Gå til innhold

Ikm uke 29


Tirilill

Anbefalte innlegg

Mandag 14:

 

Tirsdag 15:

 

Onsdag 16: Tirilill(pp 10)

 

Torsdag 17:

 

Fredag 18:

 

Lørdag 19:

 

Søndag 20:

 

Gravid:

 

TR:

 

Satser alt på at det denne pp er min tur til å havne på gravidlisten ;)

Lykke til alle ikm uke 29 prøvere!

Måtte lykken stå oss alle bi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei alle!

 

Fikk TR i går så da går vi i gang på neste pp! 

 

Mandag 14:

Tirsdag 15:

Onsdag 16: Tirilill(pp 10), Babysjuk <3

Torsdag 17:

Fredag 18:

Lørdag 19:

Søndag 20:

Gravid:

TR:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til! har du gjort endringer i kosthold og masse styr for å prøve å bli gravid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til! har du gjort endringer i kosthold og masse styr for å prøve å bli gravid?

Niks. Prøver ikke å styre så veldig mye. Tenker at det ikke hjelper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hopper inn her jeg også regner jeg med! Syklusen min kan variere med alt fra 27-32 dager, men sannsynligvis havner jeg i uke 29 gruppen ;) Jeg venter med å sette meg på listen til jeg har testet positivt for eggløsning, for da vet jeg at ikm er akkurat 14 dager etterpå  :fisk:  Dette blir vår 5 pp! Hvor lenge har dere andre prøvd? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har snart prøvd ett år. Hadde MA i begynnelsen av februar. Har ikke blitt gravid igjen etter det. Har akkurat bestilt time til GU og skal ta noen blodprøver til uka. Har egentlig alltid hatt lett for å bli gravid så jeg synes det begynner å bli litt rart. Syklusen min har blitt korter også. Har alltid hatt 28 dager. Nå varierer det litt mer. Mulig jeg er litt over nervøs, men uansett greit med en liten sjekk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mandag 14:

 

Tirsdag 15:

 

Onsdag 16: Tirilill(pp 10), Babysjuk <3 Mamma&skatt

 

Torsdag 17:

 

Fredag 18:

 

Lørdag 19:

 

Søndag 20:

 

Gravid:

 

TR:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det som deg, Tirilill. Blitt veldig lett gravid før. Da vi begynte å prøve igjen ble jeg gravid med en gang, men det hadde satt seg i egglederen, og den måtte fjernes. Tok meg et halvt år å få positiv test igjen, mista da i uke seks. To pp etter det uten hell. Nærmer seg et år siden vi begynte å prøve. Var absolutt ikke forberedt på at det skulle bli så vanskelig. Det er veldig sårt synes jeg, vil så gjerne at gutten min skal få søsken. Mistenker at det er alderen, har bikka 36. Hvor gammel er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er straks 33 år, var i 26 -27 år sist gang da jeg fikk guttene. Har tenkt tanken selv om at alder kan ha noe å si. Det er vel bare å innse at alderen har påvirkning på egg og fruktbarhet. Ble gravid ved et uhell da jeg var 21 år, helt rart at slurv med p piller og en natt var nok den gangen. Litt verre nå ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper å bli med i denne gruppen. Nettopp gått gjennom en ma så spørs litt når eggløsning kommer tilbake, men kjenner jeg har lyst til å prøve igjen så fort som mulig, og håper på en marsbebis <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 14:

 

Tirsdag 15:

 

Onsdag 16: Tirilill(pp 10), Babysjuk <3 Mamma&skatt

 

Torsdag 17:

 

Fredag 18:

 

Lørdag 19:

 

Søndag 20: Karooline(1pp etter ma)

 

Gravid:

 

TR:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer sikkert flere etterhvert =) Jeg pleier egentlig aldri melde meg inn i ikm gruppe før jeg har hatt el, for da vet jeg at ikm er 14 dager etterpå :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg inn her jeg og. Ble gravid pp2 men mistet. Har nå 11pp bak meg etter det.

