Gå til innhold

JULI 2014 babyer


kjerringa-mot-straumen

Anbefalte innlegg

Jeg er veldig veldig spent på hva jeg får se. Har vel gått i 2 uker nå uten noen symptomer i det hele tatt. Har ikke vært kvalm 1 gang i løpet av denne perioden heller. Synes det er fryktelig merkelig. Har ikke engang lagt på meg noe. Så jeg er veldig forbredt på at dette ikke går min vei denne gang. Det er såvidt jeg tørs å tenke at jeg er gravid. Det er jo ingen som er helt symptomfri når man er gravid ? Har vært så nervøs lenge nå, men nå har jeg slått meg litt til ro med tanken på at det ikke gikk min vei denne gang. Jeg tenker jeg heller får bli positivt overrasket dersom der er liv i den lille fortsatt. Ingenting hadde gjort meg lykkeligere <3 men jeg kan ikke gjøre noe annet enn å vente. 2 dager igjen nå, håper dette går fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har vært på ul i dag :) En herlig liten krabat som turnet rundt. Jeg er blitt satt frem er ikke 12+0, men 12+3 så da er termindato plutselig 27 juni, så da er jeg vel i feil klubb plutselig :P Fikk også vite med 90% sikkerhet at det var en gutt og at alt ser bra ut ifra prøver :) En herlig dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da melder jeg meg ut:( Var på ultralyd i dag og han sa at jeg hadde hatt en MA. Livmor var utvidet, men det var ikke noe der, så jeg vet ikke hva jeg skal tro. Har vært kvalm helt til forrige uke, og har fortsatt ømme pupper, og legen sa ikke noe som kunne gjøre meg noe klokere. Skal på Ullevål på onsdag og se om de har noe smartere å si. 

 

Håper jeg ikke skremmer noen, er bare så utrolig skuffa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da melder jeg meg ut:( Var på ultralyd i dag og han sa at jeg hadde hatt en MA. Livmor var utvidet, men det var ikke noe der, så jeg vet ikke hva jeg skal tro. Har vært kvalm helt til forrige uke, og har fortsatt ømme pupper, og legen sa ikke noe som kunne gjøre meg noe klokere. Skal på Ullevål på onsdag og se om de har noe smartere å si.

 

Håper jeg ikke skremmer noen, er bare så utrolig skuffa!

Ånei, ween :( så utrolig trist og vondt :( mange klemmer sendes til deg <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan jeg melde meg inn her :) Har vært på ul forrige uke, og er 9+2. Fikk høre hjertet og alt ser bra ut <3 Da kan man slappe av og glede seg over tiden framover.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da melder jeg meg ut:( Var på ultralyd i dag og han sa at jeg hadde hatt en MA. Livmor var utvidet, men det var ikke noe der, så jeg vet ikke hva jeg skal tro. Har vært kvalm helt til forrige uke, og har fortsatt ømme pupper, og legen sa ikke noe som kunne gjøre meg noe klokere. Skal på Ullevål på onsdag og se om de har noe smartere å si. 

 

Håper jeg ikke skremmer noen, er bare så utrolig skuffa!

 :( Liker ikke...., :'(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da melder jeg meg ut:( Var på ultralyd i dag og han sa at jeg hadde hatt en MA. Livmor var utvidet, men det var ikke noe der, så jeg vet ikke hva jeg skal tro. Har vært kvalm helt til forrige uke, og har fortsatt ømme pupper, og legen sa ikke noe som kunne gjøre meg noe klokere. Skal på Ullevål på onsdag og se om de har noe smartere å si. 

 

Håper jeg ikke skremmer noen, er bare så utrolig skuffa!

Så trist :( Liker ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig veldig spent på hva jeg får se. Har vel gått i 2 uker nå uten noen symptomer i det hele tatt. Har ikke vært kvalm 1 gang i løpet av denne perioden heller. Synes det er fryktelig merkelig. Har ikke engang lagt på meg noe. Så jeg er veldig forbredt på at dette ikke går min vei denne gang. Det er såvidt jeg tørs å tenke at jeg er gravid. Det er jo ingen som er helt symptomfri når man er gravid ? Har vært så nervøs lenge nå, men nå har jeg slått meg litt til ro med tanken på at det ikke gikk min vei denne gang. Jeg tenker jeg heller får bli positivt overrasket dersom der er liv i den lille fortsatt. Ingenting hadde gjort meg lykkeligere <3 men jeg kan ikke gjøre noe annet enn å vente. 2 dager igjen nå, håper dette går fort!

 

Lykke til! Det går helt fint an å være gravid og symptomfri. Søstern min merket så og si ingenting før uke 13-14, og hun er høygravid og flott med en liten frøken nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin ca 20.juli. Har nå hatt noen tøffe uker med både kvalme, trøtthet og generelt sliten, Helgene går med i horisontalen for å komme seg gjennom resten av uka. Har planer om å fortelle nyheten på julaften, men er litt usikker. En venninne mistet for et par uker siden, og hun hadde termin ca. en måned før meg. Tenker også det blir vanskelig å forklare ei på 5år at hun blir ikke storesøster som planlagt.....

Noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist ween! :( var dette din første ul i dette svangerskapet? Lykke til!

Takk for sympatien, alle sammen.

 

Ja, var første UL. Tror nok jeg tar en tidligere neste gang, kjenner at det er lenge å gå og vente for finne ut at det ikke gikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på ul i dag :) En herlig liten krabat som turnet rundt. Jeg er blitt satt frem er ikke 12+0, men 12+3 så da er termindato plutselig 27 juni, så da er jeg vel i feil klubb plutselig :P Fikk også vite med 90% sikkerhet at det var en gutt og at alt ser bra ut ifra prøver :) En herlig dag!

klarer de å se kjønn så tidlig altså?:P gratulerer da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da melder jeg meg ut:( Var på ultralyd i dag og han sa at jeg hadde hatt en MA. Livmor var utvidet, men det var ikke noe der, så jeg vet ikke hva jeg skal tro. Har vært kvalm helt til forrige uke, og har fortsatt ømme pupper, og legen sa ikke noe som kunne gjøre meg noe klokere. Skal på Ullevål på onsdag og se om de har noe smartere å si.

 

Håper jeg ikke skremmer noen, er bare så utrolig skuffa!

nei så trist :( sender over en god klem!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var hos jordmor idag vi :) Koselig :) Masse spørsmål som skulle besvares,fikk helsekort,veiing,levere urinprøve og maaaaaasse blodprøver :) Hadde og en god samtale,og gikk ut igjen med en haug info og papirer :) Skal tilbake når vi er 12+2 også :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på ultralyd i går, og  der så vi en liten baby som hoppa rundt og vinka til oss :) så stas :) jeg ble også satt to dager fram, så i dag er jeg 11+6. Fikk beskjed av jordmor om at nå er det mindre enn 2% sjanse for at noe går galt, så nå skal jeg bare glede meg og dele nyheten med hele familien på julaften :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle julidamer! :)

 

Hvordan går det med dere? Dere som har vært på ul denne uka, gikk det bra? Jeg var også på ul for noen dager siden, og fikk da se en liten baby som kasta seg rundt og vinka. Full action var det inni magen <3 jeg ble helt overveldet, og det var kjærlighet ved første blikk ;) hihi! nå skal jeg også bare glede meg,og begynne å nyte graviditeten. Ble satt frem noen dager og er 12+5 idag. Deilig å være i 2.trim! Nå venter jeg bare på at kvalmen skal slippe taket :) hvordan er formen deres??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra ul'en gikk bra bambi! :D

Jeg var på ul på onsdag, alt var helt topp :) ble satt frem et par dager jeg også, men følger gamle tellinga allikevel og er da 12+1 :) hurra for 2.tri!

 

Formen er helt super, merker ikke noe til at jeg er gravid. Det eneste jeg merker er en skikkelig kul på magen om morgenen, kjenner livmora opp til navelen! Gleder meg til å få enda mer magen:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :) Jeg er ny på dette forumet, og er 12+1. Jeg har termin 7 juli, og gleder meg veldig! Jeg er 22 år (1991), jobber som sykepleier, er samboer/forlovet.

Syntes det er utrolig hyggelig med slike forumer, både for å dele gleder, sorger, støtte og informasjon! Det er noe med det å være i "samme båt" :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere nye: denne tråden her ble litt kjedelig etter at vi opprettet en hemmeleig julitermin gruppe på face... så hvis dere vil joine der, så send meg en pm med navnet og en beskrivelse av profilbildet på face, så må dere godta venneforespørselen min før jeg kan legge dere til... er myye mer aktivitet på face, enn her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på ultralyd på fredag og der sprella det en liten en som bare det! Var så fin og jeg har aldri vært så stolt :) Er 12+1 idag, men utifra målingene på ul var jeg både 2 dager lengre frem og 5 dager lengre frem, men går for menstermin foreløpig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh så heldige dere er jenter. Nyt julen masse! Evig misunnelig på dere som skal overrekke nyheten på julaften. Det var jo også min plan. Håper jeg snart får se en liten mini baby inni meg også:) god jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh så heldige dere er jenter. Nyt julen masse! Evig misunnelig på dere som skal overrekke nyheten på julaften. Det var jo også min plan. Håper jeg snart får se en liten mini baby inni meg også:) god jul!

Hvordan går det med deg? Krysser fingrene for at det klaffer fort for deg igjen :) god jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh så heldige dere er jenter. Nyt julen masse! Evig misunnelig på dere som skal overrekke nyheten på julaften. Det var jo også min plan. Håper jeg snart får se en liten mini baby inni meg også :) god jul!

åå kjære sienna! det blir din tur igjen og, og jeg skjønner godt at denne julen blir litt trist for deg...håper en liten spire banker hos deg snart! prøv å nyte julen og julefreden litt alikevel :tree:

 

stooor klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...