Gå til innhold

JULI 2014 babyer


kjerringa-mot-straumen

Anbefalte innlegg

 

men så klart, hvis man brått kjenner noen, så skjønner vi jo alle at vi ikke skal løpe rundt og fortelle andre at den personen er gravid... er vel bare å hoppe i det, hvis det er stemning?? Jeg er up for it :) men som sagt, så om noen vet hvem noen er så blir det i gruppen.

 

kan godt starte en hemmelig-gruppe jeg, da må dere sende meg en pm med fullt navn og kanskje en beskrivelse av pofilbildet deres på face...

jeg er up for it. Men som sagt om noen kjenner noen så blir det i gruppen. Er 9+3 og syntes det er litt skummelt, men men vi er jo alle igjennom det samme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt enig i en hemmelig gruppe! Ingen av mine venner trenger å vite at jeg er med i en juli-gruppe liksom ;) sender deg en pm jeg, tante esel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nå er vi hele 6 medlemmer på face :P vær velkommen dere andre også :D

Noen som har testet at gruppen ikke synes for noen? Blir i så fall gjerne med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det noen av dere som er lagt til i gruppa som kan ta imot pm med navn for å legge til i fb gruppa? jeg orker ikke så mye pc av gangen... sliter med migrenehodepine i dag :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jeg så lei kvalmen at jeg er på gråten:( er ikke så dårlig at jeg kaster opp, men har ikke fått et minutt fri de siste ukene:( jeg har postafen(?) liggende, men har lest at de kan være skadelig fir fosteret:( jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan godt ta postafen. Man skal ikke ta det mye, men en tablett i ny og ne skader ikke. Selv har jeg brukt Afipran en 4-5 ganger, synes det hjelper en hel del :) så fælt å være så syk - selv om man er i lykkelige omstendigheter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med dere som er kvalme..har virkelig fått kjenne på den jeg også den siste uka :( Man får jo ikke i seg mat nesten, og blir jo enda kvalmere og slappere av det :( Håper den gir seg snart!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjertesmil:uff sienna :( sånn har jeg opplevd før og... hadde ikke fortalt noen om at vi hadde ivf forsøk. så ble jeg gravid, og skulle være 12 uker på julaften, men mista :( det ble en trist jul for meg.....

 

men godt å høøre at du blir raskt gravid :) da kommer du jo fort etter :D Det beste er jo at kroppen odrner opp selv ... håper du får en fin jul alikevel :hjertesmil:

 

Ja, har heldigvis blitt gravid i det hele tatt med nåværende kjæreste. Med min eks samboer prøvde vi i 1 år, før jeg hadde forsøk på lap, hvor jeg fikk beskjed om at jeg nok aldri ville bli gravid naturlig pga enorme sammenvoksninger i buken. Kirurgen var sjokkert over hvor gale det så ut, og sa at egglederne med 99,9% sikkerhet mest sannsynlig hadde klappet sammen pga sammenvoksningene. Han fikk ikke flyttet på noe som helst, heller ikke sett egglederne. Så henvisning til IVF ble sendt. Så falt jeg hardt for en annen en, min eks og jeg gikk fra hverandre, og så ble jeg gravid på første eggløsning med han nye....

Lite sjokkskadet jeg var da jeg så den positive testen...Hadde aldri tenkt på at jeg skulle bli gravid på naturlig måte.

 

Så, han klarer det nok igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi Sienna :) alle gode ting er tre :) er min tredje spire på kort tid dette også... Heldigvis mistet vi tidlig og uproblematisk begge gangene, så vi fikk prøvd fort igjen! Dere er vel drømme match dere høres det ut som :) min mann har også smelt meg på tjukka hver første eller andre anledning. Likevel tok det 7 pp før det ser ut til å gå bra... Tidlig ul 10.30 - gleder meg og gruer meg. Tenk om noe er galt? Alt er jo sikkert fint, særlig så kvalm og dårlig som jeg er, men tenk om... Rart med det - føler meg nesten mer engstelig nå enn første gang - tror det er fordi jeg nå VET hvor ufattelig glad man blir i disse barna. Før jeg ble mor selv forstod jeg ikke heeeelt ;) flere som har det sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi Sienna :) alle gode ting er tre :) er min tredje spire på kort tid dette også... Heldigvis mistet vi tidlig og uproblematisk begge gangene, så vi fikk prøvd fort igjen! Dere er vel drømme match dere høres det ut som :) min mann har også smelt meg på tjukka hver første eller andre anledning. Likevel tok det 7 pp før det ser ut til å gå bra... Tidlig ul 10.30 - gleder meg og gruer meg. Tenk om noe er galt? Alt er jo sikkert fint, særlig så kvalm og dårlig som jeg er, men tenk om... Rart med det - føler meg nesten mer engstelig nå enn første gang - tror det er fordi jeg nå VET hvor ufattelig glad man blir i disse barna. Før jeg ble mor selv forstod jeg ikke heeeelt ;) flere som har det sånn?

lykke til! :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi Sienna :) alle gode ting er tre :) er min tredje spire på kort tid dette også... Heldigvis mistet vi tidlig og uproblematisk begge gangene, så vi fikk prøvd fort igjen! Dere er vel drømme match dere høres det ut som :) min mann har også smelt meg på tjukka hver første eller andre anledning. Likevel tok det 7 pp før det ser ut til å gå bra... Tidlig ul 10.30 - gleder meg og gruer meg. Tenk om noe er galt? Alt er jo sikkert fint, særlig så kvalm og dårlig som jeg er, men tenk om... Rart med det - føler meg nesten mer engstelig nå enn første gang - tror det er fordi jeg nå VET hvor ufattelig glad man blir i disse barna. Før jeg ble mor selv forstod jeg ikke heeeelt ;) flere som har det sånn?

Ja jeg vet hva du mener, man kjenner den uendelige kjærligheten for det barnet som er der allerede, og vet hvor stort det er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt stod veldig bra til i magen :) og det bor bare en inni der :) litt skuff å ikke være lengere på vei når ul gjøres, det er jo litt kjedelig med en sånn stor bønne med hode og blinkende hjerte i forhold til om et par uker hvor alt er ferdig... Ble satt fire dager tilbake, så i dag er det 9+2...

 

Er kvalm og elendig etter turen ut, så skal det slippes av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel da melder jeg meg inn her. Hadde egentlig ikke tenkt å Være med på 1 trimester forum, men er inne å tyvkikker allikevel. Er 6+6 i dag. Har tidligere mistet to ganger på bare noen få måneder, så nervene er i høyspenn. Akkurat som noen andre her blir jeg superfort gravid. 3/3 på første forsøk. He he. Noe flaks er det da oppi all ulykka:p har generelt lite symptomer. Litt ømme bryst og litt mensmurringer er stort sett alt. Har hatt en eneste kvalmetur i går hvor det var like før jeg måtte løpe ut på badet:p babyen er veldig høyt ønsket så jeg krysser alt jeg har!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...