Gå til innhold

November 2014 baby❤️


DrømmeSofie

Anbefalte innlegg

 

Da har jeg nettopp kjøpt mine første ting og i samme slengen fortelle nyheten til noen venner.... Da de la ut bil sete og seng på til salgs på fb :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har kjøpt vogn. Fant et godt tilbud på drømmevogna mountain buggy som jeg ikke kunne la passere... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har handlet bilsete:-P var et veldig godt tilbud!;-)

Jeg fikk ul time samtidig med bekreftelsen fra sykehuset om fødeplass, men så har jeg søkt et annet sykehus enn je hører til da.

Jeg skal ha glukosebelastningstest på neste legekontroll siden min vekt er for høy og det er mye diabetes i familien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg klage litt: jeg har så vondt i puppene, de har vokst noe enormt 😱 ellers har jeg ingenting å klage på lenger, blødningene har forsvunnet og kvalmen ligeså 😄 hipp hurra hipp hurra 🎈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg klage litt: jeg har så vondt i puppene, de har vokst noe enormt ellers har jeg ingenting å klage på lenger, blødningene har forsvunnet og kvalmen ligeså hipp hurra hipp hurra

Herregud! Mine også. Uansett hvilken bh jeg prøver å stappe dem inn i så tyter de ut i alle ender. De er så store at de er i vegen når jeg kjører bil, føler jeg;) Må sitte med armene ut til siden... Kvalmen har gitt seg her også, selv om jeg har hatt noen tilbakefall. Tror det har vært i sammenheng med at jeg har blitt alt for sliten, så det gjelder å ta vare å seg selv.

 

Så deilig at blødningene dine har stoppet! Det må være en enorm lettelse:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En ting er at puppene har vokst så mye, det mest ubehaglige for min del er at de føles så sinnsykt tunge!

Vektmessig så føles det som innepakkede bowlingkuler hver gang man må snu seg i senga...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Håhå.. pupper ja. Her i gården har de også vokst gitt. Vonde og tunge, og varme!? Hvorfor er de varme?? Det føles nesten som de gløder! Samboeren er *veldig* fascinert over utviklingen i brystregionen min, men heldigvis lar han puppsen være i fred. Her er det bare se men ikke røre. Å sove på magen om natta har blitt en liten utfordring. Jeg har alltid vært en sånn sports-bh-elsker, og har hatt litt anstrengt forhold til vanlige bh'er. Rett før jeg ble gravid fant jeg en bh om var myk og god og som jeg greide å gå i. Endelig! Men nå er den trygt plassert innerst i skuffen, og de gamle utvaska sportsbh'ene er tilbake . Sexy... sukk..

 

Jeg skal til kontroll hos fastlegen på torsdag, tror jeg skal nevne sukkerbehovet mitt da. Er ikke disponert for noen av diabetestypene, men allikevel.. Selv om jeg er "liten og nett" som det heter så er det virkelig ikke bra med alt sukkeret jeg bare MÅ HA!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min har alltid vært fornøyde med mine, men er jaggu fascinert over forandringene ja!

Og få ham til å holde fingrene av fatet er i allefall umulig! Vet ikke hvor mange AU! jeg har sagt fordi han ikke er forsiktig nok. Og brystvortene er vonde uansett!

Har ingen bh'er som er behaglige å ha på, og veldig få jeg klarer å få dytta puppene inn i.

Kjæresten synes det er veldig underholdende å se meg kle på meg, og hvordan jeg dytter og flytter på puppene for at det ikke skal føles som de kommer veltende ut av sitt fengsel. :P

 

Sove på magen er vondt for puppene, på ryggen er vondt for ryggen, og på siden er vondt for bekkenet/hoften... Da går en liksm tom for alternativer etterhvert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mine pupper har vokst noe enormt også! har alt vokst ut av to bher.. så nå vet jeg ikke om jeg skal kjøpe ny eller om jeg skal vente eller hva jeg skal... de er ikke like vonde som i starten, men de er mere følsome, men får ikke til å ligge på magen.

 

noen som har begynt å slite med hodepine?? og evnt tett nese?

 

hehe vist det ikke er det ene så er det det andre eller tredje.. ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig over i 2. trimester! :) Synes egentlig det har gått veldig fort  :huh:

 

Leste noe om den facebookgruppe for oss her inne?

