Gå til innhold

AUGUST 2014 baby


Valiana

Anbefalte innlegg

Flytter inn her til dere jeg :)

Har termin 11 August

venter babygutt nummer2

Velkommen. Litt stille her inne da de fleste er mer aktive på facebook gruppa vår. Brukeren AHENG her inne kan kontaktes på privat melding hvis du er interessert i å melde deg inn det også. Gruppen er hemmelig forresten og kan ikke søkes opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Flytter inn her til dere jeg :)

Har termin 11 August

venter babygutt nummer2

Velkommen. Litt stille her inne da de fleste er mer aktive på facebook gruppa vår. Brukeren AHENG her inne kan kontaktes på privat melding hvis du er interessert i å melde deg inn det også. Gruppen er hemmelig forresten og kan ikke søkes opp.

 

Åja gjerne det, jeg også er mer på facebook enn innpå her. skal se om jeg finner henne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Slenger meg litt inn her. Venter jente nr 4, med termin 26.8. De tre andre barna mine er 10-15 år (annen far), så det er en stund siden sist. ;)

Formen er ganske grei, men merker at jeg blir fortere sliten, og jeg puster så dårlig gjennom nesen for tida. Kjedelig på natta. :(

Har ikke kjøpt noe enda, men skal snart begynne å strikke litt. Fått arvet en vogn av ei venninne, så får vi se om det blir den vi bruker eller noe annet. Noen skrev har at man gjerne trengte 3-4 skift om dagen, men det er ikke alle som gulper/bæsjer seg ut så ofte. Jeg slet med å få brukt tøyet til jentene mine, for de gulpet nesten ikke. Klærne var like rene i flere dager.Har nesten ikke noe igjen etter søstrene, gitt bort det meste. Men regner med å få arve/låne litt av svigerinner/svoger som fikk ei jente i høst. Så suplerer vi etter hvert. Kan jo sende storesøstrene på shopping etter fødselen om vi ikke har nok. hehe

Ellers kjenner jeg nå (siste 2 ukene) mye spark. Hun er rimelig aktiv. Kjente veldig lite til å begynne med, men fikk forklaringen på UL, morkaka ligger foran. Skal på ny UL ca uke 32, både på grunn av alder, men også fordi morkaka ligger litt for langt ned. Satser på at den oppfører seg og trekkes oppover til da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Slenger meg litt inn her. Venter jente nr 4, med termin 26.8. De tre andre barna mine er 10-15 år (annen far), så det er en stund siden sist. ;)

Formen er ganske grei, men merker at jeg blir fortere sliten, og jeg puster så dårlig gjennom nesen for tida. Kjedelig på natta. :(

Har ikke kjøpt noe enda, men skal snart begynne å strikke litt. Fått arvet en vogn av ei venninne, så får vi se om det blir den vi bruker eller noe annet. Noen skrev har at man gjerne trengte 3-4 skift om dagen, men det er ikke alle som gulper/bæsjer seg ut så ofte. Jeg slet med å få brukt tøyet til jentene mine, for de gulpet nesten ikke. Klærne var like rene i flere dager.Har nesten ikke noe igjen etter søstrene, gitt bort det meste. Men regner med å få arve/låne litt av svigerinner/svoger som fikk ei jente i høst. Så suplerer vi etter hvert. Kan jo sende storesøstrene på shopping etter fødselen om vi ikke har nok. hehe

Ellers kjenner jeg nå (siste 2 ukene) mye spark. Hun er rimelig aktiv. Kjente veldig lite til å begynne med, men fikk forklaringen på UL, morkaka ligger foran. Skal på ny UL ca uke 32, både på grunn av alder, men også fordi morkaka ligger litt for langt ned. Satser på at den oppfører seg og trekkes oppover til da.

Hei, kjekt med flere fjerdegangs her, jeg venter også nr 4, blir 50/50 kjønnsfordeling her. Gutt på straks 16 år, jente som fyller 9 i høst og ei som fyller 7 neste helg.

Nr 4 er planlagt atpåklatt siden mannen ønsket at vi skulle få en til og greide å overtale meg til slutt ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei alle sammen! Lurte egentlig bare på om noen av dere har begynt å kjøpe noe enda ? Det begynner å klø i fingrene mine, og idag så klarte jeg ikke holde meg lenger... Bestilte en RisaRosa vognpose, syns de var helt nydelige ! Gleder meg veldig til å ta den i bruk :)

Vogn skal vi se på når vi kommer tilbake fra påskeferie siden Emmaljunga har så lang leveringstid... Ellers har jeg ikke kjøpt noe. Er i min 22 uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpt masse her:D Må jo ha alt, så fordeler det heller utover tiden, enn og måtte kjøpe alt på slutten! Kjøpt vippestol, vugge, madrass, vognpose, barnevogn, bilstol og base, masse klær i ulike størrelser, sengetøy, dyne, babyleker.. Mangler sengehimmel, babycall, stellebord, kommode, badebalje, bilspeil, og småstash som kluter, håndtkler, mer laken etc.. Og stelleprodukter! Og egentlig en del mer:P ..

