Gå til innhold

Flere her som prøver for første gang? :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei :) Jeg er også 23 år og prøver å bli gravid. Jeg håper det går bra at jeg henger meg med her :)

Jeg er helt ny på dette forumet så er ikke helt sikker på hverdan dette funker, men jeg prøver :P

Jeg slutta på p piller i desember 2012, men det har blitt litt kluss i syklusen etter det:/ Har blitt uregelmessig så er usikker på eggløsning:/ Flere som har hatt problemer etter p pille slutt?

Velkommen skal du være :) bare koselig med nye inne her!

Jeg sluttet med p-piller 8 sept 13, så venter TR i morgen.. så vet ikke helt om syklusen min er tullete enda. Men har bare gått på piller i 9 mnd så håper ikke den er helt tullete.

Har du prøvd å test etter EL?

Takk :)

Håper det blir en spire for deg :D Det høres ut som du har hatt en del symptomer så :)

Det er ikke sikkert det blir så mye kluss hvis du bare har gått på dem i 9 måneder, men alle er jo forskjellig.

Jeg hadde helt regelmessig da jeg gikk på p pillene, også ble syklusene litt lenger da jeg sluttet. (35-37) men denne gangen er det 53 dager siden TR var, så jeg har et lite håp om at det kanskje sitter en spire der nå *håpe* :P

Jeg tok en test for en uke siden, men den var negativ så håpet er kanskje ute, men tante rød har heller ikke kommet:/

Takk Fillibobba :) Er lettere å ha noen å snakke med siden det er folk i samme situasjon og i samme alder tydligvis:P

Ja er kjedelig med kluss i systemet, men håpet det var sånn noge lunde i orden nå også bare stoppet det, så håper det er av den riktige grunnen :P

Jeg har gått på Mercilon 28, og har gått på de i 7 år før jeg sluttet. Hva med deg da?

Annonse

Ja, får håpe det er av gode grunner:)) Bare rart du testet negativt så sent :( Jeg gikk på Yasmin frem til juli, så har hatt to sykluser (+den vanlige man får når man slutter/har friuke) Den første syklusen var på 28, og den andre på 32 dager. Håper denne syklusen er på 28, isåfall er el på mandag :D Har en del smerter i ryggen nå, så kanskje er deg tegn på at el er på vei :P Vi får se :D

Endret av Fillibobba

Ja er rart det det ble negativt så sent, så kan hende jeg ikke får TR pga jeg stresser over at jeg ikke får det :P

Det virker jo som du begynte rett i syklus med en gang etter pilleslutt så krysser fingrene for at det klaffer fort for deg :D må nesten bare vente å se :P

Er bare fasen frem til el som kan forlenges av stress :) Fasen etter el er ganske fast, du lese her: http://hvordanbligravid.com/ingen-mens-men-negativ-test-hva-skjer/

Leste litt om det forrige måned da jeg ble 4 dager forsinket :P

Den var fin den linken der :) Fikk svar på en del, selv om jeg måtte lese den en del ganger for å få det til å stemme:P hehe.

Jeg er ikke helt sikker på om jeg hadde eggløsning heller så jeg har fått meg eggløsningstester, men da må jo mensen komme først:/ Har du tatt sånne tester før? Det er jo ikke alltid man har eggløsning hver måned:S

Jeg er helt fersk på det greiene her så du får unnskylde om jeg skriver helt feil info :P

Haha er i første pp selv, så ganske ny selv :P Bruker Google til mye jeg lurer på :D Har ikke brukt sånne tester før, tenkte prøve meg på det neste mnd om det ikke klaffer denne måneden. *Håper jeg slipper*

hehe ja google er fint å ha det :P selv har jeg søkt litt på kvinneguiden og lommelegen :P Er lissom alltid noe man lurer på. Tror jeg også har enkelte symptomer, men er redd for at det er bare kroppen som lurer meg:/

Ja håper du slipper og det klaffer denne måneden :D

Google er virkelig godt og ha :) ellers hadde jeg nok sittet igjen med mange spørsmål.

Her er IKM dagen kommet, uten TR og uten positiv test. Så får vente å se, er ikke 100% sikker på når eggløsningen var heller..

Får jeg ikke TR iløpet av uken får jeg ta en tur til gyn eller lege :)

Annonse

Den dukker nok opp Mon23, med mindre du er graviid da:))) spennende å se hva som skjer ved IKM. Jeg anbefaler EL-tester til neste pp for deg, jeg er kjempe fornøyd med de så langt, venter bare på en positiv test så blir det action:)

Mine EL-tester har vært helt klart negative til nå, veldig deilig å ikke måtte tyde noe, men kan jo være det snur seg, dersom beregningene mine er riktig skal jeg ha positiv test i morgen eller tirsdag:D

Krysser fingrene for at du er gravid Mon23, og at testen bare ikke har slått ut enda :)

Jeg bestilte en time hos gynekologen, så jeg kan finne ut om det er noe feil, siden TR bare har stoppet helt opp :S Eneste som er dumt er at jeg ikke får time før om en måned:/

Ja før dere har hadd normal menstruasjon etter at dere sluttet på p-piller?:) har bare gått på mine i 9 mnd så håper jeg skal gå sånn høvelig inn i normal syklus. Men sist jeg hadde pause så tok det 4.mnd før jeg fikk mensen. Men da hadde jeg gått på pillene i mange år!

Det var synd, babylykke-snart! :( hadde krysset fingrene for deg!

Hei   :D 
Presentere meg jeg siden jeg snikleser på forumet her :P 

Jeg er 21 år, student, bosatt i Ås kommune(for øyeblikket). Samboeren min er 25år, mekaniker og vi har nå bestemt oss for å droppe p-pillen og prøve på et lite 2014 mirakel <3  :wub:

Jeg har selv vært klar for å prøve i en del mnd nå men, min kjære trengte litt tid for å komme over det at det er en STOR forandring. Noe som er veldig forstålig! 

Så nå skal vi snart i gang med 1pp og det blir veldig spennende! Sjangsen for at det klaffer 1 mnd er kanskje ikke så stor men, håpet er oppe!  :rolleyes:   :rolleyes:

Hei vil-bli-mamma:)

Ser meg selv i samme situasjon som  deg. Jeg var klar lenge før samboeren min, for han trengte mer tid til å vende seg til hva som kom til å bli en stor forandring:P

krysser fingrene for at det går på første forsøk for deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...