Gå til innhold

Novemberjentene:-)


mammadrøm

Anbefalte innlegg

Da melder jeg med inn her. Snakket med gynekologen idag, starter med kort protokoll ved neste menstruasjon, som kommer slutten av oktober/starten av november. Har hatt 2 lange og en kort protokoll før, med bare ett innsett som endte i negativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Da ligger vi helt likt foreløbig!:-) hører også til i haugesund! Starter med synarella på fredag! Blir fint å komme igang igjen, men litt skummelt siden det er siste forsøk i det offentlige...!

Stilig håper det kan klaffe nå da har dere mistet de andre gangene eller har det bare ikke klaffet? hva er synarella? Jeg skal igang me noen tabletter som starter mensen siden jeg har veldig lang syklus alt fra 40-66 dager:( er veldig spent på hvordan det går:)

synsrela er nesespray:-)

første forsøk fikk jeg ut ni egg. Ente neg. og ingen på frys.

ander forsøk fikk jeg ut ti egg! Et inn og fire på frys. Ente med kjemisk graviditet.

Så frysforsøk... men ingen overlevde opptiningen.

Så var vi klar for 3. Forsøk, men ble plutselig gravid på vanlig måte!

Men mistet i uke 8!

Så nå er vi klar for 3. forsøk....igjen! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tredje dag på Synarela her. Ul 1. November. Uttak og innsett i uke 45 i Porsgrunn. 1. November blir også Porsgrunnsjenta vår 4 år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da melder jeg meg også inn her:) Blir 2. PGD forsøk i midten/slutten av november:)

Da følger vi hverandre igjen ;) Skal ha min 4. runde med PGD. Det blir den siste. Har ikke råd til flere runder :(

Starter opp med kort regime når neste mens kommer. Er slutten av oktober, begynnelsen av november ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg igang me noen tabletter for å få gang på syklusen min:) har veldig lang syklus for tiden aner ikke hvorfor... Så nå blir det en god uke til før jeg forhåpentligvis får tr og kan begynne på sprøytene:) spennende tid i møte nå:)

 

Ser dere snakker om pgd hva er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bivirkninger, oh yezz... Hetetokter og hodepine. Og humøret svinger slitsomt mye. :( har tatt synarela en uke i dag. Kom plutselig på at i våre runder for fire år siden så anbefalte de at man var i bevegelse i 10 min etter at man hadde sprayet. Har ikke fått noe info om dette denne gangen? Andre som har fått beskjed om noe sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg aldri hørt noe om:-) merker egentli ikke så mye denne gangen heller! Var verst første gang! Kjenner jeg er veldig trøtt, men ikke mer, så skal ikke klage:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heier masse på dere her inne. Håper dere får verdens nest beste julegave i år. (Den beste er selvfølgelig selve babyen -_- )

 

Trist å se så mange kjente nick her så nå håper jeg dere fordufter fra dette forumet snart og inn på 1. trimester i steden. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare 2 uker igjen ca, så er det på´n igjen med sprøyter....lave forventninger, men vil likevel prøve en siste gang. Noen som er omtrent likt i løypa?  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så hyggelig at det begynner å skje ting her:-) Vi skal jo ha fryseforsøk, så blir ikke så mye medisiner denne gangen. Vi får innsett i uke 48/49. Ventetiden kjennes lang, og jeg gleder meg til å komme i gang!
Fikk vite i dag at en venninne av meg har testet positivt! De hadde fryseforsøk, så da ser jeg at det er mulig i alle fall, selv om jeg i utg.pkt ikke hadde så tro på frys.

Klem til dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kun to egg på frys, så krysser fingrene for at i alle fall ett av de overlever tining. Legen har sagt at vi setter inn to hvis begge overlever. Har kun ett forsøk bak oss, nå i august.

Har troa på deg denne gangen, Lovise:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg igang me noen tabletter for å få gang på syklusen min:) har veldig lang syklus for tiden aner ikke hvorfor... Så nå blir det en god uke til før jeg forhåpentligvis får tr og kan begynne på sprøytene:) spennende tid i møte nå:)

Ser dere snakker om pgd hva er det?