 

Anonymous poster hash: 5c49e...7c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøpt masse her:D Må jo ha alt, så fordeler det heller utover tiden, enn og måtte kjøpe alt på slutten! Kjøpt vippestol, vugge, madrass, vognpose, barnevogn, bilstol og base, masse klær i ulike størrelser, sengetøy, dyne, babyleker.. Mangler sengehimmel, babycall, stellebord, kommode, badebalje, bilspeil, og småstash som kluter, håndtkler, mer laken etc.. Og stelleprodukter! Og egentlig en del mer:P ..

 

Anonymous poster hash: 5c49e...7c3

Ja det er det jeg også tenker. Jeg har ihvertfall ikke råd til å vente med alt av utstyr til måneden før, så tenker at jeg begynner så smått nå :) Har bestemt meg for det meste (vogn, vugge/seng, bilstol, vognpose er nå bestilt) så det gjenstår egentlig bare å kjøpe det. Klær tenker jeg at jeg tar litt etter litt, men må vell kanskje begynne litt smått nå? Gleder meg ! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rent praktisk må jeg skaffe og ordne det meste snart pga bekkenløsningen... Så blir nok å kjøpe inn alt innen utgangen av juni i hvertfall. Vogna er i hus alt.

Endret av Ugl@ ruger...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke kjøpt noe enda. Om det blir jente så har vi en del etter storesøster, men vet ikke før i august om vi kan bruke det :) Seng og bilstol har vi, så det er egentlig vogn som må ordnes her. Og evt søskenvogn. Storesøster på 18 mnd trenger fortsatt vogna si, så den kan ikke arves. Ja og så må jeg se om

Jeg trenger større bil. Får et plassproblem den dagen vi skal ga 2 bakovervendte seter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er heller ikke på fb gruppa.. Har kjøpt litt småtteri til babyen nå💙 klarte ikke du meg lenger.. Noe klær og ny vognpose. Det ble en Voksi Urban. Veldig fornøyd 👍😬 ellers har jeg en del etter den kommende storebror som er som nytt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Straks 22uker og tiden flyr synes jeg!

 

Ja jeg vet ! Er strax 22 fulgåtte uker selv, og tiden har gått så fort :) Håper bare at sommeren går like fort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Straks 22uker og tiden flyr synes jeg!

  

 

Straks 22uker og tiden flyr synes jeg!

 

 

Ja jeg vet ! Er strax 22 fulgåtte uker selv, og tiden har gått så fort :) Håper bare at sommeren går like fort :)

Å dere heldige! Straks 25 uker her, og synes tida går ufattelig tregt. Det syntes jeg forrige svangerskap også :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg to barn fra før så de hjelper på slik at tiden flyr 😉 Holder mamma'n sin opptatt❤️😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg to barn fra før så de hjelper på slik at tiden flyr Holder mamma'n sin opptatt❤

Jeg har ei på straks 15 mnd, så det er ikke noe i veien med sysselsettingen her heller. Men milde måne så tregt det går ......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøpte seng, madrass og laken i går. Så har vi noe klær vi har arvet hos andre, og en vognpose :) Skal bestille vogn til uka tenkte vi. Har heller ikke kommet helt i gang, men begynner å stresse litt siden formen ikke er helt på topp og det går mot sommer og VARME.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med alle sammen?

Her prøver vi oss på ammeslutt av storesøster, så jeg sitter nede i stua og hører på at hun gråter :( Men det er på tide og slutte nå, hun er straks 15 måneder, og om 3,5 måned kommer en annen som trenger puppen.

 

Jeg har ellers blitt litt sykemeldt. Føler meg utslitt hele tiden, og orker ikke så mye. Hatt mye kynnerene siste dagene også.

Må kjøpe garn snart så jeg får strikket pledd til babybolla også. Det jeg strikket til storesøster har vi brukt masse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med alle sammen?

Her prøver vi oss på ammeslutt av storesøster, så jeg sitter nede i stua og hører på at hun gråter :( Men det er på tide og slutte nå, hun er straks 15 måneder, og om 3,5 måned kommer en annen som trenger puppen.

