Gå til innhold

Novemberjentene:-)


mammadrøm

Anbefalte innlegg

Petra-prøvedokke: ja det er en tålmodighetsprøve dette her. Kjenner igjen følelsen når man må komme igjen og igjen på ul...

 

Jeg har nettop satt Elonva! Og fy F! for ei teit sprøyte. Som dere ser på nicket mitt er jeg jo sykepleier og har satt på hundrevis av sprøyter i mitt liv, men har aldri i vært borti en merkeligere sprøyte. Det var veldig rart m det der stempelet. Jeg var ikke klar over at stempelet ikke holdt seg inne av seg selv, det spratt ut etter at dosen var satt slik at en dråpe eller to kom ut på huden. Herregud, følte meg som en amatør!!;-) Men får tro at det var såpass lite at det ikke har noe å si.

Skal starte med Orgalutran på torsdag og deretter en dose Puregon på mandag morgen før ul på mandag kl 15. Lander m fly på Værnes kl 13.15, så kjenner det er litt risky business det her... Men det er iallfall ikke streik i norwegian!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja får satse på det ordner seg til slutt, er nok ikke meningen at jeg skal være klar enda. Når hvertfall grensen økonomisk på første forsøk:)

 

Kjenner ikke til Elonva jeg men håper det gikk seg til. Når har du uttak eller er det ikke fastsatt enda kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

off kjedelig Petra - men det må være bedre med noen ekstra doser, selv om det blir dyrt, så dere er sikre på at dere vil få egg til å sette inn, og kanskje nok til fryseren også! det var i hvert fall veldig nedtur for meg på forrige forsøk da vi bare fikk ut et lite egg... Da ville jeg heller ha tatt mer hormoner og fått flere egg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Of, det var leit petra!men satser på det er disse 4 dagene som gjør susen;-)

Nå er jeg hjemme igjen etter uttak! 5 egg ble det! Denne gangen skal jeg gå på klexane! Helt nytt for meg, så håper det er det som skal til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Of, det var leit petra!men satser på det er disse 4 dagene som gjør susen;-)

Nå er jeg hjemme igjen etter uttak! 5 egg ble det! Denne gangen skal jeg gå på klexane! Helt nytt for meg, så håper det er det som skal til!

 

Heier på deg, Lovise83......Venter fremdeles på deg inne på 1. trimester :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja får satse på det ordner seg til slutt, er nok ikke meningen at jeg skal være klar enda. Når hvertfall grensen økonomisk på første forsøk:)

 

Kjenner ikke til Elonva jeg men håper det gikk seg til. Når har du uttak eller er det ikke fastsatt enda kanskje?

Nei det er ikke fastsatt. Jeg tipper at det blir uttak om ca 14 dager, men vi får se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Of, det var leit petra!men satser på det er disse 4 dagene som gjør susen;-)

Nå er jeg hjemme igjen etter uttak! 5 egg ble det! Denne gangen skal jeg gå på klexane! Helt nytt for meg, så håper det er det som skal til!

Gratulerer med fem egg! Det blir noen spennende dager frem mot innsett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petra-prøvedokke: ja det er en tålmodighetsprøve dette her. Kjenner igjen følelsen når man må komme igjen og igjen på ul...

Jeg har nettop satt Elonva! Og fy F! for ei teit sprøyte. Som dere ser på nicket mitt er jeg jo sykepleier og har satt på hundrevis av sprøyter i mitt liv, men har aldri i vært borti en merkeligere sprøyte. Det var veldig rart m det der stempelet. Jeg var ikke klar over at stempelet ikke holdt seg inne av seg selv, det spratt ut etter at dosen var satt slik at en dråpe eller to kom ut på huden. Herregud, følte meg som en amatør!!;-) Men får tro at det var såpass lite at det ikke har noe å si.

Skal starte med Orgalutran på torsdag og deretter en dose Puregon på mandag morgen før ul på mandag kl 15. Lander m fly på Værnes kl 13.15, så kjenner det er litt risky business det her... Men det er iallfall ikke streik i norwegian!

Hihi jeg er også sykepl og ble stående å bare se på sprøyta første gangen. Stor og klumpete på en måte. Ble bare tull. Samboeren min er også sykepl så han måtte sette den på meg ;). Det gikk heldigvis bra :) :). Tror han skal få gjøre det denne gangen også :D. Masse lykke til!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heier på dere som har hatt uttak og håper på fint antall egg for dere som stimulerer  :tommelopp:

 

Selv skal jeg ta enda en ny blodprøve til fredag og så kan jeg kanskje starte på sprøyter. Aldri vært borti at man kan starte på stimulering så langt uti syklusen, men får bare stole på at de vet hva de gjør...    :balltre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også sykelpleier, men det er ikke det samme å sette sprøyter på seg selv altså  :fnise:   Jeg må virkelig "ta sats" når jeg setter på meg selv, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært til uttak i dag og fikk ut 16 egg. Au au au! Kan ikke huske det var så vondt etterpå, forrige gang jeg var igjennom dette. Men da fikk jeg heller ikke ut så mange egg, har det noe å si? Blir spennende å se i morgen ang befruktning! Lykke til lovise83! Vi ligger jo likt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Petra-prøvedokke: ja det er en tålmodighetsprøve dette her. Kjenner igjen følelsen når man må komme igjen og igjen på ul...

