Gå til innhold

Novemberjentene:-)


mammadrøm

Anbefalte innlegg

Blir forresten spennende med uttaket ditt i morgen da:) jeg håper begge eggene er gode og at de oppfører seg bra :)

 

Jeg gruer meg skikkelig til uttak da:/ heldige deg som er så tøff! Skulle ønske jeg var så tøff, jeg begynner nesten å grine bare av tanken :) haha! Men det er mest fordi jeg synes synd på meg selv som må igjennom det vonde der til ingen nytte . Snakk om å ta sorgene på forskudd da !! Haha får håpe denne elendige innstillingen min endrer seg litt snart :)

Lykke til i morgen :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

 

 

 

 

Ikke gi opp, det kan absolutt være gullegget :) en her inne fikk bare ut et egg, og gravid ble hun!

Jada :) jeg må jo gjennomføre det forsøket her ihverfall . Men har overhodet ikke tro på det:) dessverre :(

Vet ikke hvorfor jeg er så negativ ....men man mister vel troen etter 3 år med bare negative tester. Lav amh gjør det jo ikke bedre :( nei skikkelig pessimistisk i dag merker jeg ! Godt jeg kan spy ut litt her

Forstår at du er skuffet.. Man håper jo selvsagt på å få ut mange egg. Men, som Opp sier så er det like sannsynlig at ett av de kan være gullegget:-) Kan jeg spørre hva din amh ligger på?
Jeg tror nesten ikke jeg har noen gullegg jeg ! Gyn sa til meg at det er vanlig at de med lav amh har dårlig kvalitet på eggene:(

Men men vi får se :)) takk for oppmuntring :)

Min amh er målt til under 1 3 ganger ! :)

Skjønner at det ikke er lett å skulle tenke positivt hele tiden. Det er mange opp- og nedturer i dette "gamet", så gledene og skuffelsene oppleves gjerne sterkt. Det finnes en del solskinnshistorier om prøvere med lav amh som har fått ut gullegget og lykkes, så bare stå på. Heier på deg:-)

Tusen takk for oppmuntrende ord :) alltid godt å høre når man selv ser svart på alt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Skuffa og sur !

Ul visste kun 2 eggposer. En på hver side . Nå føler jeg alt har vært forgjeves . Så mye pes ( sprøytestikk) for ingenting !

Overbevist om at disse ikke kan brukes til noe. Har bare lyst å gi opp jeg . Min udugelige kropp:((

Da havna vi dessverre i samme båt, da :(

 

Vi får krysse fingrene for at de får tatt ut noen egg i det hele tatt. Når skal du p uttak?

Jeg skal jo i morgen, og kjenner at jeg er spent... Gruer meg ikke, vil bare bli ferdig, slik at jeg kan begynne på nytt ;)

Ja dessverre gjorde vi det:(

Jeg vet ikke når jeg skal ha uttak... Men jeg skal ha ny ul på fredag for eggposene var ikke så store enda . 1,3 og 1,7 mm tror jeg det var .

Legen sa at beregnet uttak er på mandag eller tirsdag neste uke !

Er så negativ at jeg ikke vet om jeg gidder og begynne på ny runde. Kjenner jeg blir så lei meg og sur, skuffet, oppgitt og sliten av dette at jeg ikke orker og styre med dette i desember . Ser for meg at det vil ødelegge hele jula :( og det passer dårlig i år da vi får julebesøk langveisfra som skal være her en uke. Blir vanskelig å skjule følelser da! I tillegg er det jo masse andre juleting i desember og jeg vet ikke om jeg orker alle disse følelsene og tankene når jeg har så mye annet i tillegg .

 

Får ta en ting av gangen . Nå får jeg bare gjøre unna alle disse stikkene jeg har igjen frem til fredag, ta ul og høre hva de sier da!:)

En ting av gangen høres lurt ut.

Hvis det blir nytt forsøk på meg, blir det langt regime. Og i og med at det må gå en syklus mellom forsøk, vil jeg ikke begynne på nye medisiner før i januar, tror jeg. Så jula får jeg ha i fred :)

Jeg syns ikke det var så mye styr med de sprøytene, jeg da. Men nå tar jeg vanligvis medisiner (tabletter) 3-4ganger hver dag, så jeg er vant til åpasse på / huske på sånt ekstra styr. Kanskje det gjør det lettere for meg?

