Gå til innhold

JULI 2014 babyer


kjerringa-mot-straumen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer til dere som nylig har vært på UL :) Deilig følelse!! :)

 

Her går alt bra håper jeg :) De to siste ukene har formen min vært så bra,at jeg blir rent overrasket. Ønsker jo å være dårlig,da det for meg,er en bekreftelse på at alt er bra!! :)

Igår og idag har formen snudd litt da! Uggen og svimmel igår,og idag føler jeg at blodsukkeret er lavt!! Ellers er alt det vanlige som ømme pupper om kvelden,oppblåst,hard i magen og sulten hele tiden her!! :P

Gleder meg til neste jordmortime!! :)

og i romjulen skal jeg hente angelsounden min <3 Da er jeg 10+6 så håper å høre noe <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titter innom her. Har vel termin 31 juli. 9+2. Lite symptomer egentlig. Prøvde så lenge at jeg neste ikke kan tro jeg ser gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikveld har magen vært helt sprengt innvendig,og jeg føler virkelig at den jobber. Kjennes ut som det strekkes skikkelig inni der,både i lovmorområdet og på sidene av navlen. Ikke vondt,men litt ubehagelig. Akkurat som at det skjer mye der nå! Kjenner man,på NOEN måte,at livmora kommer opp fra skambenet?? Uansett,skikkelig sprengt idag. Ser ut som magen er mer oppblåst,enn noen gang!! Tjohooo hehe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10+4 :P kjenner ingen arbeid i magen i det hele tatt. hadde mye mensmurringer i starten og kjente at livmoren arbeidet men nå kjenner jegi ngenting annet enn noen strekk i lysken i ny og ned. Føler meg ikke gravid i det hele tatt. Så det er veldig skummelt. har kjøpt angelsounds men finner ikke hjerterytmen så det hjelper ikke akkurat på saken:p Var på ultralyd 7+5 og da sto alt bra til men mye kan jo ha skjedd siden da. kaster opp sånn tre ganger hver dag og er veldig slapp og kvalm så trøster meg med det:p håper bare at jeg kjenner det skjer noe i livmoren snart sånn som i starten. Er det nummer en eller to/tre med deg da bare meg123? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki :) Vi ligger likt vi da :)

 

Det jeg føler nå,er helt annet enn det jeg følte i begynnelsen.

 

Hehe,du har de symptomene jeg vil ha du,og så føler du deg ikke gravid?? :) Jeg har ingen vondter,annet enn denne strekkingen nå da,eller har jeg bare oppblåsthet,ømme pupper om kvelden,eter aaalt og heeele tiden pluss tisser ofte! :)

Så joda,vi er gravide!! ;)

 

Vi var på UL 8+2 og jeg har bestilt angelsound nå,for syns det er lenge å vente til uke 19 hvor ordinær UL skal finne sted for oss :)

 

Men du vet det kan være altfor tidlig å høre noe,eller??? Ikke alle som hører noe før etter uke 12. Men skjønner frustrasjonen,men ikke uroe deg for mye,for det uroer babyen. Da er det bedre å ta en UL til :)

 

Nr.1 her,etter fem års assistert befruktnings historikk... Der da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe nei er ikke det rart?:P sikkert fordi vi har fortalt det til så mange så da er jeg ekstra redd for at det ikke skal være noe der inne. Skal på ultralyd neste onsdag så det blir utrolig spennende :)

Joda vet det kan være for tidlig og forberedte meg på at det var godt mulig å ikke finne hjerterytmen. Men likevel ble jeg veeeeldig skuffet da jeg ikke fant den :P

 

Det blir nr 1 her også :) Spennende! Håper alt går etter planen for oss alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,men den tanken har slått meg og...særlig etter første jordmortimen...at nå har vi involvert så mange,og tenk om det ikke er noe der!!! :-S

 

Oj,ja det blir spennende! :)

 

Vi skal til jordmor igjen,neste torsdag :) Gleder meg. Håper hun vil lytte etter hjerteslag :) Ikke for det...er søren ikke gitt at hun heller,finner den...men DA blir jeg engstelig!! :(

 

Har du blitt gravid på "gamle måten"?

Ja er veldig spennende å være førstegangs :) Har hatt lyst til å shoppe liiiiitt klær i jula,men klart å styre meg hehe :D Får kaste meg over januarsalget istedet ;)

 

Du da,har du tittet litt?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns egentlig det er rart at jeg ikke finner hjertelyden fordi jeg går gjennom hver minste del av heeeeele magen :P mitt eget hjerte hører jeg klart og tydelig. rumling i magen også.

