Gå til innhold

AUGUST 2014 baby


Valiana

Anbefalte innlegg

Var bare et svar til ststst rundown. Skjønner ikke hvorfor du svarer på den måten der heller! Har ikke sett nicket ditt så mye her inne på augustforumet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan dere drite i å reklamere for fb??

Oi!

 

På facebook er det i hvertfall ingen som svarer hverandre på den måten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var bare et svar til ststst rundown. Skjønner ikke hvorfor du svarer på den måten der heller! Har ikke sett nicket ditt så mye her inne på augustforumet?

Har ikke sett ditt så mye heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Kan dere drite i å reklamere for fb??

Oi!

På facebook er det i hvertfall ingen som svarer hverandre på den måten!

Får holde dere på fb da, og la oss som ikke er interessert få være i fred!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært ganske så aktiv her jeg da:) Uansett, synes ikke det er noe poeng i å svare sånn! Er kanskje nettopp derfor det er fint med Facebook, hvor man ikke kan gjemme seg bak anonyme navn... Selvom jeg foretrekker å være begge steder:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skjedde det brått noe med stemningen!  :P

De fleste som er på fb følger også forumet parallelt!  :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Knis :P Make peace and love, not war?! Noen her som nærmer seg 3 trimester?

Tja.. Nærmer meg og nærmer meg.. Er i uke 24.. så er jo ikke så alt for lenge igjen da! Hvor langt er du nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 25+4, så er vel 2,5 uker til. Synes tiden går fort jeg! Men er kanskje fordi det skjer så mye hele tiden. Klarer heller ikke å forestille meg at jeg faktisk har en baby i magen, er så fjernt på en måte.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns tiden går fort her også egentlig! Veldig sykt å tenke på at for 1 år siden nå, så hadde jeg el for første gang uten p-piller!! hahah.... 

 

I går når jeg lå i senga kunne jeg kjenne hodet på babyene etc, det var ganske så spesielt! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, følger fortsatt med her inne også, selv om jeg er mye på face. Jordmor henviste meg til ny ul pga. et plutselig høyt sf-mål de siste ukene. Målte det til 31 cm denne uka, uke 26. Så nå venter jeg på svar fra a-hus. Noen her som har erfaring med dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On, nei, sa hun noe om for mye fostervann?

Ønsker meg en fb fri zone!!!!

Helt frivillig om man vil være med på fb gruppen, jeg følger med her inne fortsatt :-)

 

Har ny runde vonde kynnere nå i ettermiddag, håper de gir seg snart, hvis ikke må jeg trolig utover for sjekk utpå kvelden. Venter på mannen som burde vært hjemme nå...ungene har tømt oppvaskmaskin, støvsuga og tørka støv, bare badet igjen så er det tålelig greit her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ro ned eggstokkene, det er ingen som tvinger deg til å være med på facebook! Det er kun du som nevner det nå..  :klem1:

 

 

Vi har lagt av vogna, vi har bare ikke betalt den og tatt den med hjem enda. Men den står på lager og er vår :) Klør i fingrene etter å hente den, men økonomien sa at vi måtte vente. 

24+1 i dag, og 113 dager til termin. Måtte tiden gå fort  :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

On, nei, sa hun noe om for mye fostervann?

Ønsker meg en fb fri zone!!!!

Helt frivillig om man vil være med på fb gruppen, jeg følger med her inne fortsatt :-)

Har ny runde vonde kynnere nå i ettermiddag, håper de gir seg snart, hvis ikke må jeg trolig utover for sjekk utpå kvelden. Venter på mannen som burde vært hjemme nå...ungene har tømt oppvaskmaskin, støvsuga og tørka støv, bare badet igjen så er det tålelig greit her.

Har du mye vonde kynnere? Jeg ble fullt sykemeldt på onsdag pga mye kynnere. De er ubehagelige, men heldigvis ikke vonde. Litt lei meg for at jobbkarrieren ble så kort denne gangen, men sånn er det. Det viktigste er jo å ha overskudd til VesleTrollet og å sørge for at magebolla holder seg inne så lenge som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

On, nei, sa hun noe om for mye fostervann?

Ønsker meg en fb fri zone!!!!

Helt frivillig om man vil være med på fb gruppen, jeg følger med her inne fortsatt :-)

Har ny runde vonde kynnere nå i ettermiddag, håper de gir seg snart, hvis ikke må jeg trolig utover for sjekk utpå kvelden. Venter på mannen som burde vært hjemme nå...ungene har tømt oppvaskmaskin, støvsuga og tørka støv, bare badet igjen så er det tålelig greit her.