 

Jeg har ellers blitt litt sykemeldt. Føler meg utslitt hele tiden, og orker ikke så mye. Hatt mye kynnerene siste dagene også.

Må kjøpe garn snart så jeg får strikket pledd til babybolla også. Det jeg strikket til storesøster har vi brukt masse :)

Jeg ammet helt ut til fødselen startet, gikk fint her. Fødte to dager før UL termin, melka endret seg da og ble til råmelk igjen. Tandemammet begge til hun var 2 år. Så blir det mye styr og du føler det er greiere å amme så er det ingen grunn til at du " må" slutte så lenge alt ellers er normalt og ammingen IKKE setter i gang noe rieaktivitet før tida er inne i hvertfall.

Jeg hadde mer enn nok melk til begge fra dag en av :-)

Endret av Ugl@ ruger...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med alle sammen?

Her prøver vi oss på ammeslutt av storesøster, så jeg sitter nede i stua og hører på at hun gråter :( Men det er på tide og slutte nå, hun er straks 15 måneder, og om 3,5 måned kommer en annen som trenger puppen.

Jeg har ellers blitt litt sykemeldt. Føler meg utslitt hele tiden, og orker ikke så mye. Hatt mye kynnerene siste dagene også.

Må kjøpe garn snart så jeg får strikket pledd til babybolla også. Det jeg strikket til storesøster har vi brukt masse :)

Jeg ammet helt ut til fødselen startet, gikk fint her. Fødte to dager før UL termin, melka endret seg da og ble til råmelk igjen. Tandemammet begge til hun var 2 år. Så blir det mye styr og du føler det er greiere å amme så er det ingen grunn til at du " må" slutte så lenge alt ellers er normalt og ammingen IKKE setter i gang noe rieaktivitet før tida er inne i hvertfall.

Jeg hadde mer enn nok melk til begge fra dag en av :-)[/quot

 

Jo jeg "må" slutte. Ammer bare ved leggetid, og det er mest for kos. Stort sett er det ikke store svelgen hun forskyner seg med. Trenger å ha puppene mine litt i fred før ny runde med amming :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik å forstå ja. Da er det like greit ja. Frøkna her fikk pupp morra, til formiddagslur, kveld og av og til på natta. Hadde endel melk også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Slenger meg litt inn her. Venter jente nr 4, med termin 26.8. De tre andre barna mine er 10-15 år (annen far), så det er en stund siden sist. ;)

Formen er ganske grei, men merker at jeg blir fortere sliten, og jeg puster så dårlig gjennom nesen for tida. Kjedelig på natta. :(

Har ikke kjøpt noe enda, men skal snart begynne å strikke litt. Fått arvet en vogn av ei venninne, så får vi se om det blir den vi bruker eller noe annet. Noen skrev har at man gjerne trengte 3-4 skift om dagen, men det er ikke alle som gulper/bæsjer seg ut så ofte. Jeg slet med å få brukt tøyet til jentene mine, for de gulpet nesten ikke. Klærne var like rene i flere dager.Har nesten ikke noe igjen etter søstrene, gitt bort det meste. Men regner med å få arve/låne litt av svigerinner/svoger som fikk ei jente i høst. Så suplerer vi etter hvert. Kan jo sende storesøstrene på shopping etter fødselen om vi ikke har nok. hehe

Ellers kjenner jeg nå (siste 2 ukene) mye spark. Hun er rimelig aktiv. Kjente veldig lite til å begynne med, men fikk forklaringen på UL, morkaka ligger foran. Skal på ny UL ca uke 32, både på grunn av alder, men også fordi morkaka ligger litt for langt ned. Satser på at den oppfører seg og trekkes oppover til da.

Hei :)

Jeg venter også nr 4 med ny mann <3

Det er en stund siden her også :)

Minsten blir 10 i okt, mellomste ble 14 i jan, og størsta blir 16 i juli.

I dag er jeg 22+5 termin 30.august :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det august fb gruppe?

 

Anonymous poster hash: 2296d...09b

jepp. augustgjengen, men den er visst hemmelig(går ikke an å søke opp for å bli medlem). om du sender meg pm med e-posten din, så kan jeg invitere deg hvis du vil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått litt hetta her, var på Plantasjen i går og kjøpte jord og blomster til og plante i blomsterkassa. Jeg vaska meg selvfølgelig godt etterpå på hendene men er redd det var igjen jord rester under negler osv da jeg spiste grillmat (les pølse) bør jeg være beskymra? er i uke 22 idag :)

Endret av Millamint
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...