 

Har gruppa et veldig avslørende navn, slik at det synes veldig godt at man er gravid om man blir medlem og det havner på wallen på profilen min? Jeg har liksom ikkke så lyst til at alle jeg har på facebook skal se det, men vil gjerne bli medlem av gruppa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig over i 2. trimester! :) Synes egentlig det har gått veldig fort  :huh:

 

Leste noe om den facebookgruppe for oss her inne?

 

Har gruppa et veldig avslørende navn, slik at det synes veldig godt at man er gravid om man blir medlem og det havner på wallen på profilen min? Jeg har liksom ikkke så lyst til at alle jeg har på facebook skal se det, men vil gjerne bli medlem av gruppa :)

den = en

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mine pupper har vokst noe enormt også! har alt vokst ut av to bher.. så nå vet jeg ikke om jeg skal kjøpe ny eller om jeg skal vente eller hva jeg skal... de er ikke like vonde som i starten, men de er mere følsome, men får ikke til å ligge på magen.

 

noen som har begynt å slite med hodepine?? og evnt tett nese?

 

hehe vist det ikke er det ene så er det det andre eller tredje.. ;p

Jeg kan godt melde meg inn i klubben for hodepine og tett nese også jeg !

MEN den forbaskede kvalmen har gitt seg - det er tross alt det viktigste.

Endret av _Bifrost_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endelig over i 2. trimester! :) Synes egentlig det har gått veldig fort  :huh:

 

Leste noe om den facebookgruppe for oss her inne?

 

Har gruppa et veldig avslørende navn, slik at det synes veldig godt at man er gravid om man blir medlem og det havner på wallen på profilen min? Jeg har liksom ikkke så lyst til at alle jeg har på facebook skal se det, men vil gjerne bli medlem av gruppa :)

Hurra for 2.tri :)

Facebookgruppa er lukket og helt helt hemmelig. Ingenting som er synlig for andre enn deg selv, hverken i newsfeed eller andre steder. Det synes heller ikke at du har blitt medlem i gruppa.  Det er veldig hyggelig der inne, hvis du sender deg en pm med facebooknavn kan jeg legge deg til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forresten.. er det noen andre som har begynt å få en ordntlig kul på magen nå? jeg har fått en skikkelig kul, og dette er min første graviditet. er ikke det egentlig litt tidlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forresten.. er det noen andre som har begynt å få en ordntlig kul på magen nå? jeg har fått en skikkelig kul, og dette er min første graviditet. er ikke det egentlig litt tidlig?

Neida, du er ikke alene. Jeg er også førstegangs, og har fått kul :)  Vi trodde det kanskje var to inni der, siden det var så synlig allerede, men det er bare en som fyker rundt inni der gitt. Det er kanskje tidlig med første, men de greiene der er vel individuelt (som med alt annet)  :)

Mammabuksene jeg bestilte på nett fra H&M kom i posten i dag - sweet relief!! 

 

(Herregud, så aktiv jeg er her inne i dag. Det er såklart fordi jeg egentlig skal skrive ferdig en oppgave som som skal leveres inn i kveld. Blæ. )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

forresten.. er det noen andre som har begynt å få en ordntlig kul på magen nå? jeg har fått en skikkelig kul, og dette er min første graviditet. er ikke det egentlig litt tidlig?

 

Neida, du er ikke alene. Jeg er også førstegangs, og har fått kul :)  Vi trodde det kanskje var to inni der, siden det var så synlig allerede, men det er bare en som fyker rundt inni der gitt. Det er kanskje tidlig med første, men de greiene der er vel individuelt (som med alt annet)  :)

Mammabuksene jeg bestilte på nett fra H&M kom i posten i dag - sweet relief!! 

 

(Herregud, så aktiv jeg er her inne i dag. Det er såklart fordi jeg egentlig skal skrive ferdig en oppgave som som skal leveres inn i kveld. Blæ. )

Aaah.. fokus i to timer nå. også kan du kom tilbake hit litt etterpå, også fokus igjen ;p hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer tett nese, hodepine og vonde, varme pupper. Jeg og skriker ut når samboer ikke er forsiktig nok.