 

Ja ble gravid på gamle måten :) Sluttet på p pillen i juni og begynte prøvingen i slutten av august. Kom vel frem til at vi brukte tre prøverunder :) Det var absolutt lenge nok å vente, kan ikke se for meg hvor lenge det må være å prøve i fem år. Bra det klaffet til slutt :) Har ikke kjøpt noenting ennå fordi det har ikke gått opp for meg at jeg skal ha barn. Helt merkelig :P Kanskje det gjør det etter ul neste uke :) Da tror jeg at det må kjøpes inn litt nøytrale babyklær:) Er jo så mye fiiint i butikkene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nei... 5år er alt for lenge, men heldigvis startet vi prøvingen da jeg var 25, så er "bare" 30 nå :) Noen fordeler med å ønske seg barn tidlig er det :)

 

et tips for å finne hjertelyden: Ha full blære, og let nesten oppå skambeinet :) eller press doppleren nedi der :P tror du kan lete sånn ca midt på, siden livmora ikke er så veldig stor enda :)

 

har ikke kjøpt noe enda jeg heller... vet ikke når jeg skal begynne å tørre... hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner det,men er ikke sikkert noe er galt for det. Vent noen dager,før du prøver igjen du :)

Eller så bare venter du til ulen,så slipper du bli så redd. Ikke noen god følelse det.

 

Oj,tre pp ja. :) Hehe,ja man blir fort utålmodig ;) Heldig dere da :) Fint at dere fikk det til såpass fort. For er rene torturen og gå for lenge!!

Ja,fem år tok det,og det føltes leeengeee! Man får mange turer i kjelleren da :-/ Men for all del,ser ut som det går bra nå,så da er det verdt det! :) <3

 

Har ikke handlet enda vi heller,annet enn noe utstyr,på salg da,men det gjorde vi for et par år siden... :) Har tittet og plukket ut noen nøytrale babyklær vi skal kjøpe,men ikke helt enda. Vente liiiitt til :)

 

Gleeed deg til ulen! Da får du jo se mer enn det vi fikk,men den følelsen...deilig! :)

 

Håper du har hatt en fin kveld. Er sliten jeg nå,etter en flott kveld,så nå skal jeg legge meg :)

 

Har gått i trang kjole idag,og vist frem magen min. Er suuuperstolt av den!!! :) Og svigermor stryker på den,og spør åssen det går <3 Koselig :)

 

Godt nytt år :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei... 5år er alt for lenge, men heldigvis startet vi prøvingen da jeg var 25, så er "bare" 30 nå :) Noen fordeler med å ønske seg barn tidlig er det :)

 

et tips for å finne hjertelyden: Ha full blære, og let nesten oppå skambeinet :) eller press doppleren nedi der :P tror du kan lete sånn ca midt på, siden livmora ikke er så veldig stor enda :)

 

har ikke kjøpt noe enda jeg heller... vet ikke når jeg skal begynne å tørre... hehe..

Har fulgt alle tips jeg har kommet over på nettet men ingen lykke likevel :P Så nå skal jeg legge den vekk en uke og prøve igjen :) Anbefaler å vente til minst uke 14, er det som står på pakken :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner det,men er ikke sikkert noe er galt for det. Vent noen dager,før du prøver igjen du :)

Eller så bare venter du til ulen,så slipper du bli så redd. Ikke noen god følelse det.

Oj,tre pp ja. :) Hehe,ja man blir fort utålmodig ;) Heldig dere da :) Fint at dere fikk det til såpass fort. For er rene torturen og gå for lenge!!

Ja,fem år tok det,og det føltes leeengeee! Man får mange turer i kjelleren da :-/ Men for all del,ser ut som det går bra nå,så da er det verdt det! :) <3

Har ikke handlet enda vi heller,annet enn noe utstyr,på salg da,men det gjorde vi for et par år siden... :) Har tittet og plukket ut noen nøytrale babyklær vi skal kjøpe,men ikke helt enda. Vente liiiitt til :)

Gleeed deg til ulen! Da får du jo se mer enn det vi fikk,men den følelsen...deilig! :)

Håper du har hatt en fin kveld. Er sliten jeg nå,etter en flott kveld,så nå skal jeg legge meg :)

Har gått i trang kjole idag,og vist frem magen min. Er suuuperstolt av den!!! :) Og svigermor stryker på den,og spør åssen det går <3 Koselig :)

Godt nytt år :) :)

Ja skal ikke stresse :) når jeg våkner i morgen tidlig er det kun sju dager til ultralyd, det går fort :)

