Gå til innhold

Ikm uke 29


Tirilill

Anbefalte innlegg

Jeg leser her bare for moro skyld, husker så godt hvordan det var å være en del av disse IKMgruppene :) lykke til til alle sammen og gratulerer til dere 2(eller var det 3?) som allerede hadde fått positiv test. Hurrahurra ❤️

 

Anonymous poster hash: 5468f...079

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen som har opplevd å få skyggestrek på clearblue her? Jeg har fått et merkelig utslag på testen idag 13 dpo, det ser ut som en rosa strek der det skulle vært et kryss. Streken er hverken blå eller grå. Kanskje det er fargelekkasje fra den rosa pinnen man tisser på?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kom tante, så da ble det ikke vår tur denne gangen. Var bare 1pp, men allikevel litt kjipt når førstemann ble til på første forsøk... lykke til alle sammen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har opplevd å få skyggestrek på clearblue her? Jeg har fått et merkelig utslag på testen idag 13 dpo, det ser ut som en rosa strek der det skulle vært et kryss. Streken er hverken blå eller grå. Kanskje det er fargelekkasje fra den rosa pinnen man tisser på?!

Ja, eller nei :P nå testa jo jeg positivt i går da, men jeg tok en ny i morges, tenkte at den burde blitt mye sterkere i og med at det var morgen urin, men nei... Det er såvidt jeg kan skimte krysset, er supersvakt og grått faktisk. Måtte gå bort til vinduet og snu og vende på testen for å klare å se det, og aldri om jeg hadde fått bilde slik som jeg fikk i går på ettermiddags urin. ;) Men jeg tok den digitale i ettermiddag og fikk "Gravid 1-2" :D

 

Jeg har tatt mange cb + tester siste årene, men aldri hørt om en slik strek. Har opplevd å få blå synål strek som er et negativt resultat men heller aldri skyggestrek om den ikke har vært positiv, som hos meg i dag :) 

 

Masse lykke til Jenta30, håper du følger etter nå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kom tante, så da ble det ikke vår tur denne gangen. Var bare 1pp, men allikevel litt kjipt når førstemann ble til på første forsøk... lykke til alle sammen :-)

Det var synd Mamma&skatt, håper på bedre lykke for deg neste pp :) Så lenge det gikk så fort første gang tar det neppe så lang tid nå heller ;) Håper å se deg på 1 trimester snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Noen som har opplevd å få skyggestrek på clearblue her? Jeg har fått et merkelig utslag på testen idag 13 dpo, det ser ut som en rosa strek der det skulle vært et kryss. Streken er hverken blå eller grå. Kanskje det er fargelekkasje fra den rosa pinnen man tisser på?!

Ja, eller nei :P nå testa jo jeg positivt i går da, men jeg tok en ny i morges, tenkte at den burde blitt mye sterkere i og med at det var morgen urin, men nei... Det er såvidt jeg kan skimte krysset, er supersvakt og grått faktisk. Måtte gå bort til vinduet og snu og vende på testen for å klare å se det, og aldri om jeg hadde fått bilde slik som jeg fikk i går på ettermiddags urin. ;) Men jeg tok den digitale i ettermiddag og fikk "Gravid 1-2" :D

 

Jeg har tatt mange cb + tester siste årene, men aldri hørt om en slik strek. Har opplevd å få blå synål strek som er et negativt resultat men heller aldri skyggestrek om den ikke har vært positiv, som hos meg i dag :)

 

Masse lykke til Jenta30, håper du følger etter nå :D

 

Jeg tror jeg har klart å legge ut bilde av clearblue-testen på galleriet mitt. Vet ikke om du kan se streken, men den ser jo litt rosa ut? Eller innbiller jeg meg hele streken? Trodde den skulle være lyseblå, så jeg tolker den ikke som positiv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

wow :D slik var min i morges... Tror rett å slett jeg vil si GRATULERER :D Samboeren min ser også streken din, og min i morges var det såvidt han kunne se , men så det godt på pc skjermen ;) 

Så utrolig kjekt å se at vi e flere i ikm klubben som kommer ut positivt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wææ, ikke si det da, nå blir jeg helt skjelven. Er vår 3. runde på pergotime. Jeg har ikm imorgen, får bare vente og se om mensen dukker opp og evnt. ta en ny test på tirsdag om den ikke har kommet. 

 

Om det skulle klaffe får jeg termin 26.mars :) samme som deg?

 

Så rar streken er, hvorfor ser den rosa ut liksom? Var din lik altså? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wææ, ikke si det da, nå blir jeg helt skjelven. Er vår 3. runde på pergotime. Jeg har ikm imorgen, får bare vente og se om mensen dukker opp og evnt. ta en ny test på tirsdag om den ikke har kommet. 

 

Om det skulle klaffe får jeg termin 26.mars :) samme som deg?

 

Så rar streken er, hvorfor ser den rosa ut liksom? Var din lik altså? 

ja, på den ene siden får jeg 25 og på babyverden 26 :) Håper nå  for deres skyld :)

 

Jeg kan ikke si at jeg ser rosa skimmer, ser mer pastell, gråaktig ut. Etter å ha tyda tester mange ganger de to siste døgna ( du vil ikke tro hvor mange jeg har svidd av :fnise: ) og alle i forskjellige former og styrke ;) Men jeg mener det, din er helt lik min i morges :D Er helt utrolig om du har fått den tykke streken og ikke er gravid, samme om den er rosa, grå eller blå!!! Jeg er sikker på deg !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Wææ, ikke si det da, nå blir jeg helt skjelven. Er vår 3. runde på pergotime. Jeg har ikm imorgen, får bare vente og se om mensen dukker opp og evnt. ta en ny test på tirsdag om den ikke har kommet. 

