Gå til innhold

SEPTEMBER 2014 baby


Lulusen

Anbefalte innlegg

Slik var jeg i forrige svangerskap Fero! Tror det er veldig normalt, tenkte ikke på at noe kunne gå galt! Men denne gangen kjenner jeg mer på bekymringen, tror det er fordi jeg har hatt en del vondt!

 

Tror det er vanlig når man aldri har mistet å ikke bekymre seg! Og spesielt hvis man ikke har blødning eller smerter og. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er jo veldig bekymret, jeg fikk beskjed fra Fertilitetsklinikken for tre år siden at jeg antakelig ikke kan bli gravid på naturlige måte. Så denne graviditeten er litt uventet og ja, jeg er redd at dette er kanskje min eneste sjanse til å bli gravid...dessverre :( På vei til klinikken nå, tusen takk for gode tanker jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg legger godviljen til har jeg også noen symptomer. Ømme bryst og litt uggen. Pluss at jeg sover som en stein om natta (Sliter vanligvis med søvnproblemer) og drømmer mye. Har også vært beskymret etter en MA i vår. 4+3 i dag og tok en CB ukesindikator i dag som viste 2-3 så foreløbig virker alt bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til Ming82! Krysser fingre og tær for at alt ser bra ut <3

 

Når det gjelder det med bekymringer tror jeg også det spiller litt inn om en har vært uheldig tidligere, sliter med å bli gravid osv... Du er heldig som ikke bekymrer deg Fero, da er det bare å glede seg over graviditeten :) Lettere sagt enn gjort, men vi bør sikkert prøve på det alle sammen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg nesten litt rar i forhold til alle dere som er så bekymret. Jeg klarer liksom ikke orker å bekymre meg, på en måte. Er ganske laid back og tenker ikke så mye på det. Jeg er jo innenforstått med at ting man gå galt, men jeg går ikke rundt og kjenner på det.

 

Er dette normalt for en som aldri har vært gravid (og dermed aldri mistet) før?

 

Ikke misforstå meg, jeg prøver ikke å bagatellisere bekymringer hos dere andre, så håper ikke jeg fremstår som helt fjern nå.

Ære være deg! :-) nyt det! :-)

Jeg har misten 4 ganger, så er derfor jeg blir fort hysterisk:-S skylle ønske jeg var sånn som deg, for det er veldig trøttende å være bekymret for alt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er jeg ferdig, jeg er ikke lengre enn 5 uker på vei. Kunne se plommesekken, så ikke noe bankende hjerte ennå. Så det blir nok enda ny ultralyd om en ukes tid. Bittelitt lettet...men ingen garanti for at fosteret er levedyktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker jeg ble helt ødelagt av å jobbe igjen! Så sliten å trøtt ikveld, bare ligger under pleddet på sofaen å fryser og orker ikke gjøre noen ting! Var virkelig stor overgang å begynne på jobb igjen! Gruer meg til imorgen. Andre som syns det var tøft å begynne på jobb igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff skjønner deg godt lulusen! Jeg starter på jobb mandag og gruer meg litt siden jeg er så ekstremt trøtt !! Men får bare komme igang... Tenkte å tvinge meg på trening fremover og satse på at detetterhvert gir meg energi... Selv om det også blir tøft i starten... :-(

 

He he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var veldig glad for planleggingsdag i barnehagen idag, for da kunne jeg sove når snuppa hadde hvilen sin. Gruer meg til jobb i morgen! Så ja, føler med deg Lulusen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke merket noe til trøttheten enda. Jeg er litt ekstra glad om dagen, og arbeidsdagen var fin. Men trøttheten er vel rett rundt hjørnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var hart å begynne på jobb igjen i dag ja! Har lugget strekk ut på sofaen jeg også! Men godt det snart er helg...!;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker jeg ble helt ødelagt av å jobbe igjen! Så sliten å trøtt ikveld, bare ligger under pleddet på sofaen å fryser og orker ikke gjøre noen ting! Var virkelig stor overgang å begynne på jobb igjen! Gruer meg til imorgen. Andre som syns det var tøft å begynne på jobb igjen?

Signerer denne!! Følte meg helt lobotomert på jobb, og enda mer i kveld. Burde ha gjort noe fornuftig, som å trene, men her har jeg slavet foran PCn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at det ikke bare er meg ;) hjelper faktisk litt her jeg ligger som et slakt på sofaen!

 

Også føler jeg meg veldig sentimental/hormonell om dagen (pleier ikke å være sånn ;) ) og da burde jeg absolutt holde meg unna sånne triste tråder på anonymforumet! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var tungt å stå opp og tenke på å gå på jobb i dag:-) Men vi ble faktisk overasket med buss tur og spa(masasje) på plandagen i dag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhu! 6 uker!! Hallveis til 12! :-S

Tok blodprøve i går, 5+6. Den var på 6012! Så det lyder jo bra! Ny prøve på mandag! Så nå håper jeg bare det stiger som det skal! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :) hører visst til her eg og :) termin ca 11.september...   Skal på Ul fredag 17. å bekrefte tingenes tilstand. Det gleder eg meg til, for er så nervøs.....  Håper jeg blir her med dere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde selskap på nyttårsaften, og selvfølgelig den dagen så fikk jeg en bitteliten blødning.

Kjente all blodet bare forsvant fra ansiktet. Var så vidt det var 3 prikker i trusa, så ikke var vel nesten ikke en blødning en gang. Men nok til at jeg ble bekymret og ikke helt klarte å slappe av helt.

(hadde et svangerskap i fjor som ikke gikk veien, så er nok i overkant nervøs denne gangen)

Heldigvis kom det ikke noe mer og jeg klarte å hygge meg mer utover kvelden.

 

Hadde før det skjedde uansett tenkt med til ultralyd. Har time neste tirsdag, da er jeg 7 uker på vei.

Satser på å se et fint bankende hjerte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...