er jo også ganske liten etter så lang tid! Tester igjen på fredag hvis ikke tanta har dukket opp ;)Anonymous poster hash: d5cc5...3c3
Skulle ikke trykke på anonymknappen, ren uvane :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gratulasjoner folkens! Fremdeles i sjokk her, og nå starter symptomene. Iling nedover lysken, stramming i magen og puppene har sikkert vokst en str...

 

Jeg er 35 så dette er skummelt også! 7 år siden siste svangerskap.... Hadde ingen plager da (bank i bordet) så håper på det samme nå ;)

 

Masse lykke til til dere andre! Satser på at mange kommer etter innen uken er omme!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk mensen så det sang etter igår.

 

Nøyaktig på dagen 14 dpo.

 

Nå krysser jeg alt jeg har for at kanskje pergoen hjelper oss i pausemåneden også!

 

Masse gratulerer til dere med positiv test og lykke til dere andre som ikke har fått tantetroll på besøk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk mensen så det sang etter igår.

 

Nøyaktig på dagen 14 dpo.

 

Nå krysser jeg alt jeg har for at kanskje pergoen hjelper oss i pausemåneden også!

 

Masse gratulerer til dere med positiv test og lykke til dere andre som ikke har fått tantetroll på besøk :)

:( hu fæle tanta altså, hun skulle virkelig tatt seg sommerferie hu også :P

Jaja, sånn er det no dessverre, bedre lykke neste mnd :) her er nok tanta på gang også, kjenner symptomene at hun er i anmarsj! Jeg testet på ettermiddagsurin i går, skyggestrek, og klarte ikke dy meg i morges heller, fortsatt skyggestrek,hmmm! Men jeg er innstilt på tantebesøk så det går greit ;)

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk mensen så det sang etter igår.

 

Nøyaktig på dagen 14 dpo.

 

Nå krysser jeg alt jeg har for at kanskje pergoen hjelper oss i pausemåneden også!

 

Masse gratulerer til dere med positiv test og lykke til dere andre som ikke har fått tantetroll på besøk :)

ååå, så trist :( Har tenkt masse på deg og virkelig håpet og trodd du var gravid.. Utrolig dumt at testen din kunne slå slik ut da.. 

Lei meg på dine vegne :( Masse lykke til neste gang, håper du følger etter raskere enn du tror ;) Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk.

Håper litt feriemagi er det som skal til :) går ut på lang sommerferie til fredag og det gleder jeg meg i det minste veldig til.

Trist at det ikke gikk, men vi gir ikke opp :) Vi skal få det til på en eller annen måte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig usikker på når el var, men håper og tror ikm er på søndag. Tok en billigtest i dag(klarte ikke å dy meg :P) men den var blendahvit. Tar ny test på torsdag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmål: er løs mage et tegn på graviditet,? Eller kan det være tegn på at mensen er i anmarsj?

Før jeg testet på lørdag var jeg utrolig vond i magen, fikk skikkelig mageknip. Halvtime senere var testen svak svak positiv. Jeg kan tenke meg at det kan være et symptom, uten å være sikker. Fikk ikke helt diare, men løs mage ;)

Pleier vertfall ikke være sånn før mensen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også litt vond i magen i dag 8 dpo. I tillegg har jeg plutselig fått rennende nese. Usikker på om det betyr noe eller om det bare betyr at jeg bør kle bedre på meg ;)

Puppene er fortsatt større og den ene litt øm. Svir nok av en test i morgen tidlig.

Endret av Thelma_86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, hva skal man tro da,hmmm! Begynt å spotte brunt, og har hatt 2 dager med svak (jeg vil kalle det skyggestrek) på CB (hcg rester fra MA for 8 uker siden?) men så lenge tanta ikke har kommet enda så får vi vente og sjå! Regner vel egentlig med at løpet er kjørt da spotting er et tegn på TR her i gården, så da blir det vinkos på fruen i ferien likevel :P lykke til med testingen jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt lyserosa her også, så regner vel egentlig med at tr er her i løpet av et par dager. Men vi får se...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...