Gå til innhold

AUGUST 2014 baby


Valiana

Anbefalte innlegg

Altså; jeg brukte dem fram til fødsel, og fikk brukt dem igjen når produksjonen hadde avtatt litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

 

Ha en fin lørdag, jenter :)

Her våknet VesleTrollet herrlige 05.45 etter en litt urolig natt. Får mye ut av dagen da! Masse fuglekvitter da jeg var ute og hentet ved for 1 time siden- nærmer seg vår :)

 

Vi begynner dagen fast 05.15 på 5.måneden nå vi TanteTroll så vet hvordan det er. Vi spiser 2.måltid for dagen nå for å si det sånn. Nå er det ihvertfall litt mer levelig med lys og sol ute sammenlignet med november:)

Her er heldigvis klokka som oftest sånn at jeg slipper å si 5-tallet :) Høres mye bedre ut med halv seks enn kvart over fem liksom... Noen få ganger har hun sovet til 07, og da har vi jo ligget til langt på dag :)

 

Hvor gammel er din morgenfugl? VesleTrollet er snart 14 mnd.

Jeg har en på 22mnd som våkner mellom 04:30 og 05:30. Vi kommer til å kjøre en litt streng avvenning på han før nestemann kommer... Det måtte vi gjøre med storesøster også, og det fungerte mye bedre enn vi fryktet. Nr 2 ble ei sovedukke, så satser på at det gjentar seg denne gang:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dumt Billamor! Prøvde du alle 4 modellene? De har en som er litt bredere mellom koppen, mer støtte. For meg ble det litt for mammabh, liker at det er to helt adskilte kopper:P Så håper puppene overlever med det litt til. Haha :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke cupen som er problemet. Problemet er at stroppene over skuldrene og rundt ikke støtter nok. Jeg er akkurat 70 cm rundt, så ideelt sett for at de skulle ha sitti stramt nok hadde vært å finni bher i 65. Men det er kun change som har!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha skjønner! Så dumt! De fra kapp ahl er det Change? Der var det masse i 65, men alle jeg fant var sånn brede mellom cupene :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke cupen som er problemet. Problemet er at stroppene over skuldrene og rundt ikke støtter nok. Jeg er akkurat 70 cm rundt, så ideelt sett for at de skulle ha sitti stramt nok hadde vært å finni bher i 65. Men det er kun change som har!

Tror du må gå i en undertøysforretning. Kjedene har som regel ikke de største og minste str- Change er unntaket. Jeg måtte ha 75 F og G i ammebh etterhvert, og det fant jeg ikke i kjedebutikkene. Om du bor i nærheten av indre Østfold kan jeg anbefale deg et sted..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg anbefaler triumph sine. Jeg hadde digre kanoner før første kom, å da var det de eneste bhene som støtta nok. Jeg brukte 75/80 E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal jeg sjekke ut kappahl :-) så litt på triumph, men alt som er 70 blir foreløbig for stort rundt. Jeg har et luksusproblem! Hehe. Store pupper og smal midje passer like dårlig i Norge som korte bein og markert rumpe! Haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor finner man de beste amme bh-ene til store pupper i grunnen?

Puppene mine så ut som vrengte bukselommer, men nå har de fått full igjen så lenge det varer :rodme::flau:

Endret av Lykkespiren<3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 uker, og 1 dag til OUL når jeg er 19+5 uff plagsomt, og få time så sent.

Også har jeg lyst, og vite men ikke han så da håper jeg at det viser så jeg kan se det selv hehe. Tviler vell heller sterkt på mine UL evner så sant jeg ikke ser en klar tut :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Ha en fin lørdag, jenter :)

Her våknet VesleTrollet herrlige 05.45 etter en litt urolig natt. Får mye ut av dagen da! Masse fuglekvitter da jeg var ute og hentet ved for 1 time siden- nærmer seg vår :)

Vi begynner dagen fast 05.15 på 5.måneden nå vi TanteTroll så vet hvordan det er. Vi spiser 2.måltid for dagen nå for å si det sånn. Nå er det ihvertfall litt mer levelig med lys og sol ute sammenlignet med november:)
Her er heldigvis klokka som oftest sånn at jeg slipper å si 5-tallet :) Høres mye bedre ut med halv seks enn kvart over fem liksom... Noen få ganger har hun sovet til 07, og da har vi jo ligget til langt på dag :)

 

Hvor gammel er din morgenfugl? VesleTrollet er snart 14 mnd.

