Gå til innhold

AUGUST 2014 baby


Valiana

Anbefalte innlegg

I dag er det OUL, bare noen få timer igjen nå :) Håper alt er som det skal og gleder meg til å se på den lille igjen *Spent*

 

ønsker alle her inne en fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

 

 

 

Min termin ble i dag på OUL satt til 28 august, 10 dager etter menstermin.

Fant også ut at morkaka ligger foran/nede og sperrer for fødselskanalen. Må på ny ul i juni, og mulig ha KS dersom den ikke flytter på seg.

Morkaka mi ligger også foran, nede. Skal på ny ul i juni. Jordmor trodde ikke det ville by på problemer, så jeg satser på at hun har rett og at den flytter seg tilstrekkelig :)
Skulle ikke du også føde på riksen btw? Vi har visst mye felles :)
Ja vi har visst det :) Nei jeg skal føde i Fredrikstad. Jeg håper jeg slipper KS. Lite lysten på epidural, og så vil det jo være mer praktisk med vaginal fødsel med tanke på løft av storesøster etter fødsel. Hun er jo da bare 18 måneder og fortsatt liten.
Veldig praktisk å være i form med både nyfødt og en 1 1/2 åring å holde styr på ja, tro meg...hehe...

 

Tuppa mi måtte passes på så hun ikke koste lillesøster ihjæl. Lekegrinda ble flittig brukt til babyoppbevaring mens resten av stua/ huset var preppa og sikra for storesøster, grinder i åpninger, trapp både oppe og nede, banesikring på alt av skap, skuffer osv. Med baby og smårolling oppdaget jeg fort at her krevdes mer sikring enn med feks storebror, litt vanskelg å måtte avbryte midt i amming, kolikkbyssing eller en full-lasta bæsjebleie for å fjerne små fantunger fra ting som ikke er helt safe.

 

Så dere som venter " tette" for første gang, prepp kåken før fødsel, så berges barselstida. Sett far i huset på saken i god tid før temin!

 

Takk for tipset :) Blir akkurat to år mellom mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi venter en hemmelighet! Jada, denne bebisen var like sjenert som førstemann, ikke sjans å få vite kjønn i dag :) Lå med gele på magen i en time (kaldt!) for det var så vanskelig å få sett/sjekket det de skulle. Fikk målt hodet ganske greit etterhvert, og etter en god stund så de ryggrad, deretter lårbein m.m. Alt så helt normalt ut og det var godt. Terminen min ble endret fra 22 august til 28 august. Ubeskrivelig koselig time, så armer og bein bevege seg, hjertet banket, navlestreng og hovedpulsåre pulserte.

 

Fikk også en veldig uventet og positiv overraskelse ifht oppfølging. Sønnen min var liten da han ble tatt med keisersnitt pga mistrivsel i magen under igangsetting pga preeklampsi sist. Skal tilbake på sykehuset i uke 24 for nærmere undersøkelser/om jeg er disponert for preeklampsi igjen. Har vært litt bekymret om det skulle gjenta seg pga det plutselige økte blodtrykket mitt. Jeg sammenlignet helsekortet for dette svangerskapet med mitt forrige helsekort og så at blodtrykket økte på ca samme tid i svangerskapet, så det føltes ekstra godt å føle seg så ivaretatt med tanke på oppfølging.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Min termin ble i dag på OUL satt til 28 august, 10 dager etter menstermin.

Fant også ut at morkaka ligger foran/nede og sperrer for fødselskanalen. Må på ny ul i juni, og mulig ha KS dersom den ikke flytter på seg.

Morkaka mi ligger også foran, nede. Skal på ny ul i juni. Jordmor trodde ikke det ville by på problemer, så jeg satser på at hun har rett og at den flytter seg tilstrekkelig :)
Skulle ikke du også føde på riksen btw? Vi har visst mye felles :)
Ja vi har visst det :) Nei jeg skal føde i Fredrikstad. Jeg håper jeg slipper KS. Lite lysten på epidural, og så vil det jo være mer praktisk med vaginal fødsel med tanke på løft av storesøster etter fødsel. Hun er jo da bare 18 måneder og fortsatt liten.
Veldig praktisk å være i form med både nyfødt og en 1 1/2 åring å holde styr på ja, tro meg...hehe...

