Gå til innhold

Ikm uke 29


Tirilill

Anbefalte innlegg

Smilefjes på el test i morges :) samme dag som forrige syklus i det minste. Da er LF på 9 eller 10 dager og et ørlite håp for å kunne bli gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 dpo her i dag. 

 

Ingen symptomer på graviditet, kun ømme pupper som jeg alltid har før tr. Men denne gangen startet den ene puppen før den andre. Kjempestor i forhold til den andre. Sånn var det i ca 4 dager, nå har den andre også kommet på banen.

Spotter litt men det gjør jeg også alltid. Så har en følelse av at jeg ikke er preggis denne gangen altså. Men er jo såklart for tidlig ennå.

Hvordan går det med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende Babysjuk. Ikke lenge til du kan teste! 

 

Jeg skjønner ingenting nå: 

- Lørdags morgen el: neg

- Lørdags kveld el: pos

- Søndags morgen el: pos

- Søndags kveld el: neg

- Mandags morgen el: pos??? 

 

Er det mulig? Har vært veldig påpasselig med å gjøre alt til samme tid, på rett måte, 5 minutter osv... de 2 positive jeg hadde lørdag/søndag var sterkere enn kontrollstreken. Den jeg hadde i dag var like sterk. Vurderte den leeeenge, og den var virkelig positiv... Jeg som var så fornøyd i går kveld at testen var negativ igjen, tenkte at nå var det bare å vente. Men hva nå?! 

 

 

 

Bella



Anonymous poster hash: ade82...a60
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan forresten legge til at jeg har eggløsningssmerter/stikninger/mensmurringer eller noe sånn også fra i går. Aldri hatt dette under el før, så vet ikke om det kan ha noen betydning. Er vel ikke fysisk mulig å kjenne noe som helst enda? 

 

 

Bella



Anonymous poster hash: ade82...a60
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm Bella, dette er mystisk. Men dersom du har EL smerter så er sikkert el i dag eller i morgen.
Kan være at egget har prøvd å slippe men ikke fått det til, og at det nå er i gang. Jeg får voldsomme EL smerter, er oppblåst og det stikker og kåler der inne. Så det er positivt at du har det i dag.

 

Jeg har hatt så mange symptomer nå de siste månedene men denne er det altså ikke no.... Utrolig rart det også egentlig.

 

Tror ikke jeg kommer til å teste før IKM evt, regner bare med at det ikke er noe denne mnd, så slipper jeg å slite meg ut med masse tester :P 

 

Hopp i høyet Bella :):vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Kan forresten legge til at jeg har eggløsningssmerter/stikninger/mensmurringer eller noe sånn også fra i går. Aldri hatt dette under el før, så vet ikke om det kan ha noen betydning. Er vel ikke fysisk mulig å kjenne noe som helst enda? 

 

 

Bella

 

Anonymous poster hash: ade82...a60

 

Jeg kjente også stikkninger på venstre side på lørdag, negativ test den dagen, tror i vert fall den var negativ,men dog positiv på fredag.

Tror mine sjangser røyk denne mnd, hanky på onsdags kveld, fredagskveld, men han klarer å bomme når han kommer stakkar, og på lørdags morgen klarte han ikke komme i det hele.

 

Andre som opplever at mannen for litt prestasjonsangst?

Han er jo så flink til vanlig men med en gang det "skal gjøres" blir han litt tullete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Står ikke på mannen her i huset :P 

Testet igjen nå (jada, jeg vet det- alt for mye testing) EL test positiv fort som bare det... bare å kjøre på i kveld også da. har vært aktive hver kveld siden torsdag nå! 

 

 

Bella



Anonymous poster hash: ade82...a60
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldige dere som får det til da :D Jeg synes rett og slett synd på min jeg. Har ikke snakket om eggløsning eller noe med ham, men han får vel tanker i hodet som ødelegger prestasjonen, ikke vet jeg :P 

 

Kan jo håpe vi er heldige uansett, har 2 barn som ble til under bruk av piller og p-ring, så jeg vet jo at jeg tar lett, men blir jo litt snål oppi huet når det plutselig skal planlegges, og ikke minst utålmodig :P Og tester som en galning, gjorde hvert fall, roet meg litt nå ;)

 

Det eneste jeg henger meg litt opp i er at jeg ikke har merket noe på utfloden, pleier jo å merke slimet ganske godt, men denne perioden har jeg så å si vært helt tørr, bare så vidt litt sånn lotion et par dager :/

Håper på det beste :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg er med på denne gruppa.

IKM 14 juli og 7 dpo idag. Har gått på dobbel pergokur denne måneden og håper det endelig vil klaffe for oss.

 

Masse lykke til alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden el-testene fremdeles er positive må jeg nok flytte til uke 30 tenker jeg. Lykke til alle sammen!!! 

 

Bella



Anonymous poster hash: ade82...a60
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter og venter, dagene kan liksom ikke gå fort nok...! Er 6 dpo idag, så fortsatt noen dager igjen til jeg kan teste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan står det til med dere damer?:) Synes dagene går forferdelig seint, og vet ikke engang om jeg har noe å vente på:P Tror ikke kroppen har kommet tilbake til normalen etter ma'en. Har ikke merket noe til el iallefall, men satser på at den har vært;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det bare å vente. 3 dpo i dag, vet at vi traff el men lutealfasen min er på 9-10 dager så forhåpningene er ikke på topp. Tar ekstra B6 denne mnd i håp om at det kan utsette tr en dag eller to.

