Gå til innhold

Novemberjentene:-)


mammadrøm

Anbefalte innlegg

Ultralyd imorgen her også :) blir spennende å se hvor mange follikler det er og hvor store de er blitt. Regner med at jeg må gå par tre dager til på Menopur og orgalutran, utifra tidligere erfaring ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ringo79: hvordan går det med deg? når har du time i morgen? Jeg skal møte kl 13.20. Det ser forøvrig ut som om at jeg er 4-5 mnd på vei allerede! Er skikkelig stinn og oppblåst i magen, som blir verre og verre utover ettermiddagen. Ubehagelig, men det er vel vanlig.

Herlighet så rart! Jeg har også time 13.20:):):):). Skal sende deg gode tanker❤.

Du det hadde nok vært godt med ei gravidbukse nå hihi:). Er noe oppblåst ja. Men har jo vært det de amdre gangene også, men glemmer det liksom av :). Jeg gleder meg veldig til å bli ruger. Er enormt spent på hvordan det har gått med eggene mine i helga ❤. Vi får oppdatere heretterhvert i morgen ;). Masse lykke til!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ringo79: hvordan går det med deg? når har du time i morgen? Jeg skal møte kl 13.20. Det ser forøvrig ut som om at jeg er 4-5 mnd på vei allerede! Er skikkelig stinn og oppblåst i magen, som blir verre og verre utover ettermiddagen. Ubehagelig, men det er vel vanlig.

Herlighet så rart! Jeg har også time 13.20:):):):). Skal sende deg gode tanker❤.

Du det hadde nok vært godt med ei gravidbukse nå hihi:). Er noe oppblåst ja. Men har jo vært det de amdre gangene også, men glemmer det liksom av :). Jeg gleder meg veldig til å bli ruger. Er enormt spent på hvordan det har gått med eggene mine i helga ❤. Vi får oppdatere heretterhvert i morgen ;). Masse lykke til!!!!!!!

Jeg skjønner at du er veldig spent på hvordan eggene dine har utviklet seg u helga! Det er jo veldig bra at du ikke har hørt noe fra dem da;-) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ultralyd imorgen her også :) blir spennende å se hvor mange follikler det er og hvor store de er blitt. Regner med at jeg må gå par tre dager til på Menopur og orgalutran, utifra tidligere erfaring ;)

Lykke til på ul Chloe30! Du får oppdatere oss etterhvert om hvordan det gikk!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ringo79: hvordan går det med deg? når har du time i morgen? Jeg skal møte kl 13.20. Det ser forøvrig ut som om at jeg er 4-5 mnd på vei allerede! Er skikkelig stinn og oppblåst i magen, som blir verre og verre utover ettermiddagen. Ubehagelig, men det er vel vanlig.

Herlighet så rart! Jeg har også time 13.20:):):):). Skal sende deg gode tanker❤.

Du det hadde nok vært godt med ei gravidbukse nå hihi:). Er noe oppblåst ja. Men har jo vært det de amdre gangene også, men glemmer det liksom av :). Jeg gleder meg veldig til å bli ruger. Er enormt spent på hvordan det har gått med eggene mine i helga ❤. Vi får oppdatere heretterhvert i morgen ;). Masse lykke til!!!!!!!

Rettelse: 13.40 ;). Finnes vel grenser for hvor likt det skal være mellom oss Nurse77? Hihi. Nå venter noen butikker på meg før jeg strener bort til sykehuset. Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er gullegget på plass!:-)))))) Og ikke nok med det, jeg fikk 3 egg på frys! Er kjempefornøyd med det!

 

Holdt som vanlig på å tisse meg ut ifm innsett. Hadde en kjempeblære.

