Gå til innhold

SEPTEMBER 2014 baby


Lulusen

Anbefalte innlegg

Syns det er godt å vite at vi forhåpentligvis er ferdige med å stå over do før våren kommer helt på ordentlig :) Så kan vi bare nyte den og sommeren før høsten får et helt annet fokus! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Peachpie, de pølsene var vel stekt, regner jeg med? I så fall er det jo veldig lite sannsynlig at du har fått i deg noe skummelt. Holdbarhetsdato settes jo med god margin som regel, og pølser er vel ikke av de produktene som blir brådårlig med det samme datoen er passert. :)

 

Hvordan gikk det på ultralyd i dag, Mia?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ultralyden gikk veldig bra!! Lille frø er blitt 5 cm og hjertet slo bra!! Så da var det siste oppfølgingstime pga habituell abort ferdig. Veldig skummelt og litt godt! Nå er jeg kommet over kneika og håper at dette blir mitt siste svangerskap. Kjenner det tærer mye på å ha to så tette 1.tri, med masse kvalme og trøtthet. Sånn setthadde det vært bedre å ha litt lengre tid mellom graviditetene, men det tenker en ikke på når en står midt i det. Nå skal jeg prøve å få skuldrene ned og ta innover meg at jeg er gravid. Termin ca 28.sept!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 12+0 i dag. Med andre ord så har jeg ingenting her inne å gjøre mer? :huh:

Oh shit! Må se å komme meg til legen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er innom her og titter litt fortsatt, selv om jeg mistet i ma uke 12...😊

 

Lulle hvordan gikk ul??? 😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I natt har jeg sovet hele natten! HELE! Måtte ikke opp å tisse! (Helt sprengt da jeg våknet, da, men det pleier jeg for så vidt å være.)

 

Dr Mcstuffins, har du ikke vært på kontroll ennå? Tålmodig du. :) Men har du da søkt om fødeplass selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er innom her og titter litt fortsatt, selv om jeg mistet i ma uke 12...😊

 

Lulle hvordan gikk ul??? 😊😊

Joda. ul gikk veldig bra. Aktiv liten alien som kikket på oss :)

 

Har vært så stille her i første trimester at jeg har sneket meg inn i andre allerede. Blir dette noe av kommer tross alt ungen i midten av september ;)

 

Hvordan går det med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er innom her og titter litt fortsatt, selv om jeg mistet i ma uke 12...😊

Lulle hvordan gikk ul??? 😊😊

Joda. ul gikk veldig bra. Aktiv liten alien som kikket på oss :)

Har vært så stille her i første trimester at jeg har sneket meg inn i andre allerede. Blir dette noe av kommer tross alt ungen i midten av september ;)

Hvordan går det med deg?

Så kos å se en liten alien da:-)
Jo det går bra med meg:-) endelig sluttet å blø og venter på at kroppen kommer i rute igjen!
Vi håper å starte prøvingen i slutten av april :-)) det blir fint 😊
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Jeg er innom her og titter litt fortsatt, selv om jeg mistet i ma uke 12...😊

 

Lulle hvordan gikk ul??? 😊😊

Joda. ul gikk veldig bra. Aktiv liten alien som kikket på oss :)

 

Har vært så stille her i første trimester at jeg har sneket meg inn i andre allerede. Blir dette noe av kommer tross alt ungen i midten av september ;)

 

Hvordan går det med deg?

Så kos å se en liten alien da:-)

Jo det går bra med meg:-) endelig sluttet å blø og venter på at kroppen kommer i rute igjen!

Vi håper å starte prøvingen i slutten av april :-)) det blir fint 😊

Da krysser jeg alt jeg har for at det klaffer fort som fy! Koseligere å ha seg litt på vårparten også. Det er noe med det å være "våryr" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, jeg får helt noia. Nettopp hivd innpå pitapizza med masse smårettskinke. Er dette farlig å spise? Finner så lite konkret når jeg googler. Pizzan ble stekt på 180grader, men spiste også litt skinke før det ble varmebehandlet. Og hva med wienerpølse? Spiste en kald før middagen i går :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, jeg får helt noia. Nettopp hivd innpå pitapizza med masse smårettskinke. Er dette farlig å spise? Finner så lite konkret når jeg googler. Pizzan ble stekt på 180grader, men spiste også litt skinke før det ble varmebehandlet. Og hva med wienerpølse? Spiste en kald før middagen i går :-/

Det er ikke farlig å spise skinke, og ihvertfall ikke om den er stekt først. Wienerpølser og grillpølser er også helt ufarlig. Det er jo røkt :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

April2011mamma, koselig at du følger med! Masse lykke til med prøvingen, håper du snart er tilbake her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I natt har jeg sovet hele natten! HELE! Måtte ikke opp å tisse! (Helt sprengt da jeg våknet, da, men det pleier jeg for så vidt å være.)

 

Dr Mcstuffins, har du ikke vært på kontroll ennå? Tålmodig du. :) Men har du da søkt om fødeplass selv?

 

Har ikke gjort noe jeg :sukk:. Har vel utsatt det litt vel lenge nå...men det har liksom ikke vært så mye vits. Ingen sjangs for tidlig ul her i gården...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo fortsatt god tid til OUL, men ville kanskje ikke ventet så veldig mye lenger nå. :) Vet ikke hvor i landet du holder til, men her i og rundt Oslo kan det tydeligvis ta litt tid å få svar fra fødeavd iallfall. Legen min sendte søknad til Ahus for fem uker siden, og jeg har fortsatt ikke hørt noe. Ringte dem i dag, og jeg var jo registrert, men de er trege med å sende ut brev.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei hei jenter :)

 

Hvordan er det med dere??

Her er det under en uke til OUL :) Er sååå spent!!! Gleder meg til å få en "endelig" termindato :) Blir spennende å se om det blir august eller september :) Jeg ble satt tilbake to uker på tidlig ultralyd, å havna derfor her. Men jordmor sa det var for tidlig å si om det ble den termindatoen jeg fikk på ul i uke 7. Klarer nesten ikke å vente :) :)

Jeg tror selv det blir en jente, så det blir spennende å se om jeg har rett :)

 

Her på vestlandet slipper vi heldigvis å søke fødeplass å vente i spenning på hvor vi får plass :)

 

Den aller verste kvalmen har roet seg litt, å jeg har ikke kastet opp på en stund :) men jeg er fortsatt kvalm om kvelden. Nå er jeg i uke 17 :) kanskje mer...

 

Har dere sånn svangerskapsapp?? Jeg bruker pampers sin, og så har jeg en til med sånn statistikkgreie på, der det står hvor mange prosent av svangerskapet man har lagt bak seg, og hvor mange dager det er igjen til termin :)

 

Vi skal snart se på vogn :) (bare se, ikkje kjøpe enda... )

Noen som vet hvilke merker som er lettest? Jeg skal helst ikke løfte for tungt pga ryggproblemer. Men jeg har ikke lyst på sånn "kontorstolvogn", jeg vil ha en "vanlig" med 4 hjul :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...