PGD står for Pregenetisk dianostikk og betyr de sjekker emryoene for f.eks genetiske sykdommer før de blir satt inn. Vi har et barn med en alvorlig diagnose og prøver derfor PGD for å få et friskt barn neste gang:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare 2 uker igjen ca, så er det på´n igjen med sprøyter....lave forventninger, men vil likevel prøve en siste gang. Noen som er omtrent likt i løypa?  :)

Jeg kommer i gang litt senere da vi hopper over denne syklusen..Regner med å starte med sprøyter i midten av november. Hvilke type medisiner er det du tar? Opplevde du at de ikke fant data på noen av eggene? De klarte ikke å finne data for genfeilen på de tre beste ggene mine forrige gang så er spenst på neste forsøk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kun to egg på frys, så krysser fingrene for at i alle fall ett av de overlever tining. Legen har sagt at vi setter inn to hvis begge overlever. Har kun ett forsøk bak oss, nå i august.

Har troa på deg denne gangen, Lovise:-)

ååå, takk for det:-) så krysser vi fingrene for at du er heldigere enn meg ang frysforsøk! Jeg hadde 4, men ingen overlevde! Det er jo heldigvis ikke så ofre det sjer, så satser på det blir to eskimoer på deg;-) håper på maaaange positive førjulstester!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Bare 2 uker igjen ca, så er det på´n igjen med sprøyter....lave forventninger, men vil likevel prøve en siste gang. Noen som er omtrent likt i løypa?  :)

Jeg kommer i gang litt senere da vi hopper over denne syklusen..Regner med å starte med sprøyter i midten av november. Hvilke type medisiner er det du tar? Opplevde du at de ikke fant data på noen av eggene? De klarte ikke å finne data for genfeilen på de tre beste ggene mine forrige gang så er spenst på neste forsøk!

 

Jeg har brukt menopur 2 ganger og puregon en gang. Fikk veldig mange egg på puregon og lett OHSS. Gynekologen syns egga var bittelitt bedre på menopur. Har aldri hatt noe fantastiske egg, men vi prøver en siste gang. Han ville denne gangen at jeg tar menopur 300 IE. Har hatt 225 på alle de andre. Sist gang var det bare 8 egg ut, og bare 2 befruktet. Sikkert derfor han vil øke dosen. Har ikke hørt at de ikke kunne finne data på embryo, men ser ut ifra rapporten vi får i etterkant at noen embryo ikke er analysert.Mulig pga dårlig kvalitet.

 

Smertegrensa for økonomien er nådd, så dette blir siste runde. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører kanskje til her vi da :)

 Forsøk nr 4, men andre ivf. Starter på hormoner ved neste mens ca 15 nov.

Uttak blir uke 48 tror jeg, og gleder meg enormt til det! :D

Denne gangen skal det gå!! :D Vår tur nå føler jeg :P hehe..

 

Morro å se at det er så mange november jenter her :)

Krysser fingrene for at det er mange som får fine førjulsgaver!! :D Det fortjener vi! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kommer jeg inn til dere:)

Førstegangs ivf'er. Vært på forsamtale i dag. Uttak ca uke 47. Holder til i Porsgrunn.

Skal ha kort regime med en sprøyte jeg ikke har hørt om; Elonva. Noen som har erfaring med den?

 

Er kjempespent og litt nervøs. Har ingen barn, så håper det blir resultater av dette:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er mensen i full gang og det samme med hodepinen....:-( hadde ikke så mye bivirkninger ved 2. forsøk, så hadde et håp om at jeg skulle slippe denne gangen også, men nei da!! Hatt intenst vont i hodet siden i går! Paracet hjelper ingenting...! Ikke bare bare og jobbe som frisør og stå å smile og late som alt er fint....! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare 2 uker igjen ca, så er det på´n igjen med sprøyter....lave forventninger, men vil likevel prøve en siste gang. Noen som er omtrent likt i løypa? :)

Hei jeg skal begynne med sprøyter i neste uke tirsdag eller torsdag avhengig når tr kommer:) spennende for er første gang her:) men blir gøy å komme igang.

Endret av Petra-prøvedokke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fader og...... Ny runde!!!! Denne gang håper jeg på kort regime. Fikk m mandag, så jeg ligger likt som deg Lovise 83

 

La oss håpe dette er siste gang. For et mas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...