Gå til innhold

Novemberjentene:-)


mammadrøm

Anbefalte innlegg

 

 

Mista litt håpet her nå! 4 av egga hadde delt seg, men bsre ett har blitt befruktet! Dette så vistnok veldig bra ut, men vet ikke jeg! Håper jo det lever videre, men om det ikke gjør det, så har jeg vertfall ett forsøk igjen!

Kjedelig.. Man håper jo selvsagt på flest mulig befrukta egg. Men- tenk om dette er gullegget!!! Krysser fingrene for deg:-)
tusen takk for det! :-) er ikke så mye snt og gjlre enn å krysse fingre og det som krysses kan! :-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Huff begynner på sprøyter i morgen

Gruer meg, sprøyteskrekk

Flere som er på syklusdag 2 i morgen?

Jeg har dag to imorgen og setter elonva da. Ul 13.11:). Er det første uthenting? Dette blir min 3. Heldigvis går det med sprøyter greit for min del. Det går nok veldig bra skal du se:):):)

 

Jeg begynner med noen tabletter på morgenen og setter menopur på kvelden ( eller mannen i mitt liv gjør det)

Er første runde dette her, så utrolig skummelt! Gruer meg syyyyykt til egguttak da.. Sikkert fordi alt er så nytt!

Skal ringe inn mens i morgen og får vel ul time til uka da :) Syns og huske hun sykepleieren sa det ble ul på dag 8:)

 

Godt en ikke er alene her inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på rugedag 6 :)

 

Tiden går såå sakte :P

hehe! Ja den rugetia går ikke akkuratt fort nei! Håper jeg er så heldig og kan joine deg fra i morgen av:-S
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg er på rugedag 6 :)

 

Tiden går såå sakte :P

hehe! Ja den rugetia går ikke akkuratt fort nei! Håper jeg er så heldig og kan joine deg fra i morgen av:-S

 

Lykke til :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

 

Jeg er på rugedag 6 :)

 

Tiden går såå sakte :P

hehe! Ja den rugetia går ikke akkuratt fort nei! Håper jeg er så heldig og kan joine deg fra i morgen av:-S

Lykke til :) .
tusen takk! ;-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på rugedag 6 :)

 

Tiden går såå sakte :P

Jeg er på rugedag 4, og må si meg enig med deg.  :) Merker at jeg støtt og stadig kjenner etter og er redd for å kjenne tegn på en begynnende mens. Den kommer kanskje uansett ikke så tidlig i rugetiden. Lykke til!  :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Olianna! Hvordan gikk det med dine 16? :-)

8 ble befruktet, så vi er klare for innsett i morgen. Men føler meg ganske overstimulert, uten at det er alvorlig. Magen står som en tromme. Er det da fare for at jeg ikke får sette tilbake?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde innsett på Fredag. Dette er mitt første fryseforsøk. Hadde et ferskforsøk i fjor, så to totalt. Har dere andre hatt mange forsøk? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mitt første ferskforsøk med søskenforsøk. Har en datter på 4 som vi fikk etter et mislykket ferskforsøk og et fryseforsøk som endte i MA. Så 4. runde dette her. 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ble først gravide på egenhånd, men MA i uke 9. Så to ferskforsøk og et avbrutt frys. Så gravid på egenhånd igjen, men SA i uke 8. Så nå er vi på vårt 3. og siste forsøk i det offentlige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må være den største pysa i verden . For jeg synes sprøyta i kveld var helt forferdelig . Selve stikket var ikke så ille. Men etter spissen var tatt ut sprengte det og sved noe så innst inn i h... at jeg hadde lyst og begynne å grine . Ble kvalm og svimmel og rar . Først etter en halv time gikk det bort !

Huff gruer meg enda mer til den i morgen nå:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må være den største pysa i verden . For jeg synes sprøyta i kveld var helt forferdelig . Selve stikket var ikke så ille. Men etter spissen var tatt ut sprengte det og sved noe så innst inn i h... at jeg hadde lyst og begynne å grine . Ble kvalm og svimmel og rar . Først etter en halv time gikk det bort !

Huff gruer meg enda mer til den i morgen nå:/

Var sånn selv de første gangene selv jeg. Det med kvalmen og svimmelheten går over etterhvert. Blir jo som eksponeringsterapi når du må utsette deg for dette hver dag. Du kommer til å bli en racer! Klyp og klapp hardt på stedet du stikker, hjelper litt. Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for oppmuntring :) vi får se ;)

Uansett er det for en god sak, men guuuud så happy jeg skal være når jeg er ferdig med dette:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Går greit her! Litt usikker på hvordan di telle forsøkene mine, mista jo i uke 19, så veit ikke om eg begynner på nytt igjen eller om dette er nr 2.. hadde et fryseforsøk som enda i kjemisk på sensommeren og..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg hatt ny ul i dag og endelig var de fornøyde så nå blir det uttak på mandag:) blir spennende men e skikkelig spent og har jo litt spørsmål håper noen kan svare?

Er det enkelt å sette ovitrelle sprøyta/ pennen? Hvor lang tid tar et uttak? Innsett? Hvordan kommer de til? Sikkert mange rare spørsmål men er første gang så er litt uerfaren...lure jo fælt kor vondt det blir... Men glad det endelig er vår tur:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...