 

Tuppa mi måtte passes på så hun ikke koste lillesøster ihjæl. Lekegrinda ble flittig brukt til babyoppbevaring mens resten av stua/ huset var preppa og sikra for storesøster, grinder i åpninger, trapp både oppe og nede, banesikring på alt av skap, skuffer osv. Med baby og smårolling oppdaget jeg fort at her krevdes mer sikring enn med feks storebror, litt vanskelg å måtte avbryte midt i amming, kolikkbyssing eller en full-lasta bæsjebleie for å fjerne små fantunger fra ting som ikke er helt safe.

 

Så dere som venter " tette" for første gang, prepp kåken før fødsel, så berges barselstida. Sett far i huset på saken i god tid før temin!

Her er førstejenta 3 år når minsta kommer, så håper hun er ferdig med "ugangstiden". Hun er veldig snill og grei så er ikke veldig bekymret, men kan jo tenkes vi får oss en overraskelse 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

Min termin ble i dag på OUL satt til 28 august, 10 dager etter menstermin.

Fant også ut at morkaka ligger foran/nede og sperrer for fødselskanalen. Må på ny ul i juni, og mulig ha KS dersom den ikke flytter på seg.

Morkaka mi ligger også foran, nede. Skal på ny ul i juni. Jordmor trodde ikke det ville by på problemer, så jeg satser på at hun har rett og at den flytter seg tilstrekkelig :)
Skulle ikke du også føde på riksen btw? Vi har visst mye felles :)
Ja vi har visst det :) Nei jeg skal føde i Fredrikstad. Jeg håper jeg slipper KS. Lite lysten på epidural, og så vil det jo være mer praktisk med vaginal fødsel med tanke på løft av storesøster etter fødsel. Hun er jo da bare 18 måneder og fortsatt liten.
Veldig praktisk å være i form med både nyfødt og en 1 1/2 åring å holde styr på ja, tro meg...hehe...

Tuppa mi måtte passes på så hun ikke koste lillesøster ihjæl. Lekegrinda ble flittig brukt til babyoppbevaring mens resten av stua/ huset var preppa og sikra for storesøster, grinder i åpninger, trapp både oppe og nede, banesikring på alt av skap, skuffer osv. Med baby og smårolling oppdaget jeg fort at her krevdes mer sikring enn med feks storebror, litt vanskelg å måtte avbryte midt i amming, kolikkbyssing eller en full-lasta bæsjebleie for å fjerne små fantunger fra ting som ikke er helt safe.

Så dere som venter " tette" for første gang, prepp kåken før fødsel, så berges barselstida. Sett far i huset på saken i god tid før temin!

Her er førstejenta 3 år når minsta kommer, så håper hun er ferdig med "ugangstiden". Hun er veldig snill og grei så er ikke veldig bekymret, men kan jo tenkes vi får oss en overraskelse

Hehe...spørs. Jeg var englebarn til jeg ble storesøster som 3 åring, hadde vært bleiefri i et år og sluttet med smokk til at jeg nekta å gå på do, stjal lillebrors smokker, mente at " bossmannen" kunne ta med seg babyen.

Jeg pakka bamsen, dukka og ynglingskjolen min i lekekofferten min og " rømte" til farmor og farfar. Der var jeg ei hel helg før pappa fikk overtalt meg til å komme hjem. Men gikk over etterhvert heldigvis.

 

Gi henne mye oppmerksomhet...litt sjalusi må man regne med :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da melder jeg meg dessverre ut herfra etter å ha mistet for to uker siden da jeg var 16+5. Ønsker dere alle flotte damer lykke til med august-babyene deres, så krysser vi fingrene for at jeg kommer tilbake med tid og stunder. <3

Det var svært leit, ønsker deg lykke til videre og håper på alt det beste for framtiden. Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I magen min skjuler det seg en perfekt liten Prins💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙

 

Så gøy ☺️👶☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg prøvd slyngetrening...og fy f...... Kynnere utav en annen verder, og det stikker oppi " hufsa" :-(

Tror kroppen min prøver å fortelle meg noe her ja. Dette vet jeg ikke om jeg tørr en gang til. Snakka med jordmor som ba meg holde meg totalt i ro og ta kontakt med dem igjen hvis det tar seg opp. Så her er beina høyt, varmepute i ryggen, pledd og ikke gå en meter uten om dopauser resten av dagen. Knærtus skal holde seg der inne til august i hvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wiiiii, jeg har vært på OUL og har ei frisk og fin lita jente i magen :hjertesmil: Så gøy, jeg går bare rundt å smier :D Tenk at jeg skal bli mamma til 2 små jenter :hjertesmil:

:) Fantastisk!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

 

Min termin ble i dag på OUL satt til 28 august, 10 dager etter menstermin.