 

Hvor lenge er det siden ma´en Karooline? Jeg hadde en sa for 1 1/2 år siden, da var kroppen sånn noenlunde tilbake igjen etter en mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 9 dpo og fikk bekreftet på blodprøve igår at progesteronet var på 28, det betyr at jeg i det minste har fått eggløsning av dobbel pergokur.

 

Har ingen forhåpninger om at det skal klaffe, men er uansett kjekt å se at jeg har klart å slippe egg :)

 

Tenkte å ta en test imorgen tidlig, 10 dpo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det bare å vente. 3 dpo i dag, vet at vi traff el men lutealfasen min er på 9-10 dager så forhåpningene er ikke på topp. Tar ekstra B6 denne mnd i håp om at det kan utsette tr en dag eller to.

 

Hvor lenge er det siden ma´en Karooline? Jeg hadde en sa for 1 1/2 år siden, da var kroppen sånn noenlunde tilbake igjen etter en mnd.

3 uker i morra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hentet frem igjen denne jeg :)

 

Mandag 14: Hennipenni, Jenta30

 

Tirsdag 15: Bellanie

 

Onsdag 16: Tirilill(pp 10), Babysjuk <3 Mamma&skatt

 

Torsdag 17:

 

Fredag 18: Thelma_86(pp12 etter sa), Cayenne, Cornetta (pp 2)

 

Lørdag 19: SnartMamma-87 (3 pp) Mamma85<3 (5pp)

 

Søndag 20: Karooline(1pp etter ma), Drømmer om nummer 3 <3 (20 pp)

 

Gravid:

 

TR:

Endret av Karooline
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg skrev meg inn på listen :P

 

Mandag 14: Hennipenni, Jenta30

 

Tirsdag 15: Bellanie

 

Onsdag 16: Tirilill(pp 10), Babysjuk <3 Mamma&skatt, tinem (pp 1 etter ma)

 

Torsdag 17:

 

Fredag 18: Thelma_86(pp12 etter sa), Cayenne, Cornetta (pp 2)

 

Lørdag 19: SnartMamma-87 (3 pp) Mamma85<3 (5pp)

 

Søndag 20: Karooline(1pp etter ma), Drømmer om nummer 3 <3 (20 pp)

 

Gravid:

 

TR:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Her er det bare å vente. 3 dpo i dag, vet at vi traff el men lutealfasen min er på 9-10 dager så forhåpningene er ikke på topp. Tar ekstra B6 denne mnd i håp om at det kan utsette tr en dag eller to.

 

Hvor lenge er det siden ma´en Karooline? Jeg hadde en sa for 1 1/2 år siden, da var kroppen sånn noenlunde tilbake igjen etter en mnd.

3 uker i morra :)

 

 

Da er det jo lov å håpe at kroppen snart har ordnet opp :) Det sies at man blir lettere gravid rett etter en sa/ma, gjaldt ikke for meg men kan jo håpe at du er en av de heldige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 14: Hennipenni, Jenta30

 

Tirsdag 15: Bellanie

 

Onsdag 16: Tirilill(pp 10), Babysjuk <3 Mamma&skatt, tinem (pp 1 etter ma)

 

Torsdag 17:

 

Fredag 18: Thelma_86(pp12 etter sa), Cayenne, Cornetta (pp 2), SannaMaria

 

Lørdag 19: SnartMamma-87 (3 pp) Mamma85<3 (5pp)

 

Søndag 20: Karooline(1pp etter ma), Drømmer om nummer 3 <3 (20 pp)

 

Gravid:

 

TR:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 dpo... Ingen symptomer.

Men kjente i går noen små støt som varte kanskje 10 min i venstre side. 

 

Hadde vel ikke lagt merke til det om jeg ikke hadde kjent etter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 dpo i dag og begynnende mens. 

 

Da er det bare å nyte sommeren med god vin og deilige biffer :) Lykke til til dere andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 dpo og testet supernegativt med clearblue idag til morran.

 

Har kjempemasse murringer og det kjennes ut som mensen kommer hvert øyeblikk.

 

Håpet er ikke ute før tanta banker på døra, men jeg er ikke optimistisk nå.

 

Blir vel ny runde med hormoner igjen til høsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når begynne å teste? Vurderer en test i morgen tidlig, er usikker på om ikm blir den 12 eller 16..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare 7 dpo og på tur uten tester, så venter iallfall til mandag. Pleier også å få sent positiv.

 

Hvor mange er det igjen her da, som ikke har fått tidlig tr? Måtte resten av oss glise bredt over to streker i neste uke! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter fortsatt i spenning...! Er 8 dpo idag, har ikke IKM før nærmere 18.-20.juli. Har ikke mulighet til å teste før til søndag tidligst, og det er i grunn greit - tipper det kunne gått noen tester da... ;)

Håper dere som fortsatt ikke har fått besøk av tanta slipper å se henne! Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...