Jeg har en på 22mnd som våkner mellom 04:30 og 05:30. Vi kommer til å kjøre en litt streng avvenning på han før nestemann kommer... Det måtte vi gjøre med storesøster også, og det fungerte mye bedre enn vi fryktet. Nr 2 ble ei sovedukke, så satser på at det gjentar seg denne gang:)

 

Hvordan fikk dere jenta deres til å sove lengre? Har en på 19 mnd som våkner mellom 5 og 6. Kunne ønske han kunne ligge ihvertfall en time lengre. Slitsomt å stå opp kl 5 hele helgen, ender opp med at vi legger oss i 20 tiden for å få noen timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det fullt liv i magen. Har kjent liv i noen uker allerede, men nå spreller det og romsterer noe voldsomt. Herlig!! :-)Kjenner det tydelig utenpå magen igså. Tror barna mine blir glad når de får kjenne babyens spark

18+3 idag:-)

 

 

Lykkespiren: kan du få jordmor til å fortelle det bare til deg?? Eller blir detvanskelig å la vær og avsløre det til mannen?? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 19 uker i morgen :) og får vite kjønnet på barnet nå på onsdagen :)

Er det fler i Porsgrunnsområdet som venter i Aug?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det fullt liv i magen. Har kjent liv i noen uker allerede, men nå spreller det og romsterer noe voldsomt. Herlig!! :-)Kjenner det tydelig utenpå magen igså. Tror barna mine blir glad når de får kjenne babyens spark

18+3 idag:-)

 

 

Lykkespiren: kan du få jordmor til å fortelle det bare til deg?? Eller blir detvanskelig å la vær og avsløre det til mannen?? :P

DET har jeg et håp om at hun kan, men håper Sambo ikke får det med seg ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg til å kjenne liv! Er førstegangs så må vel bare smøre meg med tolmodighet.

 

Ellers føles det som om jeg får alle svangerskapsplagene, bare i mild form. Nå går det i leggkramper om natta og ellers en lett bekkenløsning og jevnlig hodepine. Har tidligere hatt en kort periode med kvalme og ekstrem trøtthet. Lurer på hva det neste blir jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er den store dagen for oss. 18 uker og på vei for å få vite kjønnet....så spent :bolledeig: Skal på Ikea etterpå og kjøpe enten rosa eller blått skap på barnerommet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 uker i dag! Synes det har gått treigt de siste ukene av en eller annen grunn...bare syv uker igjen til shoppingstart;) og nå er det mye ferie og fridager fremover, skal bli godt!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er den store dagen for oss. 18 uker og på vei for å få vite kjønnet....så spent :bolledeig: Skal på Ikea etterpå og kjøpe enten rosa eller blått skap på barnerommet :)

Spennende :)

Lykke til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten gutt i magen :hjerte:  Har en gutt fra før av også så dette blir gutta boys :) Veldig fornøyd med å være guttemamma. Ble satt litt frem så da er jeg 18+3 i dag og fikk termin 18 aug :)

LYKKE :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk først to jenter, og de har hatt utrolig mye morro sammen.

Det kommer guttene dine også til, og ha.

Har liksom alltid en å leke med når vi reiser på ferier osv... ;)

Gratulerer med prinsen i magen :) og vell overstått UL :)

Yngste min er en gutt, og han håper virkelig på en lillebror :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også vært på ordinær ultralyd idag. Ble satt frem fra 18+5 til 19+3. Så det går da unna.Overrasket over hvor snar hun var i forhold til ande gang jeg har vært. Sikkert fordi hun så jeg var tredjegangs og hadde vært på en privat først... Hun forklarte ikke så mye heller. Bare målte. Kom ikke frem at noe var galt, så krysser fingrer for at babyen faktisk er frisk.

Hun var enig i at det var jente slik det også kom frem på ultralyd for 4 uker tilbake :-)

 

Ellers rammet av omgangssyken idag, så greit at det ble en kjapp tur på ultralyd idag. Tenker det blir 3D om noen uker :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...