Fant også ut at morkaka ligger foran/nede og sperrer for fødselskanalen. Må på ny ul i juni, og mulig ha KS dersom den ikke flytter på seg.

Morkaka mi ligger også foran, nede. Skal på ny ul i juni. Jordmor trodde ikke det ville by på problemer, så jeg satser på at hun har rett og at den flytter seg tilstrekkelig :)
Skulle ikke du også føde på riksen btw? Vi har visst mye felles :)
Ja vi har visst det :) Nei jeg skal føde i Fredrikstad. Jeg håper jeg slipper KS. Lite lysten på epidural, og så vil det jo være mer praktisk med vaginal fødsel med tanke på løft av storesøster etter fødsel. Hun er jo da bare 18 måneder og fortsatt liten.
Veldig praktisk å være i form med både nyfødt og en 1 1/2 åring å holde styr på ja, tro meg...hehe...

Tuppa mi måtte passes på så hun ikke koste lillesøster ihjæl. Lekegrinda ble flittig brukt til babyoppbevaring mens resten av stua/ huset var preppa og sikra for storesøster, grinder i åpninger, trapp både oppe og nede, banesikring på alt av skap, skuffer osv. Med baby og smårolling oppdaget jeg fort at her krevdes mer sikring enn med feks storebror, litt vanskelg å måtte avbryte midt i amming, kolikkbyssing eller en full-lasta bæsjebleie for å fjerne små fantunger fra ting som ikke er helt safe.

Så dere som venter " tette" for første gang, prepp kåken før fødsel, så berges barselstida. Sett far i huset på saken i god tid før temin!

Her er førstejenta 3 år når minsta kommer, så håper hun er ferdig med "ugangstiden". Hun er veldig snill og grei så er ikke veldig bekymret, men kan jo tenkes vi får oss en overraskelse
Hehe...spørs. Jeg var englebarn til jeg ble storesøster som 3 åring, hadde vært bleiefri i et år og sluttet med smokk til at jeg nekta å gå på do, stjal lillebrors smokker, mente at " bossmannen" kunne ta med seg babyen.

Jeg pakka bamsen, dukka og ynglingskjolen min i lekekofferten min og " rømte" til farmor og farfar. Der var jeg ei hel helg før pappa fikk overtalt meg til å komme hjem. Men gikk over etterhvert heldigvis.

 

Gi henne mye oppmerksomhet...litt sjalusi må man regne med :-)

Morsomt!!! Jeg har 3 tette, og det har gått nærmest smertefritt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite klestips!
Jeg kjøpte meg ei veldig digg bukse på Vila. Fant ikke akkurat den modellen på nettet, men den ligner litt på denne, bare at mi har lommer med glidelåser i gull:

http://no.vila.com/vila/pants/mask-pant-tb/14019104,no_NO,pd.html?dwvar_14019104_colorPattern=14019104_Black&forceScope=

 

Den sitter ganske løst og har strikk i livet, så det føles omtrent som å gå i joggebukse. Men den er litt shiny i stoffet, sitter fint og har glidelåser i gull, så jeg føler meg fin i den. Spesielt om jeg har sko med litt hæler eller noen søte ballerinas eller lignende. Synes det er greit med noen alternativer, for det er nok ikke lenge til jeg må gi opp jeansene mine nå!

Synes forresten Mamalicious.no har mange mammajeans som ser fine ut, men jeg er så usikker på hvilken størrelse jeg skal bestille dem i. Prøvde en ganske fin mammabukse i grå på H&M, men den var liksom så slapp i baken, så jeg tror den kommer til å sige etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stor milepæl i dag, juniors første utvendig visuelle spark!!! Selvsagt sitter jeg her alene mens mann og barn er på handletur, men stor stas er det. Skikkelig aktiv friskus jeg bærer på, som sine søsken. Her blir det liv i leiren! :-)))

Uendelig takknemlig over å være så velsignet og heldig som får oppleve dette for fjerde gang. Uansett plager og utfordringer er det fantastisk å få bære fram et nytt liv og slike øyeblikk gjør det verdt all smerte og elendighet.

