Gå til innhold

Ikm uke 29


Tirilill

Anbefalte innlegg

Samme IKM som deg, SannaMaria. Kjenner ingen symptomer, og tempen er generelt lavere enn sist syklus, så regner med det ikke klaffet denne runden. Greit å kunne nyte et glass vin i ferien i såfall :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme IKM som deg, SannaMaria. Kjenner ingen symptomer, og tempen er generelt lavere enn sist syklus, så regner med det ikke klaffet denne runden. Greit å kunne nyte et glass vin i ferien i såfall :-)

Ingen symptomer her heller, så får bare håpe dagene går litt fort, så får en se hva som skjer neste helg, om jeg får mensen eller ikke. Lykke til med ventinga :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny negativ test idag 11 dpo og tempen sank, så da regner jeg med at løpet er kjørt :)

Masse lykke til dere andre. Noen må jo få positiv test på denne ikm gruppen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dere, ingen ting er sikkert før tanta banker på døren, symptomer eller ei :P

Uansett, krysser fingre for alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke når man har minst symptomer man ofte er gravid?!! :)

Er er det lite håp, aner ikke når el var, og sexen er ikke noe å skryte av :P

 

Har verdens beste mann, men han har slitt seg på jobb de siste ukene for å bli ferdig med diverse før ferien som starter i dag. Typisk 3 uker som man er ufruktbar :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 5 dpo i dag, så det svis ikke av noen tester før om en uke. Har ømme pupper men det har jeg hatt de siste pp. Noe stikninger i lysken, men ellers ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jenter! Vente tiden er lang. Til og med når det er ferie og masse kos. Har tenkt å teste 13. Juli. Det er bursdagen min og jeg fortjener en positivt test;) har hatt kortere sykluser i det siste så hvis jeg er gravid bør den være positiv da....håper håper;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter! Vente tiden er lang. Til og med når det er ferie og masse kos. Har tenkt å teste 13. Juli. Det er bursdagen min og jeg fortjener en positivt test;) har hatt kortere sykluser i det siste så hvis jeg er gravid bør den være positiv da....håper håper;)

Det ville jo vært den beste bursdagsgaven du kunne få :) masse lykke til og gratulerer med dagen i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei jenter! Vente tiden er lang. Til og med når det er ferie og masse kos. Har tenkt å teste 13. Juli. Det er bursdagen min og jeg fortjener en positivt test;) har hatt kortere sykluser i det siste så hvis jeg er gravid bør den være positiv da....håper håper;)

Det ville jo vært den beste bursdagsgaven du kunne få :) masse lykke til og gratulerer med dagen i morgen :)

Det eneste jeg ønsker meg i år ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg lagt inn bilder i galleriet, er i sjokk, aner ikke om dette er sant! Fikk jo en svak bt sist mnd også, da jeg var nesten 100% sikker på at jeg ikke var gravid, men den var mye svakere enn denne. Ikm på tirsdag om jeg regner 28 dager, men tror jeg har 30 dagers, og det ville da vært ikm på torsdag 17.

 

Skal ta en ny test senere, må bare holde meg en stund først!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har jeg virkelig følt meg gravid i 1 uke, men 2 negative tester, selv om jeg vet det det er litt tidlig å teste 9 og 11 dpo, har det satt meg i dårlig humør.. i dag har jeg spottet litt, men håper så inderlig at mensen ikke dukker opp.. alt håp er vel ikke ute? Ikm i forhold til forrige mens vil være 16. Mens den vanlige ikm i forhold til den normale syklussen vil være i dag, men har jo kkke kommet mer blod enn et par prikker på papiret... huff, håper den ikke kommer :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har spottingen dabbet av litt.... Merkelig! Vet ikke helt hva jeg skal tro.... Men gidder ikke teste. 12 dpo idag, og ingen symptomer eller pms. Eneste er vondt i puppene og isted når jeg dusjet så stakk det skikkelig i den ene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tusen takk alle sammen :) Her sitter jeg midt på natta, får ikke sove. Føles så merkelig ut, hadde aldri testet i dag om det ikke var for den klart positive el testen. 

Føles helt uvirkelig ut, men nå er det noen andre biter som faller på plass. Jeg har vært så spontan frekk mot mannen min, så ufyselig, som i skikkelig pms dager. Bare at det har vært slik si tirsdag og ikke bare en dag. Kansje egget festet seg da...

 

Håper alle sammen følger etter til "slutten av mars" terminen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embarazada 1-2 stod det på min spansketest i dag! Gravid 1-2 hurra hurra hurra!

