Gå til innhold

Novemberjentene:-)


mammadrøm

Anbefalte innlegg

Ånei nå kom det litt blodslim hos meg håper det ikke er mensen som kommer? :( Ka vel ikke være festeblødning nå? Er på rugedag 6 i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Uttak overstått . Fikk ut tre egg. Nå er der bare å vente på dommen :)

Deilig at det er overstått! Så du overlevde tydeligvis ;-)

Hvordan opplevde du det? Var det så ille som du hadde trodd?

Klem

Det var virkelig ikke ille:)))

Jeg sov ikke natt til i dag fordi jeg gruet meg sånn.

Når jeg kom opp i stolen/ senga begynte jeg selvfølgelig å grine ( haha) for jeg trodde min siste time var kommet.

Men ... Jeg kjente jo ingenting .

Plutselig sa legen at bedøvelsen var satt og jeg hadde ikke kjent noe . Men grine , ja det gjorde jeg alikevel for jeg var jo skrekkslagen. Så sa han : nå har vi to ute.. Og jeg hadde ikke kjent noe . Så på skjermen og tenkte : nå kommer det... Men så holdt han opp glasset og sa: alle gode ting er tre! Og ferdig var jeg!

Fin form hadde jeg også for jeg fikk jo ikke petidin .

Kledde på meg og gikk ut frisk og rask.

Ikke kjent en smerte i etterkant. Dette skal jeg aldri grue meg for igjen :)

Og det tok ti min :)

Blir spennende i morgen da... Forventer det værste men håper det beste:)

Hvordan går det som ruger?

Så kjekt å høre det gikk bra og at det ikke var vondt:) ligger nok noen gode egg å venter på deg nå:)
Ja:)) er lov å håpe.

Prøver å være realistisk siden det kun var 3 egg. Leser jo her inne om de som har både 10 og 15 og av de så er det bare 2/3 som blir noe. Så da tenker jeg sjansen ikke er så stor når det bare er 3.

De ringer etter 12 i dag og jeg kjenner jeg gruer meg litt. Selv om jeg er innstilt på det værste går lufta sikkert litt ut om det blir som jeg frykter.

Jeg tror jeg har gitt opp all tro på kroppen min etter 3 år med bare skuffelser

Ja forstår deg godt men vi krysser fingrene for deg at det blir noen gode hvertfall:) lykke til når telefonen kommer:)
Ett av tre hadde delt seg fint ! Klarer ikke helt å juble alikevel...

Kjenner jeg er litt skuffa. Skulle ønske det var to. For da hadde jeg fått tilbake to og da hadde sjansen vært større!

De sa de ringte igjen i morgen tidlig om det skjedde noe som ikke skulle skje .

Er det stor sjans for at det stopper utviklingen ?

Når tenker de å sette inn da evt? Det er selvsagt en mulighet for at delingen stopper opp, men vi må håpe på det beste. Når mine har kommet så langt at de har blitt befruktet og i tillegg delt seg videre, så har de klart seg og det har blitt innsett. Skjønner veldig godt at du er skuffet, men sats på dette gode gullegget du. Det kan godt være akkurat det egget du trenger ❤❤❤. Hold motet oppe!!! Klem
Jeg har time i morgen 1215 for innsett. De ringer på morgenen om det skjer ting som ikke skal skje:)

Tusen takk for så oppmuntrende svar. Jeg merker selv jeg er i overkant negativ . Huff

Jeg har ikke hatt problemer i forhold til eggene mine og får alltid ut nok til frys i tillegg. Men Det er virkelig en berg-og dalbane :(. Det er så mange ting som skal klaffe... Og når du bare har ett egg så er alt mye mere nervepirrende!! Men det er et ferskt egg som kommer til å klare seg! De sier det er bedre sjanse på ferske egg. Så dette skal være ditt gullegg! Når det har klart seg så langt, så er jeg sikker på at det er et sterkt lite et som fortsetter å dele seg ❤❤❤. Masse lykke til i morgen!!!

Tusen takk :)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vert på UL nr 2, fortsatt ikke store nok follikler... men de er MANGE, rundt 30 på hver side, men 6-7 som utmerker seg som større på hver side og.. skal på ny UL på mandag... Di hadde tro på det, men er forsiktig for å ikke bli overstimulert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk svar på blodprøven fra i går (16 dpo)

Den var på 274, så det ser jo bra ut! Men har enda litt rosa på papiret når jeg er på do, så klarer ikke helt å roe meg med det!!! :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis Nicoline, så flott du også har blitt ruger :D . Lovise - det var fin verdi :) tror ikke den lille blødningen din er noe å bry seg om. ivf_håper - det høres lovende ut det da!:) . Klem til alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulere Nikoline:)

 

Lovise- krysser fingrene for deg at han sitter:) er det litt som kommer hele tiden?

