Gå til innhold

SEPTEMBER 2014 baby


Lulusen

Anbefalte innlegg

Hei jenter :-)

Jeg er så ekstremt trøtt om dagen!!! Bare ligger på sofaen og det kjennest ut som jeg er fyllesyk eller noe... Jenta vår løper rundt og leker og vil ha meg med men jeg klarer det ikke... Flere som er sånn?? Er jo bare i uke 5 nå....

Magen eser ekstremt mye ut etter 14 på dagen... Og jeg er vanligvis flat så nå sliter jeg med å skjule magen på ettermiddagene... Hmm.... Det gjør meg jo ingenting men vil helst ikke fortelle folk det enda.... Flere som også eser til det dobbelte på ettermiddagen? :-)))

 

Stor klem :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slitsomt å være så trøtt, spesielt når en har andre unger som også krever sitt. Men jeg skulle nesten ønske jeg var trøtt slik at jeg hadde et symptom! Hadde skikkelige mensmurringer og stikninger i brystet torsdag til søndag, veldig fysen på godsaker noen dager, men nå er alle symptomer helt borte! Har ikke hatt blødninger eller noe, men er redd dette ikke går veien siden jeg ikke føler meg gravid overhodet... Andre uten symptomer..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hvadu mener... Men i forrige svangerskap hadde jeg ingen symptomer:-)) slet med kynnere men ikke før senere i svangerskapet...

 

Så lenge du ikke blør tror jeg ikke du har noe å frykte altså:-) nen man er jo på evig jakt etter symptomer frem til magen vokser for fullt etc... :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg hører hjemme her :) Ifh til sist mens har jeg termin 30.august, men var 14 dager over IKM før jeg fikk positiv test, og ukesindikatoren viste 1-2 uker.. Så bare en ultralyd som veit :) Hadde en MA i september, så jeg er veldig glad for å være tilbake og håper spiren klorer seg fast denne gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er jeg litt mer trøtt enn vanlig, da er det deilig å sove 1-2 timer med sønnen min på halvannet år midt på dagen :) men imorgen begynner hverdagen igjen, og gruer meg til jobb og stress når jeg er gravid!

 

Ellers føler jeg at det er veldig lite symptomer her og, og da blir man nesten litt bekymra for om alt er bra! Men ingen blødning, så må bare satse på at alt er bra! Men veldig annerledes fra forrige svangerskap hvor jeg hang over doskåla på denne tiden.

 

Fått time hos legen i uke 8 for første svangerskapskontroll :) Så tenker jeg på å bestille time på majorstuaklinikken for ul i uke 12! Noen som har vært der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner hvadu mener... Men i forrige svangerskap hadde jeg ingen symptomer:-)) slet med kynnere men ikke før senere i svangerskapet...

 

Så lenge du ikke blør tror jeg ikke du har noe å frykte altså:-) nen man er jo på evig jakt etter symptomer frem til magen vokser for fullt etc... :-))

Greit å høre at det har vært noen andre uten symptomer også :) Jeg er nok litt ekstra på vakt siden jeg hadde en bo første gang jeg var gravid, og når jeg sammenligner det "svangerskapet" med det neste så forstod jeg liksom var som var galt første gang, symptomene var jo helt forskjellige... Hadde vel kanskje ikke symptomer så tidlig sist gang heller, så får bare håpe de snart kommer! Er jo utrolig plagsomt å være trøtt, kvalmen osv, men er allikevel veldig beroligende, ergo nesten god følelse :) Så her sitter jeg og håper på at jeg snart blir dårlig, eller iallefall småuggen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er flere av oss som ikke har noen særlige symptomer, ja :) Jeg var helt ekstremt trøtt 6-12dpo, men nå er det litt bedre. Kjenner at jeg har hatt noen få episoder hvor jeg har kjent meg litt kvalm, men det er kjapt over. Ellers merker jeg i grunn ikke mye. Er 4+1 bare, så regner med mer om en uke eller to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også bare 4+3 eller der omkring, så mulig jeg ikke skal forvente de store symptomene heller! He he... Vi får smøre oss med tålmodighet ;) Så sitter vi vel her og klager om 3 uker :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei jenter;) sååå mange september barn;) morro;) jeg er 5+2 veldig nervøs ettet noen saer men håper spiren sitter sol et skudd;)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har litt vonde pupper og mensmurringer hele tiden.. Men også vondt/ubehag i høyre lysk? Noen som har opplevd det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I noen tilfeller trenger de litt lengre tid til å vende seg til tanken :-)

Problemet mitt er at han absolutt ikke vil ha noen flere. Han vil jeg skal ta abort. Vi har ei fra før av på snart 5 år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da stiller det seg kanskje litt anderledes. Min har ikke hatt lyst på fler han heller. Nå har jeg "mast" en god del. Så hadde jeg egentlig slutta å håpe. Men nå i desember har det skjedd noe med han. Vansklig. Så han vil kun ha et barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forstår veldig godt at man blir engstelig etter sa... Men håper dere får symptomer straks sånn at dere kan puste litt ut :-) er jo ikke hyggelig å gå å engstelig seg:-(