 

Lykke til på neste ul, kanskje det ser lysere ut da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir forresten spennende med uttaket ditt i morgen da:) jeg håper begge eggene er gode og at de oppfører seg bra :)

 

Jeg gruer meg skikkelig til uttak da:/ heldige deg som er så tøff! Skulle ønske jeg var så tøff, jeg begynner nesten å grine bare av tanken :) haha! Men det er mest fordi jeg synes synd på meg selv som må igjennom det vonde der til ingen nytte . Snakk om å ta sorgene på forskudd da !! Haha får håpe denne elendige innstillingen min endrer seg litt snart :)

Lykke til i morgen :))

Er ikke så lett å bare endre innstilling, men kanskje du kan prøve å ha en litt sånn "jeg venter og ser hva som skjer-"holdning. Det krever mye mindre energi :) Så kan du heller gråte og rase hvis det går til helvete (Unnskyld uttrykket). Og så går jo veien fortsatt framover, til evt økonomien sier stopp. Vi har jo akkurat begynt, kjære deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Skuffa og sur !

Ul visste kun 2 eggposer. En på hver side . Nå føler jeg alt har vært forgjeves . Så mye pes ( sprøytestikk) for ingenting !

Overbevist om at disse ikke kan brukes til noe. Har bare lyst å gi opp jeg . Min udugelige kropp:((

Da havna vi dessverre i samme båt, da :(

 

Vi får krysse fingrene for at de får tatt ut noen egg i det hele tatt. Når skal du p uttak?

Jeg skal jo i morgen, og kjenner at jeg er spent... Gruer meg ikke, vil bare bli ferdig, slik at jeg kan begynne på nytt ;)

Lykke til med uttak i morgen! Krysser fingrene for at de får ut noen fine egg som gjør deg til ruger om noen dager:-)

Takk! Det håper jeg virkelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Skuffa og sur !

Ul visste kun 2 eggposer. En på hver side . Nå føler jeg alt har vært forgjeves . Så mye pes ( sprøytestikk) for ingenting !

Overbevist om at disse ikke kan brukes til noe. Har bare lyst å gi opp jeg . Min udugelige kropp:((

Da havna vi dessverre i samme båt, da :(

 

Vi får krysse fingrene for at de får tatt ut noen egg i det hele tatt. Når skal du p uttak?

Jeg skal jo i morgen, og kjenner at jeg er spent... Gruer meg ikke, vil bare bli ferdig, slik at jeg kan begynne på nytt ;)

Ja dessverre gjorde vi det:(

Jeg vet ikke når jeg skal ha uttak... Men jeg skal ha ny ul på fredag for eggposene var ikke så store enda . 1,3 og 1,7 mm tror jeg det var .

Legen sa at beregnet uttak er på mandag eller tirsdag neste uke !

Er så negativ at jeg ikke vet om jeg gidder og begynne på ny runde. Kjenner jeg blir så lei meg og sur, skuffet, oppgitt og sliten av dette at jeg ikke orker og styre med dette i desember . Ser for meg at det vil ødelegge hele jula :( og det passer dårlig i år da vi får julebesøk langveisfra som skal være her en uke. Blir vanskelig å skjule følelser da! I tillegg er det jo masse andre juleting i desember og jeg vet ikke om jeg orker alle disse følelsene og tankene når jeg har så mye annet i tillegg .

 

Får ta en ting av gangen . Nå får jeg bare gjøre unna alle disse stikkene jeg har igjen frem til fredag, ta ul og høre hva de sier da!:)

En ting av gangen høres lurt ut.

Hvis det blir nytt forsøk på meg, blir det langt regime. Og i og med at det må gå en syklus mellom forsøk, vil jeg ikke begynne på nye medisiner før i januar, tror jeg. Så jula får jeg ha i fred :)

Jeg syns ikke det var så mye styr med de sprøytene, jeg da. Men nå tar jeg vanligvis medisiner (tabletter) 3-4ganger hver dag, så jeg er vant til åpasse på / huske på sånt ekstra styr. Kanskje det gjør det lettere for meg?