 

Nå fikk jeg ut en liten slimpropp hva kan det være? Den tok med seg restene av lutinusen ut. Lover ikke bra dette, kjenner jeg er veldig skeptisk til at dette går godt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kommer og stoppet litt, men nå er håpet ute:-( blør mye og har mensensmerter, då da var det over for oss nok en gang! Var for godt til å være sant! :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære, kjære Lovise83 er det sant? Er alt håp ute? Nei, nå ble jeg lei meg på dine vegne og du har min største medfølelse. Det er da voldsomt hva noen skal måtte gå igjennom.. Gråt dine modige tårer og ta den tiden og plassen du trenger for å bearbeide dette. Store klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kommer og stoppet litt, men nå er håpet ute:-( blør mye og har mensensmerter, då da var det over for oss nok en gang! Var for godt til å være sant! :-(

Så trasig:(

Men vet du jeg har en venninne som også begynte å blø etter positiv test, hun hadde kramper og menssmerter , men det fikk bra:) jenta er 3 år nå:)

Det var på hennes 5 ivf forsøk!

Har du vært hos lege?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kommer og stoppet litt, men nå er håpet ute:-( blør mye og har mensensmerter, då da var det over for oss nok en gang! Var for godt til å være sant! :-(

Huff jeg gråter for deg! Ta godt vare på deg selv og hverandre ❤. Hva skal man si? Mange av oss vet så alt for godt hvordan du har d nå :(. Mange varme tanker til deg ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kommer og stoppet litt, men nå er håpet ute:-( blør mye og har mensensmerter, då da var det over for oss nok en gang! Var for godt til å være sant! :-(

Off så kjedelig og trist:( føler med deg:)skal du ta mer blodprøver å se om det sitter eller? Jeg har og fått skikkelige blødninger nå akkurat som mensen og veldige smerter er på rd 8 så da er vel håpet mitt ute og?:(

Endret av Petra-prøvedokke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg må nesten ta en på mandag for og bekrefte det! Så må jeg til legen å fa time til utredning! Får vell det når man har mustet 3 ganger...??

Rugedag 8?? Det var vel litt tidlig? Ville ringt klinikken og hørt med de om jeg var deg! Hørtes rart ut...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

å nei :( for noe dritt :( ble så lykkeilg da jeg så nicket ditt i juliklubben.... har du brukt noe støtte etter rugetida denne gangen? er mange som får hjelp med ekstra progesteron og blodfortynnende... jeg er overbevist over t det er det som er grunnen til at jeg er kommet så langt denne gangen i hvert fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg må nesten ta en på mandag for og bekrefte det! Så må jeg til legen å fa time til utredning! Får vell det når man har mustet 3 ganger...??

Rugedag 8?? Det var vel litt tidlig? Ville ringt klinikken og hørt med de om jeg var deg! Hørtes rart ut...!

Snakka me klinikken idag hu kunne ikke hverken bekrefte eller avkrefte om det var mens eller hva det var, for den burde ikke komt så tidlig. Så måtte vente til tirsdag når jeg skal teste for å få svar hvordan det gikk. Er litt kjipt at det skal komme så mye så blir jo litt skeptisk. Men kunne være forberedt på det værste og mente de. Så får nesten bare vente se...

 

Anonymous poster hash: fc017...394

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ja jeg må nesten ta en på mandag for og bekrefte det! Så må jeg til legen å fa time til utredning! Får vell det når man har mustet 3 ganger...??

Rugedag 8?? Det var vel litt tidlig? Ville ringt klinikken og hørt med de om jeg var deg! Hørtes rart ut...!

Snakka me klinikken idag hu kunne ikke hverken bekrefte eller avkrefte om det var mens eller hva det var, for den burde ikke komt så tidlig. Så måtte vente til tirsdag når jeg skal teste for å få svar hvordan det gikk. Er litt kjipt at det skal komme så mye så blir jo litt skeptisk. Men kunne være forberedt på det værste og mente de. Så får nesten bare vente se...

 

Anonymous poster hash: fc017...394

Ble vist anonymt dette innlegget:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang rugesymotomer:

Jeg har kjent lite svært lite etter innsett på mandag, kun noen småstikninger. Men i dag har jeg hatt en del mensen-vondt i magen. Kan ikke huske å ha hatt det på tidligere forsøk (hverken positive el negative.) Har lest litt og ser at det er vanlig med murringer.

Blir gal av meg selv som analyserer symptomer i hytt og gevær!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe jeg har og trålt hele nettet for å se på symptomer for å sjekke hva som er normalt:) ikke lett bli klok på alle symptomene vi leter etter i kroppen:) lykke til i rugetiden videre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner meg veldig igjen nurse77. Tankene mine vandrer stadig vekk nå og analyserer alt jeg kjenner.. Tålmodighet er en dyd... Vi må vær sterk i trua!!! ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lovise83 det var utrolig trist masse, masse medfølelse sendes på din vei. Det er så vondt å miste. Etter 3 aborter skal man bli utredet for det ja. Du blir mamma til slutt, det er jeg sikker på. Du er så nærme. 3 ganger gravid og du har greid det selv også. Stor trøsteklem <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk jenter! :-) dere er fantastiske! Masse lykke til videre! Må dere få opp statestikken på positive tester i november! Kommer inn og ser etter dere i ny og ne! ;-) maaaasse lykke til godjenter:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er ovitrellen satt, uttak mandag kl09 :D

ønsker deg masse lykke til denne siste runden din cloe :klemmer: nå håper jeg lt går som det skal!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...