Gå til innhold

SEPTEMBER 2014 baby


Lulusen

Anbefalte innlegg

Jeg har lagt på meg 6 kg alt jeg på tre uker!!! Frem med gulerøtter!!! Herregud fikk sjokk jeg når jeg veide meg hos legen i dag! Å er sulten HELE tiden

Tror jeg og har lagt på meg så mye, har fått skikkelig synlig mage alt! :/ Tørr ikke gå på vekta, men må jo det når jeg skal til legen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Jeg har lagt på meg 6 kg alt jeg på tre uker!!! Frem med gulerøtter!!! Herregud fikk sjokk jeg når jeg veide meg hos legen i dag! Å er sulten HELE tiden

Tror jeg og har lagt på meg så mye, har fått skikkelig synlig mage alt! :/ Tørr ikke gå på vekta, men må jo det når jeg skal til legen :(
det er helt jævliv får ikke på meg jobb buksa så må si fra te sjefa hehe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Jeg har lagt på meg 6 kg alt jeg på tre uker!!! Frem med gulerøtter!!! Herregud fikk sjokk jeg når jeg veide meg hos legen i dag! Å er sulten HELE tiden

Tror jeg og har lagt på meg så mye, har fått skikkelig synlig mage alt! :/ Tørr ikke gå på vekta, men må jo det når jeg skal til legen :(
det er helt jævliv får ikke på meg jobb buksa så må si fra te sjefa hehe
hvor langt er du på vei? Eg er 5+o i dag å syns magen står rett ut meb er jo bare luft men går jo ikke ann å skjule den;/
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt sykt med den matlysten her forresten, jeg spiste middag for 30 minutter siden, 30! og nå kjenner jeg at jeg er sulten igjen :( er det muuuulig?!?!

sånn er jeg også! Irriterende! Har ikke noe beldig søtbehov, men er sulten på mat hele tia! Lurer på jvordan detta skal gå...! :-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min står også ut og er vanskelig å skjule nå.... Store gensere blir nok en investering på januarsalget 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Jeg har lagt på meg 6 kg alt jeg på tre uker!!! Frem med gulerøtter!!! Herregud fikk sjokk jeg når jeg veide meg hos legen i dag! Å er sulten HELE tiden

Tror jeg og har lagt på meg så mye, har fått skikkelig synlig mage alt! :/ Tørr ikke gå på vekta, men må jo det når jeg skal til legen :(
det er helt jævliv får ikke på meg jobb buksa så må si fra te sjefa hehe
hvor langt er du på vei? Eg er 5+o i dag å syns magen står rett ut meb er jo bare luft men går jo ikke ann å skjule den;/

Er 6+0 idag. Magen er veldig synlig! Går heldigvis i store overdeler på jobb, har lite lyst å dele nyheten med alle så tidlig :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er "heldigvis" litt småfeit, så har hatt mage fra før av. Jeg har fremdeles midje, så det er liksom fett midt på magen, pluss oppblåst.. Og vips ser jeg 7mnd ut! Men mannen syntes den (rettere sagt, hele meg) hadde blitt større de to ukene jeg var borte fra ham for å feire jul i Norge, så de blir nok bare verre :P La på meg drøyt to kilo på en uke.. Nå er jeg hjemme igjen, og her har vi ikke vekt. Men kjenner jo at klærne er trange, og BH'ene mine kan jeg nok snart begynne å se langt etter :(

 

Fremdeles trøtt og sliten, men sliter med å sovne på kvelden. Også er jeg sulten og ikke minst tørst! Merker dog at jeg er mindre fyken på søtt og salt enn jeg har vært før, så det er jo bra. Prøver å holde et godt og nogenlunde sunt kosthold :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiver meg innpå her jeg! ( etter å ha smuglest i en uke!) spennende tider i møte.

Velkommen til deg 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hiver meg innpå her jeg! ( etter å ha smuglest i en uke!) spennende tider i møte.

Velkommen til deg 😊
velkommen;) hvor langt er du på vei? ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo damer! Da kan jeg melde min annkomst inn på 1 trimester og nærmere sagt Septembergjengen! Har lest igjennom tråden deres, og det virker som det er mange her inne som har vært en sliter sånn som meg. 

 

Jeg har en datter på 7 år fra før, så når vi skulle prøve på nummer 2, brukte vi 2 år på å få til det (det innebar utredning, Pergokurer, IVF-forsøk osv), men så kom lille skatt på den naturlige måten etter en SA. Så Nå på nummer 3 har vi begynt å prøve ganske sjappt, så ble vi gravide nå på 2 pp. Så da får vi to tette med 18 mnd mellom! Jeg kjenner jeg gleder meg masse til det, selv om jeg gruer meg te å gå gravid nå :P

 

Ingen spesielle symptomer enda, bare murringer og mer trøtt en vanlig :) Aner jo ikke når min siste mens var, men tipper at jeg nå er i uke 5 en plass. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo damer! Da kan jeg melde min annkomst inn på 1 trimester og nærmere sagt Septembergjengen! Har lest igjennom tråden deres, og det virker som det er mange her inne som har vært en sliter sånn som meg.