 

Lykke til på neste ul, kanskje det ser lysere ut da :)

Jeg har jo sprøyteskrekk de luxe så for meg har disse stikkene hvert et helvete . Mannen min må gjøre det og jeg skriker og bærer meg hver gang . Haha fra i går er det to stikk om dagen så til nå har det blitt 9 stikk på 7 dager . Er helt øm i magen og begynner å bli lite plasser igjen og stikke som ikke er vonde fra før . Og enda har jeg fram til fredag igjen . Blæ!

Jeg hater sprøyter :(

 

Om man må ha en syklus mellom hvert forsøk så blir det jo ikke aktuelt for meg heller i jula :) kanskje jeg er fit for fight igjen i januar:))

 

Tror ikke det er mulig at ul viser flere egg på fredag .. Er mer redd det motsatte , at de skal vokse for mye og bli ubrukelige. Det skjedde på pergo . Men de har vel kontroll :)

Du må fortelle hvordan det har gått i morgen da:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Blir forresten spennende med uttaket ditt i morgen da:) jeg håper begge eggene er gode og at de oppfører seg bra :)

 

Jeg gruer meg skikkelig til uttak da:/ heldige deg som er så tøff! Skulle ønske jeg var så tøff, jeg begynner nesten å grine bare av tanken :) haha! Men det er mest fordi jeg synes synd på meg selv som må igjennom det vonde der til ingen nytte . Snakk om å ta sorgene på forskudd da !! Haha får håpe denne elendige innstillingen min endrer seg litt snart :)

Lykke til i morgen :))

Er ikke så lett å bare endre innstilling, men kanskje du kan prøve å ha en litt sånn "jeg venter og ser hva som skjer-"holdning. Det krever mye mindre energi :) Så kan du heller gråte og rase hvis det går til helvete (Unnskyld uttrykket). Og så går jo veien fortsatt framover, til evt økonomien sier stopp. Vi har jo akkurat begynt, kjære deg :)

Ja jeg vet det :)

Jeg skal prøve å gjøre som du sier :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg godt igjen i håpløsheten og fortvilelsen.det er fært å ha det slik. Er selv nede i den mørke kjellern nå, og jobber m å komme meg opp. De fleste får det til etterhvert. Og jeg prøver å se fremover og tenke på alle sjansene og mulighetene vi har. Det å ikke få det til iløpet av 2-3 innsett er jo ikke så uvanlig. Så jeg tenker at iløpet av 10 innsett så må det da gå. Så får man ta en status da. Og man trenger ikke få ut mange egg for at det skal fungere. :) masse lykke til idag Elibjo, og Nicoline -hold ut :) ikke gi opp! Det kan gå første gangen også selv m bare 2 eggposer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ja nå har jeg vert tatt ut i dag var ikke så behagelig var veldig vondt på ene siden. Har enda vondt men håper det snart går over. Men fikk ut 8 egg så de var fornøyde:) nå var maen sine svømmere bedre enn sist så de ville gå for ivf ikke icsi. Så håper de finner veien nå:)blir innsett på torsdag så satser på det går greit:) hørte fra de om noe ikke gikk så det skulle.

Blir en spennende tid dette her:)

Åååå så deilig det må være å være ferdig med uttak :) gruer meg skikkelig til det! Hvordan vondt var det? Mensvondt? Stikk? Huff 😱

 

Men så bra resultat👍😀😀krysser for at de oppfører seg som de skal til innsett :)

Heia ja er glad jeg er ferdig for hvis jeg skal jeg inn en neste gang vil jeg ha mer medisin. Det va ikke på nært slik mensvondt helt aent. Men det va vondest på høyre side men det kunne variere sa de. Du kjenne som om de stikke i noge betent inni der kan lignes å stikke i betent tannkjøtt. Men som sagt ikke alle kjenner likt så du kan vær heldig ikke kjenne så mye:) men godt jeg er ferdig nå. har ikke hørt noe fra de så satser på de har blitt befrukta :)

Inn i morgen å sette inn gleder meg til det skulle ikke være vondt:)

 

Ei spennannde tid i møte nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Skuffa og sur !

Ul visste kun 2 eggposer. En på hver side . Nå føler jeg alt har vært forgjeves . Så mye pes ( sprøytestikk) for ingenting !

Overbevist om at disse ikke kan brukes til noe. Har bare lyst å gi opp jeg . Min udugelige kropp:((

Da havna vi dessverre i samme båt, da :(

 

Vi får krysse fingrene for at de får tatt ut noen egg i det hele tatt. Når skal du p uttak?