 

andag 14:

Tirsdag 15:

Onsdag 16: Tirilill(pp 10), Babysjuk <3 Mamma&skatt

Torsdag 17:

Fredag 18: Thelma_86(pp12 etter sa)

Lørdag 19:

Søndag 20: Karooline(1pp etter ma)

Gravid:

TR:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Jeg hopper inn til dere etter at TR meldte sin ankomst i dag, og jeg har hatt 27 dagers-sykluser i det siste. Er min 20 pp, så dette har dratt ut. Har to barn fra før, så er ikke så stressa og tenker at det som skjer, det skjer. Hvis det skulle klaffe hadde det vært helt fantastisk, hvis ikke så må vi bare nyte livet som det er ;) Setter meg opp på søndag;

 

Mandag 14:

Tirsdag 15:

Onsdag 16: Tirilill(pp 10), Babysjuk <3 Mamma&skatt

Torsdag 17:

Fredag 18: Thelma_86(pp12 etter sa)

Lørdag 19:

Søndag 20: Karooline(1pp etter ma), Drømmer om nummer 3 <3 (20 pp)

Gravid:

TR:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en flott innstilling! Skulle ønske jeg klarte å ha et like avslappet forhold til prøving.

Jeg vet at jeg stresser med dette og det hjelper jo som kjent ikke...

Håper sommer og sol har positiv påvirkning på fruktbarheten og humøret;)

Jeg har to herlige gutter på 6 og 7 år, men vil så gjerne ha den lille att på klatten. Mye vil ha mer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen sette meg opp på fredag 18.?

Har litt samme innstilling som deg Drømmer om nr 3 - hadde vært supert om det ble en liten tredjemann, men hvis ikke har vi to herlige barn vi er veldig fornøyd med. Dette er vel pp 36 sånn ca, men det siste halvåret har det begynt å skje ting, med to "kjemiske". Så kanskje sommer og sol gjør susen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper på at dette blir en fruktbar uke for oss alle :) Jeg har ingen stor forhåpninger siden jeg akkurat mistet, men gikk på første forsøk sist så da satser vi på at det gjør det denne gangen også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper på at dette blir en fruktbar uke for oss alle :) Jeg har ingen stor forhåpninger siden jeg akkurat mistet, men gikk på første forsøk sist så da satser vi på at det gjør det denne gangen også :)

 

Haha... "ingen store forhåpninger, men håper at det klaffer på første forsøk igjen...." :P

 

Anonymous poster hash: d5426...93d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Håper på at dette blir en fruktbar uke for oss alle :) Jeg har ingen stor forhåpninger siden jeg akkurat mistet, men gikk på første forsøk sist så da satser vi på at det gjør det denne gangen også :)

Haha... "ingen store forhåpninger, men håper at det klaffer på første forsøk igjen...." :P

 

Anonymous poster hash: d5426...93d

Er lov å håpe og det er lov å være positiv! Selv om det mest sannsynlig kommer til å ta litt lengre tid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Håper på at dette blir en fruktbar uke for oss alle :) Jeg har ingen stor forhåpninger siden jeg akkurat mistet, men gikk på første forsøk sist så da satser vi på at det gjør det denne gangen også :)

Haha... "ingen store forhåpninger, men håper at det klaffer på første forsøk igjen...." :P

 

Anonymous poster hash: d5426...93d

Er lov å håpe og det er lov å være positiv! Selv om det mest sannsynlig kommer til å ta litt lengre tid..

 

 

jada jada,. det var bare litt vittig siden du først skriver at du har ingen forhåpninger, for så å skrive at du satser på det klaffer med engang ;)

 

Anonymous poster hash: d5426...93d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Håper på at dette blir en fruktbar uke for oss alle :) Jeg har ingen stor forhåpninger siden jeg akkurat mistet, men gikk på første forsøk sist så da satser vi på at det gjør det denne gangen også :)

Haha... "ingen store forhåpninger, men håper at det klaffer på første forsøk igjen...." :P

 

Anonymous poster hash: d5426...93d

Er lov å håpe og det er lov å være positiv! Selv om det mest sannsynlig kommer til å ta litt lengre tid..

jada jada,. det var bare litt vittig siden du først skriver at du har ingen forhåpninger, for så å skrive at du satser på det klaffer med engang ;)

 

Anonymous poster hash: d5426...93d

Noen bare må kverulere og være negative! Ha en fin dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...