Har du mye vonde kynnere? Jeg ble fullt sykemeldt på onsdag pga mye kynnere. De er ubehagelige, men heldigvis ikke vonde. Litt lei meg for at jobbkarrieren ble så kort denne gangen, men sånn er det. Det viktigste er jo å ha overskudd til VesleTrollet og å sørge for at magebolla holder seg inne så lenge som mulig.

Har mye kynnere, men ikke ofte de er så vonde som i dag, vurderte å ringe føden, men etter å ha ligget i ro i 3 timer så roet de seg. Men skal ringe fastlegen på mandag å si fra, setter smertene inn igjen i helgen så venter jeg ikke til mandag for å si det slik.

I gen tegn til modning ved sist måling og sjekk, lang livmorhals, men gynekologen sa at det burde sjekkes igjen hvis det fortsatte. Jeg tror ikke jeg kommer til å føde prematurt, ukke gjortvdet med de andre tre, men like greit å på den sikre side. Men kan fort bli en kjapp fødsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når og hvordan sjekker de modning eller tegn til? Hadde MYE kynnere sist og ble aldri sjekket? Eller fikk jeg ikke med meg at de gjorde det? Vært i elendig form i siste uka med kvalme og fryktelig uvel, lurer på om det faktisk kan komme av kynnere. Men synes de var lettere å kjenne sist ( men da var jeg nok mindre også)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når og hvordan sjekker de modning eller tegn til? Hadde MYE kynnere sist og ble aldri sjekket? Eller fikk jeg ikke med meg at de gjorde det? Vært i elendig form i siste uka med kvalme og fryktelig uvel, lurer på om det faktisk kan komme av kynnere. Men synes de var lettere å kjenne sist ( men da var jeg nok mindre også)

Ble sjekket med vaginal UL for å måle lengden på livmorhals og for å se om den var lukket. Ble tatt en vanlug zuL for å sjekke foster og morkake også. Gynekolog som foretok undersøkelsen på meg.

Kynnere alene var ikke årsaken her, hadde tyngdefølelse i underlivet og stkkende smerter innvendig i mormunn " området", pluss symptomer på mulige premature rier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe bæreløsninger å anbefale? Bæresjal? Hadde sele sist men ble ikke brukt da jeg følte den ikke var behagelig nok..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe bæreløsninger å anbefale? Bæresjal? Hadde sele sist men ble ikke brukt da jeg følte den ikke var behagelig nok..

Anbefaler elastisk sjal, min favoritt første 6 mnd, etter det er ergobæreselen favoritten. Men lurt å få kyndig hjelp og prøve, det som er rktig for meg, min kropp og mn baby fungerer ikke nødvendigvis for deg og din baby.

Jeg håper lillebror i magen vil trivest i sjalet, men vet det ikke er noen garanti at han vil gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk låne et bæresjal til førstemann. Det ble ikke så mye brukt da, men ser for meg at det kanskje blir mer aktuelt denne gangen siden storesøster fortsatt er så liten. Husker ikke hva det heter, men det finner jeg ut når jeg begynner å finne fram babyklærne.

I morgen skal jeg se på vogn :)

 

Formen er ikke så veldig bra, så fysisk sett har jeg innsett at sykemelding er det rette. Mentalt sett må jeg fortsatt jobbe litt med å ha "fri", men når jeg orker og klarer såpass lite bør omstillingen gå ganske greit. Håper jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk låne et bæresjal til førstemann. Det ble ikke så mye brukt da, men ser for meg at det kanskje blir mer aktuelt denne gangen siden storesøster fortsatt er så liten. Husker ikke hva det heter, men det finner jeg ut når jeg begynner å finne fram babyklærne.

I morgen skal jeg se på vogn :)

Formen er ikke så veldig bra, så fysisk sett har jeg innsett at sykemelding er det rette. Mentalt sett må jeg fortsatt jobbe litt med å ha "fri", men når jeg orker og klarer såpass lite bør omstillingen gå ganske greit. Håper jeg :)

Er litt å venne seg til å ikke kunne holde på som normalt ja. Er glad jeg har endel håndarbeids prosjekter på gang, strikker babyteppe når jeg ser tv på kveldene, begynt på dåpskjole prosjektet. Men skulle lekter ut veggene og etterisolert et soverom oppe og malt to yttervegger ute, synes det går litt sent med mannen. ;-) Endret av Ugl@ ruger...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...