Endret av Ugl@ ruger...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor milepæl i dag, juniors første utvendig visuelle spark!!! Selvsagt sitter jeg her alene mens mann og barn er på handletur, men stor stas er det. Skikkelig aktiv friskus jeg bærer på, som sine søsken. Her blir det liv i leiren! :-)))

Uendelig takknemlig over å være så velsignet og heldig som får oppleve dette for fjerde gang. Uansett plager og utfordringer er det fantastisk å få bære fram et nytt liv og slike øyeblikk gjør det verdt all smerte og elendighet.

Har sett første spark jeg også. Kjempestas! Jeg får alle spark jeg kan kjenne/se på venstre side, regner med det er en konsekvens av hvordan morkaken ligger. Nå går jeg og gleder meg til ordinær ultralyd :) Endret av fnun
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen! 

 

Jeg har aldri vært noen forum-frøken, men idag tenkte jeg at om det er noe som bør deles med likesinnede, så er det vel det å skulle bli mamma :) Så da fant jeg denne tråden (først i 1. trimester forumet) og syntes dere så ut som en kjempe gjeng, så slenger meg på og håper å kvitte meg med noen forum-sperrer først som sist :)

 

Jeg har vært på UL (5.mars) og fikk beskjed om at vår lille gutt etter planen skal komme 7. august. Jeg er opprinnelig fra Bergen, men bor i Oslo, sammen med en samboer som har vært klar for å bli pappa siden vi møttes for over fire år siden. Happy to finally oblige :) Det er vår første, og hverdagen veksler mellom bekymringer over den minste ting, og store lykkebølger som tar pusten av meg.

 

Supert å ha funnet et forum som dette! Ser at man snakker bevegelse for tiden, og da kan jeg si at jeg var veldig bekymret da jeg ikke hadde kjent noe forrige uke (som var uke 20 - uken alle sa man skulle kjenne noe!). Men så leste jeg om morkakeplasseringen og at det har mye å si, og da slappet jeg av. Og da selvfølgelig kjente jeg bevegelser dagen etter! Ikke definerte spark, men som sånn leamus (har lest andre steder at det er vanlig). Utrolig følelse, men også overraskende hvor viktig det er å kjenne på kroppen at alt står bra til.

 

Ja, som dere sikkert ser, er jeg ikke vanskelig å få i tale/skrive :) Er det fortsatt en liste, som man kan skrive seg på/bli skrevet på? Kjekt å ha oversikten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen! 

 

Jeg har aldri vært noen forum-frøken, men idag tenkte jeg at om det er noe som bør deles med likesinnede, så er det vel det å skulle bli mamma :) Så da fant jeg denne tråden (først i 1. trimester forumet) og syntes dere så ut som en kjempe gjeng, så slenger meg på og håper å kvitte meg med noen forum-sperrer først som sist :)

 

Jeg har vært på UL (5.mars) og fikk beskjed om at vår lille gutt etter planen skal komme 7. august. Jeg er opprinnelig fra Bergen, men bor i Oslo, sammen med en samboer som har vært klar for å bli pappa siden vi møttes for over fire år siden. Happy to finally oblige :) Det er vår første, og hverdagen veksler mellom bekymringer over den minste ting, og store lykkebølger som tar pusten av meg.

 

Supert å ha funnet et forum som dette! Ser at man snakker bevegelse for tiden, og da kan jeg si at jeg var veldig bekymret da jeg ikke hadde kjent noe forrige uke (som var uke 20 - uken alle sa man skulle kjenne noe!). Men så leste jeg om morkakeplasseringen og at det har mye å si, og da slappet jeg av. Og da selvfølgelig kjente jeg bevegelser dagen etter! Ikke definerte spark, men som sånn leamus (har lest andre steder at det er vanlig). Utrolig følelse, men også overraskende hvor viktig det er å kjenne på kroppen at alt står bra til.

