Gå til innhold

Novemberjentene:-)


mammadrøm

Anbefalte innlegg

 

 

Åååååå herreguuuud . Jeg fikk positiv strimmel og positiv clearblu nå på morran på rugedag 9!

Dette hadde jeg aldri trodd skulle skje... Kjære spire hold ut i 8 mnd til :)❤❤❤❤❤

Gratulerer så mye:-) For en herlig følelse!! Håper vi andre kommer etter:-)

Tusen takk :)

Ja det håper jeg også :) kan jeg kan alle :)

Jeg er jo bare på rugedag 9 og skulle egentlig ikke teste før på onsdag . Men jeg ville bare få det utval verden og gå videre. Hadde så ikke tro på dette . Men jammen tok jeg feil :) jippijaaaa :)

 

Når har du testdag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer Nikoline E!!!!!! Så fantastisk ♥

 

Lykke til, Chloe30. Krysser fingrene for deg! !!

Tusen takk :)

Ja tenk at vi begge skulle få så få egg, ett befruktet, og delt riktig og innsett . Tenk at det var gullegget for oss begge:)❤❤❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble ingen innsett :( ingen match. Men de 3 andre som overlevde til idag var faktisk av god kvalitet,noe det ikke har vært tidligere. Men hjelper lite når de ikke matcher :(

Endret av Chloe30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde egentlig tenkt å gi opp nå. Men snakket litt sammen om at vi kanskje skal vente rundt 6 mnd, for å spare opp litt penger,pluss at det hadde vært litt dumt å sette igang noe nå, siden j starter i ny jobb på nyåret....har sååå lyst på en til,utenom at det skal matche...blir misunnelig når jeg ser gravide damer :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det skjønner jeg :( du får sette deg ned og skrive en søknad til det fondet jeg skrev om her :P med deres historie så kan dere virkelig ikke få avlslag! hadde vel vært godt med litt hjelp til medisinutgiftene i hvert fall :)

 

ønsker dere masse lykke til!! Og så gøy med ny jobb :D håper det tar bort litt av babyfokuset <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Åååååå herreguuuud . Jeg fikk positiv strimmel og positiv clearblu nå på morran på rugedag 9!

Dette hadde jeg aldri trodd skulle skje... Kjære spire hold ut i 8 mnd til :)❤❤❤❤❤

Gratulerer så mye:-) For en herlig følelse!! Håper vi andre kommer etter:-)

Tusen takk :)

Ja det håper jeg også :) kan jeg kan alle :)

Jeg er jo bare på rugedag 9 og skulle egentlig ikke teste før på onsdag . Men jeg ville bare få det utval verden og gå videre. Hadde så ikke tro på dette . Men jammen tok jeg feil :) jippijaaaa :)

 

Når har du testdag?

 

Jeg er bare på rugedag 2(testdag 10/12), så lenge igjen enda... Kos deg med spiren i magen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble ingen innsett :( ingen match. Men de 3 andre som overlevde til idag var faktisk av god kvalitet,noe det ikke har vært tidligere. Men hjelper lite når de ikke matcher :(

Ånei, det var veldig leit å høre:-( Sender over en god klem<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh fantastisk Nicoline E! ja tenk at begge dere to som bare fikk 1 egg ble gravide nå :) så utrolig gøy! Mange positive nå denne runden, må trenden fortsette :D !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Åååååå herreguuuud . Jeg fikk positiv strimmel og positiv clearblu nå på morran på rugedag 9!

Dette hadde jeg aldri trodd skulle skje... Kjære spire hold ut i 8 mnd til :)❤❤❤❤❤

Gratulerer så mye:-) For en herlig følelse!! Håper vi andre kommer etter:-)

Tusen takk :)

Ja det håper jeg også :) kan jeg kan alle :)

Jeg er jo bare på rugedag 9 og skulle egentlig ikke teste før på onsdag . Men jeg ville bare få det utval verden og gå videre. Hadde så ikke tro på dette . Men jammen tok jeg feil :) jippijaaaa :)

 

Når har du testdag?

Jeg er bare på rugedag 2(testdag 10/12), så lenge igjen enda... Kos deg med spiren i magen:-)[/quote

 

 

Som sagt testen jeg 5 dager før jeg skulle og fikk positiv :)

Kan jo hende du også skulle prøvd deg noen dager før ?

Dagene går jo såååå sakte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chole30 det var veldig trist å høre :( , skjønner dere ikke vil gi opp. Godt du har ny jobb å gå til på nyåret da og få litt annet fokus i de 6 mnd da, må gullegget kommet da!:) stor trøsteklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chloe30: det var veldig trist å høre. Håper at dere klarer å starte opp igjen etter en pause. Søk til det fondet tante esel nevnte. Verdt et forsøk :) . Go klem fra meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

 

 

Åååååå herreguuuud . Jeg fikk positiv strimmel og positiv clearblu nå på morran på rugedag 9!

