Gå til innhold

Ikm uke 29


Tirilill

Anbefalte innlegg

Mandag 14: Hennipenni

 

Tirsdag 15:

 

Onsdag 16: Tirilill(pp 10), Babysjuk <3 Mamma&skatt

 

Torsdag 17:

 

Fredag 18: Thelma_86(pp12 etter sa)

 

Lørdag 19:

 

Søndag 20: Karooline(1pp etter ma), Drømmer om nummer 3 <3 (20 pp)

 

Gravid:

 

TR:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mandag 14: Hennipenni

 

Tirsdag 15:

 

Onsdag 16: Tirilill(pp 10), Babysjuk <3 Mamma&skatt

 

Torsdag 17:

 

Fredag 18: Thelma_86(pp12 etter sa) Cayenne

 

Lørdag 19:

 

Søndag 20: Karooline(1pp etter ma), Drømmer om nummer 3 <3 (20 pp)

 

Gravid:

 

TR:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 14: Hennipenni

 

Tirsdag 15:

 

Onsdag 16: Tirilill(pp 10), Babysjuk <3 Mamma&skatt

 

Torsdag 17:

 

Fredag 18: Thelma_86(pp12 etter sa), Cayenne, Cornetta (pp 2)

 

Lørdag 19:

 

Søndag 20: Karooline(1pp etter ma), Drømmer om nummer 3 <3 (20 pp)

 

Gravid:

 

TR:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 14: Hennipenni

Tirsdag 15:

Onsdag 16: Tirilill(pp 10), Babysjuk <3 Mamma&skatt

Torsdag 17:

Fredag 18: Thelma_86(pp12 etter sa), Cayenne, Cornetta (pp 2)

Lørdag 19: SnartMamma-87 (3 pp)

Søndag 20: Karooline(1pp etter ma), Drømmer om nummer 3 <3 (20 pp)

Gravid:

TR:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 14: Hennipenni

Tirsdag 15: Bellanie

Onsdag 16: Tirilill(pp 10), Babysjuk <3 Mamma&skatt

Torsdag 17:

Fredag 18: Thelma_86(pp12 etter sa), Cayenne, Cornetta (pp 2)

Lørdag 19: SnartMamma-87 (3 pp)

Søndag 20: Karooline(1pp etter ma), Drømmer om nummer 3 <3 (20 pp)

Gravid:

TR:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har sett noe tegn til EL enda? Jeg TROOOR jeg har litt el slim i dag. Men er ikke sikker på om det er det ene eller det andre (om dere skjønner). :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tr stoppa på søndag 22, altså 5 dagen. Wihu sier jeg, er vandt med 9-10 dager iløpet av spiraloppholdet ;)

 

Så da var vi i gang fra i dag av..  Kjente oppi der tidligere i dag, men var ingen form for slim. (nå er jeg ny på dette her. første gang jeg planlegger, blitt gravid på pillen 2 ganger og har 2 flotte døtre)

 

Det er vel slim vi ser etter :fnise: ..hehe:P Uansett, sæd kan vel se ut som slim det og etterhvert, så vi har bestemt, i og med at vi er i første pp, å la naturen gå sin gang. Men han vet ikke det jeg vet  :ler2:  :ler2:  :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommerferie og straks venter syden med deilig varme og billig vin. Satser på at det gjør underverker med fruktbarheten! Skuffelsen over TR har lagt seg nå og jeg har troen på at det er vår tur denne gangen. Gjør ihvertfall det vi kan med saken;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reiser til syden i natt:) El forhåpentligvis på søndag så passer jo glimrende med ei uke ferie og avslapning nå;) Tvi tvi damer!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan settes opp på søndagen (men noe usikker frem til el da)... 

 

Første pp. Klaffet på første med lillebror, så spørs om man kan være like heldig en gang til...?! Men ingen gevinst uten lodd, så bare å sette igang prøvingen uti uka. 

 

Bella



Anonymous poster hash: ade82...a60
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har nå hatt positiv el test (digital) siden lørdag ettermiddag. Testet i dag tidlig også, positiv. Håper den er negativ i kveld. Første gang jeg tester med el tester så vet ikke helt hva som er normalt. Har eggløsningssmerter i dag i allefall. Oppblåst og vondt der nede.

 

Dag 13 i dag, så det er fullt mulig at jeg da har el i dag :)

Spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier ha positiv test i to dager, men tror det kan variere med 1-3 dager fra person til person.

 

Negativ i morges, men regner ikke med positiv før i slutten av uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå nærmer el seg, og vi er i gang med å legge inn aksjer :) Lykke til, alle sammen! Håper på mange fine blå streker for oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker dere noe på utfloden? Har ikke sett snurten til noe slim enda, men hadde masse hvit utflod i går :/

 

Regner med at det skal være sånn rett før el etter hva jeg har lest da :) dag 14 for meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har merket litt slim men neg. el test i morges. Er på dag 11. Aksjelegginga begynte på mandag slik at vi er helt sikre på å treffe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å få masse tynn hvit melkeutflod rett før EL slim kommer. Så varer det noen dager før EL kommer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, bare ørlite grann her og negativ el-test, så el er nok ikke før nærmere helga. Er i gang med sengehygge, da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har det ikke vært noe utflod, egentlig helt tørt :/ venter og venter.. Som sagt dag 1 og fremdeles ingen tegn til el. Merker man alltid el i og med at man konstant ser etter den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merker nesten  aldri el (kan ha litt ekstra utflod evnt), men vet av el-testing + temping + tidligere svangerskap at jeg har el. Syklusen min er helt ute av vater da, så venter som regel el rundt dag 22... så ganske kort til ikm etter el. Lenge å vente fra mens til el altså med andre ord... ;)

 

Bella



Anonymous poster hash: ade82...a60
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner det stikker i symfysen i dag når jeg setter meg på huk, er en plass mellom 4 og 6 dager etter eggløsning, og føler meg liksom gravid, akkurat som om jeg vet at jeg er det. En smule innbilsk kanskje? ;-) husker ikke helt når symptomene startet sist, men husker jeg kjente de en uke før ikm ... håper magefølelsen stemmer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...