 

Ja, som dere sikkert ser, er jeg ikke vanskelig å få i tale/skrive :) Er det fortsatt en liste, som man kan skrive seg på/bli skrevet på? Kjekt å ha oversikten :)

Velkommen skal du være. Jeg er selv en skikkelg " bim/ dib" veteran, logget meg på her inne for første gang i 2005, da med barn nr 2, har tre barn, gutt 98, jenter i 05 og 07 og venter nå en gutt rundt 19 august.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen :D Første gang på forum i forbindelse med dette svangerskapet jeg også! Skal innrømme jeg var ganske skeptisk før, men har funnet ut at dette er veldig koselig:) Så slipper man å prate høl i hodet på alle andre som ikke lever i denne gravideboblen! Og når du blir varm i trøyen kan du bli med på facebookgruppen vi har for augustbabyene! Har også en for augustbabyer i Oslo :) Må si at disse gruppene er helt fantastisk! Og vi deler alt av spørsmål, tilbud, magebilder og erfaringer! Rett og slett kjempe koselig:) og jeg var skeptisk til å være der og, for da var man ikke anonym lenger! Men fy som det har vært verdt det:D Hehe.. Du får se hva du "tørr" å være med:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite klestips!

Jeg kjøpte meg ei veldig digg bukse på Vila. Fant ikke akkurat den modellen på nettet, men den ligner litt på denne, bare at mi har lommer med glidelåser i gull:

http://no.vila.com/vila/pants/mask-pant-tb/14019104,no_NO,pd.html?dwvar_14019104_colorPattern=14019104_Black&forceScope=

 

Den sitter ganske løst og har strikk i livet, så det føles omtrent som å gå i joggebukse. Men den er litt shiny i stoffet, sitter fint og har glidelåser i gull, så jeg føler meg fin i den. Spesielt om jeg har sko med litt hæler eller noen søte ballerinas eller lignende. Synes det er greit med noen alternativer, for det er nok ikke lenge til jeg må gi opp jeansene mine nå!

Synes forresten Mamalicious.no har mange mammajeans som ser fine ut, men jeg er så usikker på hvilken størrelse jeg skal bestille dem i. Prøvde en ganske fin mammabukse i grå på H&M, men den var liksom så slapp i baken, så jeg tror den kommer til å sige etter hvert.

Kjøpte meg jeans fra Noppies denne uken, satt som et skudd. Ulempen er prisen, men unnet meg en skikkelig bukse sist og gjorde det denne gangen også. Har så utrolig mye å si for velvære. Erfaringsmessig blir den brukt et par mnd etter fødsel også;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har handlet inn gravid tights, gravidtruser, strømpebukser, har en del kjoler jeg kan bruke framover og mange topper. Orker ikke føle meg ukomfortabel. Jeans bruker jeg lite fra før, går mye i skjørt og kjoler jåla som jeg er ;) Har et par mammabukser på loftet og en snekkerbukse som er fin til hjemmebruk som mannen skal få hente ned.

 

Fått beskjed om å ringe legen i morra, for kynnerene kommer og går med jevna og det stikker litt oppi livmorhalsen kjenner jeg, ikke had slike før godt inn i tredje trimester tidligere, blir litt engstelig for at de skal utvikle seg til premature rier. Så jeg ligger mest på sofan som jordmor beordret inntil jeg får sjekka ståa oppi det aller helligste, mannen passer på som en hauk...jeg får ikke lov til å gjøre noe i huset overhode utover å ligge på sofan med heklinga. Jeg håper inderlig jeg får grønt lys etter legesjekken til å være mer aktiv igjen, dette her er mildt sagt kjedelig! Kjenner jeg surner her, nydelig vårvær ute og jeg skulle helst vært ute med speilreflekskamera og knipsa bilder til å dekorere veggene med på nye soverommet og yttergangen.

Endret av Ugl@ ruger...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Et lite klestips!

Jeg kjøpte meg ei veldig digg bukse på Vila. Fant ikke akkurat den modellen på nettet, men den ligner litt på denne, bare at mi har lommer med glidelåser i gull:

http://no.vila.com/vila/pants/mask-pant-tb/14019104,no_NO,pd.html?dwvar_14019104_colorPattern=14019104_Black&forceScope=

 

Den sitter ganske løst og har strikk i livet, så det føles omtrent som å gå i joggebukse. Men den er litt shiny i stoffet, sitter fint og har glidelåser i gull, så jeg føler meg fin i den. Spesielt om jeg har sko med litt hæler eller noen søte ballerinas eller lignende. Synes det er greit med noen alternativer, for det er nok ikke lenge til jeg må gi opp jeansene mine nå!

