Gå til innhold

AUGUST 2014 baby


Valiana

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Babybjørn var ikke bra syns jeg, men manduca er kjeeempegod å ha på:)

Baby Bjørn er ikke bra for hofter og rygg til de små heller hvis man skal bære mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merka at lilletroll ikke likte bb,og den var killer for ryggen min... Bæresjal er vel uansett best når de er bittesmå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elastisk bæresjal er helt nydelig å ha på, gir god støtte også. Gleder meg og har begynt å se etter nytt sjal..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Manduca er min favoritt! Har også ringslynge, men ikke alle barna mine var like glad i å ligge i den. Manduca derimot har alle likt. BabyBjørn anbefaler jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Er det noen her inne som vet hvordan man gjør det med søknad om stipend fra lånekassa når man skal i permisjon? Skal man bare sende inn vanlig søknad og skrive at man er i permisjon hele året?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle søte augustmammaer!

 

Vet ikke om dere husker meg men jeg var med her og hadde termin 2. august. Men så gikk det galt i januar rundt uke 11.

 

Ville bare si at jeg heier på dere, og synes det er koselig å tenke på at dere har så kort tid igjen før verdens beste gave ankommer. Bare en deilig sommer og vårtid igjen før dere er i mål.

 

Jeg hører til i desembergruppen nå og er 9 uker i dag. Har begynt å senke skuldrene litt etter god ultralyd i dag. Krysser fingre for at de neste tre ukene går problemfritt også.

 

Klem ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Corneliuss :))) Så koselig å høre fra deg! Og så langt du har kommet siden sist! Og så bra at alt var fint på ul!! Er i uke 27 selv, og synes tiden flyr alt for fort! Snart må det vel gå opp for meg at jeg er gravid :P

 

Hvordan er formen din? Husker du har slitt med en del kvalme i svangerskapene :/?

Endret av Fillibobba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, filli. Er ikke i form kan du si... Men det får bare gå så lenge alt går bra. Er helt uberkvalm hele dagen og energi som en me-pasient. Men det går jo over. Biter tenna sammen! 😊😨👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såååå glad på dine vegne, Corneliuss!! Måtte kvalmen og evt. hyperemesisen din resultere i en liten, myk kosebaby denne gangen :) Håper du slipper masse kvalme, altså! Men leste at du har veeeldig høy hcg (ikke sant?), og det kan vel være en sammenheng? Jeg hadde også litt høy, tror jeg, ca. 39.000 i uke 5+2. Jeg har akkurat sluttet på Zofran nå, hurra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra, ini! Ja, gikk på zofran i forrige svangerskap. Skal snakke med legen om det neste uke. 😄 tåler kvalmen bare alt går bra! Selv om det hadde vært fint om formen var på topp.

 

Så godt å høre at du er bedre! ❤️

 

Takk for gratulasjoner, på vei med nr 3. (Det er jeg også Forøvrig). 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27 uker i dag, og siste uke i 2. Trimester!

Gratulerer så mye med snart overstått 2 trimester! Må være gøy å snart være i mål. Selv er jeg 24 fullgåtte uker idag, og en ny milepæl. Nå er jo faktisk babyen "levedyktig", helt uvirkelig egentlig... Neste milepæl er 28 uker, og da er det tid for 3D ultralyd! Noen andre som skal, eller har vært på det? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

27 uker i dag, og siste uke i 2. Trimester!

Grattis!! Det blir et par tette på deg også?;)

Ja det blir 18 måneder mellom storesøster og magetrollet :) Og hos deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

27 uker i dag, og siste uke i 2. Trimester!

 

Gratulerer så mye med snart overstått 2 trimester! Må være gøy å snart være i mål. Selv er jeg 24 fullgåtte uker idag, og en ny milepæl. Nå er jo faktisk babyen "levedyktig", helt uvirkelig egentlig... Neste milepæl er 28 uker, og da er det tid for 3D ultralyd! Noen andre som skal, eller har vært på det? :)

Takk, takk :) Jeg synes tida går så usannsynlig tregt, så jeg føler meg absolutt ikke snart i mål :) 3 måneder til termin i morgen.

Ingen 3D ul her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

27 uker i dag, og siste uke i 2. Trimester!

Grattis!! Det blir et par tette på deg også?;)

Ja det blir 18 måneder mellom storesøster og magetrollet :) Og hos deg?

20mndr mellom storebror og lillesøster(antakelig lillesøster;)

 

Er spent på hvordan det blir!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var jeg (og mannen) faktisk på 3D ul, var like gøy og fasinerende som for 3 år siden når vi fikk førstemann :) Viste seg at vi får jente denne gangen, passer veldig bra for det sa storebror på 3 år at han ville ha (det viktigste var selvfølgelig at alt fortsatt var i orden). På "to do list" står det å gå gjennom og se på tøy jeg har fått av mamma (hun tok vare på mange av kjolene hun kjøpte til meg for ca 34 år sida), jeg har dem nå og de er så søte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg en skikkelig drittdag! Før jul mottok samboeren et brev fra politiet ang en sak med den forrige arbeidsgiveren sin, og etter å ha vært på stasjonen sa samboeren at det hele var greit og at det ikke ble noe mer. Men i går viste det seg at han har vært i retten og han har blitt dømt (uten at jeg har visst noe). Det er ikke store dommen, det er snakk om 30 dager enten med fotlenke eller i fengsel. Men jeg sitter i dag og aner virkelig ikke hva jeg skal tenke eller føle om det her...... 

 

Så nå om 45 minutter kommer det noen fra friomsorgen som skal vurdere om han er i stand til å ha fotlenke og kan sone hjemme! Lurer på hvordan jeg skal takle å være gravid, ta eksamen og håndtere min familie om ikke han kan ha en usynlig fotlenke hjemme jeg!!! :( 

 

Rein utblåsning dette her, kun fordi jeg ikke har noen jeg kan snakke med dette om!



Anonymous poster hash: 8d7dc...bdd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk veldig bra, får ikke noe svar ennå! Men håper det går seg til med hjemmesoning. Har lite lyst å offentliggjøre at han må sone for noe som skjedde for 2.5 år siden og som egentlig ikke er noen stor deal. Men vi får se. Kan ikke gjøre annet. Får bare ta det som det kommer egentlig.

 

Anonymous poster hash: 8d7dc...bdd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...