 

Jeg har en datter på 7 år fra før, så når vi skulle prøve på nummer 2, brukte vi 2 år på å få til det (det innebar utredning, Pergokurer, IVF-forsøk osv), men så kom lille skatt på den naturlige måten etter en SA. Så Nå på nummer 3 har vi begynt å prøve ganske sjappt, så ble vi gravide nå på 2 pp. Så da får vi to tette med 18 mnd mellom! Jeg kjenner jeg gleder meg masse til det, selv om jeg gruer meg te å gå gravid nå :P

 

Ingen spesielle symptomer enda, bare murringer og mer trøtt en vanlig :) Aner jo ikke når min siste mens var, men tipper at jeg nå er i uke 5 en plass.

åååå så moro da velkommen hit;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjertelig velkommen til Vips77 og ønskeskatt 3! September blir den beste mnd! :)

Jeg har bestilt tid til tidlig ul idag, fikk time 20.januar og det føles som en evighet til! Godt det er travle tider så tiden går fort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag da jeg kom på jobb, så klarte jeg ikke å la være å si noe til sjefen. Jeg jobber i en butikk med bl.a masse fine babyklær, så det bare glapp ut at jeg kommer til å handle en del her etter hvert :P Så mye for å ikke si noe før etter 12 uker :P

 

Er veldig spent på om legen min vil gi meg henvisning til tidlig ul, men blir å ta det uansett jeg..

Håper også de tar blodprøver og måler hcg, så jeg vet det går rette veien denne gangen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hiver meg innpå her jeg! ( etter å ha smuglest i en uke!) spennende tider i møte.

Velkommen til deg 😊
velkommen;) hvor langt er du på vei? ;)

 

Hei igjen!

Jeg er 5+6 ! Har bestillt ul den 17, og ser deretter om ikke jeg blir flyttet på!

Har også en på 7 og en på 11. Så det er en stund siden sist..... 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en sær fastlege jeg har... Var hos henne i dag og tenkte jeg skulle få tatt blodprøve og sjekke hcg-nivå. Hun nektet å gjøre det, og sa jeg skulle komme tilbake uke 9. Gidder ikke gå til henne mer, går til privat istedet.

 

Skal til gynekolog på mandag, regner med at hun tar UL. Er da akkurat 6 uker, er det stor sjans for å se bankende hjerte da? Åååå det hadde vært så gøy:)

 

Ellers blir jeg såååå lett irritert om dagen! Også et par ganger hvor jeg plutselig har begynt å grine for ingenting;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klikker snart.. er så tett i nesen!!! og da tetter bihuelene seg også, så holder jo på å daue hver gang eg ska bøye meg ned ila dagen :P  Kjempe sliten. Merker d kan bli en prøvelse å jobbe 100% framover. Er så himla trøtt hele dagen. Og bekkenet verker allerede! Vet d kommer til å bli ganske gale etterhvert, men hadde ikke trodd d skulle starte SÅ tidlig.. jaja.. Svangerskapets sjarme :P Har jo 2 barn hjemme og som krever sitt i hverdagen. Så kan ikke bare legge meg ned å sove heller... jaja. Det er SÅ verdt det uanset ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en sær fastlege jeg har... Var hos henne i dag og tenkte jeg skulle få tatt blodprøve og sjekke hcg-nivå. Hun nektet å gjøre det, og sa jeg skulle komme tilbake uke 9. Gidder ikke gå til henne mer, går til privat istedet.

Skal til gynekolog på mandag, regner med at hun tar UL. Er da akkurat 6 uker, er det stor sjans for å se bankende hjerte da? Åååå det hadde vært så gøy:)

Ellers blir jeg såååå lett irritert om dagen! Også et par ganger hvor jeg plutselig har begynt å grine for ingenting;)

Jeg var på ul i går og da var jeg 5+6. Gyn kunne se at det var bankende hjerte, bitteliten, men nokså tydelig likevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

For en sær fastlege jeg har... Var hos henne i dag og tenkte jeg skulle få tatt blodprøve og sjekke hcg-nivå. Hun nektet å gjøre det, og sa jeg skulle komme tilbake uke 9. Gidder ikke gå til henne mer, går til privat istedet.

Skal til gynekolog på mandag, regner med at hun tar UL. Er da akkurat 6 uker, er det stor sjans for å se bankende hjerte da? Åååå det hadde vært så gøy:)

Ellers blir jeg såååå lett irritert om dagen! Også et par ganger hvor jeg plutselig har begynt å grine for ingenting;)

Jeg var på ul i går og da var jeg 5+6. Gyn kunne se at det var bankende hjerte, bitteliten, men nokså tydelig likevel :)

 

Å så gøy:-) Håper jeg og får se det på mandag<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor legene er så " gjerrige" på blodprøver å hcg greier min lege gjorde det fordi jeg ba om det. Var min kropp å jeg bestemte sa han. Ville jeg ta de nå så måtte han det sa han til meg. Merkelig noen av dere har leger som NEKTER! Det er faktisk ikke lov! Legen skal høre på deg og selvom han mener det er heeeeelt unødvendig skal han gjøre det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe kvalme her i gården, 6+2 idag. Bare en enorm matlyst, var sammen en venninne igår og hun fikk sjokk over hvor stor magen har blitt, det må være to inni der sa hun til meg! Men er det ikke vanlig å få raskere mage i neste svangerskap?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, stemmer nok at magen blir raskere stor om ikke det er så langt mellom svskapene... ellers pga hormoner som fører til at man blir oppblåst.... Lille spire er jo ikke akkurat så stor enda. Litt kjedelig når buksene strammer så tidlig... ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...