Synes forresten Mamalicious.no har mange mammajeans som ser fine ut, men jeg er så usikker på hvilken størrelse jeg skal bestille dem i. Prøvde en ganske fin mammabukse i grå på H&M, men den var liksom så slapp i baken, så jeg tror den kommer til å sige etter hvert.

Kjøpte meg jeans fra Noppies denne uken, satt som et skudd. Ulempen er prisen, men unnet meg en skikkelig bukse sist og gjorde det denne gangen også. Har så utrolig mye å si for velvære. Erfaringsmessig blir den brukt et par mnd etter fødsel også ;)

 

Noppies hadde jeg ikke hørt om en gang!

Jeg unner meg gjerne ei skikkelig bukse, helt enig i at det har mye å si for velvære. Men det er litt skummelt når man ikke får prøvd dem først..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nødt til å spørre om noe her inne... Jeg er gravid i uke 19. Jobber 40% pga bekkenet, men i det siste har jeg kjent en ubehagelig følelse i underlivet. Etter jeg har stått og gått i noen timer på jobb så føles det ut som livmora skal "dette" ut av meg :S Jeg føler meg plutselig så tung der nede.

Det er vanskelig å forklare, men når bekkenet begynner å krangle så får jeg denne merkelige følelsen i underlivet. Det er ikke direkte smertefullt, men jeg blir litt skremt. Har det ikke de dagene jeg ikke er på jobb. 

Er gravid for første gang, så aner ikke hva som er normalt :) Har ellers ikke hatt noen komplikasjoner i svangerskapet :)

 

Noen som har noen erfaringer ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nødt til å spørre om noe her inne... Jeg er gravid i uke 19. Jobber 40% pga bekkenet, men i det siste har jeg kjent en ubehagelig følelse i underlivet. Etter jeg har stått og gått i noen timer på jobb så føles det ut som livmora skal "dette" ut av meg :S Jeg føler meg plutselig så tung der nede.

Det er vanskelig å forklare, men når bekkenet begynner å krangle så får jeg denne merkelige følelsen i underlivet. Det er ikke direkte smertefullt, men jeg blir litt skremt. Har det ikke de dagene jeg ikke er på jobb. 

Er gravid for første gang, så aner ikke hva som er normalt :) Har ellers ikke hatt noen komplikasjoner i svangerskapet :)

 

Noen som har noen erfaringer ?

 

Ikke uvanlig å føle en tyngdefølelse, mye nytt som skjer i kroppen. Men jeg sverger selv til at det er bedre med en sjekk for mye enn en for lite.

 

Jeg er fjerdegangs selv usikker tross det, har også bekkentrøbbel og nå kynnere og stikkende smerter i livmorhalsen som jeg skal få sjekket nå over helgen.

 

Mitt beste råd er at du tar det litt piano til du har sjekket med legen/ jordmor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen :D Første gang på forum i forbindelse med dette svangerskapet jeg også! Skal innrømme jeg var ganske skeptisk før, men har funnet ut at dette er veldig koselig:) Så slipper man å prate høl i hodet på alle andre som ikke lever i denne gravideboblen! Og når du blir varm i trøyen kan du bli med på facebookgruppen vi har for augustbabyene! Har også en for augustbabyer i Oslo :) Må si at disse gruppene er helt fantastisk! Og vi deler alt av spørsmål, tilbud, magebilder og erfaringer! Rett og slett kjempe koselig:) og jeg var skeptisk til å være der og, for da var man ikke anonym lenger! Men fy som det har vært verdt det:D Hehe.. Du får se hva du "tørr" å være med:D

Takk for det! Har egentlig sansen for ikke-anonymitet :) Visste egentlig ikke helt hva barselgruppe var - trodde kanskje det var noe man startet med litt før fødselen (sånn som forum og grupper, bare at man møtes), men det ligger jo i ordet at det første kommer senere :P Derfor er det genialt med slike initiativer som bim!

 

Har eller vært veldig skeptisk til fjesboka, vi har en løpende greie om det i heimen. Etter UL ville Mann legge ut bilde på Face, men jeg sa nei. Det er liksom for stort til å dele med alle de rare folkene man har der inne...Kanskje først etter en god og lang sletterunde :) Så ja, får se hva jeg tør etter hvert. Synes uansett det er forskjell på å bli med i en mamma-gruppe, og det å legge ut UL-bilde :) Hva heter Facebook-gruppen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...