 

Nå skal det ruges. Er sykemeldt t.o.m i morgen. Og da skal jeg på babybesøk:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der var mine to på plass ❤. De hadde delt seg helt etter boka så legen var fornøyd :). Tre egg til har også klart seg veldig bra, men de skulle avvente til onsdag før de legger dem på frys. Har de klart seg frem til da, så har jeg plutselig tre på frys jeg også :). Håper bare de to jeg har inne nå biter seg fast! Ligger på hotellrommet med varmeflaske på magen :). Drarikke hjem før i morgen, så skal bare slappe av idag :). Rug i vei nurse77 ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der var mine to på plass ❤. De hadde delt seg helt etter boka så legen var fornøyd :). Tre egg til har også klart seg veldig bra, men de skulle avvente til onsdag før de legger dem på frys. Har de klart seg frem til da, så har jeg plutselig tre på frys jeg også :). Håper bare de to jeg har inne nå biter seg fast! Ligger på hotellrommet med varmeflaske på magen :). Drarikke hjem før i morgen, så skal bare slappe av idag :). Rug i vei nurse77 ❤

Dette hørtes jo veldig bra ut!:-)))

Klukk, klukk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal jeg fortsette med sprøyter frem til fredag, da blir det nye blodprøver og ultralyd. Da håper jeg folliklene har vokst seg store og fine :D

 

Morsomt at dere to er såååå like i løypa og antall egg på frys, Nurse77 og Ringo79 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! Supersterk cb+ i ettermiddag! :-)

har testdag i morgen da men! Så da blir det cb digital! :-D

så nå krysser vi bare fingrene for at lille spiren sitter i 9 måneder...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp! Supersterk cb+ i ettermiddag! :-)

har testdag i morgen da men! Så da blir det cb digital! :-D

så nå krysser vi bare fingrene for at lille spiren sitter i 9 måneder...!

Hipp hurra!!!! Så fantastisk, Lovise!! Gratulerer så mye:-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk:-) nå må dere bare følge etter! :-)

Ååå så fantastisk !! Gratulerer!!!!!! Ta vare på deg selv nå da :). Vi kommer strax etter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal jeg fortsette med sprøyter frem til fredag, da blir det nye blodprøver og ultralyd. Da håper jeg folliklene har vokst seg store og fine :D

 

Morsomt at dere to er såååå like i løypa og antall egg på frys, Nurse77 og Ringo79 :)

Jeg skal også ha ultralyd på fredag:) satser på å dra til Istanbul på mandag og egguttak tirsdag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 



Jepp! Supersterk cb+ i ettermiddag! :-)
har testdag i morgen da men! Så da blir det cb digital! :-D
så nå krysser vi bare fingrene for at lille spiren sitter i 9 måneder...!


Gratulerer Lovise! Så fantastisk! Jeg har kjøpt vanlig cb i dag. Tok jo digitaltest i helgen og den sa gravid. Tok en test på ettermiddagen i dag hvor krysset ikke var supersterkt. Har en test som jeg skal ta på selve testdagen (som jeg trodde var onsdag..) men fikk du beskjed om å teste i morgen? For du hadde innsett onsdag 6. du også ikke sant? Får håpe at morgenurin gir sterkere kryss... Endret av Olianna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde innsett 6. ja! Fikk da beskjed om at de ringer meg i morgen for resultatet! :-)

Tror ikke du skal bekymre deg så mye om hvor sterk testen er! Det kan være stor forskjeld på hvor mye farge det er i testen har jeg lest! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hipp hurra for deg Lovise83. Nå må dette gå strake veien. Synes nettopp det var jeg som var i de grusomme rugedagene men i dag er jeg allerede 11+2....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hipp hurra for deg Lovise83. Nå må dette gå strake veien. Synes nettopp det var jeg som var i de grusomme rugedagene men i dag er jeg allerede 11+2....

takk! :-) du har kommet så langt alererde!! Yia flyr jo! Heldige du som snart er i 2. tremester! :-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Da skal jeg fortsette med sprøyter frem til fredag, da blir det nye blodprøver og ultralyd. Da håper jeg folliklene har vokst seg store og fine :D

Morsomt at dere to er såååå like i løypa og antall egg på frys, Nurse77 og Ringo79 :)

Jeg skal også ha ultralyd på fredag:) satser på å dra til Istanbul på mandag og egguttak tirsdag:)

Når startet du på sprøyter? Jeg startet mandag 11. nov, så håper på egguttak til søndag :) morsomt at vi to er så likt i løypa :) Vi får følge hverandre litt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...