Gå til innhold

Ikm uke 29


Tirilill

Anbefalte innlegg

Var ikke deg jeg reagerte på thelma, setter pris på dine svar 😊 er bare billigere å ta ei blodprøve enn å kjøpe masse tester 😉

Å kjære.. Det er der du sparer penger? Hvis du skal til legen om DETTE, så lurer jeg på hvor ofte du renner ned dørene der! Nei, gjør som alle andre, kjøp dine tester selv!

 

Anonymous poster hash: 38d0b...376

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var ikke deg jeg reagerte på thelma, setter pris på dine svar 😊 er bare billigere å ta ei blodprøve enn å kjøpe masse tester 😉

Beklager, men du virker jo litt forvirret. Og en blodprøve gir kanskje svar en dag tidligere enn en test. I tillegg belaster du helsevesenet unødig.

 

Ikm er 14 dager etter el. Dvs. ca 14 dager etter at el-testene har blitt negative igjen. På dette tidspunktet vil de fleste få positiv test. Men mange må vente noen dager til før positiv test.

 

Anonymous poster hash: ce963...dcc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får inntrykk av at du stresser veeeeldig Sophien! Slapp av, pust med magen,går du minimum 1 uke over forventet mens og testen fortsatt er negativ, så kanskje du kan høre med legen! Men h*n kommer garantert bare til å si at du må ta tiden til hjelp og prøve å kartlegge syklusen for å få oversikt!

 

Anonymous poster hash: d5cc5...3c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper sophien roer ned nerva litt nå. Samtlige som har svart, er enig om at lege er unødvendig!

 

Anonymous poster hash: 38d0b...376

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke stress så mye, Sophien, det kan like gjerne være derfor mensen ikke dukker opp. Eller andre ting kan ha gjort at syklusen din har fått en liten forandring. Om ikke mensen dukker opp, gi det en uke eller to, se om den kommer. Blodprøver hos legen er ikke veldig mye mer sensitive enn mange hjemmetester er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt ingen tante på besøk Ila dagen, skulle jo hatt hu her i går! Jeg er nå 17 dpo og mensen pleier alltid å komme 14 dpo. Dette får meg til å undre om jeg er gravid, men tester (utvannet urin) gir ikke engang skyggestrek! Så da er det nok syklustull etter ma'en, søren altså, så frustrerende :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spotter litt her nå ca 13 dpo, så jeg vil ikke akkurat sette penger på at jeg er gravid ;)

 

Lykke til dere andre! :Da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende Tinem, mange som tester sent positivt inkl. meg selv :D Er du sikker på når el var? Isåfall er det jo veldig lovende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende Tinem, mange som tester sent positivt inkl. meg selv :D Er du sikker på når el var? Isåfall er det jo veldig lovende!

Ja, EL var positiv mandag og tirsdag for henholdsvis 16 og 17 dager siden! Vi hadde ikke samleie i forkant av EL,men noen dager etter positiv test, så derfor tenker jeg at jeg umulig kan ha blitt gravid og at det bare er kluss! Har så vidt spottet siden mandag,men ikke noe mer enn det, så jeg går jo bare og venter og venter på at hu skal komme så jeg kan bli ferdig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være syklusrot, tinem, i såfall håper jeg at tanta kommer snart så du slipper å vente mer! Kan jo likevel være du bare tester sent? Ingen symptomer?

 

Her klarte jeg ikke å vente på ikm i morgen, så testa i kveld :-p 13dpo da, så har holdt meg lenge! Lurer på om det er skyggestrek, har lasta opp bilde i galleriet mitt, hva ser dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe jeg har lurt på en stund: hvor kan jeg inn på galleriene deres og se på bildene av alle testene? :)

Du trykker deg inn på navnet (i dette tilfelle cornetta), kommer inn på profilen hennes og kan gå inn på galleriet derfra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan være syklusrot, tinem, i såfall håper jeg at tanta kommer snart så du slipper å vente mer! Kan jo likevel være du bare tester sent? Ingen symptomer?

Her klarte jeg ikke å vente på ikm i morgen, så testa i kveld :-p 13dpo da, så har holdt meg lenge! Lurer på om det er skyggestrek, har lasta opp bilde i galleriet mitt, hva ser dere?

Er mest sannsynlig rot i syklus ja,jaja får være tålmodig :(

Syntes jeg kan skimte noe på testen din ja, den er sikkert tydligere ved morgenurin vel og merke :) spennende da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har rett! Har ikke flere tester :-( Får kjøpe inn i morgen og vente til lørdags morgen med å teste igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kom "endelig" tanta på besøk Ila av natten, den sniken :P men hu var egentlig velkommen denne gangen, bare glad for at det kun gikk et par dager over antatt IKM og ikke uker, noe som kan skje etter MA! Men nå kan jeg begynne å kontrollere syklusen igjen, og ikke nok med det; fruen kan drikke vin i ferien som starter i dag,hihi ;)

Gratulerer til de av dere som har testet positivt, tvi tvi til dere som venter, og lykke til til oss andre i neste pp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mensen kom hit i natt også, så da er det bare å smøre seg med litt mer tålmodighet og gi det en ny sjanse måneden som kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har også tr kommet, så da er det bare å brette opp ermene igjen i neste pp...

Lykke til, dere som er igjen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei damer :) Jeg hadde ikm idag i min 3. pp, men turte ikke skrive noe her inne fordi jeg var litt usikker på syklusen min. Men testet i morges, og to streker kom opp :) testet også med cbd, som viste gravid 1-2. så nå flytter jeg gruppe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...