Gå til innhold

Novemberjentene:-)


mammadrøm

Anbefalte innlegg

Takk :). Glad det er over nå :). Bare å vente i spenning nå.. Første gangen fikk jeg vel ut 18 egg...men var da på grensen til å være overstimulert. Andre gang var det 15. Var veldig mange tomme poser denne gangen. Ikke vant til det, men lot mag ikke vippe av pinnen der jeg lå ;). Bar holdt øynene lukket og pustet i vei. Gikk såå bra :). Uthentingene kan virkelig være totalt forskjellig fra fang til gang :) :). Har sovet i mange timer nå. Bare kos resten av kvelden :). Gleder meg til mandag og innsett :)

 

Nurse77: gratulerer såå mye med mange egg!!!! Håper det blir mange på frys i tillegg til et fantastisk ferskt egg inn :) :). Nå skal du bare kose deg i helga.. St.olavs har sluttet med å ringe for å fortelle hvordan befruktningen går. De ringer bare om noe er galt, så jeg håper virkelig ikke at de ringer meg i helga ;). Men må få høre ditt resultat når de Jar ringt deg fra klinikken :) :) :).

Da satser vi virkelig på at du ikke hører noe i helga!!

De ringer meg i ni-tida i morgen tidlig, så jeg skal holde dere oppdatert. Spennende dette her!

Kos deg i helga du også! Dere er i Trondheim hele helga? Husker ikke hvor du bodde, men uansett er det vel greit å ta det m ro her. Vi drar en tur på hytta i morgen, greit å finne på noe. Er i fin form i dag etter å ha sovet halve dagen. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Ny ul i dag viste enda en eggpose. Så da har vi tre og ikke to. Den var litt mindre enn de andre så egguttak ble satt til tirsdag morgen .

Men jeg lurer på en ting , om noen her kan svare:)

Jeg skal sette eggløsningsprøyten 2145 på søndag kveld . Egguttak skjer som sagt på tirsdag, 0945! Og det er jo 36 timer etter eggløsningsprøyten !

Men eggløsning kan jo skje mellom 12-48 timer etter sprøyten er satt. Så hva gjør vi da om eggløsning skjer FØR vi kommer inn? Noen som vet noe om det?

Eggene sitter fast i veggen på innsiden av eggposene. Det eggløsningssprøyta gjør er å løsne de fra denne veggen slik at de flyter rundt i eggposen. You see?

Ja:) men de kan vel poppe ut i egglederen også?

Jeg kan ikke nok om dette skjønn jeg😳😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Takk :). Glad det er over nå :). Bare å vente i spenning nå.. Første gangen fikk jeg vel ut 18 egg...men var da på grensen til å være overstimulert. Andre gang var det 15. Var veldig mange tomme poser denne gangen. Ikke vant til det, men lot mag ikke vippe av pinnen der jeg lå ;). Bar holdt øynene lukket og pustet i vei. Gikk såå bra :). Uthentingene kan virkelig være totalt forskjellig fra fang til gang :) :). Har sovet i mange timer nå. Bare kos resten av kvelden :). Gleder meg til mandag og innsett :)

Nurse77: gratulerer såå mye med mange egg!!!! Håper det blir mange på frys i tillegg til et fantastisk ferskt egg inn :) :). Nå skal du bare kose deg i helga.. St.olavs har sluttet med å ringe for å fortelle hvordan befruktningen går. De ringer bare om noe er galt, så jeg håper virkelig ikke at de ringer meg i helga ;). Men må få høre ditt resultat når de Jar ringt deg fra klinikken :) :) :).

Da satser vi virkelig på at du ikke hører noe i helga!!

De ringer meg i ni-tida i morgen tidlig, så jeg skal holde dere oppdatert. Spennende dette her!

