Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ferdig med uttak jeg da, 15 egg ut!!!! Jeg er småsjokket, fra 1 og 3 egg til 16, juhuuu!! Satser på at flere er modne og blir med i morgen og ikke minst til mandag :) så nå er det vel bare å mote seg opp til lutinusen og progynova jeg aldri har prøvd før...

Fortsetter under...

Ferdig med uttak jeg da, 15 egg ut!!!! Jeg er småsjokket, fra 1 og 3 egg til 16, juhuuu!! Satser på at flere er modne og blir med i morgen og ikke minst til mandag :) så nå er det vel bare å mote seg opp til lutinusen og progynova jeg aldri har prøvd før...

Wow kjempe bra. Litt av en forskjell :-) masse lykke til i morgen og ved innsett:-)

Da er jeg kommet inn på disse sidene igjen etter veldig kort pause. Medisinene er kommet i hus, det samme er mensen og i morgen starter jeg med sprøytene for aller siste gang. Vet ikke om det betyr "bad luck" å opplyse om at det blir vårt siste forsøk, men krysser fingrene for at det endelig blir å klaffe.

Etter en del samtaler med klinikken er vi kommet fram til at jeg skal få gå både på prednisolon og fragmin denne gang i tillegg til de vanlige medisinene. Og forhåpentligvis får vi ut såpass mange egg at det kan settes inn to :)

Ser at det allerede har vært noen nedturer for noen her inne allerede og for dere vil jeg bare si at ikke gi opp håpet, men fortsatt stå på! Noen ser heldigvis framover med barn de allerede har fått, mens andre igjen er godt i gang med medisineringen for sine forsøk. Glede meg til å titte innom her innimellom å lese hva dere andre opplever i denne "bobleverden".

Ha en fortsatt fin onsdagskveld alle marsjenter (forsåvidt alle prøverørsdamer som er her inne)! Nå skal jeg lage kvelds til meg og mannen før vi skal se en film og bare slappe av resten av kvelden mens vi hører på uværet som herjer utenfor her :)

Synes det skal bli din tur nå Hubro! Siste forsøket i offentlig eller siste forsøk ever? Så bra du har fått ekstra medisiner, alle kluter til nå! :)

Gratulerer med 15 egg!!! Litt av en rekord;-))

Gratulerer med 15 egg!!! Litt av en rekord;-))

Ja, jeg skjønner ingenting, men er ganske forberedt på at flere ikke var modne og at flere faller fra... Trenger bare ett men vil så gjerne ha ett eller to på frys, sånn økonomisk sett....

Er spent på telefonen i morgen ihvertfall :)

Annonse

Da ble det 7 befruktede egg idag 😄😄😄 de er litt redde på klinikken ifht overstimulering, ble litt redd jeg også nå men regner med jeg vil kjenne det... Uansett, superfornøyd med 7 små!! Håper de klamrer seg fast til mandag 👍

Da er jeg kommet inn på disse sidene igjen etter veldig kort pause. Medisinene er kommet i hus, det samme er mensen og i morgen starter jeg med sprøytene for aller siste gang. Vet ikke om det betyr "bad luck" å opplyse om at det blir vårt siste forsøk, men krysser fingrene for at det endelig blir å klaffe.

Etter en del samtaler med klinikken er vi kommet fram til at jeg skal få gå både på prednisolon og fragmin denne gang i tillegg til de vanlige medisinene. Og forhåpentligvis får vi ut såpass mange egg at det kan settes inn to :)

Ser at det allerede har vært noen nedturer for noen her inne allerede og for dere vil jeg bare si at ikke gi opp håpet, men fortsatt stå på! Noen ser heldigvis framover med barn de allerede har fått, mens andre igjen er godt i gang med medisineringen for sine forsøk. Glede meg til å titte innom her innimellom å lese hva dere andre opplever i denne "bobleverden".

Ha en fortsatt fin onsdagskveld alle marsjenter (forsåvidt alle prøverørsdamer som er her inne)! Nå skal jeg lage kvelds til meg og mannen før vi skal se en film og bare slappe av resten av kvelden mens vi hører på uværet som herjer utenfor her :)

Fikk også TR i dag og starter med sprøyter i morgen. Morsomt at noen er "likt" :) Hadde en SA i januar, men føler meg fysisk og psykisk for å prøve på nytt! Og se fremover!! Mitt andre fersk, første med kort regime. Hvor mange dager går man på sprøyter?? Jeg gikk 12 dager på langt regime.

Ellers hell og lykke til alle!!

Da er vi jo helt likt foreløpig Optimist78 :) Tror det er litt forskjellig hvor lenge man går på sprøytene, kommer jo an på når man har store nok follikler. I fjor gikk jeg 10 eller 11 dager før jeg hadde uttak.

Blir spennende å følge hverandre nå framover. Dette blir mitt siste forsøk, hvis jeg ikke er så heldig å få flere på frys da. Skal på første ul nå på onsdag og blir spennende å se hvordan utviklingen er :)

Hvilken klinikk hører du til Optimist78 ? Her er det Tromsø som gjelder siden jeg bor i Nordland.

Ha en fortsatt fin lørdag! Her skal lørdagen nytes sammen med gode venner i kveld :)

Hurra mam&mam :) Selv er jeg på stikkedag 2, dvs et par uker bak i løypa. Første UL på tirsdag!

