Gå til innhold

SEPTEMBER 2014 baby


Lulusen

Anbefalte innlegg

Godt nytt år til dere alle sammen :)

 

Jeg var nettopp en tur på do, det kom en bitteliten klump med koagulert blod. Huff...kjenner jeg er bekymret :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :) da håper jeg det går bra denne gangen! Jeg er 5+3 idag og er kvalm, ømme pupper, har kastet opp en gang (men jeg tror det er fordi jeg spiste en mandarin på tom mage, det samme skjedde sist). I tillegg har jeg har kjempekrampe i nedre mage... livmoren da regner jeg med... jeg kaldsvettet og måtte ta paracet  :cry: var grusomt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det nyttårsønsket likte jeg snøleopard! :) så mange av oss som har hatt disse magesmertene og kaldsvettingen! :/ Tok det opp hos legen, men fikk ikke svar/bekreftelse på om det var normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nytt år til dere alle sammen :)

 

Jeg var nettopp en tur på do, det kom en bitteliten klump med koagulert blod. Huff...kjenner jeg er bekymret :(

 

Huff, det hørtes skummelt ut ja! Skal krysse fingrene for at det går bra for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, har ikke fått time ennå. Jeg bor egentlig i Trondheim, men er akkurat nå i Stavanger. Må i så fall prøve å få time her da, tror ikke det blir lett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at du fikk ordnet time så raskt! Håper blødningen roer seg fort. Hold oss oppdatert på hva som skjer da, lykke til med ul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det går bra med deg Ming82! Er det i stavanger du skal på ul? I såfall hvor? Kan iallefall anbefale både sigrids ultra og kolibri på det varmeste, men sikkert bra de andre plassene også :) Krysser fingrene for at alt står bra til med spira <3

Klem til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk <3 Det er til Sigrid Ultralyd jeg skal til, hun Sigrid hadde visst fri på torsdagen, det er ei som heter Marit som skal ta imot meg. Jeg håper at alt er i orden der inne, har sluttet å blø. Har ligget i ro hele kvelden, glad jeg er hjemme hos mamma :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk <3 Det er til Sigrid Ultralyd jeg skal til, hun Sigrid hadde visst fri på torsdagen, det er ei som heter Marit som skal ta imot meg. Jeg håper at alt er i orden der inne, har sluttet å blø. Har ligget i ro hele kvelden, glad jeg er hjemme hos mamma :)

Så bra at du har sluttet å blø :)

Jeg har bare vært hos Sigrid, men hvis det er hun marit jeg har hørt om så er hun også veldig flink og grei. Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk <3 Det er til Sigrid Ultralyd jeg skal til, hun Sigrid hadde visst fri på torsdagen, det er ei som heter Marit som skal ta imot meg. Jeg håper at alt er i orden der inne, har sluttet å blø. Har ligget i ro hele kvelden, glad jeg er hjemme hos mamma :)

ånei! Er så skummelt med blødninger! Det vet jeg alt om!! Men det trenger ikke bety noe, så vi krysser fingre og alt som krysses kan for at det går bra:-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Tusen takk <3 Det er til Sigrid Ultralyd jeg skal til, hun Sigrid hadde visst fri på torsdagen, det er ei som heter Marit som skal ta imot meg. Jeg håper at alt er i orden der inne, har sluttet å blø. Har ligget i ro hele kvelden, glad jeg er hjemme hos mamma :)

ånei! Er så skummelt med blødninger! Det vet jeg alt om!! Men det trenger ikke bety noe, så vi krysser fingre og alt som krysses kan for at det går bra:-)

Takk :) Jeg ligger ennå i senga, tør ikke å stå opp :( Jeg har ikke opplevd dette før, syns virkelig det er skummelt. Så lurer jeg jo på om de klarer å se noe i det hele tatt på ul i morgen. Jeg er ikke mer enn 5+3, ifølge terminkalkulatorene da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får nok ikke se noe nankende hjerte enda, men de kan prøve å se hvor blødningen kommer fra! Bare hold deg i ro og PRØV å slappe av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Tusen takk <3 Det er til Sigrid Ultralyd jeg skal til, hun Sigrid hadde visst fri på torsdagen, det er ei som heter Marit som skal ta imot meg. Jeg håper at alt er i orden der inne, har sluttet å blø. Har ligget i ro hele kvelden, glad jeg er hjemme hos mamma :)

ånei! Er så skummelt med blødninger! Det vet jeg alt om!! Men det trenger ikke bety noe, så vi krysser fingre og alt som krysses kan for at det går bra:-)
Takk :) Jeg ligger ennå i senga, tør ikke å stå opp :( Jeg har ikke opplevd dette før, syns virkelig det er skummelt. Så lurer jeg jo på om de klarer å se noe i det hele tatt på ul i morgen. Jeg er ikke mer enn 5+3, ifølge terminkalkulatorene da.

Krysser fingrene for at alt går bra!

Lykke til på ul!!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arg, da må nok jeg bare innse at det har gått gale igjen:(

Begynte å blø i går kveld og holder på ennå. Ikke vondt sånn som sist, og mye mindre blod, men regner med at det er fordi jeg er mye tidligere nå enn sist jeg mistet, noe som vet?

Sist var det i uke 7, nå er det jo bare uke 4.

Dette er noe dritt altså, men vet jo at det kan skje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arg, da må nok jeg bare innse at det har gått gale igjen:(

Begynte å blø i går kveld og holder på ennå. Ikke vondt sånn som sist, og mye mindre blod, men regner med at det er fordi jeg er mye tidligere nå enn sist jeg mistet, noe som vet?

Sist var det i uke 7, nå er det jo bare uke 4.

Dette er noe dritt altså, men vet jo at det kan skje.

Huff, trist å høre :( Skjønner godt hvordan du har det. Jeg blør ikke lenger og har ikke vondt, men får jo nesten hjerteklapp hver gang jeg går på do.

 

Det kan fortsatt gå bra! Jeg kjenner ei som hadde mye blødning og jente hennes er snart to år. Krysser fingrene!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for trøstende ord:)

Får ta en tur til legen i morgen å se hva hun sier. Håper det ordner seg for deg, veldig godt tegn at du ikke blør lenger da :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff jenter!!! Håper virkelig at det går bra!!! Det er jo faktisk endel som blør i starten uten at det bør være noe, så krysser for at det gjelder dere:-))

 

Håper legetime og ul går bra inorgen!! Tvi tvi!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg inn her jeg og :-) Termin 10. september. Ingen symptomer bortsett fra litt "mensmurringer" og stooore pupper (ømme og store siden eggløsning, så trodde ikke jeg var gravid). PP 5, super glad for positiv test, men livredd for at det ikke skal gå bra... Klarer ikke glede meg enda merker jeg. Blir veldig spennende ukene fremover :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...