Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har vurdert å bli med i FB-gruppa jeg også, hvis det er sånn at det ikke er synlig for andre enn de i gruppa at jeg er med. Men det føles liksom litt rart når jeg har blitt flyttet fram til juli. Å joine juli-gruppa føles heller ikke aktuelt, siden jeg har holdt til her sammen med dere fra starten av. Jeg kommer ihvertfall til å holde meg til dere i augustgruppa her på BIM, håper dere syns det er ok.

Er fler som har fått termin i juli, det spiller ingen rolle! Aktiviteten her på BIM kan ikke sammenlignes med facebooksiden;) Der er det både utstyrsbilder, diskusjoner og masse flotte magebilder! Velkommen skal dere være:D Og alt er hemmelig selvfølgelig!

Anonymous poster hash: 5c49e...7c3

Annonse

Er det sånn at dere som er på Facebook ikke kommer til å være så aktive her? Jeg kommer ikke til å bli med i fb-gruppa, men holder gjerne kontakten her om det er flere som er interesserte i å holde liv i tråden. De siste dagene har den jo vært ganske halvdau :)

Er det sånn at dere som er på Facebook ikke kommer til å være så aktive her? Jeg kommer ikke til å bli med i fb-gruppa, men holder gjerne kontakten her om det er flere som er interesserte i å holde liv i tråden. De siste dagene har den jo vært ganske halvdau :)

Jeg blir i hvertfall her. :-)

Har forresten svært varierende form for tiden, i går hadde jeg en kanondag, i dag har jeg bekkensmerter, kaster opp , blør neseblod, hodepine, svimt av en gang og jaggu har jeg ikke fått litt feber på toppwn. Mannen jobber overtid, men har gode tenåringsgutten min som passer på meg. Kjenner liv i magen, så alt virker ok der, ingen proteiner i urinen eller noe tegn til uvi ( jeg har uristix), BT er bittelitt høyere enn normalt 130/ 85,mot 110/70, litt høyere puls, men det er trolig fordi jeg har feber, kaster opp og er dårlig. Blir jeg verre eller ingen endring i morgen så kontakter jeg lege, har time for ekstra kontroll på torsdag hos fastlegen.

Lei av å være dårlig, bekymret og er litt lei meg over at denne graviditeten desverre tegner til å bli minst like tøff som forrige. Må innrømme at det blur noen tårer innimellom, prøver å skåne mann og barn. Mannen aner ikke at jeg er dårlig, han blur nok sint og lei seg bår han finner meg i denne forfatningen når han kommer hjem. Har egentlig lovet å gi beskjed. Men lei av å forstyrre ham i jobbingen. Er så fortvilt!

Har sneket rundt her en stund (er ikke fb bruker), har vært veldig dårlig denne gangen, så jeg har ikke skrevet noe særlig, bare lest. Synes det har vært godt å kunne lese av andres tanker og erfaringer rundt svangerskapet, det er 4 år siden jeg var gravid sist og alt er så utrolig annerledes denne gangen. Har kastet opp mer eller mindre daglig i over 3 måneder og så fikk jeg en kraftig forkjølelse/halsbetennelse første helga i mars. Det beste med forkjølelsen var at jeg slapp å være kvalm, lå bare å surkla på sofaen, men holdt på maten. Nå som forkjølelsen begynner å slippe taket kommer den vemmelige kvalmen tilbake. Kastet opp i går, men har heldigvis ikke gjort det i dag. Synes litt synd på mannen og sønnen min, de har lyst på helt annen mat enn meg :)

Var hos jordmor i går og fikk målt blodtrykk, sf og hørt hjerteslaga til bebisen, herlig lyd :)

Gikk innom H&M på vei hjem og da fant jeg litt nusselig bebitøy på salg som jeg ikke kunne la være å kjøpe, så snålt å kjøpe så små plagg igjen.