Kos deg i helga du også! Dere er i Trondheim hele helga? Husker ikke hvor du bodde, men uansett er det vel greit å ta det m ro her. Vi drar en tur på hytta i morgen, greit å finne på noe. Er i fin form i dag etter å ha sovet halve dagen. ;-)

Ja vi er i Trondheim hele helga. Skal faktisk være helt til tirsdag. Innsett mandag, men orker ikke stresse rett til flyplassen. Skal nyte ei ekstra natt på hotell ;). Vi bor på hotell midt i byen nå. Avslappende og godt :). Kos dere masse på hyttetur...DET er kos det :) :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny ul i dag viste enda en eggpose. Så da har vi tre og ikke to. Den var litt mindre enn de andre så egguttak ble satt til tirsdag morgen .

Men jeg lurer på en ting , om noen her kan svare:)

Jeg skal sette eggløsningsprøyten 2145 på søndag kveld . Egguttak skjer som sagt på tirsdag, 0945! Og det er jo 36 timer etter eggløsningsprøyten !

Men eggløsning kan jo skje mellom 12-48 timer etter sprøyten er satt. Så hva gjør vi da om eggløsning skjer FØR vi kommer inn? Noen som vet noe om det?

Hei du :). Du skal bære høre på nurse77:). Det er helt vanlig at den settes såpass lenge før. Jeg satte den nå 34-35 timer før uttak. De vet hva de gjør, så bare slapp av :). Jeg hadde nå mitt tredje uttak. Har gått bra alle gangene :). Masse lykke til ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ny ul i dag viste enda en eggpose. Så da har vi tre og ikke to. Den var litt mindre enn de andre så egguttak ble satt til tirsdag morgen .

Men jeg lurer på en ting , om noen her kan svare:)

Jeg skal sette eggløsningsprøyten 2145 på søndag kveld . Egguttak skjer som sagt på tirsdag, 0945! Og det er jo 36 timer etter eggløsningsprøyten !

Men eggløsning kan jo skje mellom 12-48 timer etter sprøyten er satt. Så hva gjør vi da om eggløsning skjer FØR vi kommer inn? Noen som vet noe om det?

Hei du :). Du skal bære høre på nurse77:). Det er helt vanlig at den settes såpass lenge før. Jeg satte den nå 34-35 timer før uttak. De vet hva de gjør, så bare slapp av :). Jeg hadde nå mitt tredje uttak. Har gått bra alle gangene :). Masse lykke til ❤

Tusen takk❤

Godt å ha noen å spørre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble dessverre ingen positiv graviditetstest på meg i dag, så da er "rugetiden" over. Litt skuffet, men sånn er det. Må vel i alle fall vente til over nyttår med et nytt fryseforsøk, så får heller satse på at vi kan få det til selv i løpet av julen. Er jo lov til å håpe. : ) Lykke til til alle dere som ruger, og dere som snart gjør det! : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble dessverre ingen positiv graviditetstest på meg i dag, så da er "rugetiden" over. Litt skuffet, men sånn er det. Må vel i alle fall vente til over nyttår med et nytt fryseforsøk, så får heller satse på at vi kan få det til selv i løpet av julen. Er jo lov til å håpe. : ) Lykke til til alle dere som ruger, og dere som snart gjør det! : )

 

Så kjedelig, LondonGirl!

Men det er bra du ser fremover mot fryseforsøk etter jul. Dere får ha en fin advents-og juletid:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ble dessverre ingen positiv graviditetstest på meg i dag, så da er "rugetiden" over. Litt skuffet, men sånn er det. Må vel i alle fall vente til over nyttår med et nytt fryseforsøk, så får heller satse på at vi kan få det til selv i løpet av julen. Er jo lov til å håpe. : ) Lykke til til alle dere som ruger, og dere som snart gjør det! : )

 

Så kjedelig, LondonGirl!

Men det er bra du ser fremover mot fryseforsøk etter jul. Dere får ha en fin advents-og juletid:-)

 

Takk det samme. : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk nettopp beskjed fra Medicus at 8 egg er befruktet:-) Noen vil nok falle fra etterhvert, men håper vi kan få inn ett superegg på mandag + at det blir et par på frys.

Ha en fin lørdag:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk nettopp beskjed fra Medicus at 8 egg er befruktet:-) Noen vil nok falle fra etterhvert, men håper vi kan få inn ett superegg på mandag + at det blir et par på frys.

