Gå til innhold

Novemberjentene:-)


mammadrøm

Anbefalte innlegg

Ringo79: så utrolig kjedelig at det ikke ble noen på frys! Nå mååååååå dere bare gå bra! Herregud, som jeg håper du er gravid:-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ringo79: så utrolig kjedelig at det ikke ble noen på frys! Nå mååååååå dere bare gå bra! Herregud, som jeg håper du er gravid:-)))

Huff ja d var veldig kjipt..:(. Men det er greit om bare spira(ene) sitter nå... Det er ikke bra for nervene dette her ;). Vil så gjerne vite d nå slik at jeg kan få ro.. Men om det bor neg test, så vet jeg ikke helt hvordan jeg kommer til å ta d :(. Den skal sitte nå❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så trist Petra :( har hatt en del negative forsøk, så jeg vet godt hvor skuffa man blir, selv om man "var forberedt" på negativt... satser på at det er frys som skal til :D

 

Ringo: Nå er jeg skikkelig spent på om du har en baby i magen asså!!! Den gangen jeg ble gravid med ivf, hadde jeg masse stikkinger i livmor... ikke ømme pupper,,, det har jeg aldri hatt så tidlig.. denne gangen som jeg ble gravid naturlig, så hadde jeg INGEN symptomer... trodde mensen skulle la vente på seg.... det som gjorde meg mistenksom var at jeg kastet opp.... de som blir gravide naturlig og aldri har hatt ivf klarer ikke å sette seg inn i hverken bivirkninger eller følelser... så jeg er uendelig glad for at jeg har dere her på ass.bef :D

 

er inne å heier stadig vekk på dere enda :P

 

sender gode tanker til egga dine cloe!!

Takk for gode ord:) håper det blir klaff med frys har hvertfall 2egg så lov håpe at en av de blir sittene hvertfall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på UL nr 3 på mandag og enda var ikke eggene vokst nok, men ver veldig mangen!! 40 stk under 8 på hver side og noen på rundt 10 på begge sider. Økte dosen medisiner og ny UL på mandag.. Legen sa om at det ikke skulle gå på dette forsøket ble det lapraskopi og fjerning av en del egg!? Hørres skummelt ut, tenk vist di tar for mangen.. hehe

 

Men eg må vel flytte over til Desember gruppen jeg da..

Kjenner jeg begynner å bli sliten etter 3 uker med sprøyter, har tatt over 50 stk nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj det hørtes mye ut, ivf_håper, og slitsomt å holde på så lenge. Hva slags hormonpreparat tar du? Og er det det samme du har fått før? får satse på det blir klart til uttak neste ul og at du får masse fine egg :) og en spire som sitter hele veien nå. Det er mange egg i eggstokkene så tror ikke det skulle ha noe å si, men skjønner ikke helt hvorfor? Velkommen til desember gruppa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på rugedag 7 nå..

Er det noen som hadde egguttakog innsett noen dager før meg som har begynt å teste?

 

Jeg kjenner ingenting . Med unntak av litt mensverk om natta . Og ømme pupper . Men dette har jeg hatt hver mnd uten at det har betydd noe .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg testet positivt i går på rugedag 12... :)

Er trøtt og har litt vondte/strekk/stikk i mage/hofteområdet. Litt ømme bryst. Ellers merker jeg ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå hurra fantastisk ;)))))))

Da henger jeg 6 dager etter deg da:)

Jeg er like pessimistisk som vanlig men jeg ble veldig glad nå :) hurra igjen :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så fantastisk for deg Elibjo:) gratulere så mye:)

lykke til videre Nikoline :)satser på dette går veien:)

Tusen takk Petra :)

Er vel forsvarsmekanismen som holder meg nede på jorda :)

Men litt er det jo lov å håpe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er egguttak overstått, 21 egg ut:) Muligens overstimulert så må tilbake på sykehuset lørdag og ta ultralyd...

Endret av HBL
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er egguttak overstått, 21 egg ut:) Muligens overstimulert så må tilbake på sykehuset lørdag og ta ultralyd...

 

21 egg ut.. Hoho det var litt:)

Da er det ihverfall god sjans for at noen av de kan brukes :)

Når skal du sette tilbake?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Da er egguttak overstått, 21 egg ut:) Muligens overstimulert så må tilbake på sykehuset lørdag og ta ultralyd...