Kan legge til nysing, overproduksjon av spytt, forstoppelse og at jeg enten fryser eller svetter :P skikkelig deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sniker meg forsiktig inn hit da. 13+2, reka er 7,45 cm og spreller rundt. Våkna med blødning på onsdag og var inne til sjekk da, men alt så greit ut. Så ut til at det var blitt et lite sår i kanten av morkaka ettersom den har vpokst seg oppover livmorveggen, så det var nok derfra blødninga kom. I dag hadde jeg rutinekontroll, og reka hadde vokst 4 mm siden onsdag og hadde det helt fint. Så da må vi snart begynne å tro at dette skal gå veien denne gangen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min kommenterte på at jeg har fått en kul idag! Er bare 13 uker og noen dager.. Tror han tok feil av det vanlige magefettet mitt!  :fnise:

 

Ellers har kvalmen absolutt ikke forsvunnet for min del. Kastet opp midt på gata for noen dager siden. Håper ikke naboene så det! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Endelig over i 2. trimester! :) Synes egentlig det har gått veldig fort  :huh:

 

Leste noe om den facebookgruppe for oss her inne?

 

Har gruppa et veldig avslørende navn, slik at det synes veldig godt at man er gravid om man blir medlem og det havner på wallen på profilen min? Jeg har liksom ikkke så lyst til at alle jeg har på facebook skal se det, men vil gjerne bli medlem av gruppa :)

Hurra for 2.tri :)

Facebookgruppa er lukket og helt helt hemmelig. Ingenting som er synlig for andre enn deg selv, hverken i newsfeed eller andre steder. Det synes heller ikke at du har blitt medlem i gruppa.  Det er veldig hyggelig der inne, hvis du sender deg en pm med facebooknavn kan jeg legge deg til :)

 

Sendte deg en privat melding! Vil gjerne være med i facebookgruppen!  :smilorange:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir kvalm når jeg blir sliten, og jeg er fortsatt mye trøtt.. Ellers er jeg pottetett om natta, og har mye hodepine (men det har jeg for så vidt til vanlig også, jobber på en arbeidsplass med svært dårlig inneklima.)

Men de siste dagene har jeg kaldsvettet en del! Veldig ukjent opplevelse, og litt ubehagelig :P Føler meg uvel, også kommer klamheten og svetten :P

 

Jaja..

Nå er det på tur til svigers for å feire konfirmasjon i morgen. Kan ikke si jeg gleder meg, ville egentlig bare sove lenge også, hvile godt og ta det med ro.. Men det blir sikkert hyggelig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mine pupper har vokst noe enormt også! har alt vokst ut av to bher.. så nå vet jeg ikke om jeg skal kjøpe ny eller om jeg skal vente eller hva jeg skal... de er ikke like vonde som i starten, men de er mere følsome, men får ikke til å ligge på magen.

 

noen som har begynt å slite med hodepine?? og evnt tett nese?

 

hehe vist det ikke er det ene så er det det andre eller tredje.. ;p

Ja! Vondt i hodet og så tett nese at jeg ikke har luktesans overhodet! Leverte en ekstra urinprøve i dag for å se om det kunne være noe muffens på gang med den hodeverken, og skal til jordmor på mandag så da skal jeg spørre henne om hva det kan være. Liker det ikke! Kan ikke se på tv eller lese engang når det er som værst... Uff, dette var dagens klagehyl;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer tett nese, hodepine og vonde, varme pupper. Jeg og skriker ut når samboer ikke er forsiktig nok.

Kan legge til nysing, overproduksjon av spytt, forstoppelse og at jeg enten fryser eller svetter :P skikkelig deilig!

Haha! Har ca alt av det nevnte jeg også. :P

Hva er grei med at man plutselig sikler så utrolig mye?!

Om jeg ligger litt for mye på siden, mot mageleie, så vakner jeg omtrent med ansiktet i en dam!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer tett nese, hodepine og vonde, varme pupper. Jeg og skriker ut når samboer ikke er forsiktig nok.

Kan legge til nysing, overproduksjon av spytt, forstoppelse og at jeg enten fryser eller svetter :P skikkelig deilig!

Overproduksjon av spytt! Det har jeg også, men jeg har liksom begynt å tro at jeg har utviklet allergi. Kan det ha noe med graviditeten å gjøre altså? Kan forresten signere på alle symptomene dine, bortsett fra forstoppelse;) Har hatt det i tidligere svangerskap, men tror alle pencilinkurene jeg har gått på i det siste har holdt forstoppelsen borte...Blir jo dårlig og løs i magen av den hersens antibiotikaen. Men aldri så vondt at det ikke er godt for noe...hi, hi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...