Gå til innhold

Novemberjentene:-)


mammadrøm

Anbefalte innlegg

Våknet på sofaen med veldige menssmerter. Nå blør jeg :(((. Bare gråter og gråter.. Da gikk d nok ikke så bra allikevel :(. Er så fryktelig lei meg. Har bare lyst til å få lov til å bli lykkelig.... ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Går bra med meg, iallfall. 5+2 i dag. Helt uvirkelig! Syns tida går så sakte :)Bra det er jul nå, så skal nok tida fly plutselig allikevel.

 

Hvordan går det med deg, da, Nikoline? Når skal du på ul?

Det går kjempebra :)

Er 4+3 i dag.

Men greier liksom ikke å tro det. Tenk om det er kjemisk ...😱

Lite symtomer. Blir bare litt uvel om jeg ikke spiser ofte . Også veldig fort sint da 😳stakkars samboeren min . Huff😳 var oppe 4(!!!) ganger i natt og tissa men utover det lite. Det strekker godt om jeg reiser meg brått. Men stikkingene og rivingene jeg hadde rd 9,10 og 11 er borte.

Har time til ul 18 des:)

Du da?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våknet på sofaen med veldige menssmerter. Nå blør jeg :(((. Bare gråter og gråter.. Da gikk d nok ikke så bra allikevel :(. Er så fryktelig lei meg. Har bare lyst til å få lov til å bli lykkelig.... ❤

Huff, noe så trist :(

Men, selv om det virker håpløst, så kan en ikke være helt sikkert på at det har gått galt før det har blitt undersøkt..

Men, er lei meg på dine vegne.... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våknet på sofaen med veldige menssmerter. Nå blør jeg :(((. Bare gråter og gråter.. Da gikk d nok ikke så bra allikevel :(. Er så fryktelig lei meg. Har bare lyst til å få lov til å bli lykkelig.... ❤

Huff så utrolig synd:(

Men må bare spørre.. Har du fått positiv test?

Føler veldig med deg altså. Sender deg en stor klem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på rugedag 8. Har ingen symptomer, og føler nå at løpet er kjørt for dette forsøket:-( Tok en test i dag som var negativ.. Har testdag på tirsdag, men blir veldig overrasket om blodprøven skulle vise seg å være positiv.

 

Gratulerer til dere med positiv test:-)

 

Jeg kjente ingenting fra rd1-6 . Fra rd6 kom de klassiske mens/el følelsene i magen . . Rd 7-8 gjevn murring, spes om natten . Det var mine eneste symptomer før jeg fikk positiv test rd 9:)

Så det er håp for deg også .

Forøvrig har jeg hatt flere symtomer når jeg IKKE har vært gravid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Våknet på sofaen med veldige menssmerter. Nå blør jeg :(((. Bare gråter og gråter.. Da gikk d nok ikke så bra allikevel :(. Er så fryktelig lei meg. Har bare lyst til å få lov til å bli lykkelig.... ❤

Huff så utrolig synd:(

Men må bare spørre.. Har du fått positiv test?

Føler veldig med deg altså. Sender deg en stor klem:)

Ja pos test.. Hcg 64 på 4+0.. Skal ta ny på mandag... 5+0 da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

Våknet på sofaen med veldige menssmerter. Nå blør jeg :(((. Bare gråter og gråter.. Da gikk d nok ikke så bra allikevel :(. Er så fryktelig lei meg. Har bare lyst til å få lov til å bli lykkelig.... ❤

Huff så utrolig synd:(

Men må bare spørre.. Har du fått positiv test?

Føler veldig med deg altså. Sender deg en stor klem:)

Ja pos test.. Hcg 64 på 4+0.. Skal ta ny på mandag... 5+0 da..

Neiognei :(

Får bare krysse fingre for at det går bra alikevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våknet på sofaen med veldige menssmerter. Nå blør jeg :(((. Bare gråter og gråter.. Da gikk d nok ikke så bra allikevel :(. Er så fryktelig lei meg. Har bare lyst til å få lov til å bli lykkelig.... ❤

Neeeeeeei!!! Dette skulle jo overhodet ikke skje!! Å, så forbanna urettferdig!

Så på en annen tråd at du hadde skikkelige smerter, så det spørs vel om løpet er kjørt... Men ingenting er vel sikkert enda, håp i hengende snøre, gitt.

Ååååå, ble lei meg på dine vegne nå.