Jeg skal jo i morgen, og kjenner at jeg er spent... Gruer meg ikke, vil bare bli ferdig, slik at jeg kan begynne på nytt ;)

Ja dessverre gjorde vi det:(

Jeg vet ikke når jeg skal ha uttak... Men jeg skal ha ny ul på fredag for eggposene var ikke så store enda . 1,3 og 1,7 mm tror jeg det var .

Legen sa at beregnet uttak er på mandag eller tirsdag neste uke !

Er så negativ at jeg ikke vet om jeg gidder og begynne på ny runde. Kjenner jeg blir så lei meg og sur, skuffet, oppgitt og sliten av dette at jeg ikke orker og styre med dette i desember . Ser for meg at det vil ødelegge hele jula :( og det passer dårlig i år da vi får julebesøk langveisfra som skal være her en uke. Blir vanskelig å skjule følelser da! I tillegg er det jo masse andre juleting i desember og jeg vet ikke om jeg orker alle disse følelsene og tankene når jeg har så mye annet i tillegg .

 

Får ta en ting av gangen . Nå får jeg bare gjøre unna alle disse stikkene jeg har igjen frem til fredag, ta ul og høre hva de sier da!:)

 

Synd å høre at du kun har 2 eggposer foreløpig men det kan vel snu seg? Litt usikker her jeg men mine vokste seg store å fine etterhvert som jeg stakk mer:) det er fortsatt håp kjære deg:) tenk positivt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Masse lykke til til dere som er i gang med uttak og dere som ruger:-)

Her tripper jeg som bare det... Mensen skulle vært her nå, men den er selvsagt sen når man går sånn og venter. Innsett av fryseegg om 3 ukers tid:-)

Åh ja kjenner til det, min er alltid et par dager forsinket når jeg venter på å starte opp, bare for å irritere, og gi litt håp, om at man kanskje har greidd det selv, men då har vi jo ikke det.. Kanskje dere har??! Hvis ikke kommer vi vel til å ruge likt, skal ha insett første uken i des :)! Holder på m nesespray på 2 uka, skal ta den 1,5 uke til. Føles som en evighet..

Ja, det er veldig typisk at kroppen skal tulle sånn når man går og tenker på det! Kjenner at den er på vei, og har ingen forhåpninger om at vi har klart det på egenhånd.. Selv om det hadde vært supert! Koselig at vi skal ruge sammen da:-) Jeg får antagelig innsett helt på slutten av siste uka i november eller i starten av første uka i desember. Tenk om vi kunne fått tidenes julegave da?! Håper innspurten med nesespray og sprøyter går fort for deg og at du får ut mange fine egg:-)
Tusen takk, ja det blir fint å være sammen i skrulleperioden ;). Ja det er jo helt vanvittig å tenke på at det faktisk er en sjanse på verdens beste julegave! Det hadde vært så helt fantastisk - har ikke ord på hvor herlig det ville være. Tør jo nesten ikke tenke på det! Da blir jeg bare så glad inni meg at jeg begynner å gråte av det også 😜 . Denne berg og dalbanen har så stor høydeforskjell altså.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Skuffa og sur !

Ul visste kun 2 eggposer. En på hver side . Nå føler jeg alt har vært forgjeves . Så mye pes ( sprøytestikk) for ingenting !

Overbevist om at disse ikke kan brukes til noe. Har bare lyst å gi opp jeg . Min udugelige kropp:((

Da havna vi dessverre i samme båt, da :(

 

Vi får krysse fingrene for at de får tatt ut noen egg i det hele tatt. Når skal du p uttak?

Jeg skal jo i morgen, og kjenner at jeg er spent... Gruer meg ikke, vil bare bli ferdig, slik at jeg kan begynne på nytt ;)

Ja dessverre gjorde vi det:(

Jeg vet ikke når jeg skal ha uttak... Men jeg skal ha ny ul på fredag for eggposene var ikke så store enda . 1,3 og 1,7 mm tror jeg det var .

Legen sa at beregnet uttak er på mandag eller tirsdag neste uke !

Er så negativ at jeg ikke vet om jeg gidder og begynne på ny runde. Kjenner jeg blir så lei meg og sur, skuffet, oppgitt og sliten av dette at jeg ikke orker og styre med dette i desember . Ser for meg at det vil ødelegge hele jula :( og det passer dårlig i år da vi får julebesøk langveisfra som skal være her en uke. Blir vanskelig å skjule følelser da! I tillegg er det jo masse andre juleting i desember og jeg vet ikke om jeg orker alle disse følelsene og tankene når jeg har så mye annet i tillegg .