Dette hadde jeg aldri trodd skulle skje... Kjære spire hold ut i 8 mnd til :)❤❤❤❤❤

Gratulerer så mye:-) For en herlig følelse!! Håper vi andre kommer etter:-)
Tusen takk :)

Ja det håper jeg også :) kan jeg kan alle :)

Jeg er jo bare på rugedag 9 og skulle egentlig ikke teste før på onsdag . Men jeg ville bare få det utval verden og gå videre. Hadde så ikke tro på dette . Men jammen tok jeg feil :) jippijaaaa :)

 

Når har du testdag?

Jeg er bare på rugedag 2(testdag 10/12), så lenge igjen enda... Kos deg med spiren i magen:-)

Tiden går jo utrolig sakte da... Men jeg testet jo 5 dager for tidlig og enda var den positiv . Bare jeg ikke blir lurt... At det bare er kjemisk ..:( mensen er ventet på tirsdag så jeg holder pusten litt til:) om den ikke dukker opp er det jo virkelig sant:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde egentlig tenkt å gi opp nå. Men snakket litt sammen om at vi kanskje skal vente rundt 6 mnd, for å spare opp litt penger,pluss at det hadde vært litt dumt å sette igang noe nå, siden j starter i ny jobb på nyåret....har sååå lyst på en til,utenom at det skal matche...blir misunnelig når jeg ser gravide damer :(

Huff, så utrolig leit!! :-(

Skjønner godt dere tenker på å fortsette om ei stund allikevel. Det vil vel være tøft å sette endelig strek på at nå blir det ikke flere forsøk...

Dere burde jo absolutt søke om økonomisk støtte. Får ikke dere, så er det i gen som får.

 

Mange klemmer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går bra med meg, iallfall. 5+2 i dag. Helt uvirkelig! Syns tida går så sakte :)Bra det er jul nå, så skal nok tida fly plutselig allikevel.

 

Hvordan går det med deg, da, Nikoline? Når skal du på ul?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på rugedag 8. Har ingen symptomer, og føler nå at løpet er kjørt for dette forsøket:-( Tok en test i dag som var negativ.. Har testdag på tirsdag, men blir veldig overrasket om blodprøven skulle vise seg å være positiv.

 

Gratulerer til dere med positiv test:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er jo tiiiiidlig enda da Mammadrøm! Og dessuten så har du jo litt stikninger - det er symptom det :) . Da jeg testet positivt så var jeg oppblåst og stikninger i venstre side av og til det eneste av symptomer jeg hadde frem til 1-2 dager før test. Da fikk jeg litt tydeligere blodårer på brystet og svaaake murringer i magen. Og igjen ingen symptomer og mange symptomer har visst ikke noe å si egentlig, siden denne progesteronen vi tar kan gi de samme symptomene. Så tommelen fremdeles opp for deg! Du er overhodet ikke ute dansen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er jo tiiiiidlig enda da Mammadrøm! Og dessuten så har du jo litt stikninger - det er symptom det :) . Da jeg testet positivt så var jeg oppblåst og stikninger i venstre side av og til det eneste av symptomer jeg hadde frem til 1-2 dager før test. Da fikk jeg litt tydeligere blodårer på brystet og svaaake murringer i magen. Og igjen ingen symptomer og mange symptomer har visst ikke noe å si egentlig, siden denne progesteronen vi tar kan gi de samme symptomene. Så tommelen fremdeles opp for deg! Du er overhodet ikke ute dansen. :)

Tusen takk for oppløftende svar, Opp:-) Tårene begynte å trille igjen da jeg leste svaret ditt, er jo helt emosjonell og ustabil i dag... Ja, jeg har noen stikninger av og til og har vært en del oppblåst. Men leser om andre som har så mange symptomer som ømme pupper, kvalme, trøtt, opp å tisse på natta osv, og ingen av de symptomene har jeg... Men nå fikk du meg litt mer positiv igjen, skal prøve å ikke ta sorgene på forskudd! I kveld skal vi ut og spise og på latter med et vennepar, det blir nok en koselig kveld:-)

Det er en uvurderlig støtte å "snakke" med dere flotte damer her inne! Det er så godt å snakke med andre som er i samme situasjon, og forstår hva vi går gjennom. Ønsker dere alle en god helg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja mammadrøm jeg henger meg på opp her.. Det er enda tidlig :). Jeg kjente stikking spes venstre side ei stund før testing. Men det var ikke før mensen var ventet at det kom murringer, småkvalm igår (4+3)...idag også.. Noe ekstra tissing har jeg ikke opplevd....kanskje litt, men det er fordi at jeg drikker mer vann enn jeg normalt gjør. Hadde onde pupper gjennom hele forsøket. Forsvant plutselig 4 dager før test. Ble stressa av det. Men så kom d tilbake på en litt annen, litt sår, måte enn jeg er vant til før mens. Det var vel to dager før test. Så du ser det er ikke alle som har masse tegn lenge før test. Syns du nå skal vente med testen til testdag, så er du helt sikker :). Krysser fingrene for deg og håper inderlig at det ordner seg denne gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja mammadrøm jeg henger meg på opp her.. Det er enda tidlig :). Jeg kjente stikking spes venstre side ei stund før testing. Men det var ikke før mensen var ventet at det kom murringer, småkvalm igår (4+3)...idag også.. Noe ekstra tissing har jeg ikke opplevd....kanskje litt, men det er fordi at jeg drikker mer vann enn jeg normalt gjør. Hadde onde pupper gjennom hele forsøket. Forsvant plutselig 4 dager før test. Ble stressa av det. Men så kom d tilbake på en litt annen, litt sår, måte enn jeg er vant til før mens. Det var vel to dager før test. Så du ser det er ikke alle som har masse tegn lenge før test. Syns du nå skal vente med testen til testdag, så er du helt sikker :). Krysser fingrene for deg og håper inderlig at det ordner seg denne gangen :)