 

Om det skulle klaffe får jeg termin 26.mars :) samme som deg?

 

Så rar streken er, hvorfor ser den rosa ut liksom? Var din lik altså? 

ja, på den ene siden får jeg 25 og på babyverden 26 :) Håper nå  for deres skyld :)

 

Jeg kan ikke si at jeg ser rosa skimmer, ser mer pastell, gråaktig ut. Etter å ha tyda tester mange ganger de to siste døgna ( du vil ikke tro hvor mange jeg har svidd av :fnise: ) og alle i forskjellige former og styrke ;) Men jeg mener det, din er helt lik min i morges :D Er helt utrolig om du har fått den tykke streken og ikke er gravid, samme om den er rosa, grå eller blå!!! Jeg er sikker på deg !

 

Har du googlet? har noen andre opplevd det? studerer testen din og ser mer og mer rosa jo mer jeg vender på skjermen :) men tviler sterkt på at det er et dårlig tegn, da ville jo omtrent testen vært defekt og i om med at kontroll streken er som den skal fungere jo testen. På en ubrukt test kan du se sporet der den vannrette skal være, men test streken skal ikke synes bortsett fra med utslag på hcg. Du kan jo demontere testen og se nærmere på den da?!? (du kan sette den sammen igjen) ;)

 

Ser på min nå, den ser litt sånn beige ut i fargen, om det er noe farge i det hele.. må være svært godtroende ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå nå blir jeg spent :) tusen takk for svar! Hvis ikke mensen kommer i løpet av arbeidsdagen imorgen som er ikm skal jeg kjøpe med meg en test hjem å ta tirsdag morgen :) syns bare den ser veldig rar ut, trodde den måtte være blå jeg. Håper inderlig jeg kan slå følge med deg inn på 1 trim :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har så ømme pupper at det er helt sykt! Og ingen spotting idag 13 dpo, noe som er veldig rart siden jeg har spottet fra 2 dpo... Ingen menssmerter heller men føler meg bare oppblåst. Tror ikke jeg har ikm før tirsdag egentlig men lurer på om jeg må ta en test imorgen om det ikke er noe spotting da heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøver så godt jeg kan å vente så lenge som mulig før jeg tar en test. Jobber noen netter nå, så da er det ikke så lett å få tatt en test på morgenurin. I dag, mandag, er jeg 12 dpo, kanskje jeg tar en test på ettermiddagen når jeg har sovet. Tenker på det her hele tiden, og blir jo helt surrete oppi hodet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremdeles ingen tante på besøk her. 14 dpo. Heldigvis hadde jeg ikke noen tester hjemme hvis ikke hadde jeg svidd av en idag.

Er ikke veldig forhåpningsfull siden jeg temper og tempen har sunket endel. Det skal den jo ikke gjøre om jeg hadde vært gravid :)

Ta en test SannaMaria :) Spennende!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kom tante, så da ble det ikke vår tur denne gangen. Var bare 1pp, men allikevel litt kjipt når førstemann ble til på første forsøk... lykke til alle sammen :-)

Det var synd at det ikke gikk på første, men dere lykkes nok snart! Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye til deg også tirill :D når blir din termin? jeg får opp alt fra 23 til 27 mars :)

 

Jeg tok enda en cb kryss i dag, like svak som gårsdagens, men fremdeles positiv. Har en cbd liggende men tror ikke jeg tar den på noen dager ;)

Siden syklusen min har blitt kortere de siste gangen havner jeg på 24. Mars. Får høre hva jordmor sier angående. Skal på tidlig UL pga MA sent sist svangerskap. Så da kan de kanskje si noe nærmere om termindato.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Gratulerer så mye til deg også tirill :D når blir din termin? jeg får opp alt fra 23 til 27 mars :)

 

Jeg tok enda en cb kryss i dag, like svak som gårsdagens, men fremdeles positiv. Har en cbd liggende men tror ikke jeg tar den på noen dager ;)

Siden syklusen min har blitt kortere de siste gangen havner jeg på 24. Mars. Får høre hva jordmor sier angående. Skal på tidlig UL pga MA sent sist svangerskap. Så da kan de kanskje si noe nærmere om termindato.

 

Oi, ser jeg var litt rask når jeg skrev nicket ditt ;)

 

Godt å høre du får oppfølging, må ha vært en traumatisk opplevelse :( Ønsker deg det beste denne gang :)

God klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremdeles ingen tante på besøk her. 14 dpo. Heldigvis hadde jeg ikke noen tester hjemme hvis ikke hadde jeg svidd av en idag.

Er ikke veldig forhåpningsfull siden jeg temper og tempen har sunket endel. Det skal den jo ikke gjøre om jeg hadde vært gravid :)

Ta en test SannaMaria :) Spennende!!

Jeg klarte ikke la være å ta en test når jeg kom hjem fra jobb i dag på morgenen. Den var helt hvit, ingen utslag. Så da får jeg prøve å vente noen dager til ;) Venter ikke mensen før til helga, så håper dagene går fort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt :(

 

men- så lenge tanta holder seg borte er det håp.

 

Jeg har kjøpt en digital, men det ser ikke ut som jeg får brukt for den.

 

Har fått en dråpe med litt brunt utflod. Bare en, men antar at det er begynnelsen på mensen. Kjenner jeg er superhormonell på jobb og, har lyst til å gråte bare noen ser på meg, og for meg er dette klassiske "nå kommer mensen om 4 timer" tegn.

 

men vi gir ikke opp, er godt mulig gynekologen sender henvisning til prøverør allerede nå, så kan vi prøve noen flere runder med pergo mens vi venter i lange 8-9 måneder på å komme inn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...