 

 

Mandag 14: Hennipenni, Jenta30

 

Tirsdag 15: Bellanie

 

Onsdag 16: Tirilill(pp 10), Babysjuk <3 Mamma&skatt, tinem (pp 1 etter ma)

 

Torsdag 17:

 

Fredag 18: Thelma_86(pp12 etter sa), Cayenne, Cornetta (pp 2), SannaMaria

 

Lørdag 19: SnartMamma-87 (3 pp) Mamma85<3 (5pp)

 

Søndag 20: Karooline(1pp etter ma), Drømmer om nummer 3 <3 (20 pp)

 

Gravid:

 

Tirilill

 

TR:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embarazada 1-2 stod det på min spansketest i dag! Gravid 1-2 hurra hurra hurra!

Mandag 14: Hennipenni, Jenta30

Tirsdag 15: Bellanie

Onsdag 16: Tirilill(pp 10), Babysjuk <3 Mamma&skatt, tinem (pp 1 etter ma)

Torsdag 17:

Fredag 18: Thelma_86(pp12 etter sa), Cayenne, Cornetta (pp 2), SannaMaria

Lørdag 19: SnartMamma-87 (3 pp) Mamma85<3 (5pp)

Søndag 20: Karooline(1pp etter ma), Drømmer om nummer 3 <3 (20 pp)

Gravid:

Tirilill

TR:

Gratulerer så mye :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg lagt inn bilder i galleriet, er i sjokk, aner ikke om dette er sant! Fikk jo en svak bt sist mnd også, da jeg var nesten 100% sikker på at jeg ikke var gravid, men den var mye svakere enn denne. Ikm på tirsdag om jeg regner 28 dager, men tror jeg har 30 dagers, og det ville da vært ikm på torsdag 17.

 

Skal ta en ny test senere, må bare holde meg en stund først!

Positiv test ja! Gratulerer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk alle sammen :) Her sitter jeg midt på natta, får ikke sove. Føles så merkelig ut, hadde aldri testet i dag om det ikke var for den klart positive el testen. 

Føles helt uvirkelig ut, men nå er det noen andre biter som faller på plass. Jeg har vært så spontan frekk mot mannen min, så ufyselig, som i skikkelig pms dager. Bare at det har vært slik si tirsdag og ikke bare en dag. Kansje egget festet seg da...

 

Håper alle sammen følger etter til "slutten av mars" terminen :D

 

Håper det er tilfelle med meg også. Er smågretten mot samboeren flere ganger til dagen uten grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye til deg også tirill :D når blir din termin? jeg får opp alt fra 23 til 27 mars :)

 

Jeg tok enda en cb kryss i dag, like svak som gårsdagens, men fremdeles positiv. Har en cbd liggende men tror ikke jeg tar den på noen dager ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

tusen takk alle sammen :) Her sitter jeg midt på natta, får ikke sove. Føles så merkelig ut, hadde aldri testet i dag om det ikke var for den klart positive el testen. 

Føles helt uvirkelig ut, men nå er det noen andre biter som faller på plass. Jeg har vært så spontan frekk mot mannen min, så ufyselig, som i skikkelig pms dager. Bare at det har vært slik si tirsdag og ikke bare en dag. Kansje egget festet seg da...

 

Håper alle sammen følger etter til "slutten av mars" terminen :D

 

Håper det er tilfelle med meg også. Er smågretten mot samboeren flere ganger til dagen uten grunn.

 

Spennede Thelma, når skal du teste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye, Tirilill og Bellanie! :D

 

Har hatt heftige murringer i noen dager, så har ikke de store forhåpningene selv om vi var riktig så dyktige på aksjefronten. Sånn er det med gamle egg, ikke noe moro! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

tusen takk alle sammen :) Her sitter jeg midt på natta, får ikke sove. Føles så merkelig ut, hadde aldri testet i dag om det ikke var for den klart positive el testen. 

Føles helt uvirkelig ut, men nå er det noen andre biter som faller på plass. Jeg har vært så spontan frekk mot mannen min, så ufyselig, som i skikkelig pms dager. Bare at det har vært slik si tirsdag og ikke bare en dag. Kansje egget festet seg da...

 

Håper alle sammen følger etter til "slutten av mars" terminen :D

 

Håper det er tilfelle med meg også. Er smågretten mot samboeren flere ganger til dagen uten grunn.

 

Spennede Thelma, når skal du teste?

 

Tester nok ikke før på fredag, da har jeg ikm og er 11 eller 12 dpo. Krysser fingrene for positiv test.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...