21 egg ut.. Hoho det var litt:)

Da er det ihverfall god sjans for at noen av de kan brukes :)

Når skal du sette tilbake?

Blir nok mandag:) trenger mange egg da vi holder på med PGD i utlandet og eggene skal gentestes.. Forrige gang overlevde 5 egg biopsien men var bare ett som var friskt og det var av dårlig kvalitet.. Satser på flere friske egg med god kvalitet denne gangen så vi forhåpentligvis kan få noen på frys også:) Endret av HBL
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden dere...eggene...må gjennom såpass mange påkjenninger, så er det jo supert at dere fikk ut såpass mange :). Håper virkelig at dere får noen på frys også :). Masse lykke til!!!!!! ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, ser ut til at mensen er på vei. Spottet litt da jeg var på do istad. Rugedag 10 i dag.

Har kjent på meg at dette var et negativt forsøk, så er ikke overrasket. Men kjedelig allikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Da er egguttak overstått, 21 egg ut:) Muligens overstimulert så må tilbake på sykehuset lørdag og ta ultralyd...

21 egg ut.. Hoho det var litt:)

Da er det ihverfall god sjans for at noen av de kan brukes :)

Når skal du sette tilbake?

Blir nok mandag:) trenger mange egg da vi holder på med PGD i utlandet og eggene skal gentestes.. Forrige gang overlevde 5 egg biopsien men var bare ett som var friskt og det var av dårlig kvalitet.. Satser på flere friske egg med god kvalitet denne gangen så vi forhåpentligvis kan få noen på frys også:)

Så bra antall du fikk :-) Håper du får god kvalitet på de. Hadde på en av rundene 24 egg ut, men ingen inn. Da var det bare 7 som kunne analyseres,1 match,men overlevde ikke til dag 5.Jeg var også lett overstimulert den gangen.

 

Blir spennende til lørdag, da får jeg vite om det er noe å sette inn.... Får du vite det på mandag/tirsdag? Krysser fingrene for oss ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gi opp håpet helt enda da, det kan jo være lutinusen eller festeblødning. Alt håp er ikke ute før blodprøven er tatt. Men skjønner jo du ikke har de store forhåpningene nå. Håper du tar feil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, ser ut til at mensen er på vei. Spottet litt da jeg var på do istad. Rugedag 10 i dag.

Har kjent på meg at dette var et negativt forsøk, så er ikke overrasket. Men kjedelig allikevel.

Å nei! Huff jeg føler sterkt med deg...det vet du ❤. Men ikke gi opp før test er tatt... Jeg håper det er ei naturlig forklaring på blodet... Man må klamre seg til det man kan. Du har jo fått to tidligere, så du vet vel hvordan det kjennes når det er vellykket... Uansett så krysser jeg alt uansett!! Stor klem til deg ❤❤❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Da er egguttak overstått, 21 egg ut:) Muligens overstimulert så må tilbake på sykehuset lørdag og ta ultralyd...

21 egg ut.. Hoho det var litt:)

Da er det ihverfall god sjans for at noen av de kan brukes :)

Når skal du sette tilbake?

Blir nok mandag:) trenger mange egg da vi holder på med PGD i utlandet og eggene skal gentestes.. Forrige gang overlevde 5 egg biopsien men var bare ett som var friskt og det var av dårlig kvalitet.. Satser på flere friske egg med god kvalitet denne gangen så vi forhåpentligvis kan få noen på frys også:)

Så bra antall du fikk :-) Håper du får god kvalitet på de. Hadde på en av rundene 24 egg ut, men ingen inn. Da var det bare 7 som kunne analyseres,1 match,men overlevde ikke til dag 5.Jeg var også lett overstimulert den gangen.

Blir spennende til lørdag, da får jeg vite om det er noe å sette inn.... Får du vite det på mandag/tirsdag? Krysser fingrene for oss ;-)

Leste nå at det evt blir innsett mandag. De analyserer embryoene en dag før Brussel, eller så tar analysen mindre tid der du er? Uttak her regnes som dag 0, dag 3 analyserer de embryoene og dag 5 vet de resultatet. Ikke rart mine embryoer ikke holder ut "sålenge" :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Da er egguttak overstått, 21 egg ut:) Muligens overstimulert så må tilbake på sykehuset lørdag og ta ultralyd...