Hubro, jeg hører til i Oslo! Er i gang med forsøk nr 2 av 3-pack kjøpt i det private (utålmodig!!). Ironisk nok fått første time på Riksen i slutten av mnd. Tenkte å møte uansett for å "komme i systemet".

Hadde tenkt å være sååååå avslappa og holde meg borte fra forum, men merket at jeg ble superstressa da jeg ringte klinikken for oppstart i går. Vi er i gang! Og det er UMULIG å være avslappa ;) Så synes det er fint å dele tanker her. Og møte likesinnede som faktisk forstår. Alle jeg kjenner popper ut disse kidsa på rekke og rad ved "uhell" føles det ut som og har ikke forutsetning for å forstå denne berg-og-dalbanen. Fint for de! Dette er vel min utfordring. Og jeg tror faktisk det ender bra :)

Nyt lørdagen!!

Spennende optimist78!!! stikkinga føler jeg er det som er minst skummelt, så begynner disse UL og uttakk og ikke minst innsett. Er fryktelig spent på hvor mange som er igjen på mandag jeg da...

Håper dere lykkes denne gangen :) Spennende tider ihvertfall, det er nå sikkert og visst... Jeg gruer meg til disse 14 dagene, har begynt å blø rundt dag 10-11 de to siste forsøkene, skremmende å vite at jeg skal dit igjen... bah....

Annonse

Signerer Hubro :) med tanke på dager før uttak, Optimist78. Jeg var på flere ultralyder og trappet opp en del på sprøytedosen før jeg kom til uttak, så tror det er veldig individuelt. Jeg endte opp med å bli overstimulert og fikk ikke innsett :-/ Det positive var at vi fikk flere egg på frys, så i går fikk jeg innsett av ett fryse-egg. Nå venter 13 laaaange dager..! Tvi tvi alle sammen! :-) 

Endret av Snart vår tur?

Kan ikke tro det! 2 ganger i dag har jeg hatt skyggestrek. Først i dagmorges, men den kom kjempetregt, men nå kom den i løpet av det første minuttet. Ble bare sterkere og sterkere  :jepp:

Sånn er det når man har barn i huset. Må dra til legevakta på Ahus, fetteren til ungan skada seg på trampolina. Vi er faste kunder der føler jeg. 

Kan ikke tro det! 2 ganger i dag har jeg hatt skyggestrek. Først i dagmorges, men den kom kjempetregt, men nå kom den i løpet av det første minuttet. Ble bare sterkere og sterkere :jepp:

Sånn er det når man har barn i huset. Må dra til legevakta på Ahus, fetteren til ungan skada seg på trampolina. Vi er faste kunder der føler jeg.

Gratulerer så mye. Hvilken rugedag er du på? Lykke til på sykehuset :-)

Anonymous poster hash: ac1ee...2aa

Fortsatt to streker på testene, og for dem som lurer; Jepp har sjekket at hcg sprøyta er ute av kroppen og har hatt blendahvite tester siden torsdag, frem til lørdag hvor en strek til begynte å komme. Streken var sterkere i dag, så kanskje  :hjerter_rundt:

Gikk bra på sykehuset. Forstuet håndledd og skulder. Ingenting brukket heldigvis :puh:

Hei, ny her inne på assistert jeg. Hadde innsett på torsdag og ligger å kjenner på vondter. Det er misstanke om overstimulering siden jeg tok ut 17 egg (ser ut som jeg er 3-4 mnd på vei allerede) og har litt vondt pga det. Fikk 5 befruktede da 8 egg var tomme, 2 ikke tålte sperm og et ikke utviklet seg. Så har et frø i magen og fire på frys. Følte meg helt jævlig i går (beklager språket, men ingenting annet kan beskrive det.) klarte ikle reise meg opp i stående stilling, ble gående rundt som en krokryggwt bestemor da hele mageregionen gjorde vondt.

Jeg må spørre, når kan jeg kanskje se om jeg er gravid på test? Må jeg vente i 11 dager til?

Klem!

Lykke til i dagene fremover Mamma-til Emma. Forhåpentligvis gir det seg snart. Er ikke godt å være overstimulert.

Jeg satte inn 2 blastocyster lørdag 8. mars og fikk skyggestreker på rugedag 7, men det er jo tross alt 14 dager siden eggløsningssprøyten ble satt og 12 dager etter at eggene ble tatt ut. Jeg kommer nok ikke til å stole på testene før mot slutten av denne uken uansett.

Lykke til i dagene fremover Mamma-til Emma. Forhåpentligvis gir det seg snart. Er ikke godt å være overstimulert.

Jeg satte inn 2 blastocyster lørdag 8. mars og fikk skyggestreker på rugedag 7, men det er jo tross alt 14 dager siden eggløsningssprøyten ble satt og 12 dager etter at eggene ble tatt ut. Jeg kommer nok ikke til å stole på testene før mot slutten av denne uken uansett.

Har du noen symptomer på graviditet enda? Hvordan har du følt deg i rugetiden?

Anonymous poster hash: ac1ee...2aa

Utrolig tissetrang, stikninger og murringer i eggstokkene og midt på, slår ned den som kommer nær puppene mine (er nok progestan det der) og veldig trøtt de to siste dagene sånn midt på dagen. Sovner, klarer nesten ikke å se spurtene på tv'en engang og jeg som er sportsidioten her i huset. Tissetrangen (må stå opp om natten også) og trøttheten har jeg ikke hatt på de andre forsøkene. 

Nå håper jeg bare at de slår rot der inne i 9 måneder til  :wub:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...