Ha en fin lørdag:-)

Så bra:) Blir nok noen på frys også da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble dessverre ingen positiv graviditetstest på meg i dag, så da er "rugetiden" over. Litt skuffet, men sånn er det. Må vel i alle fall vente til over nyttår med et nytt fryseforsøk, så får heller satse på at vi kan få det til selv i løpet av julen. Er jo lov til å håpe. : ) Lykke til til alle dere som ruger, og dere som snart gjør det! : )

Det var synd.Min ble heller ikke positiv:( Blir frys i januar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk nettopp beskjed fra Medicus at 8 egg er befruktet:-) Noen vil nok falle fra etterhvert, men håper vi kan få inn ett superegg på mandag + at det blir et par på frys.

Ha en fin lørdag:-)

Åh så flott da :). Blir nok som du håper skal du se :):). Forresten så het legen på st.olav Hildegunn :).

Go lørdag ønskes deg....og alle andre her inne :) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Fikk nettopp beskjed fra Medicus at 8 egg er befruktet:-) Noen vil nok falle fra etterhvert, men håper vi kan få inn ett superegg på mandag + at det blir et par på frys.

Ha en fin lørdag:-)

Åh så flott da :). Blir nok som du håper skal du se :):). Forresten så het legen på st.olav Hildegunn :).

Go lørdag ønskes deg....og alle andre her inne :) :) :)

Ok, da vet jeg hvem hun legen er. Det var hun som gjorde utredning på meg i det herrens år 2005. Men har nesten ikke sett henne siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm..kan eggløsningssprøyta gi positivt resultat på rugedag 10 tro? Tok en cb digital nå på ettermiddagen og der sto det Gravid. Vet ikke om jeg tør å juble...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei d kan den ikke:-) så da er du nok gravid! Gratulerer! Jeg har bare tatt billigstrimler! Svaakt positiv i går og litt sterkere i dag! :-) men etter en kjemisk graviditer, en MA og en SA, så holder jeg jubelen inne litt til! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk nettopp beskjed fra Medicus at 8 egg er befruktet:-) Noen vil nok falle fra etterhvert, men håper vi kan få inn ett superegg på mandag + at det blir et par på frys.

Ha en fin lørdag:-)

Wow så bra:) blir nok noen på frys her og ja godt å ha noen ekstra klar:) satser på gullegget blir satt inn uansett:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt å høre med dere som tester positivt:) dette går nok rette veien:)

Har dere testet før rd 10? Er selv spent men dagene går så sent. Lurer på om det har festa seg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har pleid og starte testinga på rugedag 9! Vet så godt at det er veldig dumt! Men er man testoman så er man testoman! :-D

er fare for at det er kjemisk graviditet som gir utslag på testene så tilig:-S men men! Da vet jeg vertfall at jeg har hatt kjemisk tenker jeg....!

 

Petra- prøvedukke: hvor langt har du kommet i ruginga?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på UL på fredag, legen da det var ca 30 folikkler under 6 på venstre side og 30 under 7 på høgre side. Så var det 6 på 7 og 7 på 6... mye folikkler kan du si.. Skal gå på medisiner og tilbake onsdag. Fortsetter med 100ie puregon. Håper ikke jeg blir overstimulert!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på UL på fredag, legen da det var ca 30 folikkler under 6 på venstre side og 30 under 7 på høgre side. Så var det 6 på 7 og 7 på 6... mye folikkler kan du si.. Skal gå på medisiner og tilbake onsdag. Fortsetter med 100ie puregon. Håper ikke jeg blir overstimulert!!

Oj, du store mi tid, så mange eggposer! Lykke til på UL på onsdag!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringo79: hvordan går det med deg? når har du time i morgen? Jeg skal møte kl 13.20. Det ser forøvrig ut som om at jeg er 4-5 mnd på vei allerede! Er skikkelig stinn og oppblåst i magen, som blir verre og verre utover ettermiddagen. Ubehagelig, men det er vel vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...