21 egg ut.. Hoho det var litt:)

Da er det ihverfall god sjans for at noen av de kan brukes :)

Når skal du sette tilbake?

Blir nok mandag:) trenger mange egg da vi holder på med PGD i utlandet og eggene skal gentestes.. Forrige gang overlevde 5 egg biopsien men var bare ett som var friskt og det var av dårlig kvalitet.. Satser på flere friske egg med god kvalitet denne gangen så vi forhåpentligvis kan få noen på frys også:)
Så bra antall du fikk :-) Håper du får god kvalitet på de. Hadde på en av rundene 24 egg ut, men ingen inn. Da var det bare 7 som kunne analyseres,1 match,men overlevde ikke til dag 5.Jeg var også lett overstimulert den gangen.

Blir spennende til lørdag, da får jeg vite om det er noe å sette inn.... Får du vite det på mandag/tirsdag? Krysser fingrene for oss ;-)

Leste nå at det evt blir innsett mandag. De analyserer embryoene en dag før Brussel, eller så tar analysen mindre tid der du er? Uttak her regnes som dag 0, dag 3 analyserer de embryoene og dag 5 vet de resultatet. Ikke rart mine embryoer ikke holder ut "sålenge" :P

Her får vi beskjed om hvor mange som er modne og befruktet i morgen dagen etter uttak, så får vi beskjed om hvor mange som har overlevd og de kan ta biopsi av på søndag, så får vi svar på event friske og innsett mandag. Jeg lurte på hvorfor de ikke ventet til dag 5 som er vanlig ellers da sa de at så lenge de visste hvilke egg som var friske hadde egget det bedre i livmoren enn i et laboratorium:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hm, ser ut til at mensen er på vei. Spottet litt da jeg var på do istad. Rugedag 10 i dag.

Har kjent på meg at dette var et negativt forsøk, så er ikke overrasket. Men kjedelig allikevel.

Å nei! Huff jeg føler sterkt med deg...det vet du ❤. Men ikke gi opp før test er tatt... Jeg håper det er ei naturlig forklaring på blodet... Man må klamre seg til det man kan. Du har jo fått to tidligere, så du vet vel hvordan det kjennes når det er vellykket... Uansett så krysser jeg alt uansett!! Stor klem til deg ❤❤❤

Drit i meg, men hva skjer med deg????!! Har du fått en skyggestrek?!!!!! Det er jo helt utrolig!

Litt som på mitt første forsøk som var positivt (hadde tatt ti tusen negative gravi.tester mens vi prøvde på vanlig måte), jeg skjønte ikke at den skyggestreken faktisk var en slags strek!

 

Du må oppdatere med en gang du får testet i morgen! Å herregud, dette skal være din tur!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hm, ser ut til at mensen er på vei. Spottet litt da jeg var på do istad. Rugedag 10 i dag.

Har kjent på meg at dette var et negativt forsøk, så er ikke overrasket. Men kjedelig allikevel.

Å nei! Huff jeg føler sterkt med deg...det vet du ❤. Men ikke gi opp før test er tatt... Jeg håper det er ei naturlig forklaring på blodet... Man må klamre seg til det man kan. Du har jo fått to tidligere, så du vet vel hvordan det kjennes når det er vellykket... Uansett så krysser jeg alt uansett!! Stor klem til deg ❤❤❤

Drit i meg, men hva skjer med deg????!! Har du fått en skyggestrek?!!!!! Det er jo helt utrolig!

Litt som på mitt første forsøk som var positivt (hadde tatt ti tusen negative gravi.tester mens vi prøvde på vanlig måte), jeg skjønte ikke at den skyggestreken faktisk var en slags strek!

Du må oppdatere med en gang du får testet i morgen! Å herregud, dette skal være din tur!:-)

Hehe :) :). Men jeg gjemte testen i skapet... Og nå er den bare hvit :(. Men det er vel for at den var ledig svak da... Og så er det jo en grunn til at man ikke skal lese av en evighet etterpå..? Gleder meg...og nærmest gruer meg til test i morgen. Jeg skal melde fra ASAP ;):D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...