 

Sender mange varme klemmer nordover til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEI .( det var jo ikke sånn det skulle gå :( håper du blir positivt overraska etter neste hcgmåling! men skjønner at du tenker at alt håp er ute :(

 

sender deg en stooor klem!!  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våknet på sofaen med veldige menssmerter. Nå blør jeg :(((. Bare gråter og gråter.. Da gikk d nok ikke så bra allikevel :(. Er så fryktelig lei meg. Har bare lyst til å få lov til å bli lykkelig.... ❤

Ånei, Ringo79:-( Det var ikke hyggelig lesing.. Det er ikke uvanlig å få en blødning i svangerskapet, og spesielt etter ivf så det behøver ikke å bety at det går galt. Kom deg til legen i morgen. Sender over en god klem<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To paralgin forte igårkveld gjorde meg skikkelig trøtt. Smertene ble bedre for ei stund, men måtte ligge helt i ro. Holdt på å ringe legevakta inatt fordi jeg hadde så sykt vondt. Men paracet hjalp til slutt. Sovnet vel bortimot kl06. Skal ta ny hcg-prøve mandag. Den vil vel gi svar regner jeg med. Mulig jeg beholder ul-timen den 18. Kan uansett være greit å sjekke.. Ellers så er jeg bare helt tom i hodet.. Selvsagt har jeg et tynt lite håp om at ett av eggene klamrer seg fast....men slike fine ting skjer liksom ikke meg....:(. Håper det går bra med dere andre ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå du satt inn to? Ja men da er det jo håp :) mye større sjans for at det fortsatt er liv inni der når du fikk tilbake to .. Kanskje ett av de går til grunne bare:)

Skjønner du føler deg tom men jeg har ei venninne som fikk inn to egg , blødde og trodde det ikke gikk men ul viste alikevel ett sprell levende foster i uke 7:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg håper så inderlig at noe så vakkert kan skje meg også!!!!! Det er nok smertene som forstyrrer tankene mine. Skjønner ikke hvordan et egg skal overleve der inne når livmora vrenger og vrir slik på seg :(. Men jeg skal ta de hensyn jeg må og skal til jeg har fått et klart svar ❤.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To paralgin forte igårkveld gjorde meg skikkelig trøtt. Smertene ble bedre for ei stund, men måtte ligge helt i ro. Holdt på å ringe legevakta inatt fordi jeg hadde så sykt vondt. Men paracet hjalp til slutt. Sovnet vel bortimot kl06. Skal ta ny hcg-prøve mandag. Den vil vel gi svar regner jeg med. Mulig jeg beholder ul-timen den 18. Kan uansett være greit å sjekke.. Ellers så er jeg bare helt tom i hodet.. Selvsagt har jeg et tynt lite håp om at ett av eggene klamrer seg fast....men slike fine ting skjer liksom ikke meg.... :(. Håper det går bra med dere andre ❤

Uff, det hørtes ikke ut som en god natt med slike smerter... Godt du skal ta hcg-prøve på mandag, håper virkelig den viser en bra stigning. Det kan jo være at det ene egget har gitt slipp, og at det andre fortsatt klamrer seg fast. Alle gode tanker for deg<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker på deg, Ringo79! Har smertene og blødningene gitt seg? God klem

Endret av mammadrøm
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker på deg, Ringo79! Har smertene og blødningene gitt seg? God klem

Det lurer jeg også på Ringo❤har tenkt på deg hele helgen og krysser alt jeg har !

 

Så lurer jeg på hvordan det går ned deg Mammadrøm? Har du testet noe mer?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei har enda noe vondt.. Blør enda...som vanlig mens...bare litt mer. Tror ikke det er noe håp her dessverre :(. Skal selvsagt ta prøven imorgen, men..... Huff jeg har aldri vært så langt nede som nå. Klarer ikke prate med noen. Ligger bare på sofaen og gråter. Er nødt til å ta meg selv i nakken, men klarer liksom ikke helt...enda. Mange tanker som svirrer i hodet mitt. Begynner å innse at jeg ikke kan få barn. Men vet ikke hvordan jeg skal leve uten en liten familie.. Blir vel kanskje laparoskopi ut på nyåret. Skal snakke med Trondheim ila neste uke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kjære deg selv om det ikk gikk denne gangen kan du ikke gi opp. Kan jo gå bra neste gang :)

Nå vet jeg ingenting om historien din men du må jo ikke tenke så negativt . Skjønner du er langt nede da , og føler veldig med deg . Så trasig :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei har enda noe vondt.. Blør enda...som vanlig mens...bare litt mer. Tror ikke det er noe håp her dessverre :(. Skal selvsagt ta prøven imorgen, men..... Huff jeg har aldri vært så langt nede som nå. Klarer ikke prate med noen. Ligger bare på sofaen og gråter. Er nødt til å ta meg selv i nakken, men klarer liksom ikke helt...enda. Mange tanker som svirrer i hodet mitt. Begynner å innse at jeg ikke kan få barn. Men vet ikke hvordan jeg skal leve uten en liten familie.. Blir vel kanskje laparoskopi ut på nyåret. Skal snakke med Trondheim ila neste uke..