Jeg har nettop satt Elonva! Og fy F! for ei teit sprøyte. Som dere ser på nicket mitt er jeg jo sykepleier og har satt på hundrevis av sprøyter i mitt liv, men har aldri i vært borti en merkeligere sprøyte. Det var veldig rart m det der stempelet. Jeg var ikke klar over at stempelet ikke holdt seg inne av seg selv, det spratt ut etter at dosen var satt slik at en dråpe eller to kom ut på huden. Herregud, følte meg som en amatør!!;-) Men får tro at det var såpass lite at det ikke har noe å si.

Skal starte med Orgalutran på torsdag og deretter en dose Puregon på mandag morgen før ul på mandag kl 15. Lander m fly på Værnes kl 13.15, så kjenner det er litt risky business det her... Men det er iallfall ikke streik i norwegian!

Hihi jeg er også sykepl og ble stående å bare se på sprøyta første gangen. Stor og klumpete på en måte. Ble bare tull. Samboeren min er også sykepl så han måtte sette den på meg ;). Det gikk heldigvis bra :) :). Tror han skal få gjøre det denne gangen også :D. Masse lykke til!!!!!!

Takk!! :-) Mannen min er også spl men var dessverre på jobb da jeg skulle sette den. Kommer ikke over hvor rar den sprøyta var. Jaja ;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vært til uttak i dag og fikk ut 16 egg. Au au au! Kan ikke huske det var så vondt etterpå, forrige gang jeg var igjennom dette. Men da fikk jeg heller ikke ut så mange egg, har det noe å si? Blir spennende å se i morgen ang befruktning! Lykke til lovise83! Vi ligger jo likt!

Det er litt vondere hvis de henter ut flere egg, stikkes jo flere ganger da ;) Fikk beskjed av gynekologen den gang jeg fikk ut 24 egg at du kommer nok til å kjenne det, og anbefalte at jeg tok smertestillende til faste tider i 1- 2 døgn etter uttaket, pluss at hun mente jeg hadde lett OHSS (hyperstimulert).   :kaklehone:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært til uttak i dag og fikk ut 16 egg. Au au au! Kan ikke huske det var så vondt etterpå, forrige gang jeg var igjennom dette. Men da fikk jeg heller ikke ut så mange egg, har det noe å si? Blir spennende å se i morgen ang befruktning! Lykke til lovise83! Vi ligger jo likt!

oi oi oi! 16 egg! :-) så bra da! Jeg er litt bekymret for mine stakarslige 5! Har hatt 9 og 10 de andre gangene! Nå har jeg nettopp tatt klexane! Au så vont det var da! Masse lykke til til deg også! Krysser fingrene for at maaange av de, (helst alle) blir befruktet til i morgen;-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gullegget kan være blandt de fem vet du så ikke tenk på det. Jeg fikk ut seks da jeg ble gravid med datteren min. :) hva er klexane? Hvilken klinikk holder du til? vi høres i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klexane er blodfortynnende! Er mitt 3 og siste forsøk i det offentlige, så nå gjør de alt for at det skal gå!:-) høres i mirgen ja! Tvi tvi!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mista litt håpet her nå! 4 av egga hadde delt seg, men bsre ett har blitt befruktet! Dette så vistnok veldig bra ut, men vet ikke jeg! Håper jo det lever videre, men om det ikke gjør det, så har jeg vertfall ett forsøk igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger bare ett egg Lovise! Det er nok gullegget der skal du se. Men hvordan kan de ha delt seg uten å bli befruktet? Eller mente du omvendt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei! Hun som ringte sa at 4 hadde delt seg, men bare et var befruktet og fint til innsett! Sjønte heller ikke helt hva hun mente! Men fpr bare krysse fingrene for at det lever videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mista litt håpet her nå! 4 av egga hadde delt seg, men bsre ett har blitt befruktet! Dette så vistnok veldig bra ut, men vet ikke jeg! Håper jo det lever videre, men om det ikke gjør det, så har jeg vertfall ett forsøk igjen!

Kjedelig.. Man håper jo selvsagt på flest mulig befrukta egg. Men- tenk om dette er gullegget!!! Krysser fingrene for deg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff begynner på sprøyter i morgen

Gruer meg, sprøyteskrekk

Flere som er på syklusdag 2 i morgen?

Jeg har dag to imorgen og setter elonva da. Ul 13.11:). Er det første uthenting? Dette blir min 3. Heldigvis går det med sprøyter greit for min del. Det går nok veldig bra skal du se:):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...