Har fått innkalling til ul på sykehuset 26 mars, gleder meg og kjenner jeg er utålmodig.

Jeg er nok mest på Facebook ja, vi er jo 51 stykker der nå så skjer litt mer:-) Og lettere å følge med på Facebook føler jeg! Men titter innom, det gjør jeg jo:D

Si ifra hvis dere utvider til en Oslo-side på FB da, for da vil jeg heller joine der :)

Annonse

Hadde egentlig ikke så lyst å joine den facebookgruppa, men får vel revurdere det hvis det er der alle diskusjoner foregår..

Hvorfor har du ikke lyst?  Anja Granrud legger til i gruppa :)

Jeg vet ikke helt.. Jeg syntes liksom det var greit å være litt anonym her inne, og så vet man jo aldri hva Facebook finner på å avsløre selv om gruppa er hemmelig. Jeg har sendt Anja forespørsel nå, men jeg kommer til å fortsette å være her inne så lenge det skjer noe her!

Hadde egentlig ikke så lyst å joine den facebookgruppa, men får vel revurdere det hvis det er der alle diskusjoner foregår..

Jeg vet ikke helt.. Jeg syntes liksom det var greit å være litt anonym her inne, og så vet man jo aldri hva Facebook finner på å avsløre selv om gruppa er hemmelig. Jeg har sendt Anja forespørsel nå, men jeg kommer til å fortsette å være her inne så lenge det skjer noe her!

Hvis jeg skal legge deg til i FB gruppa må du sende meg en melding  med navnet ditt så jeg vet hvem jeg skal legge til :)

Hvis jeg skal legge deg til i FB gruppa må du sende meg en melding  med navnet ditt så jeg vet hvem jeg skal legge til :)

Jeg sendte deg melding på FB. Kan være den havner under "other" under messages siden vi ikke er venner.

Det er fristende med FB, men holder meg her foreløpig.... Kjenner det gjør litt vondt å skulle gi slipp på anonymiteten.

Formen min har blitt mye bedre heldigvis. Eneste jeg klager over nå er at bekkenet begynner å plage meg :( Irriterendes, jeg slapp jo unna det sist :angry: Noen som vet om en flink kiropraktor i Oslo btw?

Av utstyr har vi det meste fra førstemann. Trenger vel egentlig bare søskenbrett til Emmaljungan og vugge/seng tror jeg :huh: Kommer sikkert til å kjøpe noen nye klær da, koselig det :) Men venter uansett med innkjøp til etter OUL 25/3 så jeg (forhåpentligvis) vet om det er gutt eller jente. Gleder meg masse :)

Alt vel på kontollen i dag :-)

Fikk se lille i magen suge på tommel, vinke med hånda, drikke fostervann og turne rundt. Er så utrolig heldig som får UL på hver kontroll hos fastlegen min. Ble litt rørt, herlig å " se" det lille underet der inne.

da har man vært på ordinær ul idag. ble litt tatt på senga kjenner jeg, venter jo ei lita jente :hjertesmil:

Så moro. Vi har kke bestemt oss for om vi vil vite kjønn enda. OUL 25/3, er litt delt, på en måte kjekt å vite...men også spennende å ikke vite, har jo prøvd begge deler før.

Fikk se lille i magen suge på tommel, vinke med hånda, drikke fostervann og turne rundt. Er så utrolig heldig som får UL på hver kontroll hos fastlegen min. Ble litt rørt, herlig å " se" det lille underet der inne.

Heldiggris!!

Heldiggris!!

Hehe...jeg vet!!! Er vanvittig heldig. Legesenteret jeg " sogner til" der fastlegen min holder til har blitt privatisert, dvs de har samme opplegget som før , Helfo, frikort osv, men fått nytt utstyr, pusset opp osv....pose og sekk!

Fastlegen min er som enhver " guttunge" med ny skinnende " leke" og tar mer enn gjerne en ultralyd når han har en tilgjengelig gravid mage der :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...