Takk for klokt svar! Det er så godt å bli litt oppløftet når man har gått litt i kjelleren. Kjenner jeg har enorm respekt for de som går gjennom forsøk etter forsøk. Jeg har jo allerede begynt å bekymre meg for hvordan jeg skal klare å manne meg opp til neste forsøk... Har blitt litt mer positiv nå, og skal vente med test til testdag. Takk igjen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Men det er jo tiiiiidlig enda da Mammadrøm! Og dessuten så har du jo litt stikninger - det er symptom det :) . Da jeg testet positivt så var jeg oppblåst og stikninger i venstre side av og til det eneste av symptomer jeg hadde frem til 1-2 dager før test. Da fikk jeg litt tydeligere blodårer på brystet og svaaake murringer i magen. Og igjen ingen symptomer og mange symptomer har visst ikke noe å si egentlig, siden denne progesteronen vi tar kan gi de samme symptomene. Så tommelen fremdeles opp for deg! Du er overhodet ikke ute dansen. :)

Tusen takk for oppløftende svar, Opp:-) Tårene begynte å trille igjen da jeg leste svaret ditt, er jo helt emosjonell og ustabil i dag... Ja, jeg har noen stikninger av og til og har vært en del oppblåst. Men leser om andre som har så mange symptomer som ømme pupper, kvalme, trøtt, opp å tisse på natta osv, og ingen av de symptomene har jeg... Men nå fikk du meg litt mer positiv igjen, skal prøve å ikke ta sorgene på forskudd! I kveld skal vi ut og spise og på latter med et vennepar, det blir nok en koselig kveld:-)

Det er en uvurderlig støtte å "snakke" med dere flotte damer her inne! Det er så godt å snakke med andre som er i samme situasjon, og forstår hva vi går gjennom. Ønsker dere alle en god helg:-)

De fleste som blir gravide på naturligvis, får ikke symptomer før ved forventet mens. Noen ikke før lenge etter det. Jeg har selv fått flere barn unnfanget på naturlig vis, og kjente lite.

Nå er jeg på rugedag 7, da jeg satte inn et fryseegg.

Prøver å ikke kjenne etter så mye, for symptomer kan være bivirkninger av støttebehandling, og mangel på symptomer nå behøver ikke bety noe som helst:)

Det at en vet en har satt inn et befruktet egg gjør at en kjenner etter litt for mye, og tror alt er symptomer/ikke symptomer. Også blir det til at følelsene svinger i takt med dette:)

Men ikke fortvil over mangel på symptomer.. Det er faktisk mest vanlig å ikke ha noen på dette tidspunktet. :)

 

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg veldig godt, men du skal vite at det er helt utrolig hvor mye styrke man klarer å hente fram i denne prosessen. Jeg har vært helt på bunnen i perioder, men så gir jeg det hele en pause å så er jeg klar igjen :). Jeg krysser fingrene for deg :). Var på besøk hos min tvillinggravide venninne (ivf)... Spurte henne litt om akkurat det med tidlige sympt. Hun kjente ingen verdens ting før test.. Ut i uke 4 ble hun litt småkvalm.. Hun har hatt liiite sympt generelt (heldig for så vidt :)). Nå er hun 25 uker :). Vi er alle ledig forskjellige :). Husk å bruk oss her inne ved behov :). Utrolig støtte å være her inne og snakke med alle dere flotte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke ord for hvor gode dere er alle sammen:-) Tusen takk for så gode og oppløftende svar:-) Du har jo rett Ønskersegtre i at det er vanlig å ikke ha så mye symptomer før forventet mens. Det er bare så vanskelig å ikke kjenne etter hele tiden, og bare jeg nyser må jeg Google om det kan være et symptom(haha, vet jeg er helt håpløs). Godt å høre dine erfaringer med at man fint kan være gravid uten å kjenne så mye i starten!! Lykke til med rugingen:-)

 

Ringo79: Tenk at til og med venninnen din som venter tvillinger ikke har mye symptomer, da kan jo være håp for meg også som bare ruger på ett:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...