Ja kan se for meg mange nedturer når man må prøve så lenge :/ Må være helt forferdelig. spesielt hvis venniner og familier blir gravide, den ene etter den andre.. Bra det klaffet til slutt :)

 

Var på ul selv i uke 8 og det var helt fantastisk. Blir sikkert mer fantastisk denne gangen. Gleder meg sånn!!:)

 

Aha så kjekt da :) Jeg har ganske oppblåst mage på kvelden men på morningen krymper den veldig igjen. merkelig det der. Har drukket alkoholfri øl i kveld og kost meg til tross for en alkohofri nyttårsaften. Nå skal jeg ogdå legge meg.

Godt nyttår :D Vi har et supert år i vente :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det går fort :) Og med dine symptomer,så går det nok bra skal du se ;) Vi får gjøre noe for å få tida til å fly,for da går det fortere til din UL og min jordmortime hehe :D

 

Uffja,er helt jævlig,om jeg kan si det!! Og de forhåpningene man får hver runde man har blitt inseminert,eller fått satt inn egg. Og så kommer DE nedturene når den jævla tanta dukker opp!!! :( Man går i kjelleren hver gang,og det blir liksom en tøff turn hver gang,for man må jo komme seg opp igjen! :) Litt av en karusell. :-/ Meen endelig klaffet det!! <3 <3 <3

 

Åja,du var på UL da du og ja :) :) Da vil du se forskjell nå ;) Hvor i landet hører du til?

 

Ja det har vi,og jeg gleder meg :) :) :) Hadde vært moro å fulgt hverandre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det kan jeg tenke meg altså!! Jeg hadde en liten blødning på torsdag så fikk komme på ultralyd på fredag. Ble veldig redd og fryktet det verste. Men der lå lille å sprellet <3 hadde vokst kjempemasse siden sist og lå å turna med sine små bein og armer. Var kjempeartig å se <3 gyn. sa at nakkefolden så fin ut også. Så det var gode nyheter <3 Nå kan jeg også slappe av selv om jeg ikke har hørt hjertet med angelsound. På onsdag skal vi på privat ultralyd (uke 12) så da har jeg bestemt meg for å filme. Forsvinner jo helt i en boble når vi ser den lille på ul og glemmer det nesten etterpå :P Så da kan jeg spille filmen om og om igjen :)) Gleder meg!!

 

Bor i møre og romsdal :) du da? Så spennende at vi bare er en dag fra hverandre! vi må følge hverandre :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud,så skremmende!! :( Men takk og pris at det ikke var noe galt!!

Hva kom blødningene av da? Uff,man blir jo så redd!

 

Koselig å få se lille da <3 Hihi.

Ja nå kan du slappe av,og nyyyte!!

 

Filme ja,det var lurt! :) Ah,da kan du titte på filmen og se skjønnheten akkurat når du ønsker <3

 

Hønefoss her :)

 

Ja vi må følge hverandre. Koselig det,og ha noen man følger,og kan dele erfaringene underveis med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nå snart 14 uker på vei og har de to siste dagene opplevd en slags brennende smerte øverst i magen når jeg ligger, til tider skikkelig vondt.

Andre som har opplevd lignende??!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har opplevd det når jeg er sliten og har fykt mye rundt i huset...

Går over når jeg slapper av noen dager, så jeg regner med mitt kommer av stress...

Er forresten 12 + 0 uker idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud,så skremmende!! :( Men takk og pris at det ikke var noe galt!!

Hva kom blødningene av da? Uff,man blir jo så redd!

Koselig å få se lille da <3 Hihi.

Ja nå kan du slappe av,og nyyyte!!

Filme ja,det var lurt! :) Ah,da kan du titte på filmen og se skjønnheten akkurat når du ønsker <3

Hønefoss her :)

Ja vi må følge hverandre. Koselig det,og ha noen man følger,og kan dele erfaringene underveis med :)

det var en flik av morkaka som lå ved livmorhalsen, mest sannsynlig dette som gjor det. Herlig å se på ul ja,fikk se i dag jeg også :D Fikk ikke vite kjønn da, var for vanskelig å se. Men det regnet jeg med:p Alt så heldigvis bra ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nå snart 14 uker på vei og har de to siste dagene opplevd en slags brennende smerte øverst i magen når jeg ligger, til tider skikkelig vondt.

Andre som har opplevd lignende??!

Har veldig brennende smerte i brystet/halsen da, altså halsbrann. Men har ikke merket noe i magen nei :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...