Føler virkelig med deg. Det må være ufattelig vondt når man har blitt gravid, og deretter måtte bekymre seg om det går veien. Det er lov å være lei seg da. Det kan enda være håp, så gi det litt tid før du gir opp helt. Skulle det ikke gå veien nå, så har du i alle fall kommet et steg videre- kroppen din har vist at den kan bli gravid, og da er det stort håp for at dere vil lykkes til slutt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Tenker på deg, Ringo79! Har smertene og blødningene gitt seg? God klem

Det lurer jeg også på Ringo❤har tenkt på deg hele helgen og krysser alt jeg har !

 

Så lurer jeg på hvordan det går ned deg Mammadrøm? Har du testet noe mer? :)

 

Det går bedre med meg, takk! Har hatt mensmurringer de siste to dagene, og fikk plutselig en god magefølelse. Har sovet dårlig de siste to nettene og måtte til og med opp og tisse(noe jeg sjelden gjør). Var så dum at jeg tok en test midt på dagen i dag, og den var negativ. Det kan jo enda være litt tidlig å teste på rugedag 10, men det skal vel mye til for at den plutselig blir positiv om to dager. Jeg er så ubeskrivelig drittlei av blendahvite tester at jeg har ikke ord... Har aldri fått en positiv test. Må vel bare belage meg på nytt forsøk på nyåret en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud som jeg skjønner deg :)

Har selv fått blendahvite tester i tre år !

Så lørdagen på rd 9 ( morgen) jeg testet svaaaakt positivt var den beste lørdagen på lenge . Strimmelen var så svak at for et utrent øye hadde den vært negativ , men jeg vet hvordan en negativ strimmel ser ut så jeg så den :) hadde ikke trodd den digitale skulle vise gravid men jaggu gjorde den det :) to dager senere var strimmeltesten så sterk at jeg ble fascinert over hvor sterk den var når den var så utrolig svak to dager tidligere . Så jo ... På ett par dager skjer det underverker i kroppen så ikke gi opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringo79 - ikke gi opp håpet enda da, det kan fint funke på neste forsøk. Dere greier sikkert å skrape i hop litt og kanskje dere får litt igjen på skatten, feriepenger, støtte fra det fondet osv. Jeg er på mitt 3 nå jeg også, men jeg skal søren meg ikke gi meg med det, om det ikke funker. Det er masse håp, de fleste må faktisk ha mer enn 3 forsøk. Du har blitt gravid 2 av 3 forsøk, selvom du har mistet. Det er uansett veldig positivt!

Kanskje du bare trenger litt ekstra stimulering av et eller annet. Har troen på at dere kan greie det. Tenker masse på deg, og to slag som dette er klart at det gjør noe med en, det må bare være så fryktelig vondt, og det er så fært å være i det mørke hullet du har blitt dyttet oppi nå, men det blir bedre etterhvert. Du skal ikke være der for alltid, og livet vil smile til deg igjen.

Enig m Nicoline E, Mammadrøm, kan fint være negativ rg 10 (spes m test midt på dagen!) og positiv rg 12, så ikke gi opp håper enda. Er også drittlei negative tester, det er som slag i trynet hver gang. La det for Guds skyld bli positiv nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man blir vel bare litt sliten... Har prøvd i snart 6 år.. Et halvt år sto jeg på pergotime. Begynte med prøverør for litt over 3 år siden. Ble gravid på første fryseforsøk. Sa uke 6. Etter det ble det lang pause, nytt neg fersk, 4 neg frys. Så nå pos fersk.....mest sannsynlig kjemisk, så da er man egentlig ikke gravid. Ingen på frys nå. De snakket om laparoskopi nå sist. Sykt at jeg endelig blir møtt på det punktet når alle off forsøk er over!! Men vil gjerne gjøre det.

Har begynt å se på adopsjon. Lang kronglete vei ser jeg, men du ender opp med et barn. Har snakket litt om å kanskje reise til Danmark om det blir ivf på nytt. Kommer ikke til å gjøre d i Norge. De har en metode i Danmark som ikke er lov i Norge. Det kan hjelpe for min del.. Så vi får se...

Etter 6 år er det vel normalt å bli sliten...for det er jo ikke bar etter forsøkene at jeg blir trist å lei meg. Jeg blir trist her eneste mnd når mensen kommer... De finner ingen grunn til t vi ikke klarer det, så i utg.punktet skal vi kunne klare det på egen hånd, men det ar aldri lyktes... Jeg vet at jeg blir bedre om noen dager. Akkurat nå er alt bare svart... Takk for oppløftende svar dere flotte ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...