Gå til innhold

Ikm uke 29


Tirilill

Anbefalte innlegg

Ekke mange her som har så mye peiling skjønner jeg.. Og at dere er anonyme sier mye 😊 jeg har som sagt vært gravid før.. Jeg har barn, og jeg er overhodet ikke stressa 😉 jeg kjenner faktisk kroppen min så godt at vet når ting skjer å ikke 😉 og bare for å nevne det en gang til.. Jeg har faktisk fullført ett svangerskap før 😉 så jeg kjenner som sagt kroppen min 😊 men jeg vet nå at detta forumet er ikke noe for meg, her er folk dømmende og ufine 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men kjære deg Sophien!det er jo ingen som mener noe vondt,men det er tydeligvis flere som oppfatter at du stresser mye,det er hvertfall det inntrykket jeg har fått,men jeg har ikke skrevet noe ondskapsfullt selv om kan forøvrig ikke se noen andre har gjort det heller,så det er synd du føler det slik!Men da får jeg heller ønske deg lykke til videre :)

Hilsen tidligere Tinem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Den så positiv ut! Har du teste noe mer?

Vi er på vei på ferie nå, kjøpte test på en butikk på veien. Klarte selvfølgelig ikke å vente til i morgen, hadde da ikke vært på do siden i morges. RFSU-test, omtrent akkurat lik skyggestrek :-p Nå får jeg vente til mandag tror jeg! Har jo ømme bryst og har hatt stikninger noen dager, tempen er stabil. Håper på tydelig strek på neste test (som SKAL være på morgenurin :-))!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Den så positiv ut! Har du teste noe mer?

Vi er på vei på ferie nå, kjøpte test på en butikk på veien. Klarte selvfølgelig ikke å vente til i morgen, hadde da ikke vært på do siden i morges. RFSU-test, omtrent akkurat lik skyggestrek :-p Nå får jeg vente til mandag tror jeg! Har jo ømme bryst og har hatt stikninger noen dager, tempen er stabil. Håper på tydelig strek på neste test (som SKAL være på morgenurin :-))!

Lurt med morgenurin ihvertfall;) men jeg tror du får positivtsvar på mandag! Lykke til. Blir spennende å høre resultatet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ test her i dag så el var nok ei uke forsinka som jeg trodde. Så da blir det å vente til neste lørdag med å teste hvis ikke tanta kommer før den tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ekke mange her som har så mye peiling skjønner jeg.. Og at dere er anonyme sier mye 😊 jeg har som sagt vært gravid før.. Jeg har barn, og jeg er overhodet ikke stressa 😉 jeg kjenner faktisk kroppen min så godt at vet når ting skjer å ikke 😉 og bare for å nevne det en gang til.. Jeg har faktisk fullført ett svangerskap før 😉 så jeg kjenner som sagt kroppen min 😊 men jeg vet nå at detta forumet er ikke noe for meg, her er folk dømmende og ufine 😕

 

 

Altså ingen har vært ufine. Tror neppe du har fullført et svangerskap siden du har så behov for å få det frem.

Du får gå til legen å at blod prøve

Vis du tror at du sparer penger på det. Rart at alle andre passer inn på forumene å ikke deg. Kanskje på tide å se

Litt på seg selv!

 

Anonymous poster hash: 99581...622

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Endelig litt farge på streken! Klarte ikke holde meg til mandag, men var i det minste morgenurin :-)http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/gallery/image/79957-test-200714-kl945/

Synes jeg kan se antydning til strek der. Skal du test i morgen også?

Nei, har bare kjøpt en og en test og har ikke noen nå, så håper å holde meg til litt uti uka (spørs hvor lenge jeg klarer å holde meg...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kom tr en dag over ikm. Det eneste positive denne pp var at jeg hadde en lutealfase på 11 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg dro til legen jeg og vet du hva?? Jeg var ikke gravid men har en sjuk forstoppelse 😉 så det lønte seg tydeligvis da 😉 dere som er anonyme viser hvor feige dere er!

Men setter pris på all pos tilbakemelding å skikkelige svar 😊

Flytter til ikm 34 😄 ny pp på gang 😄

Takk for svar FruMille!! Det er bare ikke noe koselig å få håndene tilbakemeldinger osv når man faktisk er bekymra for at noe er galt, og det var det jo i å for seg 😊

Hadde jeg fullført ett svangerskap så hadde jeg vel ikke hatt en datter heller anonym??? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...