 

Får ta en ting av gangen . Nå får jeg bare gjøre unna alle disse stikkene jeg har igjen frem til fredag, ta ul og høre hva de sier da!:)

 

Synd å høre at du kun har 2 eggposer foreløpig men det kan vel snu seg? Litt usikker her jeg men mine vokste seg store å fine etterhvert som jeg stakk mer:) det er fortsatt håp kjære deg:) tenk positivt:)

 

Det var ikke antydning til flere så uansett om det dukker opp noen flere vil de uansett ikke greie å vokse seg store nok til uttak..om det blir noe uttak da:) Tror jeg ihverfall :)Jeg har ny ul på fredag så vi får se da:)

Godt med litt positive vibber fra dere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ligger jeg som et slakt på sofaen. ...

 

Fikk faktisk full uttelling til slutt. To egg ut.

 

Men det tok lang tid før de fant dem... Det var veldig fortvilende! Vsr jo så vondt, og når labteknikeren ropte ut gang på gang "ingen egg", så var det jo bare å gråte, da. Var nokså påvirket av den kraftige bedøvelsen, og det hjalp ikke akkurat på selvkontrollen.

 

Nå er det ikke særlig vondt enda, men er helt utslått! Skal på akupunktur om en time. Får bare sove både i bilen og på benken.

 

Så nå er det bare å vente på den berømte telefonen i morgen. .. De ringer rett etter tolv, sa de. Så håper det er minst ett befruktet egg der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da ligger jeg som et slakt på sofaen. ...

 

Fikk faktisk full uttelling til slutt. To egg ut.

 

Men det tok lang tid før de fant dem... Det var veldig fortvilende! Vsr jo så vondt, og når labteknikeren ropte ut gang på gang "ingen egg", så var det jo bare å gråte, da. Var nokså påvirket av den kraftige bedøvelsen, og det hjalp ikke akkurat på selvkontrollen.

 

Nå er det ikke særlig vondt enda, men er helt utslått! Skal på akupunktur om en time. Får bare sove både i bilen og på benken.

 

Så nå er det bare å vente på den berømte telefonen i morgen. .. De ringer rett etter tolv, sa de. Så håper det er minst ett befruktet egg der.

Huff det hørtes ugreit ut :( men glad du fikk ut begge :)))

 

Kjenner jeg gruer meg greit til denne egguthentingen😱det at jeg ikke kan få bedøvelse gjør det jo ikke bedre:( altså petidin i veneflon ! Å herreguuud hvor lite jeg ser fram til det !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kan du ikke få bedøvelse? Det har forresten jeg ingenting med :) Men er det ikke noe annet du kan få, da? Skulle ønske jeg kunne klsrt meg uten, for så sløv har jeg vel aldri følt meg før. Selve uthentingen går relativt fort, og jeg kan bare pøse på med paracet om jeg får bruk for det etterpå, men den petidinen henger virkelig lenge i. Veldig ubehagelig følelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra begge kom ut Elibjo :) krysser fingre for at det er minst et gullegg der! Fælt å vente på denne tlf, nesten det værste i hele prossessen det synes jeg.. Du får slappe godt av nå og ta det m ro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kan du ikke få bedøvelse? Det har forresten jeg ingenting med :) Men er det ikke noe annet du kan få, da? Skulle ønske jeg kunne klsrt meg uten, for så sløv har jeg vel aldri følt meg før. Selve uthentingen går relativt fort, og jeg kan bare pøse på med paracet om jeg får bruk for det etterpå, men den petidinen henger virkelig lenge i. Veldig ubehagelig følelse!

Jeg kan ikke få den veneflon greia for jeg tåler ikke petidin . Det morfin greiene . Fikk det en gang på sykehuset og fikk en skikkelig allergisk reaksjon og måtte få motgift ! Så nå tørr de ikke gi meg det !

Paula sa at det uansett ikke er det som er hovedbedøvelsen . At det er den du får i eggstokkene !