 

Jammen er vi en stor gjeng i september ja... Morsomt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for trøstende ord:)

Får ta en tur til legen i morgen å se hva hun sier. Håper det ordner seg for deg, veldig godt tegn at du ikke blør lenger da :rolleyes:

Krysser fingrene for at det går bra. Ikke noe mer blod i dag heldigvis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for at det går bra! :-) jeg for min del har nesten ikke såvet i natt! I går kveld når jeg skulle ta lutinussen, trykte jeg den litt sjeft inn, og kjente at jeg skrapte meg! Kom litt friskt blod på staven, noe jeg sjønte med en gang at var pga at jeg skrapte meg! Tørka meg før jeg tok den og da var det ingen antydning til blod, så var ganske sikker på at det var jeg selv som forårsaket blødningen! Men du vet...! Den sykelige reddselen for og miste igjen kom såklart fort! Tenk om det ikke var pga lutinussen....! Har ikke kåmmet noe etter det, men blod er for min del et negativt tegn, så blir jo livredd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, alt vi bekymrer oss for :( Jeg skjønner deg godt! Jeg gruer meg jo hver eneste gang jeg går på do :( Det er litt lyse rosa utflod her ennå, liker det absolutt ikke :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt grusomt! Jeg er helt sikker på at jeg bare kuttet meg litt, for finnes ikke antydning til blod nå! Men blir jo hysterisk! Uansett o det er vanlig eller ikke! Blir spennende og høre hvordan det går med deg i morgen! Tror det går bra jeg!!;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg synes det er litt beroligende å lese at det er flere som ikke har særlig til symptomer :P Her kan jeg, hvis jeg bruker fantasien, kjenne at puppene er litt ømme. Ellers ingenting. Dårlig matlyst og dårlig søvn som i uke 3 er forduftet. 4+5 i dag og prøver å stole på at jeg så langt bare er heldig. Så får vi se om et par uker :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ming82, har tenkt sånn på deg! Var det ikke idag du skulle på ul...?

Så snill du er :) Jepp, jeg skal på ultralyd i dag, har time 19:30. Er så nervøs!! Jeg er bare 5+2 i dag ifølge terminkalkulator her. Jeg tok CB med ukeindikator på søndag, den viste 3+. Hm....syns ikke det stemmer helt, også testet jeg positiv allerede med ettermiddagsurin på 9 dpo. Jeg er ikke sikker hvor langt jeg er på vei altså!

 

Snøleopard, lite symptomer her også. Kun ømme pupper og oftere sulten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til på UL etterpå, Ming82. Krysser fingrene for deg!

 

Jeg er selv uke 4+4, men jeg har bare litt ømme pupper. Mensmurringer er borte nå, ikke trøtt eller kvalm, men har ikke helt matlyst. Forresten er jeg ganske frossen om dagen. Er veldig redd for at det ikke skal gå bra, kjenner etter smerter og tenker på det HELE tiden! Føler meg heller ikke gravid i det hele tatt... Jeg vet jeg må prøve å slappe av, men er så vanskelig når man er oppspilt/glad/ spent/ bekymret.

 

Jeg tar Mega B-stress kapsler hver dag. Vet noen av dere om dette er ok mengde folat jeg får i meg fra disse: 800 mcg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til! Krysser alt jeg har for deg Ming82!

 

jeg har endel stikkninger i "eggstokkene" men det kan bare vere lutinussen! Er sulten hele tia, litt småuggen til tider og ganske så hormonell...! Er 5+6 i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg nesten litt rar i forhold til alle dere som er så bekymret. Jeg klarer liksom ikke orker å bekymre meg, på en måte. Er ganske laid back og tenker ikke så mye på det. Jeg er jo innenforstått med at ting man gå galt, men jeg går ikke rundt og kjenner på det.

 

Er dette normalt for en som aldri har vært gravid (og dermed aldri mistet) før?

 

Ikke misforstå meg, jeg prøver ikke å bagatellisere bekymringer hos dere andre, så håper ikke jeg fremstår som helt fjern nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg nesten litt rar i forhold til alle dere som er så bekymret. Jeg klarer liksom ikke orker å bekymre meg, på en måte. Er ganske laid back og tenker ikke så mye på det. Jeg er jo innenforstått med at ting man gå galt, men jeg går ikke rundt og kjenner på det.

Er dette normalt for en som aldri har vært gravid (og dermed aldri mistet) før?

Ikke misforstå meg, jeg prøver ikke å bagatellisere bekymringer hos dere andre, så håper ikke jeg fremstår som helt fjern nå.

Begge deler er vel normalt? Man er jo forskjellige, og jeg vet jeg generelt bekymrer meg for lett også over andre ting i hverdagen. Jeg er 36 år, har ingen barn fra før og føler at den berømte biologiske klokken tikker, kanskje derfor jeg er litt ekstra bekymret? Syns uansett det hører deilig ut å ha en litt mer laid back følelse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...