Å herreguuuuud jeg gruer meg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du Nicoline det går nok bra skal du se, på riksen og Ullevål gir de ikke morfin lenger, bare noen smertestillende og avslappende i tablettform og lokaledøvelse i skjeden. Det går helt fint :) man blir ikke så surrete heller og kan bare gå hjem med en gang etterpå. Det er sikkert den varianten du kommer til å få da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du Nicoline det går nok bra skal du se, på riksen og Ullevål gir de ikke morfin lenger, bare noen smertestillende og avslappende i tablettform og lokaledøvelse i skjeden. Det går helt fint :) man blir ikke så surrete heller og kan bare gå hjem med en gang etterpå. Det er sikkert den varianten du kommer til å få da.

Huff jeg har jo vært så idiotisk å Google egguttak ! Det skulle jeg aldri ha gjort .

Værre enn å føde, ubeskrivelig vondt, kniv i magen .. Beskrivelsene er mange.

Blir helt svimmel bare av å tenke på det jeg ....

Får prøve å ikke tenke på det...og håpe det går fort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Du Nicoline det går nok bra skal du se, på riksen og Ullevål gir de ikke morfin lenger, bare noen smertestillende og avslappende i tablettform og lokaledøvelse i skjeden. Det går helt fint :) man blir ikke så surrete heller og kan bare gå hjem med en gang etterpå. Det er sikkert den varianten du kommer til å få da.

Huff jeg har jo vært så idiotisk å Google egguttak ! Det skulle jeg aldri ha gjort .

Værre enn å føde, ubeskrivelig vondt, kniv i magen .. Beskrivelsene er mange.

Blir helt svimmel bare av å tenke på det jeg ....

Får prøve å ikke tenke på det...og håpe det går fort :)

 

Så ille var det faktisk ikke:-)

Og hvis det er vanlig å ikke gi morfin på Ullevål og riksen, så overlever du nok helt fint uten. Skjnner at du gruer deg, men prøv å ikke kast bort energien din på det. Ja, jeg syns det var vondt, men jeg hadde gladelig gjort det igjen hvis det er det som må til for å få barn:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Du Nicoline det går nok bra skal du se, på riksen og Ullevål gir de ikke morfin lenger, bare noen smertestillende og avslappende i tablettform og lokaledøvelse i skjeden. Det går helt fint :) man blir ikke så surrete heller og kan bare gå hjem med en gang etterpå. Det er sikkert den varianten du kommer til å få da.

Huff jeg har jo vært så idiotisk å Google egguttak ! Det skulle jeg aldri ha gjort .

Værre enn å føde, ubeskrivelig vondt, kniv i magen .. Beskrivelsene er mange.

Blir helt svimmel bare av å tenke på det jeg ....

Får prøve å ikke tenke på det...og håpe det går fort :)

 

Så ille var det faktisk ikke:-)

Og hvis det er vanlig å ikke gi morfin på Ullevål og riksen, så overlever du nok helt fint uten. Skjnner at du gruer deg, men prøv å ikke kast bort energien din på det. Ja, jeg syns det var vondt, men jeg hadde gladelig gjort det igjen hvis det er det som må til for å få barn:-)

 

Når jeg hadde uttak så kan jeg ikke huske at jeg hadde noe spesielt vondt i det hele tatt. Verken under uttaket eller etterpå. Jeg var på Ullevål og der fikk man en eller to smertestillende tabletter. Synes ikke du skal tenke for mye på hvor vondt det kommer til å bli. Kanskje det ikke blir spesielt vondt i det hele tatt. Du får uansett ha lykke til.  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Du Nicoline det går nok bra skal du se, på riksen og Ullevål gir de ikke morfin lenger, bare noen smertestillende og avslappende i tablettform og lokaledøvelse i skjeden. Det går helt fint :) man blir ikke så surrete heller og kan bare gå hjem med en gang etterpå. Det er sikkert den varianten du kommer til å få da.

Huff jeg har jo vært så idiotisk å Google egguttak ! Det skulle jeg aldri ha gjort .

Værre enn å føde, ubeskrivelig vondt, kniv i magen .. Beskrivelsene er mange.

Blir helt svimmel bare av å tenke på det jeg ....

Får prøve å ikke tenke på det...og håpe det går fort :)

Det er IKKE verre enn å føde!!!! Ingenting er verre enn å føde!:-)

Lykke til! Prøv å puste rolig og tenke at dette går bra, så går det bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...